
לא ממליץ. הזמנתי ארונות שירות שהופיעו באתר החנות במלאי. כבר לאחר ההזמנה נדרשתי לשלם פעמיים משלוח בשל גודל הארגזים,למרות שבאתר ההזמנה התאפשרה תחת משלוח יחיד. שילמתי את תוספת...לאחר שבוע קבלתי הודעה שההזמנה מתעכבת. לאחר מספר ימים שלא קרה דבר, נאלצתי לפנות לחנות ונאמר לי שהארונות אמורים להגיע וישלחו מיד. עברו עוד מספר ימים ויצרתי שוב קשר ושוב נאמר לי שאמורים להגיע וישלחו מיד.כמובן ששוב לא הגיעו (מבירור שעשיתי בכתר הארונות בכלל לא במלאי). בקשתי לבטל את ההזמנה ונאמר לי שאין בעיה ויבוצע החזר. לאחר שבוע לא קבלתי מייל ביטול והחיוב עדיין קיים באשראי. נאלצתי לבצע כשל תמורה מול חברת האשראי כדי לקבל את כספי חזרה מאוד מאוד לא אמין, לא בזמינות המוצר ולא בהחזר התשלום. לא אקנה שם יותר.
שלום רב. בעת ביצוע ההזמנה מיד עידכנושיכול להיות עיכוב באספקה מכיוון שאין במלאי של חברת כתר , הלקוח אישר את זמני ההמתנה. לאחר שביקש לבטל את העיסקה מייד בוצע זיכוי / ביטול עיסקה והכרטיס זוכה !! לא כשל תמורה ולא שום דבר אחר. חבל שלקוח כזה מתנסח בצורה כזאת שלא תואמת את השתלשלות העיניינים. אורן.

הזמנתי תנור אמבטיה בטכנו שלמה. הוא לא הגיע מעולם. כעבור חודש התקשרתי לחנות, בדקו ואמרו שחברת השליחויות טוענת שסיפקה לי אותו. אמרתי שלא סופק לי שום תנור. כמה חודשים מרחו אותי בטלפון: נשלח לך חדש, נחזיר לך את הכסף, כאשר אני מתקשר אליהם כמעט כל שבוע. לבסוף התייאשתי ןהתלוננתי למועצה לצרכנות. גם להם טכנו שלמה שיקרו במצח נחושה כאילו שהתנור סופק. חוויה רעה, כספי עדיין לא הוחזר. לברוח כמו מאש

המתנתי 5 ימים רק בשביל שיתקשרו להגיד שהמוצר אינו קיים במלאי ויניסו למכור לי מוצר אחר. לא מקצועי.
שלום רב. הלקוח הכניס הזמנה באתר ביום שלישי 28/03 לקראת השעה 16:00 ביום רביעי 29/03 יצרו איתו קשר על מנת להודיע שהמוצר אזל מהמלאי ללא ניסיון למכור מוצר אחר !!! קורה שמוצר אזל מהמלאי (לא סוף העולם) חוות דעת שלילית מיותרת לחלוטין!

קניתי אצלו מערכת טיהור מים 3 שלבים. נקנתה לפני מספר חודשים במטרה להחליף מערכת אחרת בת 15 שנה. לאחר ההתקנה נתגלו בה ליקויים של דליפת מים שגרמו להצפה במטבח ובסלון כבר חודשים שאני מנסה לקבל שירות למערכת - שדולפת מההברגה של אחד המסננים אבל לא מצליח לקבל. בניסיון הראשון להשיג שירות טענו שאין על המוצר אחריות בניסיון השני קישרו אותי עם טכנאי שרצה 250 שקלים על התיקון בניסיון השלישי נתנו לי מספר טלפון של של ספק שאחרי שקבעתי איתו טען שלא הוא סיפק את המערכת לטכנו שלמה, ואמר לי לחזור אליו בניסיון הרביעי ביקשו שאגיע לכרמיאל עם המערכת או לחילופין ישלחו טכנאי בעלות של 150 שקלים וכל זה 'לפנים משורת הדין' כי "הבעיה היא בלחץ המים או בהתקנה אבל לא במערכת". בנקודה זאת הרמתי ידיים - שיהיה בהצלחה למי שקונה וצריך ממנו שירות.
שלום רב ציון. יש הרבה חוסר דיוק בטענותיך וחבל על כך, אנו מוכרים מאות רבות של המערכות הנ"ל וחייב לציין שמעולם לא היתה טענה כלפי תקינות המוצר אך יש מקרים גם כאלה . הוסבר לך ע"י נציגנו שככל הניראה התקלה נובעת מהתקנה לא נכונה ולא מקצועית ובעקבות זאת היתה נזילה , וכמו כן הוסבר לך שמכיוון שההתקנה בוצעה לא ע"י מתקין מטעם החברה אז אין אחריות. הוצעו לך מספר פתרונות על אף כל הטעויות שבדרך ואתה בחרת ללכת לכיוון של חוות דעת שלילית וחבל. בברכה אורן.

שירות גרוע. מכרו לי מוצר שלא היה במלאי. לאחר שהמוצר הגיע, פתחתי את החבילה והופתעתי לגלות כי מכרו לי מוצר זהה אך לא מה שביקשתי. הרכישה בוצעה בחודש אוגוסט. הם משכו אותי עד חודש נובמבר תוך כדי שהייתי צריך לרדוף אחריהם לקבלת שירות. במהלך שיחות הטלפון הם צעקו עלי כי אני משקר ואף שלחו לי מייל ובו ציינו כי אני משקר. כמובן ששלחתי להם צילום של המוצר כולל העתק של החשבונית כדי להראות להם את צדקתי. הם התעלמו ומשכו אותי למשך חודש נוסף. רועי והמזכירה, צמד עובדים לא נעימים. לא ממליץ להתקרב. עדיף לשלם עוד 50 שקלים ולקנות במקום מתאים ונעים.

הבחירה בטכנו שלמה היתה בגלל מועד אספקה של 7 ימי עסקים. בפועל סופק לאחר 14 ימי עסקים. בעת ההזמנה הטלפונית הובטח שיסופק כוננית מדפים ללא חיוב. בפועל הכוננית לא הגיעה עם המחסן. חשבונית מקור הדרושה כהוכחה לרכישה לא נשלחה ובמקומה הגיע צילום בווטסאפ. בסך הכל אכזבה גדולה.
שלום רב. חברת טכנו שלמה בע"מ עושה מאמצים רבים בכדי לספק את מגוון מוצריה בזמן , יחד עם זאת לעיתים קורה שיש עיכוב באספקות מסיבות שלא תלויות בחברתנו , זאת לא סיבה לצאת למלחמה ! יחד עם זאת דאגנו לפיצוי מכובד ביותר אך לצערנו זה לא סיפק את הלקוחה שדרשה פיצוי כספי. החשבונית כמובן נשלחה גם במייל וגם בדואר. בברכה שירות לקוחות.

ב 11.5 רכשתי סיר טיגון וכן הכנסתי פרטי כרטיס אשראי להבטיח את הזמנתי - הכל בהאם להנחיות האתר של החברה. אכן קבלתי אישור על רכישה עם מייל ועם מועד לאספקה בתוך 7 ימים. כבר למוחרת קבלתי שיחת טלפון מנציגה של טכנו שלמה שבישרה לי את מה שכניראה הרבה מאתנו חווים: ״אין מלאי... לא הבחנו שאין מלאי... ו שכח לעדכן שאין מלאי... זה יגיע בתוך מספר שבועות... אבל יש לנו מוצר שווה יותר, כמובן יקר יותר וכו׳ וכו׳״..! מבחינתי חוסר מקצועיות, חוסר יושרה ואי הגינות כלפי הלקוח. בקשתי לשוחח עם מנהל - חזר אלי מי שהזדהה כ רועי שאמר שהוא אחד הבנים של בעלי החברה ובין היתר ידע להזכיר לי ״שאני יודע היכן את גר, ״יש לי את הכתובת שלך״... ובנוסף, ״בוא ניפגש בארבע עיניים״... זה היה אחרי שאמרתי שאפנה להתלונן ברשות להגנת הצרכן. השירות לטעמי מתחת לכל ביקורת. גם ההתייחסות אינה ראויה בייחוד ל2021. טון הדיבור היה לטעמי מאיים - אני בכל אופן הרגשתי מאויים כשמישהו אומר לי ״בוא ניפגש בארבע עיניים״ לצד, יש לי את הכתובת שלך - לחלוטין אינו שירותי. וכי האם אנחנו במערב פרוע כלשהו??? כמובן שהמתנתי את כל מיכסת הימים אליהם החברה מתחייבת לאספקה וממש הבוקר בצעתי רכישה נוספת בחנות אחרת. מקווה ומאמין לטוב.

