טלפון סלולרי Motorola V3 מוטורולה

מוצר זה אינו זמין כעת לרכישה
מאפייני מפתח
מצלמה:
 
0.3 מגה פיקסל
שנת הכרזה:
 
2004

נמצאו 42 חוות דעת על מוצר טלפון סלולרי Motorola V3 מוטורולה

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
wisebuy photo
סקירת Wisebuy ‏
בן סלור , 21.07.2008
7.1
ציון WiseBuy
יתרונות
, עיצוב מושך ואלגנטי , קל ונוח לנשיאה ולשימוש , Bluetooth
חסרונות
, מצלמה בסיסית , עוצמת שמע נמוכה , זיכרון פנימי דל ללא אפשרות הרחבה
בשורה התחתונה
גדולתו העיקרית של ה-V3 הוא בעיצוב המסוגנן והמלוטש שלו. זהו אחד המכשירים הדקים בעולם בתצורת צדפה, ומגוון הצבעים בהם הוא מוצע יכול לספק משתמשים בעלי טעם שונה.זהו טלפון סלולרי בסיסי ונוח לשימוש, שיכול להתאים למשתמשים שעיצובו המיוחד קוסם להם ושאין להם דרישות מיוחדות מהמכשיר שלהם.
חוות דעת
טלפון שנראה הכי טוב בשוק (במיוחד בצבע שחור). אמין ואיכותי.מסך ענק!אם לא החסרון עם הצלצולים ל-SMS אז הייתי נותן לו ציון 5.
יתרונות
מסך מאוד איכותי
עיצוב מדהים
צילצולים MP3
שמע וקליטה טובה
Bluetooth
דק מאוד
מצלמה
ניטראלי
חסרונות
אי אפשר להרחיב זכרון
הרמקול גרוע (פתרון אוזניה)
אבל הכי מעצבן זה כאשר אני שם צלצולים שונים לקבוצות אנשים שונות, אז גם הודעות SMS הוא מצלצל עם אותו צלצול. אני רץ לענות ובסוף מגלה שזאת הייתה פשוט הודעת SMS - מרגיז נורא!!
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
מכשיר מעולה למי שמחפש טלפון יפה עם הרבה "פוזה".לא ניתן לעשות איתו הרבה - חוץ משיחות.אז אם אתם מחפשים מחשיר מתקדם עם אינטרנט, תוכנות מצלמה איכותית וכ"ו.. לכו על נוקיה 6680.ואם אתם מחפשים מכשיר קטן ויפה לשיחות ופוזה - V3 זה המכשיר !
יתרונות
סלולרי איכותי מאוד.
עיצוב יפה.
מסך מאוד איכותי
צילצולים יפים
קליטה ושמע מעולה.
בגדול זאת הגרסה המתקדמת של הסטארטק המוצלח...
בגרסה החדשה החיפוש בספר טלפונים לפי מספר אותיות - ולא לפי האות הראשונה כמו בדגמים הישנים יותר
ניתן לשייך תמונה לשם בספר טלפונים ובזמן שאותו מנוי יתקשר התמונה שלו תופיע בקטן במסך החיצוני - ממש נחמד אבל לא כלכך שימושי.
טעינה מהUSB - לי עוד לא יצא להשתמש המטען המקורי כי אני כל הזמן בקרבת מחשב.
ניטראלי
חסרונות
תפריט לא נוח ( במיוחד לאחד שרגיל לתפריטים של נוקיה - כמוני)
לחצנים יפים אבל לא ממש מדוייקים והרבה פעמים לוחצים על לחצן לא נכון.
הרמקול ג ר ו ע !
אין אפשרות להגדלת זיכרון
מצלמה לא איכותית
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
 
1 2 3
ראשון
 
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון