לשמור מרחק!
קניתי אצלם טאבלט גלאקסי S7. הקצה של ה-S-pen הלך אחרי חודש וחצי.
בשיחה, המוכר מייד החליט שזה שימוש לקוי שלי ולא יתכן שהחלק הזה יתקלקל כל כך מהר...
בקיצור, שלח אותי לטפל בבעיה לבד.
לא מצאתי את החלק בארץ, גם לא בחנויות של Samsung. נשאר להזמין מחו"ל.
אפס אחריות.
תגובת החנות
כל מה שהלקוח רשם, נכון. רק שכח לציין את האחריות שלו - לאחר חצי שנה של שימוש , הוא שבר את העט של הטאבלט, ועל שבר ונזק אין כל אחריות !
אמרנו לו שאם נשבר העט, הוא יכול לגשת לכל חנות סמסונג לרכוש חדש.
לקוח התנהג באופן אגרסיבי, דרש שניתן לו עט אחר חדש ללא עלות
מאשים אותנו שלא בצדק על ששבר את העט, ושלא היה במלאי לרכוש בחנות סמסונג שניגש אליה.
איחלנו לו בהצלחה