
שירות מסור אמין הגיע מהר מאוד עזרו בכל דרך אפשרית הוזמן מסך ומחשב במחיר פצצה מרוצה מאוד.

שירות מסור אמין הגיע מהר מאוד עזרו בכל דרך אפשרית הוזמן מסך ומחשב במחיר פצצה מרוצה מאוד.

הזמנתי באתר זכרונות RAM של Corsair למחשב שלי. יומיים אח"כ כשהמשלוח כבר היה בדרכו אליי הסתבר לי שהזמנתי בטעות דגם לא נכון. שלחתי לחנות הודעת ביטול הזמנה ובחור אדיב בשם מאור חזר אליי באותו היום ביטל את הקנייה ללא בעיות ,ודאג להחזיר את החבילה מחברת השליחויות לחנות. כמו כן הופתעתי לטובה שגם לא חוייבתי על המשלוח המוחזר אלא רק על דמי הביטול כפי שקבוע בחוק. לשירות יעיל ומהיר כזה אני לא רגיל, ואין ספק שאחזור בעתיד לאתר החנות לקניות חדשות. תודה!

הגעתי לסניף נתניה פולג ביום שישי בבוקר אחרי שמסך הלפטופ שלי לא עבד ולא ידעתי מה הסיבה לא משנה מה ניסיתי.כסטודנטית זה מצב נורא במיוחד שיש לי במחשב עבודה להגיש במוצש כשהבעיה החלה ביום חמישי בערב. הגעתי למעבדה וקיבל אותי עובד מעבדה בשם אולג,הוא הקשיב לכל הבעיה ובקשתי ממנו שיעשה מה שהוא יכול כדי לתקן את הבעיה עוד היום בגלל הדחיפות-עבודה להגשה!אמר שיעשה כל מה שיכול וייצור קשר בכל מקרה היום כדי לעדכן.תוך שעתיים יצרו איתי קשר שהמחשב מוכן!השירות היה מצויין ומהיר מעל המצופה!

לפני מס' חודשים בחרתי לרכוש מסך גיימינג מהחברה מסניף הרצליה. קיבלתי מוצר תקול שהפריע לקצב המשתמש. מסרתי את המסך התקול לסניף נתניה (סניף מרכזי) כדי לממש אחריות ושם קיבל אותי בחור נחמד בשם נתן. מההתחלה הרגשתי שנפלתי בידיים טובות וידעתי שלא התאכזב מהשירות. נתן שלח את המסך ליבואן הרשמי וכבר באותו יום נמסרה תשובה שלילית שהמסך מבחינתם תקין ולא ניתן לעשות כלום. נתן שם לב בעצמו שבאמת יש סימנים לא ברורים על המסך וזה לא נגרם ע"י הלקוח והתעקש ולהעביר את המסך ליצרן שיושב בחו"ל. אחרי המתנה של כמעט חודש הוחלט להחליף למסך חדש במסגרת האחריות כי באמת היה תקלה הפס ייצור של המסך והוא לא שמיש למשתמש. חייב לציין ש א&א לקחו אחריות ונתנו שירות מעל הכל ורואים כמה הלקוחות חשובים להם. ההמתנה הארוכה היית שווה את זה. אני כן רואה את עצמי ממשיך לרכוש מהם עוד מוצרים נוספים וללא ספק ממליץ לכולם עליהם.

אחלה חנות, שירות מקצועי. מחירים טובים, אפשר לקנות גם דרך אינטרנט. משלוח מהיר. כל הכבוד.

קניתי טלפון סמסונג a12 מבחור מקצועי מאוד בשם אולג אלחה חווית שירות אחזור לקנות אצלכם ללא ספק

הזמנתי כרטיס מסך GTX1650 Super. הזמנה נקלטה מהר מאוד. קיבלתי את הכרטיס תוך יומיים למרות שאני גר באזור מרוחק בצפון. הכרטיס עושה את העבודה. לקוח מרוצה.

אחלה שירות. איסוף עצמי היה מוכן בחנות בתוך יום אחד, התקשרו לעדכן, הגעתי לאסוף. הכל הלך חלק

אחלה של מוצר , מחיר אטרקטיבי , מרוצים מאד , מודד גם אחוזי שומן ודברים נוספים באפליקציה תודה לוובה התותח

אחללה שרות מהמוכר בשם וובה.עושים מחירים טוב ועוזרעם בכל שאלה שהייתי.יצאתי מאושר ועם אוירה שמחה

מפרסמים מחשבים שאין להם בחנות. אחרי הזמנה חוזרים ללקוח ומציעים מחשב ישן במקום אחד משהוזמן באתר.

קניתי מחשב אצל אולג אחלה חווית שירות הבחור מקצוען תמשיכו באותו הדרך לקוח מרוצה מאוד

אני נוהג תמיד לקנות בא.א את המוצרים שלי, בעיקר בגלל השירות המדהים שאני מקבל ששווה כל שקל (מעבר לזה שהם גם הצליחו להשוות לי את המחיר הכי זול ואפילו לרדת ממנו), אני רוצה לציין באופן מיוחד את צחי מנהל המעבדה בנתניה, שנתן שירות ללא דופי, ענה על כל שאלה במקצועיות, המליץ על המוצרים הטובים ביותר לצרכים שלי ודאג שהכל יתבצע בצורה המקצועית ביותר. אין מילים לתאר את המקום המעולה הזה - הוא ימשיך להיות המקום בו אקנה את כל המוצרים שלי גם בעתיד.

תודה ל א"א מחשבים טיפול מהיר בהזמנה המדפסת הגיעה עם משלוח מהיר מדפסת מצוינת אחר שימוש כ שבועיים

קניתי מחשב אצל בחור בשם אולג אחלה של שירות מהיר ומקצועי אחזור לקנות שוב אצלכם

רמקולים של EDIFIER דגם s2000 m3 /שירות טוב ומהיר מוצרים איכותיים במחירים טובים .תודה רבה על קניה טובה.

חווית קנייה הכי כיפית שיכולה להיות ... וובה בעל מקצוע אמיתי ומבין עניין ... לא מחפש לדחוף סתם עונה לכל שאלה בסבלנות

קנינו מחשב גיימינג לילד. חווית קנייה משולמת. כל החששות בנוגע למפרט הנכון, המחיר וההרכבה נמוגו ברגע ששקד איש המכירות בחנות עזר והרכיב וטיפל בנועם ובצניעות. בקנייה הבאה שלנו נגיע לשם שוב.

להתרחק מהם כמו מאש! קניתי מהם מחשב בינואר שהתקלקל אחרי 4 חודשים בלבד! יומיים לקח להם לארגן איסוף של המחשב לתיקון. לאחר שהמחשב נשלח לתקון שוב לא עונים לטלפון ימים שלמים. אין עם מי לדבר. אחרי שבוע כשכן טרחו לענות, נאמר שהלך הכרטיס הגרפי ואין צפי מתי יתקבל כרטיס חלופי. כלומר רכשתי מחשב בסכום של 6000 שקל ואין לי מחשב. כרגע מתכננת להגיש נגדם תביעה.

חווית קניה מצוינת ומחיר מצוין. קניתי מחשב עבודה נייח לעסק וטאבלט. טל היה סופר שירותי ונחמד ועזר לי לבחור את הרכיבים בהתאם לצרכים מהמחשב במקצועיות רבה. המחיר היה מצויין בהשוואה לכל מקום אחר שבדקתי. המון תודה על השירות, ממליץ בפה מלא! עמרי

אני חייב לציין שקניתי המון דברים בהמון חנויות ומשלל ספקים , אבל חייבת שירות כזאת עוד לא הייתה לי. שרות עדיב, סובלני והכי חשוב מקצועי מאוד. ובגלל חוויה כזאת אני מרגיש שמצאתי את המקו הקבוע שלי לקניות הבאות שלי תודה ענקית לאולג במיוחד ולחברת א.א מחשבים בכללי.

יצא לי לקנות רמקולים מתקדמים, מסך גיימינג למחשב וראוטר (בזמנים שונים) והייתי מאד מרוצה מהשירות מהמחיר מהמהירות מאיכות המוצר

אולג מוכר אדיר! תודה רבה על שירות איכותי,והיחס החם והסבלנות הרבה כמובן לצד שירות אמין! מוצר מטורף!!!

הזמנו. תקשרו כי לא היה מלאי. הציעו אלטנטיבה (קצת יותר יקרה) הסכמנו שלחו קיבלנו עובד הכל טוב