זהירות!!!!!!! קיבלו הזמנה באתר תוך ציון שבגלל הקורונה יהיו ״עיכובים״ בדואר. בפועל, יום לאחר ההזמנה, מתקשרים לנסות להוסיף דמי משלוח בטענה ש״אין בכלל דואר״. לא מבינים מה פירוש המילים ״הטעיה״ ו״הונאה״.. חושבים שאם כרטיס האשראי טרם חוייב, אז ״לא נגרם נזק״. לא מבינים שהם צריכים לכתוב באותיות קידוש לבנה באתר שלהם שאין משלוחים בדואר, לפני שמבזבזים לאנשים את הזמן, דולים מהם פרטים אישיים, ומעכבים בסופו של דבר את הזמן שבו הלקוח יקבל (מחנות אחרת...) את המוצר המבוקש. בושה וחרפה

ביצעתי הזמנה מטכנו שלמה דרך האתר מכונת גלידה ביתית מסוג סלמור SE-629. כפי שניתן לראות בתמונות המצורפות כתוב במפורש שהמשלוח חינם. זה מופיע גם באתר ה - ZAP וגם באתר של טכנו שלמה בצורה מפורשת. למחרת היום התקשרה אלי מישהי מטכנו שלמה כדי לברר האם איזור המגורים שלי נמצא באיזור המוגדר כחריג על-ידי חברת המשלוחים שלהם ולכן מחיר המשלוח שלי יהיה גבוה יותר. שאלתי מה מחיר המשלוח במקרה שאני לא באיזור חריג והתשובה היתה שהמחיר הרגיל הוא 39 ש"ח. כששאלתי איך יתכן שבכלל מוסיפים לי מחיר משלוח למחיר המכונה כשכתוב במפורש שהמשלוח חינם קיבלתי תשובה שמאחר ועד שהם מקבלים מחברת השילוח את מחיר המשלוח הם אינם יכולים לציין מחיר מפורש, לכן הם מתקשרים לבדוק פרטים. ביקשתי מהם לבטל מיד את ההזמנה מאחר ובשום מקום לא צויין שלמחיר הפריט מתווספת גם עלות משלוח של 39 ש"ח וזה מהווה ממש הטעיית לקוח. הם נענו לדרישה ומחקו את ההזמנה שלי לפני שבוצע תששלום בפועל. מקווה שהם יקחו לתשומת ליבם את ההערה הזאת וכך ימנעו מהטעיית לקוחות בעתיד. בברכה חגי אראל

הזמנתי בר מים ומסנן. כשהגיע הוחלף המסנן, הוחלף בר המים (באופן תקין)- הוכנס לחשמל ו? לא עובד. מספר רב של פעמים יצרתי קשר עם טכנו שלמה, לפחות ב 4 פעמים מהם לקחו את המספר שלי והבטיחו שיחזרו אלי - אך לא חזרו. רציתי להתחדש עם בר חדש כאשר הבר הקודם שלי תקין לחלוטין אך ישן יחסית, ובו המשכתי להשתמש לאחר שהבר החדש לא עבד. 3 שבועות עוברים ומושכים אותי. בסוף הוחלט לשלוח לי בר חדש אחר, תוך ציון שהם עושים לי טובה כי הם לא מחוייבים לכך כי אני התקנתי בעצמי- הם קיבלו החלטה נכונה אז אתעלם מזה. חברת השליחויות יצרה קשר רק דרך הודעות טקסט והמוצר פשוט לא הגיע אלי, כאשר קיבלתי הודעות בבקרים שזה יגיע ובסוף אותם ימים שלחו שלא הצליחו וינסו עוד כמה ימים. טכנו שלמה היו שבויים בתוך השירות המזעזע מחברת השליחויות שהם בוחרים לעבוד איתה. שבועיים נוספים עוברים והחלטתי לוותר. דיברתי עם אחד הבעלים מולו סיכמתי שאתן עוד צ'אנס - עוד כמה ימים לקדם את העניין פיצוי או החזר כספי- הסכמתי. לא הגיע. לאחר יצירת קשר עם הבעלים הוא הסכים לבצע החזר כספי ושאני אמתין שחברת השליחויות מתישהו יגיעו לקחת את הבר הלא תקין ששוכב אצלי. אחרי עוד כשבועיים הגיע שליח לקחת. וזה לא הכל. תחת המחשבה שהבר שלי כבר ישן, פתאום שמתי לב שיש בעיה משמעותית במים- ניתן היה להבחין זאת כשמדובר במים לאחר הרתחה- לכלוך לא ברור בכמות גדולה מאוד. מהר מאוד הבנתי שהלכלוך קיים גם במים הקרים/פושרים. הפסקתי שימוש במתקן והזמנתי מחברה אחרת כמובן מתקן חדש. הגיע תקין והתחלתי שימוש. מה הסתבר? הבעיה ממשיכה! לצערי רק אז נפל האסימון. לא חשבתי שמסנן חדש יכול להיות לא תקין (והוא הותקן כראוי). קניתי מסנן חדש והבעיה הסתיימה. הטראומה מהמים ומהמצב נשארה (חודשיים לאחר ההזמנה שביצעתי מהם). לסיכום: הזמנתי 2 מוצרים ושניהם לא היו תקינים. על מוצר אחד (בר מים) לאחר תהליך ארוך ומייגע קיבלתי החזר כספי, על המוצר השני הלא תקין (המסנן) לא קיבלתי החזר כספי (יש לציין שלא יצרתי קשר עם טכנו שלמה על כך) אבל בגלל מוצר לא תקין זה נאלצתי בכל מקרה לבצע הזמנה של מתקן מים! לרכוש מסנן נוסף.
שלום לקוח יקר אני חושב שקיבלת ממני שירות מעל ומעבר . בחרת להתקין לבד את המכשיר וכניראה תוך כדי התקנה גרמת לנזק . שלחנו מכשיר נוסף ללא ויכוח אך היה לך קושי רב בתיאום המשלוח עם חברת המשלוחים "צ'יטה" (לא מצדיק את דרך הפעולה שלהם) חבל מאוד שבגלל חברת שילוח בחרת לדרג את חנותינו בדירוג נמוך למרות שקיבלת שירות מצויין ולאורך כל הדרך דאגו לתת לך תשובות מדוייקות. בברכה אורן.

