דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

מקרר ‏מקפיא תחתון Samsung RF29DEPN ‏806 ‏ליטר סמסונג

(2.5 מתוך 5)
10,990
מתוך 1 חנויות
מותג:
Samsung,
מספר דלתות:
3 דלתות,
מיקום המקפיא:
מקפיא תחתון,
דירוג אנרגטי:
C,
נפח כללי:
806 ליטר,
הוספה למועדפים
הוספה להשוואת דגמים
מגמות מחיר ופופולאריות
נמצאו 4 חוות דעת גולשים למוצר מקרר ‏מקפיא תחתון סמסונג RF29DEPN ‏806 ‏ליטר
הוספת חוות דעת על המוצר
שם:
תאריך:
30/05/2013
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
רכשתי את מקרר "הדגל" של סמסונג, כך נאמר לי על ידי טכנאי השירות ובחנות הרכישה לפני כשמונה חודשים. מאז חוזרת אותה בעיה שמצעד הטכנאים, 8 במספר עד היום, לא הצליח לפתור. הירקות ואפילו הגבינה הלבנה - קופאים. מים נאגרים בתחתית המגירות .
הטכנאי שהגיע לפני שבוע, אמר שהחיישן מזייף ולא מראה את הטמפרטורה הנכונה, הוא החליף משהו ועדיין לא פתר את הבעיה. הגיע טכנאי נוסף הבוקר, שאמר שאין כל בעיה נראית לעין ואולי יש צורך להחליף את 'כרטיס' המקרר.
מיותר לציין שימי עבודה רבים בזבזתי לצורך העניין , קניות יקרות נזרקות לפח. בשלב מסוים לפני כשלושה חודשים התייאשתי ורכשתי מקרר נוסף קטן [מתוצרת אחרת כמובן..] שעומד בחדר ארונות וזאת בכדי לאחסן שם את דברי המזון ולהפסיק לבזבז זמן ואכזבה מהטכנאים שבאים והולכים .
שירות המקרר מזלזל ולא אכפתי. למסקנה זו שהגיע אליה הטכנאי האחרון, ידעתי כבר בהתחלה וביקשתי שיחליפו את המקרר ונעניתי בזלזול.
12.500 ש"ח שילמנו עבורו, בתמורה קיבלנו מדפים שאין אפשרות לנקות. זאת אישר גם הטכנאי. מסגרת מתכת עוטפת את הזכוכית במדף, אבל לא לגמרי מסביב ולא בצורה אטומה. התוצאה, נוזל שנשפך מחלחל אל מתחת לזכוכית ואין אפשרות לנתק את המסגרת. הלכלוך נראה ,שכן, הזכוכית שקופה. שאלתי את הגב' מקשרי לקוחות בשירות, איך הם מתכוונים לטפל בבעיה, מסתבר, אמרה הגב' , שזו בעיה שלי..
"את בחרת את המוצר ! ראיתי את זה בחנות "! כך היא אמרה. כיצד אפשר בכלל לזהות דבר כזה בחנות ? הרי מהנדסים יושבים ומהנדסים מדפים המיועדים למקרר, שטבעו להתלכלך כמעט מדי יום. זה לא מזנון לסלון. תשובה כל כך לא חכמה, לא שמעתי מזמן.
בנוסף, רציתי להצביע על דבר חמור בהרבה ולא מקובל. ציפוי המקרר נכתב, עשוי פלטיניום. במציאות הוא רק בצבע הזה, או עשוי פלטיניום בעובי נייר. החומר רך מאוד. כל נגיעה באקראי, הציפוי מקבל גומה. כאילו דפקתי עם עפרון מחודד בדלת. לדוגמה, דלת המקרר נתקלה בידית דלת ארון המטבח וקיבלה מעיכה כל כך עמוקה שמיד רצתי לרכוש מגנט גדול שיכסה את החרפה.. לעומת זאת הדפנות משני צידי המקרר עשויות חומר קשה הרבה יותר. מה ההיגיון ?
אני אדם מבוגר ,רכשתי במשך השנים מקררים לרוב ודבר כזה לא ראיתי מעולם. המקרר כמעט חדש ואנו אמורים ליהנות ממנו עוד שנים רבות. איך הוא יראה בעוד כמה שנים? חומר כזה ראוי לצפות דלתות מקרר ? ??
אגב, בכל פעם שמגיע טכנאי הוא חוזר ומציין בפני שכדאי לי לעשות הרחבה של הביטוח כי המקרר יקר...
למה ?? יש לי ביטוח לשלוש שנים! ועוד 10 שנים עבור המדחס. למה הרחבה? מה עוד יקרה לו למקרר הזה?
בקטגוריה, דרג את המוצר אין 0 אז אני מציינת זאת כאן.
הפילטר מסנן טוב. אם כי יקר מאוד ולא מצדיק.
משהו "בלב המקרר" פגום. הירקות והפירות ואפילו הגבינה הלבנה - קופאים. תכנון לקוי. פריזר עמוק מדי וקשה למצוא משהו במהירות. ציפוי המקרר מחומר רך ובהחלט לא ראוי. שירות סמסונג למקרר מזלזל ולא אכפתי מספיק.
שם:
תאריך:
15/12/2012
דירוג:
(2 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
מקרר גדול עם בר מים ומקפיא תחתון. בר מים עם קרח זה תענוג. גם מקפיא תחתון מאד עוזר.
המחיר די גבוה. תוסיפו לזה את העלויות השוטפות של הפילטר שמקבילות בשנה לקניה של כ- 400 ליטר מים בבקבוקים.
בנוסף איכות החומרים של המקרר מתחת לכל ביקורת. הם החליפו לפלסטיק חלקים כמו מסילות של המגירות שלא מחזיקות אפילו שנה. סמסונג לא פראיירים, הם כמובן הסירו אחריות מחלקי הפלסטיק, כך שלא רק שחלקים שמעולם לא נשברו (כי היו עשויים ממתכת) מתפצחים בקלות, אין אליהם אחריות!
גדול, בר המים והקרח מאד נוח. המקפיא התחתון יותר נוח ממקפיא עליון.
יקר, אחזקה יקרה, איכות חומרים נמוכה, התחכמות עם האחריות.
שם:
תאריך:
01/08/2012
דירוג:
(5 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
מקרר גדול ויוקרתי. אפשר להכניס לתוכו הרבה מוצרים בלי לדחוס ומבלי שמוצרים יסתירו אחד את השני. בר מיים וקרח זה תענוג צרוף שאי אפשר לתאר – כשכל כך קל למזוג כוס מים קרים מתחילים לשתות הרבה מיים.
מצד שני יקר מאוד. הוסיפו עלות הרמה במנוף (כ- 300 ₪) אחרת לא ייכנס לדירה. הוסיפו עלות של פילטר אבנית ושקע הגנה. מתאמי הברז שמקבלים לא מתאימים לכל ברז. הטכנאים של סמליין לא מתעסקים בזה וצריך ללכת לקנות מתאם ברשת עשה זאת בעצמך. בנוסף, הפרש המחיר בינו לבין ה- RF26 מוגזם אבל למי שלא רוצה לדחוס מוצרים זה כדאי. דירוג אנרגטי פחות טוב מה- RF26.
גדול. יוקרתי. בר מיים. היתרונות עולים על החסרונות.
בר מיים מטפטף טיפה אחרי מזיגה. לפעמים הקרח הגרוס הוא יותר קוביות ולהיפך. אין תבנית לביצים.
שם:
תאריך:
08/07/2012
דירוג:
(2 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
אחרי שהיה לי מקרר סמסונג 12 שנה, החלטתי להישאר במותג ורכשתי לפני כחודש, בגדול המקרר גדול ומכיל הרבה, נוח לשימוש.
גדול. מעוצב.
התגלתה בעיה של הצטברות קרח במקפיא.
ביקשתי להחליף למקרר חדש ותקין במקום להתחיל בסאגת תיקונים.
עכשיו אין עם מי לדבר!
blue v חוות הדעת נשלחה בהצלחה! תודה לך על שהשקעת מזמנך וכתבת את חוות הדעת.
אם רכשת את המוצר דרך חנות ב-zap, אולי תהיה/י מעוניינ/ת לכתוב חוות דעת גם על החנות?
ניתן לאתר העסק כאן בקלות ולסייע לגולשים לקבל החלטה טובה יותר בזכות הניסיון שלך.
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
כתיבת חוות דעת על מוצר זה