מאפייני מפתח
נמצאו 4 חוות דעת על מוצר מצלמת וידאו Panasonic NVGS47 פנסוניק
-
מיין לפי: תאריך
-
תאריך
-
דירוג עולה
-
דירוג יורד
ניסים
01.01.2007
חוות דעת
קטנה .קומפקטית .מהיתרשמות ריאשונית נראה שהמצלמה נחמדה מאוד ,וקלה לטיפעול. בהמשך אבחן את שאר הפרמטרים ואשמח להגיב .
עוד לא בחנתי לעומק.
המצלמה מגיעה עם סוללה לזמן עבודה נמוך של ח צי שעה ,ללא קלטת ,וללא כרטיס זיכרון. רכישה של סוללה נוספת, וכרטיס , מגדילה את ההוצאה .
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מצלמה אטרקטיבית מבחינת עלות/תועלת. בהתחלה רציתי קנון שקצת יותר טובה מבחינת איכות וידאו אבל לקנון יש בעיה ששומעים מנוע בהקלטה. לגבי סוללה - בחיפוש שעשיתי באתר מצאתי סוללות במחיר מצחיק DU12 כ50 שח וDU21 כ80 שח
קומפקטית- הצורה מיוחדת לא כמו סוני וקנון
שלט
DV-OUT/IN - לאומת דגם 27
מחיר אטרקטיבי
שלט
DV-OUT/IN - לאומת דגם 27
מחיר אטרקטיבי
עינית שחור לבן לאומת דגם 57
סטילס תת-רמה אבל זה צפוי כמובן
סוללה חלשה - זה גם צפוי
איכות וידאו טוב עד סביר - לצילומי משפחה יתאים
סטילס תת-רמה אבל זה צפוי כמובן
סוללה חלשה - זה גם צפוי
איכות וידאו טוב עד סביר - לצילומי משפחה יתאים
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
מצלמת וידאו Panasonic NVGS47 פנסוניק
החל מ- 0 ₪