מאפייני מפתח
נמצאו 42 חוות דעת על מוצר טלפון סלולרי Motorola V3 מוטורולה
-
מיין לפי: תאריך
-
תאריך
-
דירוג עולה
-
דירוג יורד
סקירת Wisebuy
בן סלור , 21.07.2008
7.1
ציון WiseBuy
, עיצוב מושך ואלגנטי , קל ונוח לנשיאה ולשימוש , Bluetooth
, מצלמה בסיסית , עוצמת שמע נמוכה , זיכרון פנימי דל ללא אפשרות הרחבה
בשורה התחתונה
גדולתו העיקרית של ה-V3 הוא בעיצוב המסוגנן והמלוטש שלו. זהו אחד המכשירים הדקים בעולם בתצורת צדפה, ומגוון הצבעים בהם הוא מוצע יכול לספק משתמשים בעלי טעם שונה.זהו טלפון סלולרי בסיסי ונוח לשימוש, שיכול להתאים למשתמשים שעיצובו המיוחד קוסם להם ושאין להם דרישות מיוחדות מהמכשיר שלהם.
חוות דעת
הטלפון יפה וזהואין מקום ליותר משיר או שנייםגדול , עדין ובלי סוף תקלותשלחתי אותו כבר ארבע פעמים לתיקון
עיצוב יפה והטלפון דק
נהרס מהר , המצלמה לא איכותית
הצבעים לא טובים בו
ואין מספיק מקום אחסון
הצבעים לא טובים בו
ואין מספיק מקום אחסון
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מכשיר דק, נח, קל להפעלה, כפתורים טובים, מגיע עם מטען, נרתיק ובלי תוכנה וכבל USB, אני חושב שצריך כרטיס BLUETOOCH אל חוטי למחשב.הבעיה: הטלפון V3C שיש לי, אני מכניס אותו לנרתיק אז הכפתורי צד נלחצים כל פעם שאני מכניס, ושאני מוציא אותו צריך למשוך מצידי הטלפון איפה שהכפתורים בצדדים.מצלמה קצת חלשה מבחינת איכות - 1.3MP בתמונות יש קוים דקים ורואים אותם קצת.סוללה נגמרת מהר - כל יומיים אני מטעין אותה (לא לשכוח שכל הסוללות שלהם נגמרות מהר מדי).נגן MP3 איכותי, מגיע גם עם האוזניות סטריאו + שלט חוטי.נגן וידאו באיכות נמוכה.זה שהשם מוכר לכולם, זה לא אומר שהוא טוב או לא, רק שצריך לשפר הרבה גם בדגמים של מוטורולה בסלולרי.
נגן MP3
נגן וידאו
אוזניות סטריאו עם שלט
נגן וידאו
אוזניות סטריאו עם שלט
אין כבל USB, אין תוכנה, מצלמה גרועה.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
פלאפון יפה בלבד ולא יותר מזה.מערכת ההפעלה שלו גרועה במיוחד ולא נוחה לשימוש כלל.תקלות כל שני וחמישי.
עיצוב הפלאפון.
רמקול חלש, נהרס במהירות, תקלות כל שני וחמישי, בטריה חלשה מאוד (כל יום צריך להטעין), ועוד אין סוף תקלות.
המכשיר לא שווה כלל.
המכשיר לא שווה כלל.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
very disapointing cellphone, very low profile, services and performance. I needed the phone for regular use but i am using it now as supporting cell just at emergenciesits too fragile dont stand any small hit by mistakei just bought it because its sheep - releventlyi bought it on 1\2007buying a cellphone should not focus on price, quality first
camera , bluetooth, small size
efficiency
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
טלפון מעוצב היטב, מתכתי צבע כרום (רשת פלאפון), דק אחד הראשונים ברשת פלאפון עם יכולת בלוטוס' !, זול יחסית למתחרים, בעיית שינוי צלצול לא רצוני (הלחצן נמצא בצידי הטלפון).
עיצוב עיצוב עיצוב, הסוללה מחזיקה מעמד גם בימים מאומצים.
מצלמה ירודה וללא פלאש, זכרון זעיר ללא יכולת הרחבה, בעיית שינוי צלצולים נלחץ באופן לא רצוני!
