
TMAudio היו מאד נחמדים. התקשורת איתם הייתה קלה ופשוטה והמקרן שהזמנתי הגיע תוך ימים בודדים.

TMAudio היו מאד נחמדים. התקשורת איתם הייתה קלה ופשוטה והמקרן שהזמנתי הגיע תוך ימים בודדים.

התלבטתי בין כמה סוגי רמקולים ורסיבר, וקיבלתי ייעוץ מעולה לבחירת רמקולים והרסיבר שיתאימו בדיוק למה שחיפשתי. היה לי חשוב מאוד לקבל סאונד איכותי לשמיעת מוסיקה. קיבלתי מענה נפלא וסבלני לכל השאלות המקצועיות וההתלבטויות שהיו לי לגבי בחירת הרמקולים. אלה דברים מאוד חשובים בתהליך רכישה וקיבלתי שירות נהדר ויחס נפלא.

גרועים ביותר. מתנשאים וחצופים. בוצעה הזמנה לרסיבר יאמהה. (בנובמבר!!) מסתבר שאין להם אותו בכלל במלאי. לא טורחים להודיע. לפניות טלפוניות השיבו ש"עוד שבוע יכנס למלאי" מספר פעמים. ואף לא הורידו המוצר מרשימת המוצרים הזמינים אצלם. לא יוצרים קשר. לא משיבים למייל חלף למעלה מחודש. לפניה טלפונית מהיום השיב אביעד שנדבר אליו "זריז" כי הוא עסוק עם לקוח וכי עלינו להתקשר מאוחר יותר (התקשה לרשום מספר טלפון לחזרה וכלל לא היה מעוניין לתת שרות) זאפ - חנות שאין לה במלאי מוצר וממשיכה לפרסם המוצר כזמין - וכלל לא חוזרת לפניות או יוזמת לפניות עליה לשאת בתוצאת השרות הגרוע ללקוח
אנו מתנצלים ואכן קרתה טעות, ההזמנה של חגי אכן התעכבה ואבדה באופן חריג בין כל ההזמנות . כל שאר הדברים אינם מדוייקים בלשון המעטה... בכל מקרה התנצלנו בפני חגי וסיפקנו את המוצר והסבר לשביעות רצונו, הלקוח מרוצה וחוות הדעת הועלתה לפני שהכל טופל וסודר מולו. לא ברור למה עדיין לא עלתה בזאפ חוות הדעת המתוקנת - כנראה שלזאפ הפתרונות ...

הגעתי לחנות בחיפוש אחר מגבר/רסיבר סטריאו, כדי להחליף את הישן שהיה ברשותי שנים. פגשתי מוכר ידידותי, בקיא, מומחה ומקצועי. הוצעו לי מספר אפשרויות בהתאם למה שהצגתי, והוסברו היטב היתרונות או חסרונות של כל מכשיר. ה-Magnat MC200 שהוצג בפני ואותו רכשתי מתאים ביותר למה שחיפשתי, מפיק צליל מצוין.

קניתי את רסיבר הקולנוע הביתי והרמקולים. נציג החנות עזר לי לבחור את המוצרים העונים על הדרישות שלי לאיכות תוך בקשה למחיר סביר. השירות היה מאוד מקצועי והמשלוח היה מהיר. אני בהחלט ממליץ על TMAudio כמקום אמין לרכוש מוצרי שמע איכותיים.

ביצעתי כבר שתי רכישות מהחנות ויש לי רק דברים טובים לומר. מנהל החנות ייעץ לי באדיבות וסבלנות רבה איזה רמקולים לרכוש, ולאחר מכן איזה רסיבר יתאים להם ולצרכים שלי. המחירים טובים יותר ממה שהציעו לי בכל חנות אחרת שבדקתי, והמשלוח מהיר למדי. אני מרוצה מאוד מהתוצאה ומהשירות שקיבלתי מהחנות, והם הכתובת הראשונה שלי לרכישות עתידיות.

בצעתי את הרכישה דרך האתר. בתחילה רציתי לרכוש רסיבר מבית Yamaha. נציג החברה יצר עמי קשר והפנה את תשומת ליבי לרסיבר מבית ONKYO בעל ביצועים טובים יותר במחיר זהה. הוא פירט על הסיבות להמלצה, והשאיר לי את ההחלטה. השירות היה אדיב, מקצועי והרסיבר התקבל במועד שתואם. אני מאוד מרוצה מתהליך הרכישה ומהמוצר שהומלץ עליו.

שירות מצויין! התייעצתי איתם בטלפון לגבי המוצר והם היו אדיבים ומקצועיים. המשלוח הגיע תוך מספר ימים. לאחר מספר ימים נוסף, הם התקשרו אליי על מנת לוודא שאני שבעת רצון מהמוצר. ממליצה בחום!

שירות עדיב ומסביר. עושים הדגמות בחנות, כולל הרמקולים שניתן להביא מהבית. מחירים מתאימים לכל כיס. לא מנסים לדחוף מוצרים יקרים. זמינות המוצרים וזמינות המוכרים טובה מאוד. פשוט קנית וקיבלת. ממליץ בחום!

התקשרתי לברר לגבי המקרן, קיבלתי שירות מקצועי ונעים. לאחר ההזמנ המקרן הגיע אלי הביתה עם שליח.

אחרי חווית קנייה חיובית מאוד בחנות, כאשר רכשתי רמקולים Magnat Tempus 77 שאני מאוד מרוצה מהם (יחסית למחיר הביצועים של הרמקולים מרשימים למדי), החלטתי שאני רוצה לשדרג גם את המגבר סטריאו הישן שלי. רציתי מגבר חדש עם DAC מובנה כדי לשמור על איכות שמע גבוהה ולהקטין את כמות החיבורים. קיבלתי מנציגי החנות המלצות למספר מגברים, כולל הAtoll IN100 Signature אותו קניתי בסוף. אמרו לי שיחסית למחיר הוא נשמע רחוק יותר טוב מכל דבר אחר שניתן לרכוש. בהתחלה לא הכרתי את המותג, ויש אליו יחסית מעט מידע באנגלית, לכן הייתי מעט סקפטי (אני אוהב לבדוק הכל בעצמי). אבל אחרי שלמדתי יותר על המותג ובעזרת גוגל טרנסלייט תרגמתי ביקורות ממגזינים אירופאיים, השתכנעתי שאכן מדובר במשהו מאוד מאוד מיוחד ולגמרי לא מיין סטרים. אני יכול להעיד באופן אישי שהביקורות על המגבר הזה נכונות, הוא באמת נשמע מעולה - מוסיקה בגוון מעט חם, כושר הפרדה גבוה מאוד - שומעים כל כלי נגינה בנפרד, הבמה המוסיקלית ברורה וממש מרגישים שיושבים בקונצרט. המוסיקה שהמגבר מוציא יוצאת מאוד מוסיקלית ונעימה לאוזן, לא מעייפת. בכל סגנון מוסיקה ששמעתי וניסיתי לאתגר את המגבר הזה, המגבר מתמודד עם זה בקלות. אני רוצה להביע תודה והערכה לנציגי החנות, על השירות האדיב, הסובלנות והמקצועיות. ללא ספק, בלי ההמלצות שלהם לרמקולים הספציפיים ומגבר, הייתי בוחר במוצרים אחרים שלא היו נותנים את חווית הסאונד המדהימה שיש לי היום. קיבלתי יעוץ מקצועי מאוד מבעלי החנות ומחיר מצויין. המחירים בחנות מצויינים והמשלוח מהיר מאוד. כל מי שמחפש לקנות ציוד אודיו מעולה, במחיר טוב בארץ, ממליץ בחום על החנות הזאת - יש להם מגחר מותגים גדול מאוד שמתאים לכל כיס, החל מרמת כניסה ועד למוצרי היי אנד יוקרתיים. כאן תקבלו יעוץ שיעזור לכם באמת לבחור את מה שהכי מתאים לכם.

