
פשוט ביזיון!!! אם אתם לא עומדים בעומסים ואין כח אדם, למה לא לסגור את האתר לאלתר!?!? הזמנתי ב19.4 ועד היום אני לא יודעת איפה ההזמנה שלי!!!! לא עונים בשום מקום! המינימום זה לענות לטלפון! גם במיילים ניסיתי ופשוט אין מענה כבר מעל שבועיים! העיקר לעבור על התגובות בפייסבוק ולמחוק תגובות יש לכם זמן!
הלקוחה פנתה אלינו ב- 14.5 ושינתה אופן שילוח לאיסוף עצמי לצורך קידום ההזמנה. ב- 20.5 קיבלה את כל המידע לגבי הזמנתה ולמחרת כבר קיבלה אישור להגיע לאסוף. נכון, לא עמדנו בעומס, אבל איך זה היה מרגיש לך לו היינו סוגרים את האתר בו רכשת? אנו מניחים כי היית מרגישה שגנבו אותך ולקחו לך את הכסף, ולכן לא יכולנו לעשות זאת, בנוסף, לצערנו אין אפשרות באתר להגביל את כמות ההזמנות הנכנסת ליום, אנו עובדים עם פלטפורמה שלצערנו אינה מאפשרת זאת. אנו מבינים את חוסר שביעות הרצון ואת התסכול, זה לא כך בדר"כ. אגב, הפייסבוק מתופעל ע"י ארגון חיצוני. תודה,























