
קניתי טלפון חכם של שיומי. המחיר היה זול ממש שירות מצויין. כל מה שבקשתי נעשה בצורה מושלמת. הגיע תוך פחות מיום עד הבית. והמשלוח היה חינם. מכשיר איכותי. אחלה שירות!

קניתי טלפון חכם של שיומי. המחיר היה זול ממש שירות מצויין. כל מה שבקשתי נעשה בצורה מושלמת. הגיע תוך פחות מיום עד הבית. והמשלוח היה חינם. מכשיר איכותי. אחלה שירות!

קיבלתי שירות מעולה מרפי בסניף הרצליה עזר לי לבחור מחשב נייד ללימודים , הכין אותו כבר עם כל העדכונים הסביר לי על המחשבים האחרים ועזר לי להגיע להחלטה שמתאימה לי בתקציב

קניתי אייפון 14 בחנות בנתניה שירות מעולה, ניקו שעזר לנו היה סבלני ונחמד למרות השעה המאוחרת המחיר הוגן והמוצר כפי שהובטח

קניתי מפסקים WIFI הסחורה הגיע מהר. למה לקנות בסין? המחיר בחנות ידידותי. ממליץ בחום לב.

קניתי בסניף הרצליה פיתוח אצל רפאל ציוד למחשב ואני ממש מרוצה מהשירות ואיכות המוצר. תודה רבה רפי אדע לחזור שוב אליך בקרוב

קנינו iphone13 ומסך מחשב של dell. ניקו נתן לנו שירות אדיב מאד. על המוצרים היו במלאי, ועזרו לנו להתקין את המכשיר החדש ולשים את כל ההגנה הנדרשת. חד משמעית אחזור.

יחס אישי, מקצועי מאוד וסבלני. תודה רבה לניקי על שירות מעולה, סובלנות רבה ויחס אישי. היתה חווית קניה נעימה מאוד בזכותו.

למרות החגים ההזמנה שביצעתי נשלחה כבר באותו היום והגיעה מהר מאוד, קנייה קלה ומהירה בטוח שאחזור שוב.

קניתי A53 אצל ניקו, למרות שתכננתי לקנות מכשיר זול יותר הוא הראה לי באופן מפורט למה כדאי לי לקנות. הוא אדיב ומשדר אמינות. אחריי כמה שבועות של שימוש אני לא מתחרט וממליץ על המכשיר הזה לאנשים אחרים, שלחתי כבר 2 לקוחות לחנות. תודה

תודה לודים על השירות מעל ומעבר - מהיר, אדיב מקצועי ממליץ בחום !!! תודה רבה על השירות הנפלא

כמו תמיד אחרי 3 הזמנות ממכם !! אני מרוצה עד הגג !! מהמהירות ! מהיעילות ! מהיחס של ודים ! ומהנגישות המוסברת למפרט הטכני ולמידע כללי של הפריטים הנמצאים לרכישה באתר !! אתם אלופים !! אמליץ עליכם בוודאות !

הזמנתי מקלדת. במהלך ביצוע ההזמנה, סוג המקלדת השתנה אבל שמתי לב לכך רק לאחר אישור ההזמנה. שלחתי e-mail עם הבקשה להחליף את המקלדת לסוג אותו התכוונתי להזמין. גם התקשרתי טלפונית ולהפתעתי נענתי די מהר ובאופן נעים. קיבלתי את החבילה ובה הייתה המקלדת הנכונה מהסוג אותו התכוונתי להזמין. יותר מכך. המקלדת הזאת זולה יותר. קיבלתי גם החזר כספי ללא כל מאמץ מצידי.

הזמנתי את השעון ביום ראשון מבבוקר באינטרנט. היה בלבול קצר בקשר למלאי הזמין אבל זה נפתר וקיבלתי את השעון עם שליח לבית בשלישי בצהריים. אני מאוד מרוצה. השעון איכותי והשרות מהחנות מצויין

המוצר ענה לדרישות ומבצע את העבודה כנדרש. עם זאת לקח להזמנה קצת יותר מדי זמן להגיע, ביחוד בהתחשב בכך שביקשתי משלוח אקספרס עד הבית.

הזמנתי מכשיר טלפון Galaxy A53. המכשיר הגיע בזמן ותקין. לא היה להם את הצבע שהזמנתי במקור אז בתיאום מראש איתי שלחו לי צבע אחר ופיצו גם במשלוח חינם עד הבית ומגן מסך במתנה.

קניתי סלולר והוספתי אקסטרה למשלוח אקספרס עד הבית. קיבלתי את המשלוח רק אחרי 5 ימים מענה מהחברה לא קיבלתי. כשהגיעו סופסוף המובילים היו גסי רוח ולא הביאו את המשלוח עד הבית. רק עד הרחוב. להתרחק. לא ממליץ בכלל.

רכשתי טלפון מסוג נוקיה. שירות איכותי מאוד היה להם עיכוב במשלוח שלא תלוי בהם, פיצו אותי בהתאם! הכל לשביעות רצון הלקוח, ממליצה בחום

תודה מכול הלב לרפי וטכנאי מחשבים בסניף אאא בהרצליה פיתוח על המיקצועיות השרות הספקת חלקים מהירה ביותר מומלץ בחום לקנות בחנות אמשיך לקנות חלקי מחשבים מחנות זו

המון פעמים קניתי אבזרים נלווים לטלפון ולמחשב בחנות הוותיקה בצורן/נתניה. זו הפעם השלישית שאני קונה שם טלפון עבור בתי (14). צחי התעקש על דגם מסויים (Samsung A520) עבורה ולמרות שזה היה קצת מעל התקציב, התמסרתי. בנוסף מסרתי את האייפון שלי לתיקון (מצלמה תקולה). שירות מקצועי, לא מתחנף. מה שמובטח, מקויים במלואו. נמשיך ללכת - אין ספק.

קניה פשוטה ומהירה במחיר טוב. הזמנתי טלפון Pixel 6 ביום רביעי אחר הצהריים, וקיבלתי אותו ביום חמישי!!! בלי בקשות מיוחדות, בלי ניסיונות למכור לי עוד דברים. ההזמנה נישלחה כמה שעות אחרי שהוזמנה, וסופקה עם שליח למחרתץ

הזמנתי מהאתר אוזניות, מיד קיבלתי את פרטי ההזמנה במייל, קיבלתי עדכון על כל שלב וכבר תוך שלושה ימים האוזניות בידיי. הייתי רק ממליצה לא להגזים כל כך בעטיפה של המוצר,ערימות של ניילון בשביל אוזניות כל כך קטנות, אבל חוץ מזה מאוד מרוצה בעבר רכשתי מהם גם מסך קעור וגם אז הכל היה פיקס המחירים היו הכי זולים שמצאתי לשני המוצרים

באופן אישי איני ממליץ להזמין מחברה זו, עשיתי הזמנה לפריט בחנות לפני 7 ימי עבודה, כשפניתי לשירות לקוחות כדי לבדוק את הסטאטוס של ההזמנה השיחה נענתה ולאחר שהנציג אמר שיעביר את השיחה לגורם אחר (לא ציין איזה) השיחה נותקה. ביצעתי ניסיון שני לתקשר עם נציג, השיחה נענתה וביקשתי לדעת מה הסטאטוס של ההזמנה ובתשובה קיבלתי "אני אבדוק לך, שיהיה לך יום טוב". בסופו של דבר קיבלתי שיחה שבה נאמר לי שהפריט לא נמצא במלאי בכלל כבר תקופה.

לא פעם ראשונה שאני קונה אצלהם, בכל השוואת מחירים שאני עושה הם תמיד מביאים את המחיר הכי זול. רפי מסניף הרצליה תמיד עוזר לי עם משלוח מהיר ויש מענה טלפוני מיידי על כל בעיה. אני ממליץ בחום!

בכנות, החנות עם השירות בכל תחום ברמה הכי טובה שקיבלתי. העובדים בחנות לעבר מהיותם מקצוענים בתחומם גם אדיבים ונחמדים. בניתי מחשב נייח אצלם וכל יעוץ הכי קטן נתנו מענה מהיר. המחשב נבנה ברמה גבוהה. מאוד ממליץ ומרוצה.

כמה פעמים קניתי בחנות והיה בסדר. אבל מסך בטלפון SAMSUNG ישן נשבר. בתי למעבדה. אמרו שאי אפשר למצוא מסך כל כך ישן. קניתי באנטרנט ובתי שוב. רציתי טלפון ספר. אמרו שרק החלפה עולה 120ש. ולא בטוח. התקשרו בעוד כמה שעות ואמרו שלא אצליחו. בסופו של דבר אחזירו לי טלפון אפילו לא פתוח, לקחו בכוח 100ש על "שעה וחצי עבודה", והמסך חדש במצב מקולקל!!! וטכנאי היה לא מנומס. שרות על הפנים!!!!
שלום רב הלקוחה הגיע לחנות לטובת החלפת מסך במכשיר טלפון. הלקוחה הגיע עם מסך שרכשה בעצמה (לא מהחנות שלנו). הוסבר ללקוחה כי עלות החלפת מסך היא 120 ש"ח. לאחר אישורה הרכבנו את המסך אך לצערנו המסך לא היה תקין, עובי המסך עבה מדי בכדי שנוכל לסגור את המכשיר בצורה תקינה. לזמן העבודה של הטכנאי יש עלות ולכן נלקח תשלום ניתנה הנחה ללקוחה של 20 ש"ח בכדי לתת הרגשה טובה אך לצערי הלקוחה החליטה לתת לנו תגובה לא טובה באתר צר לנו על המקרה אך אנחנו איננו אחראים על איכות וסוג המסך שהלקוחה הזמינה בעצמה