
הזמנתי טאבלט מדגם samsung p-200. זו החנות היחידה שמכרה את המוצר מה שגם לי לספקות אבל הביקורות היו טובות אז הזמנתי. המחיר היה 1190 ש"ח עם משלוח בדואר רשום. אחרי מס' ימים הגיע שליח עד הבית עם המוצר. לא הבנתי כיצד זה קרה עד שראיתי שמחיר המוצר באתר ירד ל 1149 ש"ח. שלומי ניצל את הפרש המחיר כדי לשלוח שליח למרות שלא בקשתי. נדיר למצוא כזו גישה חיובית בשוק התחרותי הזה.






















