נמצאו
27 חוות דעת גולשים למוצר
מקרר מקפיא תחתון סמסונג RF260BEAESP 735 ליטר
הוספת חוות דעת על המוצר
שם:
Motti
תאריך:
14/04/2021
דירוג:
(1
מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות דעת
לא להתקרב. שרות גרוע. סמסונג גובים סכומים מטורפים. פלסטיקים נשברים. מייצר כל מיני רעשים מוזרים.
גדול
נזילות ופלסטיקה גרועה
שם:
קובי
תאריך:
16/06/2020
דירוג:
(1
מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות דעת
להתרחק -להתרחק-להתרחק. מוצר תקול לגמרי, מיצר קרח מתחת למגירת הגבינות, שלוליות וטפטופים. מסתבר שיש תביעה יצוגית מול סמסונג
גדול
לא מה שמצפים ממקרר בין 5 שנים שעלה 9000 שח
תמונת המוצר
שם:
bittoneli
תאריך:
30/05/2019
דירוג:
(1
מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות דעת
על הפנים. אין שירות. מלא תקלות. בריכת מים בתוך המקרר. קיוסק שמפסיק עבוד. פריזר א מקפיא מותרים ומכשיר.
לא לגעת
לא לגעת
שם:
ghassan
תאריך:
29/05/2019
דירוג:
(1
מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות דעת
קניתי המוצר הזה מדגם RF260B לפני שנתיים היום אני נתקל בבעיה ניזלה מתחתית למגירה הגדולה שלא שמתי לב כנראה כמה שבועות שזה עשה קרח . הטכנאי החליף חיישן אבל יש לי ספק שעדיין יש שם ניזלה מחיר יקר למקרר כזה לעומת מקררים פשוטים החזיקו פעם מ15-20 שנה כל שהטכנולוגיה מתקדמת הבעיות יותר מהר מגיעות ...
נראה יפה והנפח גדול
יקר וחלקים גם שלו
שם:
יואב
תאריך:
10/02/2019
דירוג:
(1
מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות דעת
לא לגעת . אחרי 4 חודשים מדפי פלסטיק בדלתות נשברים ממשקל של בקבוק חלב דורשים 260 שח ועוד 45 שח משלוח. תקראו ביקורות בפיסבוק יש קבוצה לנפגעי מקרר סמסונג לא נוגע בחיים במקרר שלהם..
למוצר שנשבר מעצמו תוך 4 חודשים אין יתרונות
איכות ירודה.
שם:
אתי
תאריך:
25/01/2019
דירוג:
(1
מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות דעת
לאא לקנות שירות גרוע מקררים סוג ד מקרר מתקלף מחליף צבע .מה שבטוח שסמסונג בחיים לא יכנס לבית שלי ולא של המשפחה שלי
אין
שירות גרוע מקרר מתקלף אחרי חצי שנה מחליף צבע ,מקרר שמהרגע שהגיע צריך טכנאי צמוד.
תמונת המוצר
שם:
יניב
תאריך:
27/11/2018
דירוג:
(1
מתוך 5)
קרא חוות דעת נוספות מאת יניב
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות דעת
מקרר באיכות ירודה ביותר , לאחר שנה כל חלקי הפלסטיק החלו להשבר וכמובן שאין שום חלק באחריות כי הכל מפלסטיק.... כיום יש בריכה קבועה מתחת למגירת מוצרי החלב. אין מגירה אחת שנפתחת בצורה נורמלית ויש קרח כל הזמן בחלק הפנימי של תא הקרור. החלפתי חלקים בלמעלה מ2000 ₪ והבעיות פשוט חוזרות על עצמן. מקרר יקר עם תחזוקה מאוד יקרה ושירות הכי ירוד שאפשר. לא לקנות!!!!
יפה מבחוץ ומאוד מרשים כשהוא חדש
* יקר * שירות גרוע * חלקי חילוף יקרים להחריד ( מייצר קרח 1200₪, מסילת מגירה 300) לפני עלות ביקור של 260 ₪שלא מתרכזים....
*חלקי פלסטיק זולים שלא מפסיקים להשבר
שם:
us
תאריך:
23/06/2018
דירוג:
(1
מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
חוות דעת
הזהרו מהמקררים של סמסונג. גם מוצרים ירודים, גם שירות גרוע וחוסר הגינות של היצרן והיבואן. גובים מחיר אסטרונומי על חלפים. במקום למכור את החלק שצריך בדיוק, מכריחים אותך לקנות מכלול שלם שעולה יקר מאד, בזמן שאתה צריך רק חלק קטן בלבד ממנו
אין
מתקלקל המון, חלקים שבירים
שם:
תפי
תאריך:
17/06/2018
דירוג:
(1
מתוך 5)
קרא חוות דעת נוספות מאת תפי
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות דעת
לצערי רכשנו את המקרר הזה כמו שכתוב בביקורות קודמות לאחר שנתיים התחיל להרעיש ויש בעיית מים שמצטברת באופן קבוע. לא לקנות!!!
יפה
נזילת מים רעש
שם:
רות
תאריך:
12/04/2018
דירוג:
(1
מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות דעת
מקרר מתחת לכל ביקורת. אחרי שנה וחצי התחילו חלקים להשבר. כולל דופן אמצעית האוטמת את המקרר..החלקים בנויים באופן הצטבר לכלוך בחרצים שאי אפשר לנקות או להגיע אליהם.החיפוי מרגיש דק כמו נייר כך שכל נגעיעה משאירה סימן. גם לשכנה שלי יש את אותו מקרר ואותן בעיות בדיוק היו אצלה. עכשיו, אחרי שנתיים וחצי המקרר שבק חיים. למרות שאמרו לנו כשאנחנו שיש אחריות ל10 שנים על המנוע עכשיו פתאום מתברר שעדיין נצטרך לשלם 950 שח. על ביקור טכנאי מהעבודה שלו. חברה שמבזה את עצמה עם מוצרים גרועים ושירות גרוע.
חלוקה טובה
כפי שפרטתי.
שם:
ביאנקה
תאריך:
01/04/2018
דירוג:
(1
מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
חוות דעת
שלום, רכשתח מקרר סמסונג עם מקפיא תחתון בדצמבר 2015, כעבור שנהב כאשר הסתיימה האחריות החל להרעיש כמו "טקרטור" ובמשך הזמן צבר קרח, במגירות הירקות בעיקר בצד ימין היו מים והמקרר הזיע מביפנים ובדופן החיצוני בצד שמאל, בדצמבר 2017 הזמנתי טכנאי ניקז את הסתימה שמאחורי המקרר, אבל התקלה חזרה על עצמה אחרי חודש בערך הזמנתי טכנאי אחר והוא גילה שיש תקלה בייצור, פניתי ליבואן ואז נודע לי שהוגשה תביעה ייצוגית ,שבה הוחלט לתקן את המקררים הללו ללא עלות. ואכן בבפברואר השנה הגיע טכנאי אלקטרוניק ספו, החליפו דופן פנימי, אולם הבעיה ממשיכה, ועכשיו בחג תא המקרר אינו עובד כבר 42 שעות ואילו המקפיא מגיע למינוס 25 מעלות.
הבוקר בשעה 08:30 הזמנתי טכנאי נאמר לי שיחזרו אלי כדי לתאם הגעה של טכנאי, עכשיו השעה 14:19 וטרם חזרו התקשרתי שוב ושוב ונאמר לי שההזמנה פתוחה ויחזירו תשובה עד השעה 18:00 אבל לא יתקנו היום.
,,הזהרו לא להתקרב למוצר כזה ולא להתעסק עם השירות הזה!! ביאנקה
המקרר יפה מאוד מבחוץ!!!!
תקלות ושירות לקוי,!
תמונת המוצר
שם:
נפתלי
תאריך:
08/08/2017
דירוג:
(2
מתוך 5)
קרא חוות דעת נוספות מאת נפתלי
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
חוות דעת
יש לי אותו שנתיים אחרי חצי שנה התחיל לעשות בעיות ומאז כל חודשיים בערך הטכנאי אצלי צובר קרח במקרר ממש מחלה שחוזרת על עצמה המקפיא מפשיר בקיצור צרות בלי סוף ממליץ לא להתקרב גם במחיר הכי נמוך דירגתי 2 כוכבים רק בגלל היופי והנוחות לאאא לקנותתת
יפה ונוח
תקלות ללא הפסקה אין אחריות על פלסטיקה
שם:
shlomitt
תאריך:
17/07/2017
דירוג:
(1
מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
חוות דעת
לא להתקרב, לא לקנות מקרר יקר באיכות ירודה! פלסטיקה חלשה, נשברת ללא הרף במיוחד הכיסוי של מגירת הגבינות ומדפי הדלתות. כמו ברבות מחוות הדעת שניתנו פה תעלת האויר נהרסה עקב חיישן שהתקלקל. תעלת האויר עולה 1000 שקלים ולא נמצאת במלאי כבר 3 חודשים. שירות מבזה של מיניליין/סמליין. לא לקנות מקרר של סמסונג רק בגלל השירות שלהם (היחידים שנותנים שירות בארץ). הגיע טכנאי, החליף חיישן ואמר שצריך להחליף את תעלת האויר. שילמתיעבור תעלת אויר ו2 חלקים נוספים שנהרסו. חודש וחצי אחרי שאף אחד לא דיבר איתי, החלק ששילמתי עליו 1000 שקלים לא הוחלף, התקלה חזרה (שוב מצטברים כמויות של מים בתחתית המקרר ואף גולשים החוצה). התקשרתי למיניליין ואמרו לי שאין את החלק עד אוגוסט (עוד חודש וחצי). אף אחד לא יצר איתי קשר ולא חשבו לשלוח לי את 2 החלקים האחרים עליהם שילמתי.
אין
שירות יקר נוראי!!! המוצר מתקלקל ללא הרף פלסטיקה חלשה במוצר יקר
שם:
Vova
תאריך:
02/02/2017
דירוג:
(4
מתוך 5)
קרא חוות דעת נוספות מאת Vova
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
2
חוות דעת
יש לי את המקרר בדירה השכורה. אני לא יודע מתי הוא נרכש אבל די חדש. מדי פעם יש תקלות קטנות יקרות. הראשונה הייתי בתקופת האחרות, ושניה קצת אחרי. נשרף איזה גוף חימום או בקר שלו, בעלות של מעל אלף כולל טכנאי. פרט לזה הוא ממש נוח לשימוש, ועושה את עבודתו טוב מאוד!
גדול נוח, שקט והמחיר נראה סביר.
תקלות מעצבנות ויקרות מדי פעם.
שם:
אופיר
תאריך:
09/01/2017
דירוג:
(1
מתוך 5)
קרא חוות דעת נוספות מאת אופיר
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
8
חוות דעת
לא להתקרב ! שירות גרוע של סמליין. רק בישראל - גובים עוד 1,500 ש"ח על 'יבואן רשמי' אבל לאחר הקנייה שוכחים אותך
עיצוב נפח
מרעיש שירות גרוע של סם ליין
שם:
יעקב
תאריך:
12/11/2016
דירוג:
(5
מתוך 5)
קרא חוות דעת נוספות מאת יעקב
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
חוות דעת
מקרר אצלי שנה, החלטתי לקנות לאחר התיעצות מול מוכר בחנות שבדק מספר תלונות ותקלות של הקונים אשר לא היו כלל שנתיים אחורה. המקרר עובד שקט ומאוד גדול מבפנים ביחס לקטגוריה שלו. רואים ומרגישים פלסטיק איכותי. תא פירות/ירקות ניתן לשלוט על רמת הלחות ותא חלבי ניתן להגדיר טמפרטורה עבור סוג מצרכים. אחריות מיבואן רשמי,חייב לציין שדלת המקרר נשרטה בהובלה והוחלפה בחדשה .
גודל פסטיק איכותי עובד שקט תא פירות/ירקות ניתן לשלוט על רמת הלחות.
מערכת לייצור קרח מיותרת ותופסת מקום אם לא משתמשים בקרח. עבורה צריך נק מים
חוות הדעת נשלחה בהצלחה!
תודה לך על שהשקעת מזמנך וכתבת את חוות הדעת.
רגע לפני שנפרדים, מה דעתך לכתוב חוות דעת גם על החנות שבה רכשת?
אם החנות נמצאת ב-zap, אפשר לאתר אותה כאן בקלות ולסייע לגולשים לקבל החלטה טובה בזכות הניסיון שלך.
חוות הדעת נשלחה בהצלחה! תודה לך על שהשקעת מזמנך וכתבת את חוות הדעת.
רגע לפני שנפרדים, תרצה/י לשפר את אמינות חוות דעתך באמצעות הוספת תמונה או חשבונית?תודה, הקבצים נוספו לחוות הדעת בהצלחה!
רק רגע, אנחנו מעלים את הקובץ לשרת...
משהו השתבש...לא הצלחנו לשמור את הקובץ, אבל אל דאגה!
ניתן לפנות אלינו בעמוד צור קשר, ונציגינו ישמחו לעזור לך לצרף את הקובץ לחוות הדעת.
אם רכשת את המוצר דרך חנות ב-zap, אולי תהיה/י מעוניינ/ת לכתוב חוות דעת גם על החנות?
ניתן לאתר העסק כאן בקלות ולסייע לגולשים לקבל החלטה טובה יותר בזכות הניסיון שלך.
התבצעה שגיאה בשליחת חוות דעת
אנא נסה שנית במועד מאוחר יותר
גולש/ת יקר/ה,
המערכת זיהתה כי כתבת בעבר חוות דעת על מוצר זה. אנו בעיצומו של הליך אימות ובדיקה
של חוות הדעת.
לאחר שחוות הדעת תאושר, ניתן יהיה לחזור ולעדכן אותה.
למעקב אחר סטטוס חוות הדעת, הכנס לzap שלי.
חוות הדעת נשלחת, אנא המתן...
כדי שתוכל לעקוב אחרי סטטוס חוות הדעת באיזור האישי שלך, וכדי שנוכל לפנות אליך לצורך אימות, כי חשוב לנו שחוות הדעת תהיינה מהימנות.
לא מעוניין לקבל דיוור פרסומי? תוכל לבחור איזה דיוורים לקבל או להסיר את עצמך מכל הרשימות.
מה לא לכתוב בחוות הדעת?
יש לציין פרטים עובדתיים בלבד.
אין לכתוב חוות דעת אשר מכילה שפה בוטה או שיש עמה הוצאת לשון הרע.
אין לציין שם של חנות.
אין להתייחס למוצרים אחרים.
חוות דעת שלא תעמוד בכללים הנ"ל תידחה ע"י מערכת zap.