
אין מילים, שירות מעולה, עזרו מאוד בקבלת המוצר בצורה מהירה ככל הניתן, אחזור שוב לרכוש בעתיד

אין מילים, שירות מעולה, עזרו מאוד בקבלת המוצר בצורה מהירה ככל הניתן, אחזור שוב לרכוש בעתיד

הגעתי לסניף לקנות טבלת ועזר לי בחור בשם וובה נתן שרות טוב ועזר בכל מרציתי

הגעתי לסניף א.א מחשבים הנמצא בהרצליה על מנת לרכוש מחשב לאחותי הקטנה. לא כל כך ידעתי איזה מחשב מתאים לה ומה עלי לבחור. למזלי הרב שקד ידע בדיוק איך לטפל בי, הסביר לי כל מה שצריך לדעת לגבי מחשבי נייד והתאים לי את המחשב המושלם לתקציב שקבעתי לעצמי מראש. אני רוצה לציין ששקד היה מאוד סבלני וקשוב ולמרות חוסר הידע שלי הוא לא התייאש והסביר שוב ושוב ושוב וגם עשה לי הנחה קטנה בסוף. סביר להניח שאם אצטרך שירות מחשבים שנית - אפנה ישירות לשקד.

מצאנו לנכון לציין לשבח את החנות שלכם, סניף הרצליה פיתוח (ספיר 9 הרצליה פיתוח). במיוחד, אנחנו מבקשים לכתוב כמה מילים חמות על שקד שטיפל בנו באופן אישי וצמוד. הגענו לחנות עם מחשב מפורק לגמרי, תוצאה של ניסיון כושל שלנו ושל טכנאי לבנות אותו כמו שצריך ואינסוף בעיות שכמעט והרסו לנו את החלום על מחשב חדש ואיכותי. התקבלנו בחום ואהבה ע"י שקד וכבר מההתחלה הרגשנו שאנחנו במקום הנכון. שקד נתן לנו ביטחון שהכל יהיה בסדר הפעם. הוא ממש התגייס לטובת העניין, התגבר על קשיים טכניים בלתי צפויים שלא הפסיקו לעלות, תאם עם היבואן של חלק שהזמנו ובמהלך קצר מאוד דאג להתגבר על הבעיה. הוא טיפל בנו במסירות אינסופית, נתן לנו עדכונים בכל רגע על כל שינוי שקורה והתייעץ איתנו, ענה על שאלות בסבלנות אין קץ בכל שעות היום והערב, וכשהגענו לקבל את המחשב נדהמנו מעבודת ההרכבה היפיפייה והמסודרת להפליא. ברצוננו לציין במיוחד ששקד היה קשוב לבקשה שלנו להתקין את המחשב מהר ככל שניתן עקב אילוצים וכך עשה. מי ייתן וא.א מחשבים יבורכו בעוד הרבה אנשים כמו שקד. אין יותר מרוצים מאיתנו ותודה רבה מאוד!

קניתי טלפון ביום שישי מבחור בשם אולג מסניף נתניה וקיבלתי שרות מצויין עם המון סבלנות

היום קניתי טלפון סמסונג חדש בסניף נתניה וקיבלתי שרות מצויין עם הרבה סבלנות מבחור בשם אולג

קניתי מסך של אסוס, משכו אותי שלושה שבועות בטענה שמישהו בא לאסוף את המסך - שקר. לאחר שבועיים הפנו לחברת אסוס בטענה שאין להם איך לעזור, נכון לעכשיו אין עזרה מאף צד והמסך עדיין תקול. בקיצור, עוד חברה שלא מעניין אותה מהלקוחות, יעשו הכל שתקנה ואחרי שקנית אתה יכול להתחנן לעזרה ולא תקבל. ממליץ לא להתקרב.

שירות מאוד אדיב ומקצועי מסוכן המכירות שקד בסניף בהרצליה, כיוון אותי בדיוק לסוג הפלאפון שהייתי צריך והדריך אותי גם לאחר הרכישה

הזמנתי מצלמת רכב ב 179 ש״ח. שלמתי עוד 25 ש״ח משלוח. הגיע מוצר פגום - בטריה לא נתענת. . דרשו 50 ש״ח משלוח הלוך חזור כדי להחליף. אין סוף ויכוחים ונסיונות להתנער ממני, לא לקחו אחריות, אין תודעת שירות. חומה של בירוקרטיה. נפלתי בפח.

שירות מהיר וענייני ועם הרבה סבלנות, והכל בהגינות ובאדיבות באמצעות שקד סוכן המכירות. גם השירות לאחר המכירה ללא דופי.

הגעתי לחנות לרכוש כיסוי לטאבלט ורמקולים פשוטים למחשב. ניגש אלי נציג בשם וובה, הבין בדיוק מה אני מחפש. עשה בדיקה לגבי הכיסוי, לא היה להם בחנות אחד שמתאים לדגם שלי. עשה בדיקה בשאר סניפי הרשת, ובסוף הציע להזמין לי אותו במיוחד. והרמקולים התאים לי בדיוק לפי הצרוך, במקום "להגדיל" את המכירה מצא דגם פשוט ומשתלם וטוב ביחס למחיר. חווית קנייה קנייה נעימה, מקצועית שעונה לצרכי הלקוח. ממליץ בחום, סניף נתניה פולג.

מענה מהשירות מגיע רק כשמאיימים בתביעה. בקושי ניתן להשיג אותם בטלפון (צריך להשאיר הודעה ואז לא חוזרים אליך), לא במייל ולא בווצאפ. נזכרו לשלוח את ההזמנה רק אחרי שהתקשרתי לברר למה היא לא מגיעה. אחר כך התברר שמכרו רמקולים מקולקלים שמשמיעים רעש סטטי ושאיכות הסאונד שלהם מזעזעת, ודרשו שאשלם עבור האיסוף שלהם בחזרה. נציג השירות שלהם הסביר לי שהייתי צריכה לבצע סקר שוק ביוטיוב לפני שקניתי את הרמקולים כדי לוודא את האיכות שלהם... סירבו להחזיר כסף עבור המשלוח בחזרה אף על פי שלפי החוק זו מחויבות שלהם לאסוף על חשבונם. בתקליט של הטלפון הם אומרים שהם "א'" בשירות, לדעתי אות אחרת הרבה יותר מתאימה.

תודה רבה למרינה! רציתי לקנות את הטלפון, ו בסופ קניתי את ייפון. השירות מצויין, אקנה אוד משהו. להתראות.

וובה- איש מכירות מקסים , נתן שירות ממש רמב גבוהה, אחזור רק בגללו , תודה

אחלה שירות משלוח מהיר והם ענו לי במהירות השירות הלקוחות תודה רבה לכולם וממליץ לכולם לקנות

שירות אדיב ומהיר, הסבר מפורט על האופציות לאבירים והצגתם במיידי כולל מתן מחירים טובים ללא ויכוח והפניות לאתר.

מרינה היא בחורה מקצועית אדיבה ומבינה עניין בזכותה רכשתי את המכשיר . תודה רבה לצוות על ההסבר והרצון הטוב לא לדחוף ךי מוצרים אלא באמת להסביר מה צריל ומה לא .

שקד נתן לי שרות מעולה ומקצועי בנוגע לרכישת תחנת עגינה למחשב נייד. דגם המכשיר st-lab 1170

חנות טובה ואמינה לרכישת חלקי מחשב. הצליחו לספק חלקים שלא זמינים בחנויות אחרות, בזמן קצר ובמחיר הוגן. וגם שמרו על קשר רציף לאורך התהליך. יחד עם זאת, רמת ההרכבה מעט לוקה בחסר. ממליץ לקחת זאת בחשבון כאשר מזמינים מחשב עם הרכבה.

שירות אדיב מאוד, מקצועי ולעניין. אשמח לקנות שוב בעתיד כאשר אצטרך מוצרים נוספים. מומלץ מאוד

הזמנתי מוצר מסויים שהיה חסר במלאי בדקו עבורי והזמינו והובטח לי כי תוך יומיים זה יגיע. ואכן לשמחתי אחרי יומיים קיבלתי הודעה שההזמנה הגיעה. שירות וטיפול מעולים.

שירות 10 כרגיל קונה רק ב א א מחשבים יש אבא ואמא למוצרים תודה רבה

אולג הנציג עזר ונתן שירות מעולה. היה סובלני וענה על כל השאלות כיוון לגבי המכשיר בהתאם לדרישות של אבי שהוא פנסיונר

החוויה התחילה מצויין עם נותני שירות מצויינים, אבל חוסר הסדר מזעזע. אין לי אפשרות לתת יותר מכוכב אחד לחנות שכשהודעתי לה שהמסך שקניתי מהם תקול, בהתחלה אמרו לי "אתה צריך לנסוע ליבואן" (כשהיבואן שמע את זה הם אמרו שזה ממש לא הנהלים ואני לא אמור בכלל לדבר איתם). אחרי זה החנות אמרה שהם לא יטפלו בבעיה כי זה לא באחריות היבואן (ואז צלצלתי שוב ליבואן, טען שזה ממש לא נכון ושהם מגדירים את זה כתקלת יצור!!) ואז החנות בכלל טענו שאין בעיה במסך, למרות שכשהגשתי להם את המסך אמרתי שאשמח להוכיח את התקלה. חזרתי בערב שוב פעם לחנות כדי להראות את התקלה ושוב אמרו לי שלא רוצים שאראה אותה ושהם יבדקו אותה בעצמם. אנחנו שלושה ימי עסקים אחרי והחנות הרגע סיפרה לי שהם עדיין בכלל לא בדקו את המסך אלא פשוט העבירו אותו ליבואן והיבואן "עדיין לא הגיב" (למרות שהוא יושב צמוד לחנות הראשית). קיצר נותני שירות נחמדים ואדיבים, אבל או שמישהו שם ממש מנסה לדפוק קטעים ללקוחות או שהם פשוט לא יודעים לנהל חנות.

השבוע הייתי בסניף הצורן 4 נתניה. בחור בשם אולג עזר לי לבחור את המוצרים, הסביר גם לגבי ציוד הקפי וכל זה במקצועיות וסובלנות אינסופית. ממש כיף לקבל שירות כזה, בטוח אחזור!