
תמיד כיף להכנס לאתר ולבחור מוצרים במגוון רחב מוצרים איכותיים ושרות מעולה כל פעם שאני מזמינה באתר אני מקבלת את המוצר בזמן ממליצה מאוד !

תמיד כיף להכנס לאתר ולבחור מוצרים במגוון רחב מוצרים איכותיים ושרות מעולה כל פעם שאני מזמינה באתר אני מקבלת את המוצר בזמן ממליצה מאוד !

קניתי גזיבו 3 על 3 באוגוסט שימש אותנו מעולה בכינרת בין הסגרים. שירות טוב ומהיר.

עכשיו ביצי הקורונה, שכל עיסוק לילדים הוא חבל הצלה, קניתי כיפת טיפוס מחברת S-free הילדים לא מפסיקים לשחק ולטפס אחלה מוצר, אחלה שירות

רכשתי מתלה כביסה לפני 12 ימים, קיבלתי חשבונית ואישור קניה באופן ממוכן ומיידי. עד היום לא הגיע המשלוח. למען ההגינות אציין כי הספק כותב שאספקת המוצר יכול שתיקח עד 14 ימי עסקים, אבל גובים על שירות שליחים 39 ש״ח, שזה 25% מעלות המוצר, עלות מטורפת לשירות שילוח כזה גרוע, (חברת עדן דליוורי), מקובל בשירותי שילוח בעלויות דומות לקבל מוצר בתוך 48 שעות. נראה שמרוויחים משירותי השליחות יותר מאשר מרוויחים על מכירת המוצר.

חוויית רכישה קשה ביותר. חייבו ישר בניגוד להבטחות. לא ענו למייל למרות התחייבות לענות תוך 48 שעות. מסרו מידע לא נכון. לא סיפקו את הסחורה ונציגת החברה צעקה עלי בטלפון בצורה מכוערת וביטלה את העיסקה למרות שביקשתי לא לבטל. מעבר לנזקים שנגרמו לי - חשוב שהציבור יקבל מידע על שירות כה גרוע!!

שירות גרוע , כמעט אין עם מי לדבר לא ממליץ . רכשתי מוצר שמתואר באתר בפועל קבלתי מוצר אחר בלי אותן תכונות. ולקח הרבה זמן להשיג את שירות הלקוחות וכמעט אין מענה דרך הווטסאפ. לא ממליץ לרכוש אצלהם
מוטי קיבל שירות מצוין ממספר פקידות שירות הלקוחות ואף ממנהלת השירות בעצמה. גם היבואן "אוקטן מערכות" בעצמו שוחח עם מוטי מספר פעמים,נרתם לדרישתו החריגה של מוטי ושלח מוצר העונה לדרישותיו. לצערנו מוטי בחר לבטל את העסקה ולקבל כספו בחזרה וכך בוצע.

קניתי מהחנות אס פרי הרבה מוצרים לחצר ולרכב אחלה מוצרים והשרות מצויין במיוחד שימי הבעלים

קניתי באינטרנט באיסוף עצמי, אחרי מחקר שעשיתי הם היו היו זולים- אז קניתי. הסכימו להישאר בשבילי מעבר לשעה 17:00. כשהגעתי הכל היה ארוז עבורי ועזרו לי להעמיס לאוטו. תודה רבה על השירות והמקצועיות !

רציתי לפרגן לחברת s-free על השירות המקצועי והמוצרים האיכותיים! כבר 6 שנים שאני רוכשת מהם מוצרים לגינה ומשחקי ילדים ומעולם לא נתקלתי בבעיה! המוצרים מגיעים במשלוח מהיר מאוד ותמיד יש מענה אדיב ושירותי בשירות לקוחות. ממליצה ביום על החברה ובטוחה שלא תתחרטו!

קצת קצר בתקשורת. כשעשיתי הזמנה ציינתי שאני צריכה שלייות לאחהצ והם לא ציינו שמביאים רק בשעות הבוקר ולא בימי שישי אז שימו לב. חוץ מזה השליח שם ליד הדלת ואפילו לא התקשר שזה מגוחך. הנציגה שלהם בהתחלה התנערה והיא אומרת לי שהיא רק המחסן. אמרתי לה סליחה לכן שילמתי מה אם המשלוח לא יגיע אליי לקח זמן לה להבין את הפואנטה. הדברים הגיעו הכל טוב אבל המדפי ברזל שמתקינים לא שווים אגורה. שאר המוצרים מוצלחים ביותר
רכשת אצלנו בחשבונית שהצגת רק מקטין אסלה. המוצרים נשלחים בחברת שליחויות חיצונית בשירות אותו בחרת. לפי הוראות משרד הבריאות חברות המשלוחים משאירות את המוצרים מחוץ לדלת. מדובר בחברה שליחויות חיצונית אין לנו שליטה על התנהלות נהג כזה או אחר.

הזמנתי 2 מוצרים מהחברה ורק אחרי ביצוע ההזמנה שמתי לב לביקורות השליליות והתחלתי לחשוש. אבל להפתעתי המשלוח הגיע במהירות וללא שום תקלות ואין שום בעיה במוצרים. אז אולי העסק לקח את הביקורות לתשומת ליבו ומנסה כעת לשפר את התדמית שלו. מה שכן, כשניסיתי להתקשר לשאול שאלה על המוצרים לפני ההזמנה לא היה מענה.

חוויה נוראה. ההזמנה בוצעה ולא יצאה חשבונית ואף שום איתות מה קורה איתה. יצרתי קשר כמה פעמים ואז קיבלתי הודעה שההזמנה יצאה. חיכיתי ואף פניתי לחברת השליחויות לברור מה קורה. התברר שההזמנה לא נשלחה מאחר והיה חוסר במלאי, נאלצתי להמתין... כעבור שלושה שבועות ויותר ממועד ההזמנה הגיעה ההזמנה כאשר פריט אחד שבור והשני לא מה שהוזמן. שירות הלקוחות ענה לי באופן לא נעים ואף ניתק את השיחה. לא מומלץ בכלל!

שרות האון ליין שלכם גרוע ביותר. קיבלתי מוצר פגום ואין שום מענה מכם. אתם שולחים אותי לוואטסאפ שאין ממנו שום מענה. שלחתם סל בלי כל החלקים. ובנוסף האיכות שלו כל כך גרועה שאין לתאר. פשוט גזל וחוצפה

יחס מזלזל משלוח שהגיע חסר נשלח החלק החסר למקום אחר ולבסוף הגיע ולצערי גיליתי בהרכה שחסר עןד חלק ואז היו אלי תענות שזאת אחריותי ושאשלם על המשלוח סיפר של כמה חודשים

רכשתי מוצרים בחברת s-free ורציתי לפרגן להם על שירות מדהים!! הרכישה הייתה קלה לביצוע, לאחר הרכישה חזרה אליי נציגה טלפונית חביבה ולבבית היא הייתה נעימה והפכה את חווית הקנייה לעוד יותר מוצלחת.. היא עזרה לי למצוא את מקום האיסוף הקרוב ביותר אל ביתי ועשתה זאת בסבלנות רבה. המשלוח היה מהיר והמוצרים שהזמנתי היו בדיוק כמו שתוארו וכפי שנראו בתמונה. אנחנו מאוד נהנים מהמוצרים בכל שבוע בים וגם בבית ואפילו רכשתי סט נוסף כמתנה לחברים. לסיכום ארשום שאני ממליצה לרכוש אצלם מוצרים יש להם מגוון רחב לבית, לגינה ועוד... אני הרווחתי מקום בטוח ונעים לרכוש בו והם הרוויחו לקוחה קבועה

יחס חם, שירות זמין ומהיר. מאוד שירותיים, ויחסית לשוק מוכרים מוצרים זולים ואיכותיים. תודה רבה !

ההזמנה החמישית שלי מהחנות, חנות מצוינת עם מחירים זולים.יחס אישי ומקצועי. עשיתי הזמנה טלפונית ואחרי חצי שעה התקשרו ואמרו שמוכן ואפשר להגיע לאסוף!!

קניתי מהחנות אס פרי הרבה מוצרים לחצר ולרכב אחלה מוצרים והשרות מצויין במיוחד שימי הבעלים

אחלה מוצרים במחירים מצוינים שווה להגיע ולעשות סיבוב כי המגוון גדול והמחירים זולים ביחס לחנויות דומות אין תצוגה הכל בקרטונים ארוז

שירות מעולה מחירים של מחסן ייבואן ושירות אדיב ממש כייף של חנות בנוסף שילמתי ב pay-pal שזה ממש נוח

הזמנתי מוצר מחברת SFREE קיבלתי ישרות מצוין, אספקה מהירה בזמן היה מענה טלפוני לכל הבקשות שלי ויש עם מי לדבר שזה חשוב מאוד תודה רבה על השירות !

רכשתי כיסוי לגזיבו לפני יותר משבועיים. מיד ברכישה קיבלתי מייל שאומר שהמוצר נשלח. בפועל הוא לא נשלח. למרות ניסיונות חוזרים ונשנים לקבל את תגובת החברה, עדיין לא חזרו אלי. פניתי מספר פעמים במייל, בוואטסאפ וטלפונית.
הזמנה בוצעה ב29.4, קיבלת מייל שהזמנה התקבלה. משלוח יצא ב30.4 , קיבלת ברגע החיוב חשבונית מס ומספר משלוח למעקב. החבילה ממתינה לך 15.5 בסופרפארם בילו סנטר בדיוק 10 ימי עסקים מרגע החיוב. פנית למספר וואטסאפ בתאריך 13.5 בשעה 12.44, קיבל מענה בתאריך 14.5 בשעה 14.00 - תוך 24 שעות. לא נתקלנו בפניה אחרת. בכל מקרה החבילה הגיע בזמן ולא ברור לנו על מה אתה מלין.

הזמנתי קבילתי המוצר עבד יומיים ואז התחילו הבעיות. המצלמה לא נדלקת, כשמדברים עם השירות לקוחות מתנערים מאחריות ושולחים ליבואן. אין מענה אצל היבואן.
לקוח פנה על בעיה טכנית במצלמת דרך. המצלמה פעלה אבל כיוון שהלקוח מחבר את הכבל טעינה בשקע דאטה ולא בשקע מתח כפי שצריך המצלמה לא נטענת ולכן איננה נדלקת. הפננו את הלקוח ליבואן לקבלת שירות טכני והסבר על תפעול המצלמה. היבואן שוחח עם הלקוח פחות מ24 שעות מרגע הפניה והבטיח לשלוח לו מוצר חלופי לא החזרת המוצר המקורי וזאת למרות התפעול השגוי של הלקוח.

אתר נוח וברור, מחירים אטרקטיביים בהשוואה למתחרים. המוצר הגיע תוך 3 ימים מרגע ההזמנה. תענוג

הזמנתי שטיח הקסם מחנות ההזמנה במקום במקום 7 ימי, אחרי ימים ימים. היתי ממום. בדרך כלל הכלל פרס graזימה בדיגד. ובמקרה שלי, השטיח עובד ב 100%. אני מאוד מרוצה מקנייה ותודה לחנות אל שירות טוב.