קניתי משלמה 2 מוצרים, מאחד הייתי מרוצה והמוצר השני - פטיש חציבה של DEWOLT היה פגום ובנוסף התברר לי שלמרות שיש לו בורר 4 מצבים, בפועל יש לו רק מצב אחד לכן נאלצתי להחזיר את המוצר. (הוחזר בזריזות עם קבלה וללא שימוש - סגור באריזה) למרות הטרחה הרבה ועוגמת הנפש שלמה התעקש וגבה ממני 5% על ביטול העסקה!
שלום רב. חובה לציין שאתה בעצמך בחרת את הדגם המסויים אל אף אף שיש דגמים אחרים שתואמים לדרישות שלך של חציבה וקידוח. צר לנו שאינך מרוצה מהמוצר (המוצר תקין לחלוטין !!!) אבל לקוח חייב לדעת ולהבין שעל החנות נופלות עלויות בזמן ביטול עיסקה כגון , עלויות משלוח ודמי ביטול מצד חברת האשראי שאיתה אנו סולקים את העיסקאות. מצרף תקנה בנושא : תקנות ביטול עיסקה קובעות כי בית עסק רשאי לגבות מהצרכן דמי ביטול בגובה של 5% ממחיר המוצר או מערך השירות או 100 שקלים - לפי הנמוך שבהם. "הרציונל שעומד מאחורי זה", מסבירה עו"ד פינקוס, "הוא לגרום לציבור הצרכנים לקבל החלטה מושכלת ברכישה, וכן למנוע מהם לרוץ ולבטל את העיסקה ללא כל חשיבה מוקדמת".

קניתי סננים לנוגה 2 1 ואני לא מרוצה. ראשית התקשרתי לטכנו שלמה אמרתי שאני צריך להחליף סננים לערכה של נוגה 2 1 והמוכר שם אמר לי שזה מתאים רק שהוא לא טרח להסביר לי שאני צריך רק את הסננים ולא את כל הערכה. אני לא אומר שזה אשמה רק של החנות אבל היה מועיל אם המוכר היה טורח להגיד לי את זה ואז הייתי משלם 118 במקום 228 שקל. גם לאחר שקיבלתי את הערכה התקשרתי לחנות ואמרו לי שאין הרבה הבדל במחיר. כן ממש, 110 שקל זה לא הבדל משמעותי?! דיברתי עם איזה אחד אחר כך נראה לי קוראים לו פיטר או משהו כזה, הוא היה נחמד ומנומס אבל הוא אמר לי שלאחר שכבר פתחתי את הערכה והשתמשתי בה אני לא יכול להחזיר אותה. חבל. מישהו צריך ערכה של נוגה 2 1? אני מוכן לתת לו אותה, שיפנה אלי באימייל.
שלום אור אנו מוכרים ושולחים מאות הזמנות מידי יום לכל מוצר יש מפרט מסודר ותמונות אשר מתארות במפורט את המוצר עצמו. אתה ביצעת את ההזמנה וקיבלת את הסחורה. אם ראית שמראש זה לא מה שרצית וטעית בהזמנת המוצר אז למה השתמשת בו ?? אם המוצר היה ארוז באריזתו המקורית ולא היית משתמש בו היינו מחליפים לך ללא כל בעיה. אבל לצערי המוצר כבר היה בשימוש ולא ניתן להחלפה. חבל שטעית בהזמנה שלך וחבל שאתה מאשים את החנות.

הזמנתי מסכות דגם FFP3 בסכום כולל הקרוב ל-600 ש"ח. השרות היה נעים, יעיל ומהיר. למרות סכום הקניה הגבוה, גבו דמי משלוח, מה שלא מקבל בחברות אחרות. צלצלתי להודות להם על המשלוח המהיר ובהזדמנות זו שאלתי על קבלת זיכוי על דמי המשלוח. הם סרבו לזכותי. חבל. קלקלו את ההרגשה הטובה של תהליך ההזמנה והותירו תחושה לא נעימה.
שלום לקוח יקר. אין שום קשר בין סכום ההזמנה לחיוב דמי המשלוח , חברתנו מוכרת בסכומים גבוהים יותר ונמוכים יותר ומחייבת דמי משלוח לכל סוג של הזמנה. כמו כן חייב לציין שהשליח הוא של חברה חיצונית אשר נותנת שירות מעולה ומהיר עד דלת ביתך. את דמי המשלוח אני מעביר מיידית לחברת השליחויות ואין לי כל רווח על כך. בימים מטורפים אלה סביב בהלת הקורונה אנו עדיין משתדלים לספק את רצון לקוחותינו ולהגיב מהר ככל שניתן לכל הזמנה . אשמח אם תקבל את דבריי ותעדכן הביקורת בהתאם לשאר ההתנהלות. בברכה אורן , מנכ"ל טכנו שלמה בע"מ

רכשתי גרילר ביום חמישי אחר הצהריים, באמצעות שיחת טלפון. קיבלתי אותו ביום ראשון בבוקר. השרות היה מהיר ואדיב. הבעיה היחידה שלא כולל הרכבה, דבר המצריך כלים וקצת כח להרים את החלק הארי, להוציאו מהקופסא והרכבתו על הארונית והמשטח שגם אותם צריך להרכיב. הייתי שמחה עם השרות היה כולל הרכבה.

הזמנתי בוסטר התנעה דרך אתר האינטרנט. הגעתי לאתר של טכנו שלמה כי ידעתי כבר איזה מוצר אני רוצה והיה להם אותו במלאי. המוצר הגיע תוך כמה ימים באריזה מוגנת ללא שום בעיות, והוא כשלעצמו עשה את העבודה. חוויית קנייה אונליין חלקה, זריזה ומקצועית. בחשבונית שם המוצר כלל משהו כמו "**למנוע דיזל**", מה שהקפיץ לי את הלב לרגע כי חשבתי שעשיתי טעות, אבל המוצר אכן מתאים גם למנועי בנזין. בנוסף, עם כמה שאני מעריך שהקבלה הודפסה בדיו צבעוני, אני לא אוהב ניירת ושומר קבלות חשובות בתיקייה בענן. ממליץ לאפשר באתר שליחה אוטומטית של הקבל למייל הלקוח בפורמט PDF. תודה!

שירות מקצועי ואנושי, הייתה לי בעיה עם המשלוח והרגשתי שנתנו לי מענה מהיר טוב ורלוונטי

הייתי צריכה נעלי חי"ר לבת שלי, שלחתי הודעת וואצאפ ב21:00 הלילה, לא תיארתי לעצמי שאקבל מענה מיידי מרועי, רועי דאג כבר ביום שלמחרת בבוקר שאבצע הזמנה ואף דאג שנעשה איסוף מאזור המרכז למרות שהחנות שלו בצפון, שירות מעל הכל!!

קיבלתי שירות מאולה מרועי אשר ענה בסובלנות , בדק לעומק וחזר אליי עם תשובות. מחיר המוצר היה זול משמעותית!!! מכל חנות אחרת בארץ. כשאני אומר זול - הכוונה - פחות 500 !!! ש"ח . אדיבות, יחס אישי, מקצוענות - מעבר למצופה. כל הכבוד - בתקווה ותמשיכו ככה לאורך הזמן.

שרות יוצא מן הכלל והמלצה מצויינת לפי הצרכים שלי בעל העסק רועי נתן שרות מעל המצופה ואין ספק שאני ימשיך לקנות אצלו .

שרות אדיב ומקצועי. וכמו כן מהיר תודה לכם! על קנייה טובה מהירה ואיכותית. תודה רבה

בדקו בשבילי בכמה מקומות וחזרו אליי במהירות עם תשובות חיוביות! לא מובן מאילו שעל סכום כזה קטן "נלחמים" עליי. ממש מוערך