מפרסם ב-zap מאז 2012

CrossOver - עמוד 2

חנות סטריאו (תל אביב)

4.67 / 5 ממוצע מבוסס על 3 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: א.י.ש אודיו וידיאו וקולנוע ביתי בע"מ
נמצאו 106 חוות דעת גולשים על Crossover
al
al
22.11.2021
מוצר שנרכש: oled 55 lg מסך

חיפשתי טלויזיה מסוימת , קיבלתי ייעוץ מקצועי וענייני, אני מרוצה מהבחירה והחווית הקניה. המחיר הגון המוצר הגיע במהירות , שלומי דאג לכל שלב מול הספק ועד הסוף. מרוצה מאד אחזור אליהם בעתיד ולכן גם ממליץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
ישי
ישי
20.11.2021
מוצר שנרכש: רמקולים B&W, NAD 368

קיבלתי שירות מצוין. הייתי בחנות 3 פעמים. רועי היה סבלני והקדיש תשומת לב רבה וענה לכל שאלותי. כשרכשתי את המערכת הרסיבר עדיין לא היה במלאי. אז מבלי שביקשתי בכלל הם השאילו לי את הרסיבר שהיה בתצוגה (NAD 368). בהחלט מעשה מוערך בנוסף לכל השירות שהיה מקצועי ומצוין. יישר כוח!

חוות הדעת עזרה לכם?
נמרוד
נמרוד
14.11.2021
מוצר שנרכש: LG OLED 55 55C1

הזמנתי טלווזיה OLED של LG , שלומי נתן לי שירות ברמה שאני לא מכיר , איזה מהירות , איזה מחיר - באמת שהרבה זמן לא הרגשתי שירות כזה. אפילו שההתקנה היתה צריכה להיות עוד שבוע - הרמתי לשלומי טלפון ותוך רבע שעה סידרו לי התקנה תוך 48 שעות תודה לכם מבטיח לחזור שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
מקס
מקס
29.08.2021
מוצר שנרכש: רסיבר ימהה CRXB370 ורמקולים Spectrum x5, Tangnet

החלטתי לבדוק אפשרות ביצוע קניה בחנות הזו בעקבות הביקורות המצויינות שיש עליה ובעקבות זאת אני רוצה להוסיף אחת משלי: את הקניה ביצעתי מול שלומי. שירות כל כך טוב, הרבה מעבר למקובל, לא זכור לי מתי קיבלתי לאחרונה. שלומי עזר לי בכל דבר: מציאת מערכת סטריאו שתתאים לדרישותי, עם כל הפרטים והמידע הנדרש,עם הרבה רצון טוב וסבלנות, והכל גם במחיר מצויין. המוצר הגיע אלי אפילו לפני הזמן המובטח והכי חשוב, לאחר שהתחלתי להשתמש במערכת הסטריאו (אשר שלומי המליץ לי) אני בהחלט יכול לאמר שמדובר במערכת מעולה השווה את המחיר!!! (קניתי רסיבר של ימהה CRXB-370 וזוג רמקולים של TANGNET, דגם SPECTRUM X5. ממליץ לכולם לבדוק אפשרות בחנות נהדרת זו לפני ביצוע רכישת מוצר!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Dor
Dor
13.07.2021
מוצר שנרכש: Sony Oled A90J

רכשתי מסכים וציוד אודיו/וידאו בהרבה חנויות וברשת במהלך חיי. ביחס ושירות מעולה שכזה מעולם לא נתקלתי וקיבלתי באף מקום! רועי הבעלים אדם זהב וסופר מקצוען בתחום! סבלני, קשוב וזמין ,מסביר על המוצר ,על ההתאמה וההתקנה ודואג ומלווה בכל שלב לאורך הדרך מרגע ההתעניינות, ההזמנה ולאחר שלב האספקה וההתקנה ועד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. שאפו גדול וממליץ בחום לכל אחד המחפש לא רק את המחיר הנמוך וההוגן ביותר בשוק אלא גם את הגב והתמיכה של חנות איכותית ומקצועית שתהיה שם תמיד לעזרה. כל הכבוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
Shmulik
Shmulik
26.05.2021
מוצר שנרכש: טלוויזיה LG OLED G1

מומלץ בחום! שירות מקצועי ואדיב, יחס אישי ומחירים טובים. שלומי עזר לי ונתן שירות יוצא מן הכלל. ללא ספק אחזור שוב לרכישה הבאה.

