קניתי מכשיר נייד שקרס תוך חודשיים מיום הקנייה. במקום לדאוג באופן יעיל לתיקון המכשיר או להחלפתו, בחנות דרשו ממני להביא ולקחת את המכשיר שוב ושוב כאשר בכל פעם הוא נשלח למעבדה שלא הצליחה לפתור את התקלה, אך גם סירבה להחליף את המכשיר. בחנות זרקו את האחריות על המעבדה, ולא נקפו אצבע לעזור. בקיצור, השירות שקיבלתי בחנות היה ירוד ביותר, ואני ממליצה לכל לשון לקנות במקום אחר.
תגובת החנות
שלום, צר לנו לשמוע על החוויה של הלקוחה
כל מכשירי הסלולר שנמכרים בחנות הינם באחריות של היבואן ולא תחת אחריות הרשת.
המכשירים שלנו נמכרים חדשים וסגורים ורק במסגרת של 14 יום אנחנו יכולים להחליף ללקוח את המכשיר מטעמנו.
לצערנו אם היבואן רשם שאין תקלה אין לנו אפשרות לעזור אלא לשלוח את המכשיר לאחריות.