דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

מחשב נייד HP Pavilion 15-cs3001nj 8PL08EA

מוצר זה אינו זמין כעת לרכישה
מערכת הפעלה:
Windows 10
נפח זיכרון RAM:
GB‏ 16
סוג מעבד:
Intel Core i7
משקל:
1.85 ק"ג
רזולוציית מסך:
1920x1080
גודל מסך:
15.6 אינטש
דגם מעבד:
1065G7
כרטיס מסך:
NVIDIA GeForce ...
הוספה להשוואת דגמים

נמצאו 3 חוות דעת על מוצר מחשב נייד HP Pavilion 15-cs3001nj 8PL08EA

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
חוות דעת
לאחר בדיקה וחיפוש של כמה חודשים הגעתי להחלטה לרכוש את המחשב הנ"למדובר במחשב עם נתונים מרשימים ומחיר אטרקטיבי,מניסיון אישי עם חברות אחרות (לא אזכיר את שמם) אז חברת HP עומדת בראש.המחשב יחסית קל לגודלו, מאוד נעים לעבודה והמקלדת נוחה להפליא.מגיע עם רמקולים של B&O חזקים עם סאונד מאוד מרשים.המחשב מצוייד בכרטיס מסך GTX 1050 שנחשב חזק וטוב, חיי סוללה מאוד טובים ויכולים להחזיק לאורך יום הלימודים.נקודות לשיפור, המאוורר ממוקם מתחת מה שמונע להשתמש בו על מיטה או שלא ניתן להדביק לו מעמד מהסיבה שפתחי האיוורור יסתמו ויותר מזה ברגע החיבור לחשמל המאווררים מתחילים לעבוד יותר מהזמן הרגיל.
יתרונות
*נתונים מאוד מרשימים לעומת המתחרים
(כרטיס מסך,זיכרון 512, מעבד I7 דור 10).
*רמקולים חזקים.
*מצלמה איכותית.
*סוללה ברמה גבוהה.
*עיצוב יפה ואלגנטי.
*שירות לקוחות של HP בין הטובים שהכרתי.
מקלדת מוארת.

ממליץ מאוד מאוד
ניטראלי
חסרונות
מיקום המאווררים.
השנאי מתחמם מאוד בזמן טעינה.
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
Shalom photo
Shalom
30.05.2020
חוות דעת
קניתי את המחשב מבאג זה מחשב עם מפרט טוב ומחיר סביר יש לי אותו כחודשיים .
יתרונות
חזק
מהיר
ניראה טוב
מפרט מצוין
רמקולים מצוינים
ניטראלי
חסרונות
ל hp
יצא שם לא טוב ב שירות לקוחות .
ומוצרים שלא מחזיקים מעמד.
אבל בינתים סו פאר סו גוד
ניראה מה יהיה .
אני יעדכן בהמשך .
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
אודליה photo
אודליה
21.05.2020
חוות דעת
אנחנו לקוחות של HP, כבר 16 שנה.לצערי לפני 3 חודשים רכשנו את המחשב הנ"ל פביליון 15ב 25.2.20 ב 21 4.20 המסך נעשה שחור ועם חיתוכים של פסים על המסך בזמן שהוא ממשיך לנגןיצרנו קשר עם התמיכה, המליצו לגבות את החומרים במחשב ולבצע איתחול מלא של המחשב, הביה חזרה על עצמה וב 26.4.20 הם אמרו שיאספו את המחשב תוך 48 שעות, כעבור 48 שעות נשחה הודעת SMS שהמוצר ייאסף ב 10.5 בין חצות לחצות, נו מילא, הגיע ה10.5.20 והמחשב לא נאסף, שוחחתי עם שירות הלקוחות הפנו לכל מיני שלוחות עד שהמתנה של 40 דקות הפכה לניתוק, ומכיוון שחצינו את השעה 18:00 בערב כבר לא היה ניתן ליצור איתם קשר שוב, שוחחתי ביום שני עם נציגת שירות שהציע פיצוי??? הייתי מאוד תמהה למה להציע פיצוי לפני שנותנים שירות, הסברתי שמכיוון שלא ניתן לנו שירות אני מבקשת שיאספו את המחשב ויחזירו את הכסף, כי אולי יש תעודת אחריות של 3 שנים אבל אם אין שירות מה הערך של האחריות.הנציגה מסרה שלא ניתן לקבל החזר ושעד 20:00 בערב יאספו את המחשב, באמת אספו את המחשב ב 11.5.20 שזה הרבה מעבר ל 48 שעות, ביום ראשון 17.5.20 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות לברר מתי המחשב חוזר, אמרו בין 5-7 ימי עסקים, היום אנחנו ב 21.5, את ספירת ימי העסקים התחלתי מיום ג' 12.5 כי אספו אותו ערב קודם, אנחנו נמצאים היום ביום ה 8.שוחחתי אתמול שוב עם נציגת השירות אמרה שמופיע לה שהאיסוף נעשה ב 13.5!, זו אותה נציגה שדאגה שיאספו את המחשב ב 11.5 אחרי שלא אספו אותו ב 10.5 כמו שצוין ב SMS להזכירכם שבוע אחרי המועד שסוכם על התיקון ולא 48 שעות.מתברר שככל הנראה לוח האם לא תקין (מחשב בן חודשיים) והם יבדקו מתי החלק יהיה זמין כי מזמינים אותו מחו"ל!!!!המחשב עוד לא בן 3 חודשים, נרכש בעלות כספית לא מבוטלת, המחשב במקום שיהיה זמין בכל זאת מחשב נישא, נמצא לא במחשכים עד שיגיע רכיב חלופי.האם זה השירות המצופה מ HP?
יתרונות
אם בא לכם לתרום כסף לחברה בגודל של HP
ניטראלי
חסרונות
שירות לקוחות ברמה הנמוכה ביותר!
תמונת המוצר
image from אודליה
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה