
הזמנתי דרך ZAP טלפון סלולרי Oneplus Nord 2 CE . ההזמה עברה חלק והביצוע היה מהיר ומדויק עם שליח עד הבית. כל הכבוד !!!

הזמנתי דרך ZAP טלפון סלולרי Oneplus Nord 2 CE . ההזמה עברה חלק והביצוע היה מהיר ומדויק עם שליח עד הבית. כל הכבוד !!!

שירות מצויין, קנייה מאובטחת מחיר זול ומשלוח מהיר. תודה רבה. בהחלט נחזור לקנות.

א א מחשבים וסלולר היו מקצועיים, מהירים ויעילים בכל מה שקשור לטיפול ושליחת ההזמנה שלי. רק המלצות

קניתי טאבלט לנובו, הזמנתי בקלות, עודכנתי כל הזמן על מצב ההזמנה, קיבלתי לבית תוך זמן קצר. לא היתה כל בעיה.

רכשתי רמקולים של logitech מחיר מצויין שירות נהדר ומשלוח סופר מהיר תוך שלושה ימים המוצר היה אצלי

הגעתי לחברה כאשר חיפשתי דיסקים לשרת. ודים, איש המכירות, ידע לברר היטב את הצרכים, לבדוק אפשרויות למוצרים מתאימים, לענות על שאלות מקצועיות ולבחון את הנקודות הדורשות בירור מקצועי. השירות היה מהיר, מדויק, מקצועי מאוד ונעים. קיבלתי מידע, הוצגו אפשרויות רכישה, מחירים והמלצות. נהניתי מהתהליך ומהשירות. המוצרים הגיעו ארוזים היטב, עם שליח, עד למשרד ובתיאום. נדיר לקבל שירות כזה מחברות בתחום. ודים - תודה על שירות מקצועי ונעים. ממליץ מאוד!

ענו מהר מאוד לשאלות בווצאפ. בנוסף המסכים הגיעו מהר מאוד תוך 3 ימי עסקים. תודה רבה

שירות מהיר ועדיב. המוצר היה במלאי. ביקשתי לזרז את המשלוח וקיבלתי מהר מאוד. כמה פעמים אני רכשתי מוצרים ב-1PC ותמיד מרוצה.

הזמנתי אונליין ראש דיו צבעוני מקורי Canon CL-541 XL Color מק"ט: CL-541XL ראש דיו שחור Canon PG540XL קנון מקורי מק"ט: PG540XL היה קל לבצע את ההזמנה. הגיע בקלות לנקודה הקרובה למקום מגוריי. לפני הרכישה נעזרתי בשירות הלקוחות שלהם והיה מענה מהיר ואדיב. ממליצה ומקווה להעזר בהם שוב.

המוצר הגיע תוך זמן קצר לנק' האיסוף שנבחרה. המוצר שפורסם זהה לזה שנשלח. לא היה צורך בשום התעסקות מול שרות הלקוחות. הלך חלק!

שירות מעולה, עושים הכל עבור הלקוח. השירות מהיר אפילו יותר מה התחייבות שלהם. אין לי מושג איך המוצר יהיה כי זו מתנה לבעלי, אבל קיבלתי חוות דעת טובה על המוצר מחבר

מצוין, הזמנתי דרך האינטרנט והמשלוח הגיע מהר וארוז היטב . אזמין שוב. תודה . .

ודים נציג המכירות היה אדיב סבלני ואיכפתי מההתחלה של בירור מוצרי הקניה ועד לקבלת הטובין לעסק שלנו ללא נספק נמליץ בחום תודה רבה

שירות מעולה, מענה מהיר, לנו הזמנה התקשרתי טענו לי על כל השאלות שהיו לי, משלוח סופר מהיר. ממליצה בחום. אני בטוח אזמין שוב מהחנות.

הזמנתי מחשב נייד (ושילמתי גם דמי שליחות ) עבור אמא שלי כמתנה, ביום חמישי, בתאריך 24.11 מול נציגת שירות בשיחת טלפון. הובטח לי שביום ראשון הקרוב, בתאריך 27.11 זה יועבר לשליחות וביום שני או שלישי 28.11-29.11 זה אמור להגיע אליי לפתח תקווה עם שליח, כי אני גר באזור חלוקה קרוב. אמרתי אין בעיה, בשלישי זה בסדר. אבל כמובן שצריך לקרות משהו דווקא כשמדובר במתנה, כי היום, ב01.12 החבילה עדיין לא אצלי. זה כבר עבר את התאריך האספקה ואני באיחור של לתת מתנה. מרשים. אני מאוד שמח. עשיתם לי את השבוע! תודה רבה! אני מאוד מאוד מאוכזב מהשירות שלכם! לקחתם לי גם בחוצפה דמי משלוח שלא הייתי אמור לשלם, כי לפי טענת הנציגה: ״בגלל שהורדנו מחיר, השליחות היא עכשיו בתשלום.״. גם לקחתם ממני תשלום, וגם החבילה בסוף לא הגיע אליי אפילו אחרי 5 ימי עסקים. אם אתם לא יכולים לעמוד מאחורי המילה והתחייבות מול הלקוחות, עדיף שאל תבטיחו ואל תמכרו ככה שום דבר לאף אחד. מה שכן בטוח, אני יותר לא קונה מכם! חוויה שלי בקניה הראשונה היא כבר לא טובה, אז מה יהיה בהמשך? מאוד מאכזב…

שירות מהיר ומקצועי של ודים. ענה לי תיק תק על שאלות, ביצענו הזמנה, שלח באותו רגע והגיע למחרת.

שלחתם את ההזמנה מהר - ביום הקניה. ל-Epost לקח 8 ימים לספק את החבילה - הביאו הביתה. מרוצה מאוד !

הגעתי לחנות ופשוט נהנתי מכל רגע בה, חווית קניה מטורפת! אמליץ להגיע לחנות בפולג ולבקש את גרישה. תהנו משירות אדיר!!

שירות אדיב ומעולה קבלתי מאחת הנציגות שלכם היא נתנה שירות מהיר ומקצועי לא ציפיתי שאני הקבל שירית כזה טוב ובאמת הכל כמו שהיה מובטח שמחתי לדעת שיש חנויות כאלה שמביאים שירות מעל המצופה ברור שאם אצטרך עוד מוצרים דבר ראשון אלך לא.א מחשבים מס 1 בתחום תודה

בעיה באתר: יש לי צילומי מסך על הזמנה שעשיתי במחיר מסוים ולא נקלטה. ושירות לקוחות לאחר הקניה פשוט הפסיקו לטפל. שלא נדבר על כך שכל יום המחיר עלה ולבסוף קניתי באילת במחיר מאוד דומה למרכז

אני כותב כאן, מאחר ואני לא מקבל שום תגובה כשאני מנסה ליצור קשר ישירות עם החברה. אני מקווה שהכתיבה כאן יכולה לעורר תשובה. ביצעתי הזמנה ב-05/11/22 (הזמנה מס' 93607), ועדיין לא קיבלתי את החבילה, ניסיתי לבקש מספר פעמים עדכון אבל אני נתקלת בשתיקה. נא לאשר שההזמנה בדרך והודיע לי על תאריך המשלוח הצפוי החדש. (אני אערוך סקירה זו ברגע שהחברה תגיב)

חנות מס' 1. חייבת לציין לטובה את המוכרת דיאנה אשר שירתה אותי באופן מופתי, עובדת מסורה ומקצועית. חנות עם מגוון וזמינות מוצרים חדשים של החברות המובילות ואחריות של יבואנים רשמיים. ישר כוח. ממליצה בחום על החנות!

קניתי 3 סטרימרים במחיר הכי זול שמצאתי בארץ משלוח עד הבית עם שליח תוך 2 ימי עסקים ארוז היטב עם פצפץ כל הכבוד

התהליך היה ידידותי, המשלוח מהיר, ובסהכ תהליך טוב. אמליץ על האתר ועל החברה, הרושם היה טוב.

פשוט חווית קנייה מושלמת. מחיר מהזולים ביותר באתר זאפ עם פריסת תשלומים נוחה מאוד!!! .שירות מעולה ויחס מדהים. המוצר סופק במשלוח מהיר וללא תוספת תשלום תוך פחות מ24 שעות תודה רבה לך אלינה!!! (אציין שברשתות המציינות בפרוש באתר שלהם שהם מתחייבים לנצח כל מחיר לא הסכימו להתמודד עם המחיר שהחנות כאן פירסמה בגלוי)