
חייבת לפרגן לאולג מסניף א.א נתניה על השירות האדיב, המקצועי והסבלני שלו. תמיד קונה שם את כל מוצרי המחשבים והסלולר. ממליצה בחום❤

חייבת לפרגן לאולג מסניף א.א נתניה על השירות האדיב, המקצועי והסבלני שלו. תמיד קונה שם את כל מוצרי המחשבים והסלולר. ממליצה בחום❤

שירות מדהים , יחס מדהים , ליווי והסבר מההתחלה ועד רגע הקנייה . זמינות מלאה , ואם כבר קונים אז רק משקד מסניף הרצליה פיתוח . שירותי ,נעים , סבלני ופשוט מדהים ! תודה על הכל שקד!!!

הזמנתי במוצאי שבת לפני יום כיפור וחשבתי שאולי לא אקבל את המוצר עד אחרי החגים. שמחתי לראות שהשליח הגיע ב-22:00 בחול המועד כי זה מראה מאמץ להביא את המוצר גם בחגים.

קיבלתי שירות מוובה, לתת לו בונוס! קניתי גלקסי A52 שירות אדיב, מהיר ולעניין. ממליץ מאוד

**שירות אדיב יוצא מן הכלל** בדרך כלל לא רושם ביקורות אך שמגיע מגיע! המוכר צחי, פתר את הבעיה בשניות והכל עם חיוך ושלווה ידע לתת את המענה המדויק והמהימן ביותר. ממליץ מכל הלב

רכשתי באמצעות אתר האינטרנט רמקול GOOGLE NEST MINI, לאחר כ- 10 דק' התקשרו לאשר כתובת ושתי דקות לאחר מכן קיבלתי הודעה כי חברת השליחויות קיבלה את הזמנתי... יעילות ראויה לשבח.

פניתי לא.א מחשבים בכדי לרכוש אוזניות ועכבר קיבלתי שירות מבחור בשם יגאל שהיה מקצועי אדיב וסובלני הסביר לי ועזר לי לבחור קיבלתי את המוצרים אחרי יומיים

הזמנתי טלפון Samsung A72 מהחברה. תוך שלושה יומיים התקשרו אליי כדי לוודא שבאמת אני רוצה איסוף עצמי ולא משלוח (ובכן זו היתה טעות, מה שרציתי באמת היה משלוח). תוך שלושה ימים הטלפון הגיע. שירות מצוין. 10/10 הייתי קונה מהם שוב פעם.

!Great service, fast delivery, the item in stock, all is good. Thanks. 15 words is required, I'm adding it to satisfy the system.

שירותיים והכי חשוב: הם עונים, מתקשרים בטלפון וב WHATSAPP. אתה לא מרגיש מולך קירות אטומים...

התקשרו למחרת ההזמנה כדי לוודא שכרטיס האשראי שייך לי, ולאשר סופית את ההזמנה. באותו יום המוצר נשלח אלי, ותוך יום (או יומיים? לא זוכר בוודאות) הגיע. השירות אדיב, המחיר סבבה, משלוח סופר מהיר - הכל לשביעות רצוני המלאה.

אנו נוטים לכתוב חוות דעת כשמשהו הוא גרוע או מצויין. פרווה לרוב לא זוכה למילים. הפעם מדובר במצויין! שרות מהיר מוצר איכותי במחיר הוגן, מה עוד נפשי תבקש? תודה

אני אתחיל בזה שא&א לא מחפשים רק למכור אלה גם שהלקוח יצא מרוצה מהמוצר שהוא קנה, הם התקשרו אליי לפני שליחת המוצר בכדי לוודא שהמוצר אכן תואם לצרכים שלי, השירות לקוחות היה ממש מהיר ואדיב, המשלוח התקבל אחרי 3 ימי עסקים, מאוד מרוצה מהקניה ואני כנראה אקנה שוב

אני רוצה לשבח, לפרגן ולהלל את שקד מהחנות - א.א מחשבים בסניף בהרצליה, על השירות, המקצועיות, היעילות, האדיבות והחוויה המגניבה שנתן! רק בגללו אני חוזר ואחזור לקנות וגם להמליץ לאחרים, יישר כח!!!!!

תמיד ללא יוצא מן הכלל אני מקבלת שירות מדהים, מקצועי ועם חיוך. קונה רק שם.

רכשתי חלקים להרכבת מחשב נייח. בחור בשם מאור היה נדיב ועזר לי לבחור הרכיבים. הוא היה מאוד בקי בציוד - ויצא לי מחשב פגז - מהיר מאוד ומאוד עדכני. קבלתי גם עזרה מצוות הטכנאי במקום - אנחנו עם נסיון וידע רב. חשוב לי אנשים עם סבלנות והסברים ברורים והצוות בחנות היו מעל ומעבר לאיכות כוח אדם שאני אוהב לראות ולפגוש. תודה לכולם.

לאחר שיחה ווטסאפ ארוכה בא ביקשתי לרכוש כרטיס מסויים הציעו לי כרטיס אחר , שנאמר לי שהוא במלאי ללא ציון העובדה שצריך לשריין אותו. בפועל כשהגעתי לחנות לאחר שעתיים נאמר לי שהוא נמכר עם מחשב, אח"כ נאמר לי שמוכנים למכור לי אותו .אחרי שהוציאו לי אותו מהמחסן התברר שזה בכלל כרטיס אחר. כשקראו לנציג שמתכתב עם הלקוחות בווטסאפ הוא טען שהכרטיס היה ליפני יומיים ונמכר יום ליפני והציעו לי לקנות את הכרטיס שיש להם כרגע במחיר מופקע. מה שמקומם הוא שגם אם לא היה כל הטקס על הכרטיס המדובר הם "מכרו לי על הנייר" כרטיס שלא קיים במלאי בכלל. מה שגרם לי להגרר מראש העין לנתניה סתם בגלל שאין להם מושג מה קורה במלאי שלהם. חוויה מאוד לא נעימה ומבלבלת.
שלום רב, הלקוח לא ביצע הזמנה ולא ביקש לשמר את כרטיס המסך. לאותו רגע השיחה המוצר היה זמין במלאי החנות בכמות של שלוש יחידות. לצערנו עד שהלקוח הגיע (לאחר כ4 שעות מרגע השיחה) כל השלושה כרטיסים נמכרו. הצענו ללקוח מספר אופציות של כרטיסים אחרים מאותה הסדרה אך הלקוח סירב להצעה. אנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה ללקוח. אנו לא שומרים מוצרים ללא בקשה או הזמנה מראש. ממליצים לפני שמגיעים לאחד הסניפים לעשות בדיקת מלאי ולשריין את המוצר שאתם רוצים לרכוש וכך בעצם יימנעו להבא מקרים דומים.

ים האלוף שירות מהתחלה עד הסוף מחשב גיימינג מלא כולל התאמה של הרכיבים לצרכים האישיים שלי תודה רבה

מעולה, אחלה שירות, הגיע מהר, ענו לי בשירות הלקוחות בווטסאפ באופן מהיר, יעיל ואדיב. מרוצה ואזמין מהם שוב

שקד התותח מסניף הרצליה עזר לי עם אחלה שירות בקשר עם מחשב נייד חדש למשחקים. היה סבלני וענה על כל שאלותיי ומצא אחלה מוצר שהתאים בשבילי. תודה!

שירות מהיר ולעניין. המוחר היה נחמד והסביר לי כל מה שהיה צריך. מעבר למוצר שרכשתי הפעם, קניתי בחנות בעבר מספר מכשירים וכולם היו מעולים ובלי בעיות.

קל, מהיר ונוח. ראיתי את המתג בזאפ, לחיצה על הלינק של החנות. המחיר היה כולל משלוח (כל הכבוד). 2 קליקים והסתימה הקניה

חברה מקצועניים !! עזרו לי בבניית מחשב עם הרבה סבלנות שירות מעולה ואדיב ממליץ .

משלוח מהיר, ארוז מצוין, שירות מצוין, מחיר הוגן! אין ספק שאמליץ לחברים על המקום! תודה לגאורגי על שורות.

קיבלנו את הסמארטפון תוך 5 ימים (אפילו פחות, 4). היתה שרות טובה מא&א דרך זאפ.