חוות הדעת עזרה לכם?
שאול שרון
שאול שרון
06.04.2021
מוצר שנרכש: רסיבר

חנות של מקצוענים!!!! יחס פצצה, רועי תדרך ועזר בכל שאלה גם לאחר שהתקנתי את הרסיבר,בקיצור מצאתי חנות לכל החיים,

חוות הדעת עזרה לכם?
מתן
מתן
30.03.2021
מוצר שנרכש: טלויזיה LG CX 65

ממליץ בחום, שירות מעולה, אדיב ומקצועי מאוד, מחירים טובים, מבחר גדול של מסכי טלויזיה (ועוד הרבה מוצרים אחרים). אשוב בעתיד בהחלט👍

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודה
יהודה
15.03.2021
מוצר שנרכש: Denon AVR-X2700H

מחירים הכי הכי הכי זולים בארץ פשוט אין מילים על השירות המדהים שקיבלתי מהם זה פשוט היה חווית קנייה יוצאת מן הכלל!! שלומי הבחור שנתן לי את השירות ואת העזרה בקנייה אדם פשוט זהב ממליץ בחום לכולם לקנות אצלהם!!

חוות הדעת עזרה לכם?
0502688700s
0502688700s
07.01.2021
מוצר שנרכש: Oled

זה המקום שבו תקנו נקודה, מעבר לרמה המקצועית והמחירים הנוחים לכיוון הכי זולים, שירות שירות שירות דאגו מההתחלה ועד הסוף לכל הפרטים הקטנים, ברגע שהם שמעו שבא המתקין מטעם היבואן והצליח להחתים את אשתי על הרחבת אחריות בכל מיני תירוצים והפחדות וגבה ממנה מחיר הזוי על התקנה עם זרוע הם עצרו הכל הכל.הכל ורק טיפלו ועשו הכל בשביל לבטל וגם ביטלו והורידו את מחיר ההתקנה, שאפו, תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
מולאחימיאן
מולאחימיאן
31.12.2020
מוצר שנרכש: MARANTZ SR6015

שלומי ורועי מאוד מקצוענים, רואים שהם עובדים במה שהם באמת אוהבים. המחירים טובים, השירות היה נהדר !! כיוונו לי את הרסיבר בבית ועשו עבודה נהדרת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Lior
Lior
24.12.2020
מוצר שנרכש: LG Cx 55

קניתי מהם טלוויזיה וsound bar. ממליץ בחום, שירות אישי וכנה שדאג שאהיה מרוצה מאוד מהקניה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
03.11.2020
מוצר שנרכש: רמקול סאב וופר

הזמנתי סאב וופר שרות מעולה מחיר מצוין והספקה תוך 48 שעות מאוד אדיבים מומלץ בחום לקנות באתר שלהם

חוות הדעת עזרה לכם?
דב
דב
15.10.2020
מוצר שנרכש: denon ceol n10 זוק רמקולים של דלי

רכשתי מערכת denon ceol n10 ורמקולים של dali. השרות היה מצויין מקצועי והספקה תוך יום אחד. בנוסף קיבלנו תמיכה טלפונית לגבי הגדרות חיבור

חוות הדעת עזרה לכם?
Dima
Dima
21.05.2020
מוצר שנרכש: רסיבר קולנוע ביתי ופטיפון של דנון

קיבלתי משלומי ייעוץ מקדים אמין וענייני. הגעתי לחנות ורכשתי את מה שרציתי עם התאמות קלות לשביעות רצוני לא ניסו לשכנע אותי לקנות דברים שלא רציתי ולא ניסו לשכנע אותי " לשדרג" בתספת מחיר בקיצור מקום מקצועי ואמין עם תג מחיר שפוי למה שרציתי

חוות הדעת עזרה לכם?
Gal
Gal
10.04.2020
מוצר שנרכש: Marantz sr5014

שלומי התותח , נתן שירות יוצא דופן, סבלני ומעל כל הציפיות גם בימי הקורונה , עזר בבחירת רמקולים ורסיבר ובמחירים ללא תחרות! ללא ספק אחזור אליהם!