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
פלאפון כך כך מאכזב שגורם לך ליות עצבני, טוב אז למה?1. מצלמה של 1.3 MP אבל לא מרגישה כך, פשוט מצלמה גרועה.2.ממשק מסורבל (כמו רוב הפלאפונים של מוטורולה).3.זיכרון פנימי קטן ללא אפשרות להגדלת חיסרון שלא תחשבו שיהיה לכם מקום לתמונות ו-SMS כי אין מקום לזה.4.מקשים לא נוחים ונוטע ליתלכלך. (גם מטביעות אצבע)5.רמקול חלש.6. שיחות פתאום מיתנתקות לך מעצבן מאד.7. רדיו, MP3 וכל הפונקציות מהזוג הזה לא משביעות רצון.8. באגים... מלא באגים!ויש עוד חסרונות אבל למרות כל זה צריך לציין הפלאפון מושך ושאתה מוציא אותו מהכיס אתה מרגיש שאנשים מיסתכלים עליו ו חושבו לציין שמחירו זול.סיכום: פלאפון מאכזב עם מלא חסרונות ובעיות אך מושך ויחסית זול, מתאים לאנשים שהיופי זו התכונה החשבוה שלהם בפלאפון (עם לא היחידה במקרה זה) וכל השאר פחות.
זול. (אבל ליכולות שלו הוא לא כל-כך)
סגירה\פתיחה של הפומית נוחה.
פלאפון יפה... מושך לעין.
זהו! רק חסרונות מעכשיו.
סגירה\פתיחה של הפומית נוחה.
פלאפון יפה... מושך לעין.
זהו! רק חסרונות מעכשיו.
יש כל כך הרבה חסרונות שפשוט לא היה לי מקום במכסה של ה-20 מילים אז רשמתי אותם בחוות דעת.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
אין לי מלים לתאר את אכזבתי. כמו שהרבה אמרו, חוץ משיחות ו sms אין כ"כ מה לעשות איתו. קניתי אותו לפני כ 3 חודשים, ואין יום שאני לא מצטערת על זה. הוא נראה יפה, והמקשים השקועים נחמדים מאד, אבל - כל טביעת אצבע נראית עליו. הממשק שלו מסורבל, המצלמה לא משהו, אין רדיו (לפחות באורנג'), הזיכרון שלו קטן מאד - כל פעם שניסיתי להוריד אליו קבצי מוזיקה / תמונות מהמחשב- זה האיט אותו בצורה שהיה בלתי אפשרי להשתמש בו. שלא לדבר על כך שעד שהצלחתי להוריד אליו קבצים נשמתי פרחה - ה Bluetooth לא משהו. עכשיו, אני אוהבת לראות את התאריך בפלאפון - א"א לעשות את זה בו (לפחות באורנג') שזה ממש מופרך בעיני. בנוסף, לוקח שעות לכוון את השעון. חסרות לו פונקציות שהיו לי בפלאפון קודם ופשוט יותר (אך של נוקיה) כגון ארנק. לסיכום - כגודל הציפיות, גודל האכזבות.
יפה. קיבלתי אותו חינם.
כל כך הרבה שאין כאן מקום... פירטתי אותם למעלה.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
אלון
31.01.2007
חוות דעת
פלאפון לא טוב, נשמע הרבה יותר טוב ממה שהוא באמת, לא שווה לקנות כי המצלמה גרוע הmp3 גרוע וה-bluetooth מאוד מאוד איטי ולא תמיד עובד.ואין מספיק זיכרון לאחסן דברים
נראה טוב מסך גדול ותלת מימדי
blue tooth איטי ולא תמיד עובד
mp3 גרוע מאוד
מצלמה לא טובה בכלל
חסר הרבה מאוד זיכרון ואין אפשרות הרחבה
mp3 גרוע מאוד
מצלמה לא טובה בכלל
חסר הרבה מאוד זיכרון ואין אפשרות הרחבה
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
נראה טוב אבל לא ידידותי ולא אמין טוב למראה עיניים אבל לא יותר מזה מכשיר חדש עם תיפעול של ישן.לא טוב
מראה טוב
לא נוח לא אמין העברת נתונים איטית וניתקעת, מקשי הצלילים בפומית משנים את סוג הצילצול עם כל נגיעה, ספיקר חד כיווני- אחד מדבר כל פעם.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
ari
29.01.2007
חוות דעת
קיבלתי מכשיר זה מהעבודה שלי , ניראה יפה ומרשים . איכות השמיעה שלו טובה אבל לעיתים קרובות יש הדים ברקע - יתכן שזה מהגדרות עוצמת הקול . נראה חזק בעל מסך גדול וברור . בנתיים עובד ללא תקלות והיטב
מצלמה סבירה .
עוצמת שמיעה טובה
מסך גדול ובעל ציבעוניות טובה
עוצמת שמיעה טובה
מסך גדול ובעל ציבעוניות טובה
ספיקר לא מספיק חלש .
איכות המצלמה לא יותר מבסדר . אבל שוב זה טלפון לא מצלמה - לא לשכוח
איכות המצלמה לא יותר מבסדר . אבל שוב זה טלפון לא מצלמה - לא לשכוח
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מוטורולה הוציאה את הפלאפון הזה בעיקר כדי לספק פתרון אופנתי ללקוחות. תקבלו הרבה מחמאות על המכשיר בגלל המראה, אבל חוץ משיחות והודעות לא תוכלו לעשות איתה יותר מדי. המצלמה ברמה ירודה וכך גם חווית הגלישה.אני ממליץ לנשים ללכת על המכשיר הזה - זה דגם עדין, יפה ונשי. ניתן למצוא בהרבה צבעים.
* עיצוב - דק דק עם מראה עשיר. מושך מאוד.
* איכות קול - שומעים מצויין את הצד השני. לא צריך להתאמץ.
* מסך - מסך גדול ונוח לקריאה. כיף לשלוח הודעות.
* איכות קול - שומעים מצויין את הצד השני. לא צריך להתאמץ.
* מסך - מסך גדול ונוח לקריאה. כיף לשלוח הודעות.
* מצלמה - מצלמת VGA בלבד. מאוד מאכזב.
* גוף מתכתי - כל נגיעה משאירה סימנים, במיוחד על המקשים.
* ספיקר - חלש מאוד ומאוד מאכזב.
* גוף מתכתי - כל נגיעה משאירה סימנים, במיוחד על המקשים.
* ספיקר - חלש מאוד ומאוד מאכזב.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
דורית
25.11.2006
חוות דעת
אני לא ממש ממליצה עליו אם זה לא חשוב לכם אם יש אצלו שירים של אם פי 3 ואם זה לא משנה לכם שהוא נתקה ואיטי אז תיקנו אבל אני אישית לא ממש ממליצה עליו
לדעתי אין ממש יתרונות רק מראה חמוד ואופנתי וממש מפתה אבל כמו שאומרים המראה מתאה!!.... יש מצלמה ט ובה....
יש הרבה חסרונות והם:
1) הפלפון ממש אבל ממש איטי והוא נתקע אצלי כול שנייה.!!
2) יש אצלו זיכרון קטן של 5 MB ובקושי אפשר להוריד שירים מהמחשב לפלפון.
3) אני אישית מאוד התאכזבתי מימנו ....
1) הפלפון ממש אבל ממש איטי והוא נתקע אצלי כול שנייה.!!
2) יש אצלו זיכרון קטן של 5 MB ובקושי אפשר להוריד שירים מהמחשב לפלפון.
3) אני אישית מאוד התאכזבתי מימנו ....
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
קניתי אותו ממש עכשיו והתרגלתי ממש מהר.מכשיר ממש כיפי ואני ממליצה לקנות.אם אתם מפונקים אז יש את ה-V3X שהוא של הדור השלישי עם יותר פונקציות אבל לאף אחד כמעט אין דור3 אז למה צריך??בקיצור פלאפון טוב ויפה.בהמלצה.
מכשיר יפה ועושה פוזה..כיף להשתמש בו למרות שהתפריט של מוטורולה קצת מסובך יחסית..המסך גדול ונוח והאיכות של הצבעים מעולה.יש בו כל מה שבן אדם ממוצע צריך- שיחות באיכות טובה, מצלמה, הודעות, אינטרנט, MP3 קטן..מה אפשר עוד לבקש??
הסוללה נגמרת מהר.
המשחקים קצת מעאפנים.
תפריט מסובך.
לא דור שלישי.
אני לא מצליחה להעביר תמונות וקבצי MP3 מהמחשב לפלאפון. (מישהו יודע איך עושים את זה??)
חוץ מזה ממש אין חסרונות!
המשחקים קצת מעאפנים.
תפריט מסובך.
לא דור שלישי.
אני לא מצליחה להעביר תמונות וקבצי MP3 מהמחשב לפלאפון. (מישהו יודע איך עושים את זה??)
חוץ מזה ממש אין חסרונות!
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
נאור
02.11.2006
חוות דעת
אם לא חשוב מצלמה לקנות וד"א יש עוד חסרונות אבל השאר כבר פרטו אני מסכים איתם במאה אחוזים אםם בואו נראה אם המצלמה איכשהו לוקחת תפקיד דיי משמעותי קנו תV3I או אם אתם רוצים משהו בדרגה אחד מעל אז V3X !!!אם היה אפשר הייתי נותן 3.5 ולא 4 כי זה מה שמגיע לו...
אחלה פלאפון היתרון המשמעותי שלו זה שהוא ממש ממש ממש ממש דק
בקיצור משהו תותח !! רעיון מעולה וגם מחיר סביר בחברות המספקות אולי אפילו גם בחנויות הפרטיות הבדל של מאה שקל.
בקיצור משהו תותח !! רעיון מעולה וגם מחיר סביר בחברות המספקות אולי אפילו גם בחנויות הפרטיות הבדל של מאה שקל.
לא היו צריכים להכניס מצלמה חוץ מזה זה רק 0.3 מגה וגם אין אפשרות להרחיב זיכרון אם כבר מצלמה אז שיהיה 1.3 מגה לפחות מה שהצליחו לשפר בV3I וזה מעולה חבל שאין וידאו וזהו.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
בסה"כ טלפון ברמה אחת מעל הממוצע. מי שרוצה מכשיר מרשים וקל - זה המכשיר.חבל שהזכרון מוגבל.בגלל עוצמת השמע מקבל רק 4 כוכבים.
מתייחס למכשיר V3C ברשת פלאפון:
מכשיר מדהים ביופיו, קל משקל, פונקציות רבות, מצלמה איכותית, ניתן להסריט וידאו עם קול. מקשים נוחים.
סוללה מעולה שמספיקה להמון זמן.
ערכה עשירה מצורפת למכשיר כולל נרתיק ו-2 סוללות !!!
מכשיר מדהים ביופיו, קל משקל, פונקציות רבות, מצלמה איכותית, ניתן להסריט וידאו עם קול. מקשים נוחים.
סוללה מעולה שמספיקה להמון זמן.
ערכה עשירה מצורפת למכשיר כולל נרתיק ו-2 סוללות !!!
בשיחה קצת קשה לשמוע את הצד השני וזאת כשעוצמת השמע מכוונת למקסימום. בספיקר המצב הפוך - שומעים טוב אבל הצד השני לא שומע כל כך טוב.
אגב - לי אין בעיות שמיעה.
חוברת הוראות דלה.
אין חיוג קולי.
רק 40 מגה זיכרון ללא יכולת הרחבה.
אגב - לי אין בעיות שמיעה.
חוברת הוראות דלה.
אין חיוג קולי.
רק 40 מגה זיכרון ללא יכולת הרחבה.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
פלאפון טוב אך ללא הרבה יתרונות טובות שקיימות כיום בשוק, הפלאפון כולל בתוכו מצלמה טובה, רמקולים טובים אבל מי יעמוד בזיכרון הפנימי הנמוך?
1. נגן MP3.
2. מצלמה טובה.
3. פלייליסט.
4. רמקולים טובים.
5. העיצוב הטוב ביותר בפלאפון סלולארי.
2. מצלמה טובה.
3. פלייליסט.
4. רמקולים טובים.
5. העיצוב הטוב ביותר בפלאפון סלולארי.
1. מצלמה שמביאה לתוצאות טובות אך קטנות.
2. זיכרון פנימי נמוך מאוד.
3. ללא הרחבת זיכרון.
4. מסך מאכזב וחיצוני עוד יותר.
2. זיכרון פנימי נמוך מאוד.
3. ללא הרחבת זיכרון.
4. מסך מאכזב וחיצוני עוד יותר.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
טלפון סלולרי Motorola V3 מוטורולה
החל מ- 0 ₪