דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

מקרר ‏מקפיא עליון Samsung RT58K7040SL ‏585 ‏ליטר סמסונג

(2 מתוך 5)
5,540 - 4,300
מתוך 37 חנויות
מותג:
Samsung,
מספר דלתות:
2 דלתות,
מיקום המקפיא:
מקפיא עליון,
דירוג אנרגטי:
+A,
נפח כללי:
585 ליטר,
הוספה למועדפים
הוספה להשוואת דגמים
מגמות מחיר ופופולאריות
נמצאו 6 חוות דעת גולשים למוצר מקרר ‏מקפיא עליון סמסונג RT58K7040SL ‏585 ‏ליטר
הוספת חוות דעת על המוצר
שם:
תאריך:
19/02/2021
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
לזרוק כסף לפח, יותר מידי תקלות.
יש לי את המקרר 4 שנים, כבר בשנה הראשונה נשברה המגירת ירקות ונשברה המגירת חלבים ואנחנו לא מפעילים המון כוח על המקרר.
והצרה היותר גדולה שלו היא שהמקרר לא מצפצף אלא אם כן הוא ממש פתוח לרווחה... אם הוא פתוח מעט הוא לא יצפצף ודברים יפשירו ויתקלקלו.
קירור שלעצמו תקין
מגירות שבירות מידי.
המקרר לא מצפצף תקלה רצינית!
שם:
תאריך:
25/08/2020
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
אני מחזיק את המקרר 3 שנים. בשנה האחרונה הטמפרטורות במקרר ובמקפיא התחילו לעלות. קניתי מד טמפרטורה דיגיטלי והתחלתי לעקוב אחרי הטמפרטורות.
הגעתי למסקנה שהמקרר תקול. התקשרתי לחברה וחיכיתי על הקו בערך שעה. בגלל שאמרתי שהמקרר הפסיק לעבוד שלחו לי טכנאי למחרת.
אחרי בדיקה קצרה הוא הגיע למסקנה שברח גז מהעבה או מהמאדה. עלות תיקון בערך כמו 70% ממקרר חדש.
בקיצור קניתי מקרר לשלוש שנים.
חייב לציין: גם בתקופת העבודה הלחות במקרר הייתה גבוהה מאוד עם רטיבות על ירקות.
לא מומלץ.
מוצר חד פעמי לשנתיים שלוש.
לא הייתי קונה.
שום דבר מיוחד.
מוצר חד פעמי לשלוש שנים.
שם:
תאריך:
24/07/2020
דירוג:
(5 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
מקרר מצוין. גדול שקט. פריזר ענק.
יש טיפה לחות במקרר אבל לא ברמה שהרגשתי את זה על גבי המוצרים.
לעיתים (לא קרובות) המדחס נכנס לפעולה ועושה רעש אבל רובו המוחלט של הזמן הוא ממש ממש שקט.
הידית של המקרר יש לה חלק עבה בקצה העליון שמקשה על תפיסתה. לא קריטי פשוט היה יכול להיות יותר נוח.
שקט
גדול
יפה
שליטה חיצונית בטמפרטורה
פריזר גדול
מצב חופשה
לעיתים רחוקות שהמדחס עובד עושה רעש
בעיית לחות קלה
הידיות לא הכי נוחות.
שם:
תאריך:
13/10/2018
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
להתרחק ממקררי סמסונג. מוצר לא תקין ושירות מתחת לכל ביקורת. קנינו לפני פחות משנה ורק בעיות. פריזר הפסיק לעבוד אחרי חודשיים (אחרי המתנות ושני טכנאים גילו שאין גז במערכת) כעבור עוד חודשיים נשארתי עם ידית הדלת ביד, עד היום (4 חודשים אחרי) לא טופל. הגומי בתחתית דלת המקרר נקרע. בשירות דוחים אותנו בכל מיני תשובות.
מקרר
מוצר חדש שלא עובד טוב ופגום. שירות לקוחות (יבואן רשמי - מיניליין / סמליין) לא מטפלים.
לא ממליצה בכלל!
תמונת המוצר
reviewImage
שם:
תאריך:
02/01/2018
דירוג:
(4 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
מקרר מהדור החדש.למרות שאופנתי מקפיא תחתון כאן המקפיא במקומו הטבעי למעלה.עד כה עובד כמו שעון שוצרי.רק שימשיך כך.אין טענות.
מקפיא עליון שעושה את העבודה כמו שצריך.עובד שקט ומקרר הייטב.
לדעתי היו צריכים להוסיף מגירה פנימית לגבינה מעדנים וכו.
שם:
תאריך:
19/07/2017
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
חברים יקרים קניתי את המקרר של סמסונג בחודש אפריל. אל תקנו מקרר סמסונג... חבל על כספכם.
אין יתרונות....חפץ נוי
הראשון הגיע הבייתה ללא גז במערכת..הוחלף לאחר שבועיים השני שהגיע סובל מבעיית לחות נוראית בתוך המקרר, המקרר מלא מים ומטפטף,תא ההקפאה אינו מקפיא הגלידות מופשרות...שעה וחצי על קו הטלפון ואין מענה בשירות לקוחות.כל שבוע יושבים בבית וממתינים לטכנאי...ופתרונות אין אני מתמודדת עם מזון מקולקל וזריקת דברים לפח...
blue v חוות הדעת נשלחה בהצלחה! תודה לך על שהשקעת מזמנך וכתבת את חוות הדעת.
אם רכשת את המוצר דרך חנות ב-zap, אולי תהיה/י מעוניינ/ת לכתוב חוות דעת גם על החנות?
ניתן לאתר העסק כאן בקלות ולסייע לגולשים לקבל החלטה טובה יותר בזכות הניסיון שלך.
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
כתיבת חוות דעת על מוצר זה