חוות הדעת עזרה לכם?
artur
artur
05.03.2020
מוצר שנרכש: מערכת קולנוע ביתית denon ורמקולים של kef

רועי ושלומי תותחים אמיתיים!!! מהרגע שנכנסתי לחנות הפגינו מקצועיות והקשבה רבה לצרכים ולשגעונות שלי גם לאחר הקניה נתנו תמיכה מדהימה! בשעות לא שירתיות ע״מ לפעיל את המערכת המשוכללת הזו רועי ושלומי תודה ענקית על חווית הקניה והשירות!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
eliran
eliran
04.03.2020
מוצר שנרכש: KLIPSCH RP-500SA

קונה מהחנות הזאת כבר שנים מקבל שירות ועזרה מעל ומעבר בקנייה הנוכחית קניתי זוג רמקולי אטמוס של קליפטש RP500SA קיבלתי מחיר מהסרטים חייב לציין שוב את רמת השירות האדירה של רועי מקרוסאובר שעוזר בכל עם ידע עצום וכמו שאני אומר רועי זה ה"ויקיפדיה של האלקטרוניקה"

חוות הדעת עזרה לכם?
Dmitry
Dmitry
03.03.2020
מוצר שנרכש: פטיפון Pioneer PLX1000

המקום עם שרות הכי טוב בעיר לכן כבר שנים אני קונה בחנות הזאת. כאן מרגישים שמכבדים את הלקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
שלומי
שלומי
02.03.2020
מוצר שנרכש: זוג רמקולים KEF Q350 ורמקול סנטר KEF Q250

הגעתי לחנות בעקבות התעניינות ברכישת רמקולים למערכת קולנוע ביתית, קיבלתי ייעוץ מקצועי מאוד ונטול אינטרסים, התייחסו בסבלנות ראויה לציון, אדיבות ויחס מדהים. היה כיף להיות לקוח בחנות הזאת, מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
idanerdy
idanerdy
02.03.2020
מוצר שנרכש: Demon פטיפון

מוצר מעולה, שירות ברמה אחרת וצוות של אנשים טובים. יצאו מגדרם לעזור לי גם כשזה מעבר לתחום אחריותם, בלי לבקש תשלום.

חוות הדעת עזרה לכם?
YaZe
YaZe
02.03.2020
מוצר שנרכש: lg oled 77 inch

מקצוענים ברמה הגבוה ביותר וליווי חריג גם אחרי הקניה בכל מה שקשור לשירות אם יש צורך. למרות שהם חנות ״בוטיק״ תמיד קיבלתי מחיר שהוא נמוך מגל הצעה אחרת - כולל זאפ, ועם אחריות יבואן רשמי. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
mahmoudnashef
mahmoudnashef
01.03.2020
מוצר שנרכש: LG OLED

קניתי שתי טלוייזיות איכותיות OLED השירות היה מדהים רועי באמת מומחה בכל התחום הזה. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Efi
Efi
17.07.2019
מוצר שנרכש: LG OLED 65 C8

רכשתי טלוויזיה מסוג LG OLED 65 C8, מוצר יקר שהיה מלווה בלא מעט חשש. המוכרים, רועי ושלומי, הסבירו לי אודות המוצר, על יתרונותיו וחסרונותיו, הראו לי דגמים מקבילים ואף הציעו למכור לי אותו במכיר אטרקטיבי במיוחד (בדיקה בzap הראתה שהמחיר שהוצע לי אכן היה משתלם). גם לאחר הקניה, התקשרתי מספר פעמים בכדי לקבל עזרה בחיבור מערכת הסאונד לטלוויזיה ושימוש בפיצ'רים כאלו ואחרים. המוכרים נהגו ברצינות ובסבלנות במהלך הקניה וגם לאחריה. אחד המוכרים אף העביר לי את הטלפון האישי שלו, בכדי שאוכל ליצור איתו קשר במידה ואתקל בבעיה מסוג כלשהו. חווית קנייה נהדרת, ממליץ בחום וללא סייגים. רצינות, שירות ויחס מהשורה הראשונה. במידה ובעתיד ארצה לרכוש מוצרי קולנוע או אודיו לא אפנה לחנות אחרת.

חוות הדעת עזרה לכם?
noam.firuz
noam.firuz
12.07.2019
מוצר שנרכש: LG C8 65inch

סיפור מצער עם חנות ואנשים שאומרים משהו אחד ומשקרים לאנשים בשיחה טלפונית כדי לעשות מכירה. ממש ממש בצורה לא נעימה. ביום ביצוע העסקה החשבונית אפילו לא הגיע, ורק אחרי יום כאשר הטלוויזיה הייתה מותקנת, שמנו לב שהם מחייבים אותנו ב9800 שקל, 1000 שקל יותר מהמחיר שהוא סגר איתנו. בחור בשם רועי או שלומי. כשניסינו לברר את זה איתם, הם הכחישו ולא היו מוכנים אפילו להשמיע את ההקלטה. דבר מאוד מרגיז שאנשי חברות כאלו משקרים לאנשים בטלפון ועושים הכל כדי לסגור, ואז שאנשים מנסים להבין למה גנבו מהם עוד 1000 שקל, הם פשוט מכחישים, מתנהגים שונה לגמרי ולא מנסים לעזור ללקוח. אל תתקרבו, אנשים מאוד לא נחמדים בתכלס, מנסים לסובב את הלקוחות. פשוט מצער שהם עושים את זה לאנשים **אפילו באתר שלהם, בדקנו והמחיר הוא מה שאמרו לנו בפלאפון, אבל מה שבפועל חייבו אותנו 1000 שקל יותר. - רק לציין שהמוצר מעולה ושירות ההתקנה היה מעולה גם הוא.

תגובת החנות

בהחלט סיפור מצער.. הלקוח רכש מסך ב9890 ש"ח (300 שח פחות ממה שפורסם באתר - ונמוך מהמחיר הנמוך ביותר שהיה בזאפ) - כולל הובלה והתקנה קירית ע"י היבואן ח.י וזאת לאחר מספר שיחות טלפון איתנו ועם חנויות אחרות אימו של הלקוח התקשרה לשלם - נשלח מייל עוד באותו הערב שלא הגיע ליעדו - יום לאחר מכן נשלח המייל שוב והתקבל אישור מסירה מהלקוחה - נכון לציין כי במייל צורפה החשבונית מקור - כולל העלות, הדגם, תנאי התשלום, הובלה, התקנה ואחריות היבואן הרשמי לשלוש שנים המסך הותקן רק מספר ימים לאחר קבלת המייל המסכם - כלומר כל האינפורמציה לגבי העיסקה היתה חשופה ללקוח כבר ביום שלמחרת העיסקה בצורה מאוד ברורה ומפורטת. לאחר 12 יום מהעיסקה ומספר ימים לאחר ההתקנה - הלקוח התקשר לחנות ביום שישי בטענה שהיתה טעות במחיר והתעקש על זיכוי מיידי וזאת לאחר שראה באתר שהתווספה אופציה להצעות מחיר החל מ8990 ש"ח מיותר לציין שהצענו עזרה בנושא ביום ראשון אך הלקוח סירב להמתין והחליט להשתלח בנו בכל מדיה דיגיטלית אפשרית (8 תגובות של כוכב אחד בגוגל ע"י יוזרים פקטיבים תוך חצי שעה) צר לי שהלקוח בחר בניסיון סחיטה דיגיטלי במקום להמתין לפתרון

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון