מאפייני מפתח
נמצאו 42 חוות דעת על מוצר טלפון סלולרי Motorola V3 מוטורולה
-
מיין לפי: תאריך
-
תאריך
-
דירוג עולה
-
דירוג יורד
סקירת Wisebuy
בן סלור , 21.07.2008
7.1
ציון WiseBuy
, עיצוב מושך ואלגנטי , קל ונוח לנשיאה ולשימוש , Bluetooth
, מצלמה בסיסית , עוצמת שמע נמוכה , זיכרון פנימי דל ללא אפשרות הרחבה
בשורה התחתונה
גדולתו העיקרית של ה-V3 הוא בעיצוב המסוגנן והמלוטש שלו. זהו אחד המכשירים הדקים בעולם בתצורת צדפה, ומגוון הצבעים בהם הוא מוצע יכול לספק משתמשים בעלי טעם שונה.זהו טלפון סלולרי בסיסי ונוח לשימוש, שיכול להתאים למשתמשים שעיצובו המיוחד קוסם להם ושאין להם דרישות מיוחדות מהמכשיר שלהם.
חוות דעת
המכשיר "על הפנים"קודם כל היה לי את המכשיר לפני כארבע שנים ממש כשהוא היה חדש והישתמשתי בו אולי חצי חודש ומאז לא נגעתי במכשיר הלא מוצלח בכללקניתי את המכשיר וכבר יום למחרת היו לי בעיות:המצלמה לא פעלה, הרמקול החיצוני עשה רעשים בלי שארצה בכך.לא היה לי אפשרות להטעין אותו (כשהייתי מכניס את הטעינה לחיבור בפלא' היה כתוב לי "אין טעינה" או "לא ניטען" משהו כזה. הלכתי לחברה שרכשתי ממנה את המכשיר מסרתי לתיקון וכשקיבלתי אותו בחזרה המצלמה עבדה הרמקול פעל כמו שצריך וכך גם הטעינה. אבל יום למחרת עוד פעם יש לי בעיות עם המכשיר אבל הפעם הוא לא עבד בכלל. לסיכום לא מומלץ לקנות את המכשיר.
אין פשוט אין
כל המכשיר
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
מיה
23.01.2010
חוות דעת
המצלמה לא משהומסך גדול מקשים נוחיםאבל הוא נישבר מהרויש לי אותו רק 3 שנים והבאתי אותו לתיקון אולי 30 פעמיםבלי להגזים!!!!!!!!אי אפשר לשים כרטיס זיכרוןויש בקושי זיכרון בטלפון
מסך גדול
מקשים נוחים
דק מאוד
נוח לשים אותו בכיס
מקשים נוחים
דק מאוד
נוח לשים אותו בכיס
שביר מאווווווד
מצלמה גרועה
רמקולים לא משהווו
מת מטיפת מים
אי אפשר לשים כרטיס זיכרון-יש בקושי זיכרון בטלפון
מצלמה גרועה
רמקולים לא משהווו
מת מטיפת מים
אי אפשר לשים כרטיס זיכרון-יש בקושי זיכרון בטלפון
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
יש לי אותו כבר כמעט שנתיים- מאד ממליצה למי שלא מחפש גדג'טים אלא רוצה מכשיר שישמש אותו נאמנה כאשר המטרה הראשונה שלו (ואותה לא תמיד זוכרים מרוב הגדג'טים) זה לבצע שיחה....
מקשים גדולים ונוחים, פתיחה-סגירה נוחה, נפל המון פעמים ושרד, מצלמה סבירה, אסתטי ויפה.
פעם היה גם בצבע ורוד. לי יש כסוף.
פעם היה גם בצבע ורוד. לי יש כסוף.
לא מצאתי כאלה- זה מכשיר פשוט שהוא "סוס עבודה" אמין וחזק.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
הייתי עם הטלפון הזה 3 שנים ואחרי זה הבאתי אותו לאבא שלי,שעבד אצלו מעולה למרות שהוא כל הזמן נפל לו ונחבט עד שנגנב לצערו הרב.הטלפון חזק,עמיד בפני נפילות ורטיבויות,בעל מקשים גדולים ונוחים וקל להפעלה-מתאים מאוד לאנשים מבוגרים שרוצים משהו פשוט ואמין.
מקשים גדולים
קל להפעלה
עמיד בפני נפילות
קל להפעלה
עמיד בפני נפילות
לא מתאים למי שרוצה גאדג'טים
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
המוצר יםה מבחינה חיצונית אך המכשיר עצמו ותפקודו לא משהו...במכשיר אכן יש מצלמה ופונקציות נוספות אך יש טובים ממנו.
דק.
יפה מאוד.
מסך גדול.
יפה מאוד.
מסך גדול.
איטי.
יש משחקים ושירים שלא ניתן להעביר אליו רק בגלל שסוג הפלאפון הוא מוטורולה.
יש משחקים ושירים שלא ניתן להעביר אליו רק בגלל שסוג הפלאפון הוא מוטורולה.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
אורח
10.08.2009
חוות דעת
יש לי אותו שנים והוא לא טוב,מה ואיך עושים-מסובך מדי,והטלפון מתלכלך מדי ולא מתנקה,אני עדיין לא מבין למה קניתי אותו
דק,יפה ומסך גדול.
מה ואיך עושים-מסובך מדי,
והטלפון מתלכלך מדי ולא מתנקה
והטלפון מתלכלך מדי ולא מתנקה
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
יש לי אותו כבר חצי שנה ואני ממש לא מרוצההבטרייה נגמרת תוך יום בלי בלוטות' ועם אז בכלל תוך כמה שעות היא נגמרת.
עיצוב יפה וצבעים מאוד יפים
וויליום חלש מאוד, בטרייה חלשה מאוד
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
קניתי טלפון זה חדש מאריזה ביום א' ועד יום ג' בו החזרתי אותו לחברה לא הייתי זמין , לא שמעו אותי לא שמעתי אחרים, היו לי יותר ניתוקים משיחות, בתחילת עידן הסלולר בשנות השמונים לא היתה איכות כה גרועהספיקר לא שומעים כלום, בקיצור טלפון מאוד מאוד לא מומלץ וגרוע ויש לציין כי יש לי נסיון עבר מאוד מוצלח עם מוטורולה כך שאין לי עניין אישי להשמיץ דגם זה , אך הוא כל כך גרוע , שהוא פשוט מבקש זאת
אין לי משהוא טוב לומר עליו
כל המכשיר הוא חיסרון אחד גדול
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
פלפון מצויין. עושה את העבודה.זול מאוד ממליץ לכולם. אין בו הרבה פונקציות אבל מי שרוצה לקנות פאלפון עכשווי שיקנה את V3. הוא לא טוב ולא רע.
עיצוב
דקות
מצלמה לא כל כך רעה
דואר אלקטרוני
פאלפון קל לתפעול
דקות
מצלמה לא כל כך רעה
דואר אלקטרוני
פאלפון קל לתפעול
אינטרנט
מקשים לא נוחים
זיכרון
מקשים לא נוחים
זיכרון
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
אל תקנו הפלאפון לא שווה את הכסף..הפלאפון הזה פשוט אכזבה אחת גדולה אני קניתי ונדפקתי באמת אל תקנו ... אני ממליצה לאנשים שלא רוצים לצלם ולשים שירים כי הם כן אז המקום ממש קטן ולא ממש שווה וגם הקליטה של הפלאפון אני ברשת אורנג ולא ממש שומעים טוב אני לא יודעת מה קורה בשם סלקום אבל אצלי אין קליטה והרבה פעמים השיחה נקטעת
הממ פלאפון ממש יפה
קניתי אותו לפני 5 חודשים ואנשים עדיו מתלהבים מהפלאפון ואומרים איזה יפה הוא אבל זה רק חצוני...
קניתי אותו לפני 5 חודשים ואנשים עדיו מתלהבים מהפלאפון ואומרים איזה יפה הוא אבל זה רק חצוני...
המצלמה אין פלאש
אין מקום לשירים
פשוט אכזבה
אין מקום לשירים
פשוט אכזבה
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
אורח
08.10.2007
חוות דעת
במילה אחת,אכזבה.המכשיר מאוד קורץ בעיקר בשל העיצוב הדק והחדשני.פרט לעיצוב כל שאר התכונות הן בסיסיות.איכות הקליטה בסך הכל היא טובה ואף הממשק לאוזניית BT הוא בסדר גמור
עיצוב דק ויפה
סידור תפריטים לא נוח ולא ידידותי.
איכות הצילום במצלמה ירוד
פלאפון רגיש לנפילות ומכות
איכות הצילום במצלמה ירוד
פלאפון רגיש לנפילות ומכות
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מכשיר מאד מאכזב של מוטורולה. חוץ מהעיצוב המדהים והמידות הקטנות לא תמצאו עוד יתרון !המכשיר הוא בעל מצלמה באיכות 1.3 מגה פיקסל גרועה מאד בצילום תמונות וכמובן גם בצילום וידאו.איכות השמע במכשיר לא משהוא.המסך גדול יחסית אבל באיכות מאד נמוכה !הסוללה של המכשיר מאד חלשה (הסיבה למה מוטורולה מצרפת עוד סוללה לערכה בחינם ! )בסה"כ , אם מחפשים מכשיר שרק נראה יפה אז תבחרו ב V3 , אם לא אז זאת לא הבחירה שלכם.
מידות קטנות ועיצוב יפה.
מקשים נוחים.
מקשים נוחים.
סוללה חלשה.
מצלמה מאכזבת.
רמקול חלש.
מצלמה מאכזבת.
רמקול חלש.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מכשיר זה ראיתי מכל מיני צבעים מכשיר זה די קל הפעלה ופשוטהמכשיר הזה לא איכותי המכשיר זה לא משתלם בכלל וחבל על הכסף
במכשיר זה מצלמה באיכות טוב יחסית
קל לשימוש
דק וקל במשקלו
קל לשימוש
דק וקל במשקלו
הוא לא איכותי בכלל ולא שווה
אין בו מספיק זיכרון בקושי אפשר להכניס שיר mp3 אחד
בקיצור מכשיר לא מומלץ!
אין בו מספיק זיכרון בקושי אפשר להכניס שיר mp3 אחד
בקיצור מכשיר לא מומלץ!
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
לא ניתן לעשות חיפוש שם מלא בספר טלפונים!הטלפון הזה רגיש נשרט בקלות לרוב יש בו לא מעט תקלות בקיצור אכזה גדולה! אין בו כלום והממשק שלו לא ידידותי בקיצור לא ממליץ!
די דק
מלא : לא אמין מצלמה גרועה במיוחד ללא פלאש אין הרחבת זכרון אין כלום! עושה בעיות
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
טלפון די פשוט אבל טוב, אין ממש חידושים מפלאפונים קודמים לוחוץ מבלוטות' ואולי גם מצלמת וידאו ו-MP3, התפריט אותו הדבר.
כיף לשימוש מהדקיקות שלו ומהעיצוב. נחשב לפלאפון הסקסי בישראל.
בטריה שלפחות מחזיקה מעמד, איכות וצלילים די טובים וגבוהים.
בטריה שלפחות מחזיקה מעמד, איכות וצלילים די טובים וגבוהים.
מצלמה 1.3 מגה פיקסל אבל לא ממש נראה כך. חבל שאין פלאש.
לי אישית לא נוחים המקשים של הפלאפון, אבל מסתדרים...
לי אישית לא נוחים המקשים של הפלאפון, אבל מסתדרים...
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מכשיר יפה - וזה הכל!!! מלא קלקולים מעצבנים, אין מספיק זכרון לתמונות ושירים, מצלמה לא ברמה. חבל על הכסף....
עיצוב יפה.
הכל כמעט.....
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
טלפון סלולרי Motorola V3 מוטורולה
החל מ- 0 ₪