
השירות היה מהיר ומקצועי. אולג משקו הנציג עזר לנו במקצועיות ובסובלנות לבחור את מחשיר הטלפון שרצינו להביא לבת שלנו.

השירות היה מהיר ומקצועי. אולג משקו הנציג עזר לנו במקצועיות ובסובלנות לבחור את מחשיר הטלפון שרצינו להביא לבת שלנו.

קיבלתי שירות מעולה ומהיר המשלוח הגיע ליום למחרת ממליץ לכל אחד לרכוש מהסניף הזה תודה רבה לגרישה!!

שירות מאוד מקצועי ומהיר, כל החלקים שהזמנתי הגיעו תוך יום אחד. תודה רבה לאולג, הנציג שטיפל בי.

שלחו לי מוצר שגוי. הגיבו במהירות בוואצאפ ותוך 3 ימים החליפו את המוצר. לדעתי המשלוח עלה להם יותר מהמוצר..

קיבלתי מרפי (סניף הרצליה) יחס אישי ומבין. הייתה לי בעייה קלה והייתי לחוץ בזמן. רפי פתר לי אותה תוך זמן קצר. שירות הוגן ומקצועי.

קיבלתי אחלה שירות מהיר ואדיב רציתי להחליף את המעבד והבחור שלכם הסביר לי מה הכי טוב בכדי לשדרג את המחשב שלי ועשה עבודה נהדרת ומהירה ביותר

קניתי ספק כח cooler master. לאחר שחיברתי אותו הוא לא עבד ובמעבדה אחרת(startpc) אמרו לי שהוא תקול. כשחזרתי לחנות לבדוק אותו צחי מהמעבדה בדק אותו והראה לי שהבעיי. הייתה בחיבור לא נכון. המקצועיות של צחי והאמינות היא מצרך נדיר בארצנו. כל הכבוד לצחי!

הקייס הוזמן מהאתר, התקבל בזמן שנאמר 😁 שירות סבלני ואדיב מהתחלת המשלוח עד קבלתו . תודה!

הוזמן שלט למצגות של Logitech. על פי התיאור המופיע באתר החברה רשום שהשלט הוא בצבע שחור. היה חשוב לי צבע שחור ולכן הזמנתי בחנות הזו. מאחר והייתי צריך את השלט בדחיפות, בחרתי באפשרות של איסוף עצמי. כאשר הגעתי לאסוף את המוצר בחנות בהרצליה, נמסר לי שלט בצבע אפור. הנציג בחנות התנצל, אמר שהייתה טעות ושאין לו כרגע מוצר שחור לתת לי. פנייה בווטסאפ לשירות הלקוחות הובילה לתגובה "המוצר זמין רק בצבע אחד. אין צבע אחר." בתגובה שלחתי לחנות צילום מסך של ההזמנה בה רואים שמדובר במוצר שחור (כתוב תמונה). קבלתי עוד תשובה לא רלוונטית לפיה יש לי אפשרות להחזיר את המוצר עד 14 יום במידה והוא לא נפתח. טעות באספקת המוצר הלא נכון יכולה לקרות. תגובה של שירות לקוחות שאינה קשורה למציאות ודוחה את הלקוח היא דבר אחר. א.א. מחשבים וסלולר - קחו אחריות על המעשים שלכם. תתנצלו ואל תנסו למרוח את הלקוח.

החנות לא היתה מוכנה לקבל מוצר חזרה ימים בודדים אחרי הקניה, וזאת בניגוד מוחלט לחוק שקובע חד משמעית שניתן להחזיר מוצר עם "קנס" של 5% מערכו תוך 14 יום, גם אם המוצר היה בשימוש. הם אמרו לי שאם מוצר חשמלי חובר פעם לחשמל אז לא ניתן להחזיר אותו. זה לא חוקי בעליל. אני תקוע בגלל זה עם מסך גרוע שעלה יותר מ-1000 שקל. אני נאלץ לבקש סעד בית משפט לתביעות קטנות. לאור כל זאת אני לא ממליץ לקנות בחנות זו.

שירות מהיר, איכותי ומקצועי. המוכרת מרינה מאוד ידידותית ומקצועית בשירות הלקוחות. קיבלתי מצב רוח טוב מקניית סמארטפון. תודה למרינה.

אני לא לקוח גדול שמרבה לרכוש באינטרנט אבל שאני רוכש חומרי מחשבים,,,, רק אצל א&א. זולים ומשלוח מהיר מאוד

הקניה היתה קלה ומהירה, והמסך הגיע בתוך פחות מ-48 שעות, למרות שהוזהרנו מפני עומס ואפשרות לזמן אספקה ארוך מהרגיל (עד 10 ימי עבודה). בקשה לשליחת מסמכים נוספים נענתה במהירות.

טוב אז אחרי תקופה של זמן המחשב שהם בנו לי אצלי ואין לי מילים היה להם להשיג את כול החלקים מה שאחרים לא הצליחו וניסו לדחוף לי מוצרים לא טובים ופשוט אאא מחשבים משיגים לך את כול מה שצריך בלי יותר מידי תסביכים ועושים את זה במהירות שיא אני הזמנתי מחשב לא שגרתי כול כך בבניה אישית עם מארז גם די מורכב והם עמדו במשימה והכול נראה טוב ויפה מעבר לזה אני בחרתי חלקים מסויימים שהם אמרו לי והמליצו לי על אחרים שיותר מתאימים לחומרה ואני יכול להגיד שאחרי תקופה עם המחשב שחיכתי לרושם את הביקורת המחשב פשוט מפלצת ואיכותי בטירוף ומשמש אותי בעסק בלי שום טיפה של אתגר. השירות שלהם מהרגע הראשון היה הכי איכותי מי בצעת מחיר מהירה ובדיקת חלקים ומלאי ומה שהיה צריך להזמין מי 7 עסקים שלהם לקח בערך חצי מהזמן תוך 3 ימים כול החלקים הגיעו ובנוסף לזה המחשב שלי הורכב והיה מוכן כבר לקראת הערב של היום ה3 עם אנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים ויודעים לבנות מחשב וגם לתת את היעוץ שצריך. אין משהו שהם לא ישיגו לך ואין מחשב שהם לא יבינו לך מי שובחר באאא מחשבים יכול להיות רגוע שהוא עשה את הבחירה הכי נכונה שהוא יכול לעשוות והוא יקבל את השירות במהירות ובחלקים איכותיים מה שאי אפשר אצל ספקים וחניות אחרות.

רכשתי דרך האתר טאבלט של לנובו. הגיע תוך מספר ימים עם שליח. תענוג. מומלץ ביותר

חווית קנייה מצוינת. הייתה תקלה לאחר מספר חודשים במסגרת האחריות, ו1pc טיפלו בה בצורה יוצאת מן הכלל. ממליץ!

קניתי case למחשב מהאתר הייתה בעיה בקייס. התקשרתי לשירות לקוחות ואמרו לי שיחזרו אלי. תוך חצי דקה חזר אלי נציג, ביקש שאשלח תמונה ואמר לי שהוא ישלח לי חדש / שאזמין משהו אחר. כעבור יומיים היה אצלי בבית כבר החדש. שירות לקוחות מדהים.

שירות מעבר למצופה, יחס, מקצועיות, אכפאתיות ועזרה וסיוע מעל ומעבר. נתקלתי בבעיה ען הראוטר לאחר שנתיי, תוך כלום זמן חזרו אליי, טיפלו, ייעצו ומצאו פתרון הולם.

קניתי פעמים רבות מהאתר שלהם. האתר שלהם מכיל את המגוון הכי גדול של חומרה שאני נתקלתי בו בארץ. מרבית המוצרים נמצאים במלאי במחסן או משלוח מיידי מהיבואן. רמת שירות גבוהה - נתנו לי תמיד מענה אנושי מסביר פנים כשרציתי לברר פרטים לפני או אחרי רכישה. מומלץ בחום.

וובה בחור נעים מאוד נתן שירות פצצה עם המון סבלנות והכי חשוב מקצועיות ללא ספק אחד השירותים הטובים שקיבלתי

הנציגה הייתה מאד שרותית ונחמדה, אפילו הציעה מיוזמתה סניף אלטרנטיבי שאולי יכול להיות לי קרוב יותר. המחיר טוב, השרות מצויין.

לפני כמה ימים (יום חמישי 7/10/21) הזמנתי באתר סמארטפון xiaomi redmi 9t יבוא רשמי, עם כמה אביזרים. שילמתי בכרטיס דיירקט 808 ש"ח. הכסף ירד מחשבון הבנק שלי באותו רגע. אתמול, יום ראשון, התקשרו אליי, אמרו לי שלא ניתן לספק את ההזמנה. רצו למכור לי מכשיר אחר או יבוא מקביל. לא הסכמתי. אמרו לי שמבטלים את ההזמנה ואת החיוב. ההזמנה בוטלה אך זיכוי לחשבון לא קיבלתי ! ובאתר, עדיין מפרסמים את המכשיר ואפילו אפשר לבחור את הצבע. כמעט הכי זול בארץ !!!!!!!

קיבלתי שירות מנציג בשם מאור, היחס הכי טוב שקיבלתי מנציג. זמין להודעות, עונה מהר, הסביר בסבלנות ודאג לעדכן על הכל. המשלוח הגיע מהר וגם כשרציתי להחליף, תוך שניה הוא תיאם איסוף מהבית. ממליצה בחום על החנות הזו למי שמתלבט ועל מאור הנציג!

קניתי מחשב נייד של לנובו, טאצ' עם מפרט משובח, אחרי סקר שוב רחב הגעתי גם לאולג בחנות א&א, מייד הבין מה אני מחפש, במקצועיות אמר מפרט מאתגר, תן לי לבדוק עם מרחב הספקים ואחזור אליך כשאקבל איתור. תוך שעה נמצא הספק, ניתן מחיר אטרטיבי מאוד (כזה שלא ניתן לסרב לו) המחשב הוזמן כשהגיע מייד אולג התקשר שניתן להגיע ולאסוף את המחשב, הגעתי הכל התקבל כפי שהוגדר והוסבר שאפו לאולג ולחנות מומלץ מומלץ בחום. שימו לב יש מוכר מקצועי בחנות ויש מוקד ווצאפ 24 שעות, ניתנות תשובות ענייניות מהמוקד, אבל לפחות פעמיים אולג היה חד יותר מול הדרישות והספק וממש דאג שהמוצר הנדרש בדיוק יגיע. תודה

מקום הכי טוב לקניית מוצרים טכנולוגים. קונה שם כבר הרבה שנים. סניף נתניה פולג. עכשיו בנו לי שם מחשב נייח. בחור בשם Vova ממש מדהים. עזר לי בכל נושא. ממש שירות אדיב, מקצועי וסבלני מעל ומעבר. התייעצנו לגבי חלקים שונים ובנו לי מחשב פנטסטי ואני מאוד מרוצה מהתוצאה.