מסך מאוד איכותי
עיצוב מדהים
צילצולים MP3
שמע וקליטה טובה
Bluetooth
דק מאוד
מצלמה
מאפייני מפתח
נמצאו 42 חוות דעת על מוצר טלפון סלולרי Motorola V3 מוטורולה
-
מיין לפי: תאריך
-
תאריך
-
דירוג עולה
-
דירוג יורד
סקירת Wisebuy
בן סלור , 21.07.2008
7.1
ציון WiseBuy
, עיצוב מושך ואלגנטי , קל ונוח לנשיאה ולשימוש , Bluetooth
, מצלמה בסיסית , עוצמת שמע נמוכה , זיכרון פנימי דל ללא אפשרות הרחבה
בשורה התחתונה
גדולתו העיקרית של ה-V3 הוא בעיצוב המסוגנן והמלוטש שלו. זהו אחד המכשירים הדקים בעולם בתצורת צדפה, ומגוון הצבעים בהם הוא מוצע יכול לספק משתמשים בעלי טעם שונה.זהו טלפון סלולרי בסיסי ונוח לשימוש, שיכול להתאים למשתמשים שעיצובו המיוחד קוסם להם ושאין להם דרישות מיוחדות מהמכשיר שלהם.
חוות דעת
טלפון שנראה הכי טוב בשוק (במיוחד בצבע שחור). אמין ואיכותי.מסך ענק!אם לא החסרון עם הצלצולים ל-SMS אז הייתי נותן לו ציון 5.
אי אפשר להרחיב זכרון
הרמקול גרוע (פתרון אוזניה)
אבל הכי מעצבן זה כאשר אני שם צלצולים שונים לקבוצות אנשים שונות, אז גם הודעות SMS הוא מצלצל עם אותו צלצול. אני רץ לענות ובסוף מגלה שזאת הייתה פשוט הודעת SMS - מרגיז נורא!!
הרמקול גרוע (פתרון אוזניה)
אבל הכי מעצבן זה כאשר אני שם צלצולים שונים לקבוצות אנשים שונות, אז גם הודעות SMS הוא מצלצל עם אותו צלצול. אני רץ לענות ובסוף מגלה שזאת הייתה פשוט הודעת SMS - מרגיז נורא!!
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מכשיר מעולה למי שמחפש טלפון יפה עם הרבה "פוזה".לא ניתן לעשות איתו הרבה - חוץ משיחות.אז אם אתם מחפשים מחשיר מתקדם עם אינטרנט, תוכנות מצלמה איכותית וכ"ו.. לכו על נוקיה 6680.ואם אתם מחפשים מכשיר קטן ויפה לשיחות ופוזה - V3 זה המכשיר !
סלולרי איכותי מאוד.
עיצוב יפה.
מסך מאוד איכותי
צילצולים יפים
קליטה ושמע מעולה.
בגדול זאת הגרסה המתקדמת של הסטארטק המוצלח...
בגרסה החדשה החיפוש בספר טלפונים לפי מספר אותיות - ולא לפי האות הראשונה כמו בדגמים הישנים יותר
ניתן לשייך תמונה לשם בספר טלפונים ובזמן שאותו מנוי יתקשר התמונה שלו תופיע בקטן במסך החיצוני - ממש נחמד אבל לא כלכך שימושי.
טעינה מהUSB - לי עוד לא יצא להשתמש המטען המקורי כי אני כל הזמן בקרבת מחשב.
עיצוב יפה.
מסך מאוד איכותי
צילצולים יפים
קליטה ושמע מעולה.
בגדול זאת הגרסה המתקדמת של הסטארטק המוצלח...
בגרסה החדשה החיפוש בספר טלפונים לפי מספר אותיות - ולא לפי האות הראשונה כמו בדגמים הישנים יותר
ניתן לשייך תמונה לשם בספר טלפונים ובזמן שאותו מנוי יתקשר התמונה שלו תופיע בקטן במסך החיצוני - ממש נחמד אבל לא כלכך שימושי.
טעינה מהUSB - לי עוד לא יצא להשתמש המטען המקורי כי אני כל הזמן בקרבת מחשב.
תפריט לא נוח ( במיוחד לאחד שרגיל לתפריטים של נוקיה - כמוני)
לחצנים יפים אבל לא ממש מדוייקים והרבה פעמים לוחצים על לחצן לא נכון.
הרמקול ג ר ו ע !
אין אפשרות להגדלת זיכרון
מצלמה לא איכותית
לחצנים יפים אבל לא ממש מדוייקים והרבה פעמים לוחצים על לחצן לא נכון.
הרמקול ג ר ו ע !
אין אפשרות להגדלת זיכרון
מצלמה לא איכותית
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
טלפון סלולרי Motorola V3 מוטורולה
החל מ- 0 ₪