לפני מספר חודשים התגלה הצורך בנגן דיסקים איכותי במחיר אטרקטיבי, התקשרתי לחנות לבירור על מוצר אחר שראיתי באינטרנט ועד מהרה קובי עזר לי להבין הבדלים ומושגים בסיסיים בתחום בו אני עושה את צעדיי הראשונים. בסוף הקשבתי להמלצתו ובחרתי בנגן שקשה יותר להשיג במחיר מעולה. מי שמחפש חווית מוזיקה וסאונד איכותיים, יחסי אנוש ושירות שקשה למצוא בימינו, ממליץ בחום על חנות זו, אליה בטוח אחזור בהמשך הרכבת מערכת סטריאו ביתית.

אמינים וישרים. הייתה לנו בעיה במשלוח, דאגו לאסוף את המוצר התקול ולהחזיר כסף בלי בעיה.

שרות טלפוני אדיב וענייני ניתן ייעוץ מקצועי על המוצר המתאים עבורי מחיר אטרקטיבי שרות משלוחים מהיר ויעיל

חנות מקצועית , יחס חם וקשוב . קובי ,מנהל האולם חותר לצרכים האמיתיים של הלקוח באופן מנומס ומנומק ומנסה להציע את המוצר הנכון בהתאם לצפיות ולתקציבו. מומלץ בחום..!!

ענו בסבלנות על שאלות בוואטסאפ ובטלפון, לגבי המוצר ומה כלול. המשלוח היה מהיר, והשירות מעולה.

אנשים מדהימים, מאוד נחמדים, בעלי ידע ועוזרים מאוד. קניתי מהם בעבר רמקולים ומגבר וגם פטיפון וקדם מגבר בשבילו. חווית הקניה טובה ומשתלמת לטעמי, ואיכות המוצרים גבוהה מאוד.

רכשתי מהחברה מערכת לקולנוע ביתי , רסיבר ורמקולים. הגיע לביתי מנהל החברה (אביעד) הקדיש כשעתיים להתקנה ולכיוונונים (על חשבון זמנו ) לאחר שבועיים ,היות ורמקול סנטר נראה לי גדול פיזית על המזנון , הוא דאג להחליף לי לדגם אחר, למרות פתיחת אריזות. יחס כזה של חברה לא היה לי מעולם. בנוסף המחירים של חברה זו זולים יחסית לעומת אחרים . נקודה. שאפו ענקקק.

חנות נהדרת, אביעד וקובי עזרו לי במקצועיות בלי לגרום לי להרגיש אדיוט (אני לא מבין כלום בתחום...). יצאתי מאוד מרוצה במחיר מצויין. המון תודה.

רכשתי סאב וופר דרך אתר. קיבלתי מחיר מצוין, מוצר הגעה מאוד מהר. שירות מעולה. ממליץ בחום.

צוות מיקצועי אמין ומנוסה בתחום עם מחירים טובים. מומלץ בחום שירות נהדר וסבלני.

רכשתי רמקול שבדיעבד לא התאים לי. החזרתי את הרמקול, ולמרות שהצעתי להם לקזז מההחזר 5% כחוק, הם התעקשו שלא לקזז, וקבלתי החזר מלא. אנשים הגונים, ונראה שגם מקצועיים

חוויית קנייה מהטובות שהיו לי: קשובים לצרכים, סבלניים, מחפשים התאמה אישית אמיתית ולא סתם לדחוף מוצרים. ממליץ בחום.

מחיר מעולה, שירות אדיב, מקצועי וסבלני דרך הטלפון (קובי),אספקה מהירה. רק ממליץ לעדכן ללקוח שהרמקול מסוג זה לא בא עם כבל לחיבור.

רכשתי רסיבר דרך אתר. מהר כבלתי שיחה משירות וגם מוצר הגעה מאוד מהר. שירות מצוין ומהיר . ממליץ בחום