דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצר ארכיון

מחשב נייד HP Pavilion 15-cs3001nj 8PL08EA

מוצר זה אינו זמין כעת לרכישה
מערכת הפעלה:
Windows 10,
נפח זיכרון RAM:
GB‏ 16,
סוג מעבד:
Intel Core i7,
משקל:
1.85 ק"ג,
רזולוציית מסך:
1920x1080,
הוסף למועדפים
הוסף להשוואת דגמים
מפרט טכני מלא
חוות דעת
נמצאו 3 חוות דעת גולשים למוצר HP ‏Pavilion 15-cs3001nj 8PL08EA
כתוב חוות דעת
שם:
תאריך:
30/06/2020
דירוג:
(5 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
לאחר בדיקה וחיפוש של כמה חודשים הגעתי להחלטה לרכוש את המחשב הנ"ל
מדובר במחשב עם נתונים מרשימים ומחיר אטרקטיבי,
מניסיון אישי עם חברות אחרות (לא אזכיר את שמם) אז חברת HP עומדת בראש.
המחשב יחסית קל לגודלו, מאוד נעים לעבודה והמקלדת נוחה להפליא.
מגיע עם רמקולים של B&O חזקים עם סאונד מאוד מרשים.

המחשב מצוייד בכרטיס מסך GTX 1050 שנחשב חזק וטוב, חיי סוללה מאוד טובים ויכולים להחזיק לאורך יום הלימודים.

נקודות לשיפור, המאוורר ממוקם מתחת מה שמונע להשתמש בו על מיטה או שלא ניתן להדביק לו מעמד מהסיבה שפתחי האיוורור יסתמו ויותר מזה ברגע החיבור לחשמל המאווררים מתחילים לעבוד יותר מהזמן הרגיל.
יתרונות
*נתונים מאוד מרשימים לעומת המתחרים
(כרטיס מסך,זיכרון 512, מעבד I7 דור 10).
*רמקולים חזקים.
*מצלמה איכותית.
*סוללה ברמה גבוהה.
*עיצוב יפה ואלגנטי.
*שירות לקוחות של HP בין הטובים שהכרתי.
מקלדת מוארת.

ממליץ מאוד מאוד
חסרונות
מיקום המאווררים.
השנאי מתחמם מאוד בזמן טעינה.
שם:
תאריך:
30/05/2020
דירוג:
(4 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
קניתי את המחשב מבאג
זה מחשב עם מפרט טוב
ומחיר סביר
יש לי אותו כחודשיים .
יתרונות
חזק
מהיר
ניראה טוב
מפרט מצוין
רמקולים מצוינים
חסרונות
ל hp
יצא שם לא טוב ב שירות לקוחות .
ומוצרים שלא מחזיקים מעמד.
אבל בינתים סו פאר סו גוד
ניראה מה יהיה .
אני יעדכן בהמשך .


שם:
תאריך:
21/05/2020
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
אנחנו לקוחות של HP, כבר 16 שנה.
לצערי לפני 3 חודשים רכשנו את המחשב הנ"ל פביליון 15ב 25.2.20 ב 21 4.20 המסך נעשה שחור ועם חיתוכים של פסים על המסך בזמן שהוא ממשיך לנגן
יצרנו קשר עם התמיכה, המליצו לגבות את החומרים במחשב ולבצע איתחול מלא של המחשב, הביה חזרה על עצמה וב 26.4.20 הם אמרו שיאספו את המחשב תוך 48 שעות, כעבור 48 שעות נשחה הודעת SMS שהמוצר ייאסף ב 10.5 בין חצות לחצות, נו מילא, הגיע ה10.5.20 והמחשב לא נאסף, שוחחתי עם שירות הלקוחות הפנו לכל מיני שלוחות עד שהמתנה של 40 דקות הפכה לניתוק, ומכיוון שחצינו את השעה 18:00 בערב כבר לא היה ניתן ליצור איתם קשר שוב, שוחחתי ביום שני עם נציגת שירות שהציע פיצוי??? הייתי מאוד תמהה למה להציע פיצוי לפני שנותנים שירות, הסברתי שמכיוון שלא ניתן לנו שירות אני מבקשת שיאספו את המחשב ויחזירו את הכסף, כי אולי יש תעודת אחריות של 3 שנים אבל אם אין שירות מה הערך של האחריות.
הנציגה מסרה שלא ניתן לקבל החזר ושעד 20:00 בערב יאספו את המחשב, באמת אספו את המחשב ב 11.5.20 שזה הרבה מעבר ל 48 שעות, ביום ראשון 17.5.20 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות לברר מתי המחשב חוזר, אמרו בין 5-7 ימי עסקים, היום אנחנו ב 21.5, את ספירת ימי העסקים התחלתי מיום ג' 12.5 כי אספו אותו ערב קודם, אנחנו נמצאים היום ביום ה 8.
שוחחתי אתמול שוב עם נציגת השירות אמרה שמופיע לה שהאיסוף נעשה ב 13.5!, זו אותה נציגה שדאגה שיאספו את המחשב ב 11.5 אחרי שלא אספו אותו ב 10.5 כמו שצוין ב SMS להזכירכם שבוע אחרי המועד שסוכם על התיקון ולא 48 שעות.
מתברר שככל הנראה לוח האם לא תקין (מחשב בן חודשיים) והם יבדקו מתי החלק יהיה זמין כי מזמינים אותו מחו"ל!!!!
המחשב עוד לא בן 3 חודשים, נרכש בעלות כספית לא מבוטלת, המחשב במקום שיהיה זמין בכל זאת מחשב נישא, נמצא לא במחשכים עד שיגיע רכיב חלופי.
האם זה השירות המצופה מ HP?
יתרונות
אם בא לכם לתרום כסף לחברה בגודל של HP
חסרונות
שירות לקוחות ברמה הנמוכה ביותר!
תמונת המוצר
reviewImage
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
קנית מוצר זה?
כתוב חוות דעת