
אני רוצה לציין לטובה את השירות הנהדר של העובדים גרישה ואיגור . רכשתי טלפון סלולארי מסוג שיואמי , השירות שניתן לי היה מקצועי עם הרבה סבלנות . יישר כוח !

אני רוצה לציין לטובה את השירות הנהדר של העובדים גרישה ואיגור . רכשתי טלפון סלולארי מסוג שיואמי , השירות שניתן לי היה מקצועי עם הרבה סבלנות . יישר כוח !

קיבלתי שירות מבחור ממש נחמד בשם אולג. היה סובלני אלי כל הדרך המליץ לי על מספר טלפונים ועזר לי לבחור בסוף באייפון 12. כיף לקבל שירות כזה לשם שינוי, עם אכפתיות ומקצועיות. תמיד חייך וענה על כל השאלות

אולג נתן לנו שרות מקצועי ביותר היה סבלני ובאמת מעוניין לעזור בהכל ומחיר הכי זול בין כל מקום שבדקתי

אחלה חוויית קניה. התקשרתי לבדוק אם המוצר במלאי בחנות בנתניה, ענה לו בחור בשם אולג, היה מאוד שירותי ונדיב, ישר בדק אם יש מסך במחסן וביצע הזמנה. תוך יומיים קבלתי טלפון מאולג שהמסך הגיע ואני מוזמן לבוא לקחת.

מחשב נייח לגיימינג קל.תודה ליועץ מקצועי מטל.יועץ בעל ידע וסובלנות.שירות אישי המקצועי.ממליץ לכולם . תודה.

אולג נתן שירות מעולה, היה סבלני ונתן המון מידע , וגם המחיר ללא תחרות! מומלץ בחום!

דיברתי עם גרישה. דאג לשלוח לי הצעת מחיר בתוך דקות מרגע הבקשה - שירות נפלא. איכול מעולה ומחיר תחרותי ביותר !!! נסעתי במיוחד מראשון לציון עד נתניה. מבטיח לחזור לשם

השירות הייה מעולה. מקצועי, מהיר ובאווירה טובה. במיוחד רציתי לציין את הנציג אולג אשר זיהה את הצורך וכיוון אותי בדיוק למוצר שאני צריך במקצועיות וסבלנות ראויה לשווח. בהחלט אחזור לסניף זה בעתיד.

אחלה שירות מנציגה מרינה בסניף ראשי הסבר ויעוץ מאוד מקצועי בהחלט אחזור לחנות לקניה נוספת

קניתי מודולי זיכרון חדשים למחשב האישי שלי, לפי המלצת איש מכירות. ברגע שאני קונה ובודק, אני מבין שהם עובדים רק ב- 2/3 מהמהירות שלהם. אני חוזר לחנות עם המחשב שלי כדי להראות להם את הבעיה, ואחרי 3 שעות המתנה הם אומרים לי שהכל עובד, גם אם הוא איטי יותר, ומכיוון שהמוצר היה פתוח הם לא יכולים לעשות כלום בשבילי, אני צריך לשמור על המוצר חסר התועלת הזה. לאחר כמה חיפושים מצאתי הפניה אחרת, שתואמת, ופחות יקרה, זמינה באותה חנות. עכשיו אני רק צריך למכור את היצירה ב yad 2 או ב facebook בחצי מחיר.

קניתי מסך מחשב והגיע מהר אבל היה חסר כאבל חשמל דברתי עם נציג שרות ושלחו לי כאבל אבל לא מתאים לצערי ועדיין לא השתמשתי במסך ונמאס לי נתתי שני כוכבים על המשלוח המהיר

מרוצה מאוד מהשירות שניתן על ידי גרישה בירר את הצרכים והמליץ על המכשיר שנרכש בסופו של דבר

קניתי עכבר ברכישה טלפונית ומהקופסה לא היה תקין חדש חדש ובאותו היום דיברתי איתם טלפונית ואחריי בדיקות הם החליטו לקחת את העכבר לבדיקה (להשאיר את הילד שבועיים לפחות בלי עכבר) בטענה שהטכנאי לא מאשר החלפה.למרות שהוכחתי להם שאותו עכבר ואותו דגם עובד תקין לחלוטין והם לא רצו לשלוח החלפה. לדעתי שאני טכנאי במקור יודע שסתם מספרים סיפורים כדיי להתחמק משרות ראוי ותקין. ההמלצה שלי לא לקנות אצלם. בקושי מתייחסים אילך לאחר קנייה. בושה שכך צריך לנהוג עם לקוחות. אין צורך אני אתרום אותו לנזקקים ואקנה שוב במקום אחר ולא אשלח לבדיקה.

מאוד מרוצה מהטיפול שקיבלתי בהזמנה מגרישה, שהיה אדיב ויעיל, מצא לי את המוצר שחיפשתי במהירות וקיבלתי אותו באספקה סופר מהירה ובמחיר מצויין.

רכשתי מחשב בסניף הרצליה והייתה תקלה במחשב ורפי מסניף הרצליה , נתן שירות מעל ומעבר , שירות סבלני עם אדיבות ואנו מודים לו מאוד !!!!! ומעריכים המון

שירות אדיב מהיר ומקצועי , בחור צעיר בשם גרישה נתן לי שירות מעולה , ללא ספק אמליץ על החנות שלכם . תודה.

ביצעתי רכישה דרך זאפ, רציתי לברר משהו אבל אין מענה יומיים בכל שעות היום- לא במכירות ולא בשירות לקוחות. הודעות במעבדה ובשירות ההודעות החיצוני שלהם לא זוכות למענה. חוויה מאד רעה, נראה שהעסק לא מתפקד. שלחתי מייל ביטול עסקה, לא יודע אם יכובד. הזמנתי אצלם כבר פעמים בעבר והתאכזבתי מאד לגלות שהמצב שלהם הגיע לזה.

אין שום דבר במלאי, הכל צריך לחקות ימים ושבועות כל הזמן מנסים לדחוף דברים יותר יקרים וגם אותם אין במלאי

שירות מצויין ! את כל ציוד נמחשב והסלולריים שלי אני קונה שם ותמיד מרוצה מאד מהשירות, היחס וגם... שיש חניה בשפע.

הזמנתי microsoft ergonomic desktop (מקלדת ועכבר אלחוטיים). הגיע מהר ללא שום בעיה תוך כמה ימים. פתחתי וחיברתי למחשב, גיליתי שיש בעיה, רווח לפעמים לא מדפיס ולפעמים הוא מדפיס הרבה רווחים לבד. התקשרתי לשירות לקוחות, ענו לי ורצו להעביר אותי ל-"בחור" שמטפל, שם אף אחד לא ענה, ניסיתי להתקשר שוב, הבטיחו שישאירו לו הודעה ושהוא יחזור אלי בהקדם. אף אחד לא חזר אלי. ניסיתי גם דרך מערכת ההודעות, דרך פייסבוק ודרך ווטסאפ (בווטאפ ענו ואמרו שישאירו לבחור הודעה ושיחזור אלי) אבל כמה ימים אף אחד לא חזר אלי. אחרי כמה ימים משהו ענה לי (מסתבר מסניף הרצליה) ואמר לי שאבוא והוא ישים את המוצר לתיקון. לא כ"כ הבנתי מה קשור תיקון, הרי הייתי אמור לקבל מוצר חדש ועובד. ציפיתי להחלפה. באתי יום אחר-כך להרצליה שם קיבלו את המקדת והעבירו לתיקון, שאלתי ובאמת המוכר הסביר שאם ית תקלה אקבל מוצר חדש. בפועל אני צריך לחכות עכשיו ימים (עד שבועיים) שהם יבדקו שבאמת יש תקלה במקלדת. נסעתי לשם ויהיה לי צורך לנוסע שוב. קיבלתי שירות ויחס לא טוב. נראה איך הדברים יתקדמו.

אחלה צוות סבלני ומקצועי אלף תודות לדרישה האלוף ולאולג ניכנסתי בישביל מחשב ויצאתי גם עם טלפון ותיקון מחשב ישן ועוד אביזרים יש להם הכל שם אלופים ממש

קניתי טלפון בדצמבר. .אחרי 9 חדשים הוא נחבה ואי אפשר להדליק. במעבדה אמרו לחכות כמעט חודש עד שתעשו תיקון.מעניין אם מנהל חברה מוכן להיות בלי טלפון חודש???

שלום רב חיפשתי מחשב טל המוכר היה תותח נתן הסברים והיה סבלני מאוד שירותי ומקצועי

שרות אדיב ומקצועי. המחשב היה מוכן תוך זמן קצר מההזמנה. אמליץ לחברים לרכוש בא.א מחשבים

ברצוני לציין לשבח את השירות מכל הלב שקיבלתי מא"א מחשבים! כל הנציגים בהם הייתי בקשר היו אדיבים, נעימים ושירותיים מאוד. בנוסף בחנות בשמואל הנציב הנציג דמיטרי נתן יחס אדיב, סבלני ונעים מאוד ללקוחות, ונתן תחושה שאפשר לסמוך עליו בכל עת. חווית הקניה הייתה טובה, וגם המחירים הכי זולים בשוק. ממליץ בחום רב!