דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

מקרר ‏מקפיא עליון Beko DN156821W ‏520 ‏ליטר בקו

השוואת מחירים מ- 3,280‏ ₪   עד- 4,390‏ ₪   מתוך 8 חנויות
מותג:
Beko
מספר דלתות:
2 דלתות
מיקום המקפיא:
מקפיא עליון
דירוג אנרגטי:
B
נפח כללי:
520 ליטר
תאריך כניסה לזאפ:
6/2016
כיוון פתיחת הדלת:
משמאל לי...
בר חיצוני:
ללא בר
מגמות מחיר פופולאריות
הוספה להשוואת דגמים

נמצאו 5 חוות דעת על מוצר מקרר ‏מקפיא עליון Beko DN156821W ‏520 ‏ליטר בקו

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
חוות דעת
בן שנתיים וחציהלך המדחס והמאוורר עלות תיקון 1700 למרות האחריות על המדחסנאלצים לקנות חדש
זמן שימוש במוצר: מעל שנה
יתרונות
חלוקת תאים של תא הקירור, נפח תא ההקפאה, נוחות הניקיון
ניטראלי
שמירה על טריות פירות וירקות
חסרונות
עמידות לאורך זמן
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
batelush770 photo
batelush770
28.03.2022
חוות דעת
נמצא אצלי 5.5 שנים. עובד מעולה. מרוצה. חשוב לשים לב שהמקרר לא עמוס במצב שבת, אחרת הוא לא יקרר טוב (כמו כל מקרר עמוס בעצם). מאמינה שיש יותר שקטים אבל הרעש שלו לא מפריע לנו.
זמן שימוש במוצר: מעל שנה
יתרונות
חלוקת תאים של תא הקירור, נפח תא ההקפאה, שמירה על טריות פירות וירקות, נוחות הניקיון, עמידות לאורך זמן
ניטראלי
חסרונות
רעש המנוע
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
היה ברשותי 3.5 שנים , עבד מעולהו בצורה שקטה ללא בעיות 3.5 שנים ואז לפתע פתאום שבק חיים - המדחס התקלקל , חברים וחברות - אל תעשו טעויות כל מה שקשור ל"שירות" של ברימאג נא להתרחק כמה שיותר רחוק...חבורת של חובבנים -אין דבר כזה אחריות אצלהם הכל זה בכסף וגם זה לא מובטח שיעבוד , אין שירות אין כלום.מוצרי בקו בכללי ברמה בינוני נמוכה - קורה שמוצר מתקלקל אחרי זמן קצר אבל איפה האחריות???יש לי כמה מוצרים של בקו בבית (מכונת כביסה מייבש מקפיא מדיח ) בנתיים טפו טפו הכל תקין , נקווה שיעבדו זמן סביר ולהבא לא LG ולא BEKO נכנסים אליי לבית.שוב "שירות" ברימאג להתרחק.נ.ב - רכשתי מקרר שארפ לאחר המלצות של כמה טכנאי מקררים ,( מקררים לא נוחים , עדינים וגם שירות ראלקו "לא להיט" ) הפטנט של אחריות למדחס זה קומבינה של החברות בתכלס צריך לשלם על גז וטכנאי שזה מעל 1000 ש"ח - תזהרו לא להרחיב אחריות ולא להתשמש במה שיש (LG)- מגיע עם "10 שנות אחריות למדחס"
יתרונות
גבוה
נוח
תאורה טובה
לא עדין - פלסטיקה טובה
מרווח
לא יקר
מוצר יפה
ניטראלי
חסרונות
לא אמין
שירות פח
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
לגבי מקרר BEKO DN-156821 שנרכש ב מאי 20162 עניינים1, מצב "שבת" 2, תקלת הצטברות קרח בדופן תא הקירור1, מצב שבת: המדבקה על המקרר הבטיח מצב שבת אך בפועל לא היה קיים, בפניה לצוות הטכני שבאמת בוא להצלה הגיעו והחליפו כרטיס ראשי עם "תוכנית שבת" צרוב. ובזאת הבעיה לא נפתרה, המקרר לא היה קר במצב שבת בעזרת מכשיר מדידת טמפרטורה ושמירת נתונים בניתי גרף והצגתי לצוות הטכני) מצורף תמונה של הגרף המקומות הגבוהים אלי השבתות ומראה טמפרטורות שמגיע המקרר למעל 10 מעלות), הם שוב בוא להצלה ושוב החליפו כרטיס ( הפעם הפעלת המצב יותר פשוט) אבל היינו צריכים לעלות מעל המקרר להוציא איזה מגנט ממקומו ולהחזירו בכל מוצאי שבת. בסוף שמנו קיסמים במתגי פתיחת דלת וסגרנו עניין.2, הצטברות קרח בדופן המקרר: לאחר כמה חודשים המקרר הפסיקה לקרר למרות המקפיא עובד תקין, בבדיקה עצמית מצאתי שהצטבר קרח בדופן האחורי , מתברר שבזמן ההפשרה של תא ההקפאה המים שנוזלים דרך מעבר בתא הקירור הקפוא והקרח משך הזמן הצטברה עד יצירת גוש קרח שמבודד את המקרר. זאת לאחר שהאחריות פגה, אז בפתיחת שני ברגים הפשרנו את הקרח והכל היה תקין אבל היה צריך לחזור על הפעולה כל כמה חודשים. באיזה שלב מצאתי שהיה תביעה יצוגית והסכם פשרה נגד היבואן אז ניצלתי את המצב להביא טכנאי, לאחר כיוון בבקר טמפרטורה נראה שתוקן אך אחרי כמה חודשים שוב נראה שהמקרר סובל מאי ספיקת קור.מה שמטריד זה שאני אפילו לא יכול למכור אותי ביד 2 כי המקרר בסופו של דבר לא תקין ולא אמין
יתרונות
התקלות גוברות על היתרונות
אבל...
הצוות הטכני באמת עושים מאמץ אבל עם חתיכת זבל אי אפשר לעשות ניסים
ניטראלי
חסרונות
*מצב שבת שהובטח לא היה קיים ולא נפתרה הבעיה
*תקלות בשמירת קור
*הצטברות קרח בדופן המקרר הפנימי מההפשרה של תא ההקפאה
תמונת המוצר
image from mendy
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
shuvy photo
shuvy
20.04.2017
חוות דעת
לא לקנות בשום אופן מקרר בן פחות מחודשיים קלקל לנו את כל האוכל. מצב שבת לא עובד טוב וגם באמצע שבוע לא קירר. הזמנו את השירות 4 פעמים. והטכנאי לא הצליח לסדר פעם אחר פעם . ארון במקרה הטוב לא מקרר בכלל.
יתרונות
נראה טוב.
צר וגבוה
ניטראלי
חסרונות
לא עובד טוב.
לא מקרר טוב.

לא להתקרב בשום אופן.
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה