מצלמה Kodak C330 קודאק

מוצר זה אינו זמין כעת לרכישה
מאפייני מפתח
סוג מצלמה:
 
קומפקטית

נמצאו 10 חוות דעת על מוצר מצלמה Kodak C330 קודאק

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
חוות דעת
מצלמה ממש טובה.מי שלא רוצה להסתבך בכל מיני תוכניות זו המצלמה.היא אצלי כבר 4 שנים ולמרות שיש בשוק מצלמות עם תכונות יותר גבוהות,אני לא מוכנה לוותר עליה.
יתרונות
לא צריך להסתבך עם תכונות מסובכות,התמנות יוצאות ממש טובות במיוחד ביחס למחיר של המצלמה.
ניטראלי
חסרונות
כמו כל המצלמות הדיגיטליות זוללת סוללות.
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
אני משתמש במצלמה הזאת כבר 3 שנים, עד אתמול.המצלמה עשתה את העבודה אם כי היא מאד פשוטה וזולה.אני לצערי לא ממליץ על קניית מצלמה זו מבחינת התמורה למחיר.המצלמה גומרת סוללות מהר, אין זום אופטי אלא רק דיגיטלי. ועוד.זוהי מצלמה מדגם מיושן, שהיום ניתן להשיג מצלמות טובות יותר באותו מחיר.
יתרונות
זולה, פשוטה להפעלה, מצבי צילום שונים, טיימר לצילום עצמי, פלאש חזק ומצבים שונים לפלאש
ניטראלי
חסרונות
זוללת סוללות, כפתור גלילה עליון מתקשה ונתקע עם השנים, נסיון לתיקון, שימון, ניקוי גרם לשבירתו. אין זום אופטי.
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
יחסית למחיר שלה - מעולה, לא תקבלו יותר טוב, רק תתכוננו בעניין הבטריות - זה המחיר האמיתי של מצלמה כל כך טובה וזולה.
יתרונות
תמונה חדה, איכותית, גם בחושך. זום טוב, פשוטה- מתאים ל-"טכנופובים" אבל למי שרוצה, יש עשרות אפשרויות שאפשר לשנות ולכוון. וידאו איכותי עם קול (דרך המחשב). פלאש חזק.
ניטראלי
חסרונות
אוכלת בטריות כמו חיה רעבה. כדאי לקנות בטריות נטענות עם קיבולת גבוהה. אם שמים בטריות חלשות ושלא מתאימות- המצלמה לא תקבל אותן. את הקול של הוידאו ניתן לשמוע רק במחשב.
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
המצלמה זולה ונותנת ביצועים טובים למחיר. ממולצת. רק לשים לב לענין הסוללות שכן לפי אתר החברה רק שלושה סוגי סוללות מתאימים וצריך להשתמש בהם אחרת תאבדו תמונות (כרטיס הזכרון נמחק כליל).
יתרונות
המחיר. במחיר הנתון (555 שקלים ל'מחודשת' כולל כרטיס זכרון) לא משיגים משו טוב יותר
ניטראלי
חסרונות
במשך שבוע וחצי ראשונים של שימוש, פעמיים נמחק לי הזכרון, מדי פעם המצלמה רושמת memory card full, מדי פעם כובה באמצע צילום, מדי פעם מסרבת להדלק, וכמה פעמים גם 'נתקעה' עד להוצאת הבטריות.
רק באתר החברה מצאתי כי (ציטוט):
"We recommend that you do not use alkaline batteries in EasyShare cameras because they may cause unexpected shutdowns and loss of pictures." כך שכנראה הגורם לבעיות הוא הסוללות.
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
אורח photo
אורח
25.07.2006
חוות דעת
לקנות לקנות לקנות! אני לא חושב שיש מוצר בשוק במחיר הזה שנותן תמורה כזאת טובה ביחס לעלות המצלמה...אפילו הזיכרון שהגיע לי איתה היא X133...מהיר יותר מהרגיל!היו לי הרבה מצלמות, ומהפשוטות זאת ההכי טובה! ללא כל צל של ספק...היא טובה יותר בהרבה מOlympus C50 & C5050וטובה יותר מSony DSC-P5.
יתרונות
מצלמה קטנה, זולה ונותנת תמורה אדירה בעד המחיר שלה...לא מצאתי מוצר טוב יותר לפי Value for Money מרבי, כמו זה! איכות תמונות מצויינת הרבה יותר טובה מהרבה מצלמות אחרות שצילמתי איתן. פוקוס טוב מאוד ביחס למצלמה. 4 מגה פיקסל חדשה עולה 399 ש"ח או 555 ש"ח עם כרטיס זיכרון 512MB כולל משלוח, אי אפשר לבקש משהו טוב מזה...קניתי אותה כ"מחודשת" והיתי בטוח שאני הולך לקבל מצלמה משומשת או לא חדשה, קיבלתי מצלמה שחיצונית נראית חדשה בקופסא מקורית ואני מאוד מרוצה מהעסקה! גם בחושך מצלמת מצויין. קלה ביותר, ועובדת על 2 סוללות אצבע.
ניטראלי
חסרונות
המצלמה מגיעה ללא כבל חשמל/מטען, דורשת סוללות אצבע רגילות ולכן יש צורך ומומלץ לרכוש יחד איתה סוללות נטענות..
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
בהחלט שווה קנייה במיוחד במחירים שבין 600 ל700 שקל, עולה גם על המתחרות היקרות יותר באותה קטגוריה של קומקטיות דיגיטליות.
יתרונות
ידידותית ביותר למשתמש ההדיוט, קלה, נוח לאחוז בה, תמונה יציבה מאוד ללא רעידות (מה שחוויתי במצלמת קנון יקרה בהרבה מהדור החדש שהייתה ברשותי) לא מחכים הרבה בין תמונה לתמונה, זולה!
ניטראלי
חסרונות
צג קטן 1.5נ אינץ ,לא ניתן לשמוע קול בעת הסרטת הוידיאו שכן אין רמקול משדר (רק במחשב)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
אז יש מה לומר אז ככה אני אומר אם קונים מצלמה אז כדאי ללכת על זום אופטי כפול 6 לפחות למי שרוצה לצלם מרחוק אבל מספיק לצילום משפחתי חובה לקנות זיכרון 512 וגם מטען עם סוללות עדיין לא פיתחתי שום תמונה מבטיח לעדכן אז אני מעדכן התמונות יצאו בצורה איכותית למדי תהנו
יתרונות
קטנה נוחה לתפעול קל לצלם איתה כל דבר פלאש חזק מאוד זום נחמד עיצוב יפה מקבלים תוכנה נחמדה התקנה פשוטה מאוד
ניטראלי
חסרונות
אין חסרנות מצלמה לחובבים רק שאין קול בצילום וידאו אבל שמחברים למחשב אתה יכול לשמוע מעולה
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
 
 
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון