
הצוות מכירות של החנות מבין מצוין בטכנולוגיה ונותן המלצות בהתאם. מקום שלא מוותר על הלקוחות שלהם ונותן את המקסימום. השירות המעולה שקיבלתי בעת הקניה היה על ידי נציג מכירות בשם אולג משקו. רק בגללו אני אחזור ואקנה שוב ב- "א א מחשבים"!

הצוות מכירות של החנות מבין מצוין בטכנולוגיה ונותן המלצות בהתאם. מקום שלא מוותר על הלקוחות שלהם ונותן את המקסימום. השירות המעולה שקיבלתי בעת הקניה היה על ידי נציג מכירות בשם אולג משקו. רק בגללו אני אחזור ואקנה שוב ב- "א א מחשבים"!

קניתי מחשב נייח לילדה שלי בסניף נתניה וקיבלתי שרות מצויין מבחור בשם אולג משקו .קיבלנו את המחשב תוך יומיים תמשיכו באותו הקצב

הזמתי eco dot 4 ולא קיבלתי מתאם עם המוצר שרכשתי ... מאוד מאכזב נשארתי תקוע עם המוצר

החנות הגרועה ביותר בכל רכישותיי אי פעם באינטרנט! סיפקו לי מוצר פגום ולא עדכנו מתי יתוקן במעבדת השירות. בחודשיים וחצי האחרונים התקשרתי מעל 20!!! פעמים למוקד השירות וכל פעם אמרו שיבדקו ויחזרו וכמובן שום דבר לא קרה. העבירו אותי מאחד לשני ושום התפתחות חיובית לא עלתה אלא רק עוגמת נפש חוזרת ונשנית. מיותר לציין שעד עתה לא קיבלתי את המוצר/זיכוי על דיבורית בלוטות' פשוטה. הגדיל לעשות בשיחה האחרונה שפשוט העביר אותי לטלפון אחר שכמובן לא היה בו מענה. שומר נפשו ירחק מחנויות כאלה!!!

רכשתי מחשב גיימינג לבני, המחשב נבנה בצורה מאד אסתטית והמחירים היויותר שולים מחנות מתחרה, אמנם הפערים לא היו גדולים אהל בגלל הבחקורות והבחור שהיה נחמד ששוחחתי איתו טלפונית רכשתי אצלם- בסה"כ חוויה מאד טובה עד עכשיו מקווה שלא יהיו תקלות בהמשך ואם כן שהטיפול יהיה איכותי

חווית הקנייה הייתה לא פחות ממעולה. השירות שהייתי צריך הוא החלפת מארז למחשב קיים. מחיר השירות: מחיר המארז 150 שקלים על עבודה. הובהר לי שניתן לשלם 300 שקלים ולקבל את המחשב מוכן כבר באותו היום. בפועל לקח יום וחצי כאשר שילמתי על שירות רגיל ולא מזורז, מעולה!. פרט למחיר מי שעשה לי את הקנייה זה בחור בשם ים שעובד במעבדה בסניף, שירותי וחייכן ונתן לי המלצות כאשר היה ניכר כי הן ניתנות מרצון לעזור ולא הגדלת מכירה או משהו בסגנון. ים נתן יחס אישי ואף ביצע ניקיון למחשב והחלפת משחה טרמית ללא עלות אף שלא היה נדרש לכך. לסיכום: שירות אדיב, מהיר ומלמד תודות לים. חסרונות: כאשר שאלתי בטלפון נציג האם ניתן לבצע את העבודה באותו היום ענה לי שכנראה שכן, בהמשך השיחה כאשר הגענו למחיר ענה לי שעבודה עולה 300 שקלים. כמעט ויתרתי שכן מחיר המארז עצמו הינו 300 שקלים. מזל ששאלתי אם יש סיבה שהמחיר כזה גבוה והתשובה הייתה היא שאני רוצה את המחשב באותו היום ושמדובר בבניית אקספרס. לא הובהר מלכתכילה שהמחיר הוא שונה ואם לא הייתי שואל עוד הייתי נופל בזה שזה המחיר המקובל. כפי שנאמר בפועל כשהגעתי לסניף שילמתי 150 שקלים בעבור עבודה רגילה והיה מוכן כבר ביום למחרת - אין תלונות בכלל.

רכשתי מחשב לילדה, שירות מעל הכול. כל בעיה יצרו איתי קשר ונתנו לי מענה ופתרונות לכול שירות קיבלתי מאולג משקו התותח

הזמנתי מקלדת למחשב. 10 ימים לאחר ההזמנה, שהובטח שתגיע תוך 5 ימי עסקים, חברת השילוח E-Spot הודיע על שינוי כתובת האיסוף למקום מרוחק מביתי. נראה שאיני היחידי שמתוסכל מהקניה בחנות זו, גם אם הבעייה היא בחברת השילוח. מרגיש כמו זלזול בלקוח.

יחס מעולה. תודה לוובה שנתן שירות מעבר למצופה באדיבות רבה - ממליץ מאד על הסניף

משלוח מהיר - הגיע תוך 3 ימים מרגע ההזמנה למרות שהתחייבו ל 7 ימי עסקים, שירות אדיב - התקשרו ביום שלאחר ההזמנה לוודא פרטים ואפשרו לשנות את סוג המשלוח, המחיר הכי טוב שמצאתי ברשת

ההזמנה נעשתה בקלות, המוצר שהגיע תאם בדייקנות את מה שהוזמן, המשלוח הגיע בדיוק לפי המצופה. המחיר גבוה מעט.

ההזמנה בוצעה באופן חלק. התקשרו רק כדי לאמת את צבע המארז. סה"כ שירות בסדר גמור. זמן האספקה היה יחסית מהיר (כ4 ימים)

חנות מצוינת עם שירות אדיב מקצועי וסבלני. זמני אספקה מהירים ביותר. הסברים מפורטים על כל חלק וחלק במפרט, ממליץ מאוד.

קניתי מוצר ב27/11/2020 עם משלוח epost. עד היום 13/12/2020 המשלוח לא הגיע! החברה לא עונה כמו שצריך בוואטסאפ שהם מפרסמים. שירות לא מוצלח וחברת משלוחים ממש גרועה! לא ממליץ לעשות איתם עסקים.

סרגיי ואולג נתנו לי שירות פשוט נפלא קשוב סבלני ומקצועי. אני לקוח ותיק של החנות ומבחינת מחיר ושירות אין תחליף גם במעבדה וגם בשירות הלקוחות. אם אתם זקוקים לעזרה פנו לסרגיי ואולג ותקבלו מענה!!

אני קונה באופן קבוע מא.א.מחשבים כבר מספר שנים - ציוד מקורי ברמה גבוהה - שירות מעולה עד פתח הדלת - אחראיות מול מעבדות וייבואנים מורשים - מחירים הוגנים ולא יקרים

החלקים למחשב נקנו בתאריך ה-17.10.20, מכתיבת ביקורת זו המחשב עדין לא עובד ובהמשך אכתוב את חוות דעתי על כל התהליך. ראשית, לאחר קנייה של החלקים וקבלתם דרך השליח, המשלוח הגיע ללא מארז מחשב אשר קניתי. לאחר קבלת המשלוח עם המארז שמתי לב שהזיכרונות Ram שקיבלתי לא היו הזיכרונות ששילמתי עליהם באתר ונאמר לי שאין את הגרסא הרצויה. לאחר בירור שוב עם שירות הלקוחות נאמר לי שהזיכרון אכן קיים ונמצא במלאי, כלומר הועבר לי מידע מטעה. לאחר שקניתי את הזיכרונות במקום אחר עברתי להרכבת המחשב, ולאחר הסיום בעת ההדלקה שלו, אני רואה שאין אות בין המסך למחשב ובין חיבורי הusb (מקלדת ועכבר). לאחר ביקור של טכנאי מטעמי נאמר שיש צורך בשירותי מעבדה. לאחר משלוח ובדיקה במעבדתם של 1pc נאמר לי שהכנסתי לא נכון את המעבד וששרפתי את הלוח אם וזו התקלה (מוזר שכן הלוח עצמו עבד והראה אורות ופעולה, וכמו כן פעלתי בהתאם להוראות ההרכבה של המעבד). לפחות החליפו את הלוח, אך רצו ממני 200 שקלים בכדי להרכיבו חזרה למרות שנשלח מורכב למעבדה. ביקשתי את החלקים חזרה בכדי להרכיבם בעצמי כיוון שלא רציתי לשלם 200 שקלים נוספים לאחר שגם ככה השקעתי הרבה כסף בחלקים. לאחר קבלת משלוח של החלקים שמתי לב לכמה דברים: המחשב הגיע ללא כרטיס הnvme ssd שהיה מחובר ללוח אם כאשר נשלח לתיקון, החלקים נשלחו ללא הלוחית האחורית שמחברת את מערכת הקירור למעבד, הלוח אם נשלח ללא הברגים שמחברים אותו למארז המחשב, המערכת קירור נוקתה מן המחשה הטרמית בעת התיקון אך לא טרחו להביא לי מחשה חלופית או למרוח בעצמם. לאחר יום קיבלתי את כל החלקים החסרים, הרכבתי את המחשב והפתעה קיימת בדיוק את אותה הבעיה כמו בהתחלה שלשמה נשלח המחשב לתיקון במעבדה. בעת כתיבת ביקורת זו אני יכול לומר שזמני החזרה ללקוח הם ארוכים באופן לא הגיוני וללא צעקות וכעס מצדי היה קושי להתנהל עם החברה. אשקול לשנות ביקורת זאת אולי כאשר יתנו לי יחס נורמאלי שמגיע ללקוח ולא מה שאני מרגיש עד כה - שירות שמתאים ללקוח סוג ב' ועוגמת נפש שעורכת כבר יותר מחודש על המחשב הזה.

ממליץ בחום קיבלתי שרות מדהים וייחס חם מסוכן מכירות בשם מקצוענים ממש ממליץ בחום על החנות והשרות שוקה תחתונה בזכותם יש לי ps5!!!!! במחיר הוגן מאד

שירות מדהים מהיר ונעים מחיר הוגן ללא המתנה מרובה בכלל בכלל תודה רבה על כל השירות

שירות גרוע ! לאחר רכישת ציוד ובזמן תקלה במוצר אין אם מי לדבר, נהסו להשיג את שירות הלקוחות לפני רכישה ותבינו. ממתין מעל חודש ימים לתיקון מוצר חדש או החלפה. מעל שבוע מנסה לדבר עם נציג מגיעים רק לצוות קבלת הודעות ואף אחד לא חוזר. לא מומלץ בעליל

שירות מושלם אין מילים. חייב לציין שהעובדת שנתנה לי שירות הייתה מאוד שירותית ומקצועית . תודה יאנה !!

בתאריך 5/11/20 , רכשתי את הדגם של המדפסת הנ"ל מהסניף של הרשת בהרצליה, ואני מוכרח לציין לטובה את המוכר בשם שקד, שממנו קיבלתי שירות ראוי לציון כבר בשיחה הטלפונית , יום לפני הקניה, וכן ביום למחרת כאשר הגעתי לחנות , והוא זירז לי את התהליך ונתן לי גם הנחה קטנה, ובכלל היה אדיב וענה על כל שאלותיי בסבלנות. יישר כח ותודה רבה.

ממליץ בחום! באתי לתקן שעה טעינה של מחשב נייד קיבלו אותי מדהים וצחי המקצוען מהמעבדה עזר לי גם מעבר מדובר בחלק יחסית נדיר והוא הוזמן במהירות וגם תוקן מהר כיף לראות אנשים ישרים אחרי שהתייאשתי מהמעבדה הקודמת rsm מחשבים בכפר סבא שלא הצליחו לתקן לגמרי ולקחו 600 שח תודה רבה לכם א א!

קניתי מחשב לאפטופ דל ומספר אביזרים נלווים באא מחשבים בסניף בפולג נתניה, עזר לי בחור בשם סרגיי שהיה סופר אדיב ומקצועי, המחיר היה טוב והייתי באיזור אז נכנסתי בעצמי לחנות, החנות גדולה עם מבחר טוב של אביזרים ומחשבים, יש מעבדה במקום, רואים שהכל מנוהל טוב ויש עם מי לדבר, המלאי נמצא מולם וכל התהליך מהיר וקל, וכמו שאמרתי סרגיי היה ממש נחמד אדיב ומקצועי וללא ספק אחזור לשם, דוד

קניתי בסניף נתניה. מומלץ בחום, שירות אדיב, מהיר ומקצועי. מאוד מרוצה מהחנות ומיחס שקיבלתי. אני אחזור ואקנה שוב!