דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

מקרר ‏מקפיא תחתון LG GR- B709DID ‏613 ‏ליטר

(2.5 מתוך 5)
12,855 - 11,990
מתוך 2 חנויות
מותג:
LG,
מספר דלתות:
4 דלתות,
מיקום המקפיא:
מקפיא תחתון...
דירוג אנרגטי:
B,
נפח כללי:
613 ליטר,
הוספה למועדפים
הוספה להשוואת דגמים
מגמות מחיר ופופולאריות
נמצאו 7 חוות דעת גולשים למוצר מקרר ‏מקפיא תחתון LG GR- B709DID ‏613 ‏ליטר
הוספת חוות דעת על המוצר
שם:
תאריך:
28/07/2020
דירוג:
(2 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
נקנה ב 6/2016, הוא יפה ויקר ובזה אפשר להגיד סיימנו.
כמו שאחרים כתבו מקפיא את הירקות ואין פתרון הציעו שנעלה טמפרטורה במקרר, זה גם לא עבד. הירק מתקלקל , הדלתות לא נסגרות טוב וחייבים לטרוק, היו פעמיים טכנאים שאמרו אין מה לעשות. אולי ברימאג צריכים הכשרה לטכנאים טובים יותר. לא לקנות. שילמנו אז קרוב ל 13000 ש"ח שזה המון כסף למקרר שלא עושה את העבודה והשירות לוקה בחסר.
לא מצאתי
כתבתי מקפיא ירקות במקרר, סגירת הדלתות. לא אהבתי שיטת המגירות אולי יש סדר אבל אין מספיק אחסון, אבל זה אישי.
שם:
תאריך:
12/07/2018
דירוג:
(2 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
מקרר יפה .תאים גדולים עם תאורה חזקה וגישה מאוד נוחה לכול חלל המקרר.
שקט מאוד
נוח יפה וגדול
אחרי 10 חודשים שמתי לב לבעיה בטיב של הירקות.
הירקות התחילו לקפוא בתאים של הירקות
פניתי לשירות אחרי שנה וחודש.
השירות של ברימאג דיגיטל אייג' בעמ
לא מוכן לתת פיתרון במיסגרת האחריות.
למרות שהמקרר עלה 14000 ש"ח.
פעם אחרונה שאני משקיע בLG
יחס ושירות גרוע מאוד.
שם:
תאריך:
07/02/2018
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
מקפיא את המוצרים במקרר
היה טכנאי שלושה פעמים ולא הצליח לסדר את הבעיה
יקר מאוד ולא נותן תמורה לכסף
לא לקנות לא שווה
תאורה
שירות לקחות של ברימאג לקח האחריות מלא על המוצר שלהם שירות מצוין
מקפיא את המוצרים במקרר
היה טכנאי שלושה פעמים ולא הצליח לסדר את הבעיה
יקר מאוד ולא נותן תמורה לכסף
לא לקנות לא שווה
שם:
תאריך:
12/10/2017
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
מקרר של LG בעבר ועבד מצויין 15 שנים אבל הדגם הזה בשלושה חודשים גרם לנו עוגמת נפש והוצאות!!! אל תיקנו את הדגם הזה
עמוק ונוח לשימוש
לצערנו המקפיא התקלקל אחרי 3 חודשים, לקח לברימג 3 שבועות להבין שנידרש להחליף לחדש היות ויש בעיה במדחס. החדש שקיבלנו הפסיק גם הוא להקפיא אחרי חודש ושוב ניזרק אוכל באלפי שקלים. המקרר ניראה טוב אבל לא ממליצים לרכוש... היה לנו מקרר של LG בעבר ועבד מצויין 15 שנים אבל הדגם הזה בשלושה חודשים גרם לנו עוגמת נפש והוצאות!!!
שם:
תאריך:
29/06/2017
דירוג:
(4 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
רכשתי את המקרר באפריל 2017 והוא נמצא בשימוש מאז.
המקרר נוח, שקט והתאים לנישת מקרר אצלי בעומק 85 ס"מ
למעשה הוא יכול להיות בנישה פחוק עמוקה.
DID מעולה!
ילדים בגילאי 3-4 מסתדרים עם זה נהדר בשביל מים או חלב.
שקט
מתקן הקרח שהוא ידני ולא אוטומאטי פשוט גרוע, קרח נתקע בתבנית ולא יוצא.
מגירת הקרח לא נוחה.
שם:
תאריך:
25/02/2017
דירוג:
(2 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
lg ישראל .... נו כמובן , שירות ? ביקור תכנאי 150 שח למרות שיש ביטוח , וכשהוא בא , הוא אומר לך שהרעשים שהמקרר משמיע , זה נורמלי !
מה להגיד ? אכזבה , מקרר יקר שאמור להיות שקט כשטיח , נשמע כמו טרקטור , וזה נורמלי
גדול ועמוק
מרעיש
שם:
תאריך:
19/02/2016
דירוג:
(5 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
רכשתי את המקרר לפני חודשיים/שלושה, מבין מספר מכשירי חשמל שהתחדשתי בהם, זה הכי מוצלח. המקרר ממש יפה, מכיל הרבה, קל לשימוש ותפעול ועובד בשקט מוחלט.
תאורה לבנה וממש חזקה, הדלתות נפתחות בקלות, צילצול התראה על דלת פתוחה.
אין לו ממש חסרונות מלבד שהדלתות יכולות להישרט בקלות וצריך לשמור
blue v חוות הדעת נשלחה בהצלחה! תודה לך על שהשקעת מזמנך וכתבת את חוות הדעת.
אם רכשת את המוצר דרך חנות ב-zap, אולי תהיה/י מעוניינ/ת לכתוב חוות דעת גם על החנות?
ניתן לאתר העסק כאן בקלות ולסייע לגולשים לקבל החלטה טובה יותר בזכות הניסיון שלך.
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
כתיבת חוות דעת על מוצר זה