דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

מקרר ‏מקפיא תחתון Telsa TS4BTM916IX

8,990 ‏ ₪   מתוך 1 חנויות
מותג:
Telsa
מספר דלתות:
4 דלתות
מיקום המקפיא:
מקפיא תחתון...
דירוג אנרגטי:
C
תאריך כניסה לזאפ:
10/2018
כיוון פתיחת הדלת:
יש 2 דלת...
בר חיצוני:
ללא בר
צבע \ ציפוי:
נירוסטה
מגמות מחיר פופולאריות
הוספה להשוואת דגמים

נמצאו 3 חוות דעת על מוצר מקרר ‏מקפיא תחתון Telsa TS4BTM916IX

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
חוות דעת
המקרר הפסיק לקרר לאחר חצי שנה של פעילות.אחרי תיקון הוא חזר לקרר אבל מרעיש בצורה בלתי נסבלת.אני מצטער שרכשתי את המקרר!מבחינת חלוקה ומקום הוא מושלם.
זמן שימוש במוצר: כשנה
יתרונות
חלוקת תאים של תא הקירור, נפח תא ההקפאה, שמירה על טריות פירות וירקות, נוחות הניקיון
ניטראלי
חסרונות
רעש המנוע, עמידות לאורך זמן
תמונת המוצר
image from לייזי
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
רכשתי את המקרר לפני שבוע, מקרר מעולה , נראה טוב, מרשים, ושומר על הטריות לאורך זמן
יתרונות
מוצר מעולה תמורה שווה למחיר מאוד מרוצה ...שומר על טריות המוצרים לאורך זמן רב מהרגיל ויפה בטירוף
ניטראלי
חסרונות
פשוט איןןן
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
ביקורתבונה photo
ביקורתבונה
21.02.2020
חוות דעת
מקרר חדש הגיע במצב לא תקין, בין שני הדלתות יש מנגנון לנעילה שנועד לייצר בידוד, הוא הגיע לא במידה הנכונה ככה שהוא לא ננעל ויצר מצב שבין השני דלתות יש רווח (בעובי אצבע) שפתוח לחלל החדר, זה כמובן יצר מצב שהמדחס עבד בלי הפסקה (ומעבר לבזבוז החשמל והרעש) לא הצליח לקרר מספיק את המזון מה שהוביל לזריקה של חלקים ממנו.בעוד שבעיות יצור יכולות לקרות ועל זה יכולתי לסלוח על השרות לקוחות הכישלוני אני לא מסוגל לסלוח בכזה קלות, התקשרתי לנותני האחריות הרשמית בארץ ולאחר שלוש פעמים שלא ענו והטלפון חייג עד שנותק באופן מיסתורי ענה לי בחור שהתנהג בחוצפה:* טען שהוא לא יכול לעזור כי המחשב כבוי ושאני צריך להתקשר שוב עוד שלוש ימים אפילו שהתקשרתי באמצע יום עבודה* לאחר שגיליתי לו שמחשב כבוי ניתן להדליק דרש שאשלח פקס עם ההזמנה שלי, שהסברתי לו שאין לי פקס התחיל לצרוח שאני מאיים עליו (?), כי מסתבר שלא להיות עם פקס מפחיד אנשים היום?* לאחר התעקשות פתאום נזכר שיש גם ווטסאפ בעולם והביא מספר שאשלח לו שם את ההזמנה* ניסה להשתמש בזה שאני שולח לו את ההזמנה בווטסאפ את ההזמנה בתור תרוץ לסיים את השיחה לפני שנקבע תאריך ושעה של טכנאי.* שלא הבאתי לו לסיים את השיחה מבלי לקבוע שעה לביקור הטכנאי (שכן זה הסיבה לשיחה) התחיל לקלל (לך ת*****) מבלי שום סיבה* שלא הייתי מוכן לקבוע טכנאי לטווח של כמעט שבוע בעתיד (על מקרר שהורס מזון בנתיים) שוב התחיל לקלל* שדרשתי שייתחיב על זמן סביר להגעת הטכנאי (טווח של 4 שעות) אפילו על זה לא היה מוכן להתחייב ביום שסיכמנו עליו* עשה כל שביכולותו שלא לבצע את עבודותו, יש אנשים שיעבדו מאוד קשה בשביל לא לעשות את העבודה שלהם ודי ברור שבמוקד של נותני שירות של מוצרי טלסה הם ככה.כשיגיע הטכנאי אעדכן (ביקשתי שיגיע כבר עם החלק המדויק שדרוש להחליף לאחר שהסברתי להם את המספר דגם ואת החלק המדויק אבל עם המוקד שם יש לי תחושה שאיכשהו "ישכחו" להעביר את זה לטכנאי והוא יגיע בלי).בעתיד אדע שלא לקנות אף מוצר של טלסה או של חברה אחרת שמשתמשת באותו נותני שירותעדכון:הטכנאי כצפוי הגיע בלי החלק והיה צריך לחזור שוב אחרי כמה ימים, שחזר שוב בא בלי החלק בטענה שלא אישרו לו החלפה ושהוא יסדר זאת על ידי כיוון דלתות, בפועל הקומבינה שהם ניסו לעשות על למנת לחסוך החמירה את מצב הרעש של המקרר (שגם ככה לא שקט) בצורה לא סבירה, החזרתי את המקרר לאחר הרבה איומים וצעקות (שנדרש בשביל שהם יבצעו את המינימום ההכרחי של שרות).ידע כל לקוח שכל מוצר של טלסה בארץ מסופק עם שרות יותר גרוע מחוסר שרות כלל, על כל תקלה לא משנה כמה קטנה היא לא תתוקן בצורה מספקת ואף תחמיר את המצב במידה שכן יטרחו אפילו "לנסות" לתקן אותה.
יתרונות
לא שווים את השרות מתחת לכל סטנדרט של מקצעויות בסיסית
ניטראלי
חסרונות
המוצר הגיע תקול
שרות מתחת לכל ביקורת
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה