מפרסם ב-zap מאז 2020

‎טכנו שלמה‎ ‏(TechnoShlomo)

ציוד טכני לבית ולגן , גרילים (כרמיאל)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 7 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: טכנו שלמה בע"מ
נמצאו 276 חוות דעת גולשים על טכנו שלמה
גולש
גולש
18.09.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
ofer.allot
ofer.allot
27.08.2024
מוצר שנרכש: ארונות שירות

לא ממליץ. הזמנתי ארונות שירות שהופיעו באתר החנות במלאי. כבר לאחר ההזמנה נדרשתי לשלם פעמיים משלוח בשל גודל הארגזים,למרות שבאתר ההזמנה התאפשרה תחת משלוח יחיד. שילמתי את תוספת...לאחר שבוע קבלתי הודעה שההזמנה מתעכבת. לאחר מספר ימים שלא קרה דבר, נאלצתי לפנות לחנות ונאמר לי שהארונות אמורים להגיע וישלחו מיד. עברו עוד מספר ימים ויצרתי שוב קשר ושוב נאמר לי שאמורים להגיע וישלחו מיד.כמובן ששוב לא הגיעו (מבירור שעשיתי בכתר הארונות בכלל לא במלאי). בקשתי לבטל את ההזמנה ונאמר לי שאין בעיה ויבוצע החזר. לאחר שבוע לא קבלתי מייל ביטול והחיוב עדיין קיים באשראי. נאלצתי לבצע כשל תמורה מול חברת האשראי כדי לקבל את כספי חזרה מאוד מאוד לא אמין, לא בזמינות המוצר ולא בהחזר התשלום. לא אקנה שם יותר.

תגובת החנות

שלום רב. בעת ביצוע ההזמנה מיד עידכנושיכול להיות עיכוב באספקה מכיוון שאין במלאי של חברת כתר , הלקוח אישר את זמני ההמתנה. לאחר שביקש לבטל את העיסקה מייד בוצע זיכוי / ביטול עיסקה והכרטיס זוכה !! לא כשל תמורה ולא שום דבר אחר. חבל שלקוח כזה מתנסח בצורה כזאת שלא תואמת את השתלשלות העיניינים. אורן.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלקנה
אלקנה
04.05.2023
מוצר שנרכש: תנור אמבטיה

הזמנתי תנור אמבטיה בטכנו שלמה. הוא לא הגיע מעולם. כעבור חודש התקשרתי לחנות, בדקו ואמרו שחברת השליחויות טוענת שסיפקה לי אותו. אמרתי שלא סופק לי שום תנור. כמה חודשים מרחו אותי בטלפון: נשלח לך חדש, נחזיר לך את הכסף, כאשר אני מתקשר אליהם כמעט כל שבוע. לבסוף התייאשתי ןהתלוננתי למועצה לצרכנות. גם להם טכנו שלמה שיקרו במצח נחושה כאילו שהתנור סופק. חוויה רעה, כספי עדיין לא הוחזר. לברוח כמו מאש

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
02.04.2023
מוצר שנרכש: חרמש black&decker BESTA

המתנתי 5 ימים רק בשביל שיתקשרו להגיד שהמוצר אינו קיים במלאי ויניסו למכור לי מוצר אחר. לא מקצועי.

תגובת החנות

שלום רב. הלקוח הכניס הזמנה באתר ביום שלישי 28/03 לקראת השעה 16:00 ביום רביעי 29/03 יצרו איתו קשר על מנת להודיע שהמוצר אזל מהמלאי ללא ניסיון למכור מוצר אחר !!! קורה שמוצר אזל מהמלאי (לא סוף העולם) חוות דעת שלילית מיותרת לחלוטין!

חוות הדעת עזרה לכם?
ציון
ציון
26.06.2022
מוצר שנרכש: מערכת סינון 2 1 נוגה NW-4325 מפתח פריט MZ-TZ3318

קניתי אצלו מערכת טיהור מים 3 שלבים. נקנתה לפני מספר חודשים במטרה להחליף מערכת אחרת בת 15 שנה. לאחר ההתקנה נתגלו בה ליקויים של דליפת מים שגרמו להצפה במטבח ובסלון כבר חודשים שאני מנסה לקבל שירות למערכת - שדולפת מההברגה של אחד המסננים אבל לא מצליח לקבל. בניסיון הראשון להשיג שירות טענו שאין על המוצר אחריות בניסיון השני קישרו אותי עם טכנאי שרצה 250 שקלים על התיקון בניסיון השלישי נתנו לי מספר טלפון של של ספק שאחרי שקבעתי איתו טען שלא הוא סיפק את המערכת לטכנו שלמה, ואמר לי לחזור אליו בניסיון הרביעי ביקשו שאגיע לכרמיאל עם המערכת או לחילופין ישלחו טכנאי בעלות של 150 שקלים וכל זה 'לפנים משורת הדין' כי "הבעיה היא בלחץ המים או בהתקנה אבל לא במערכת". בנקודה זאת הרמתי ידיים - שיהיה בהצלחה למי שקונה וצריך ממנו שירות.

תגובת החנות

שלום רב ציון. יש הרבה חוסר דיוק בטענותיך וחבל על כך, אנו מוכרים מאות רבות של המערכות הנ"ל וחייב לציין שמעולם לא היתה טענה כלפי תקינות המוצר אך יש מקרים גם כאלה . הוסבר לך ע"י נציגנו שככל הניראה התקלה נובעת מהתקנה לא נכונה ולא מקצועית ובעקבות זאת היתה נזילה , וכמו כן הוסבר לך שמכיוון שההתקנה בוצעה לא ע"י מתקין מטעם החברה אז אין אחריות. הוצעו לך מספר פתרונות על אף כל הטעויות שבדרך ואתה בחרת ללכת לכיוון של חוות דעת שלילית וחבל. בברכה אורן.

חוות הדעת עזרה לכם?
יונתן
יונתן
20.12.2021
מוצר שנרכש: מגף RED-BACK USBOK עם מגן מידה 43

שירות גרוע. מכרו לי מוצר שלא היה במלאי. לאחר שהמוצר הגיע, פתחתי את החבילה והופתעתי לגלות כי מכרו לי מוצר זהה אך לא מה שביקשתי. הרכישה בוצעה בחודש אוגוסט. הם משכו אותי עד חודש נובמבר תוך כדי שהייתי צריך לרדוף אחריהם לקבלת שירות. במהלך שיחות הטלפון הם צעקו עלי כי אני משקר ואף שלחו לי מייל ובו ציינו כי אני משקר. כמובן ששלחתי להם צילום של המוצר כולל העתק של החשבונית כדי להראות להם את צדקתי. הם התעלמו ומשכו אותי למשך חודש נוסף. רועי והמזכירה, צמד עובדים לא נעימים. לא ממליץ להתקרב. עדיף לשלם עוד 50 שקלים ולקנות במקום מתאים ונעים.

חוות הדעת עזרה לכם?
nimrodb90
nimrodb90
20.07.2021
מוצר שנרכש: מחסן טוסקני 280

הבחירה בטכנו שלמה היתה בגלל מועד אספקה של 7 ימי עסקים. בפועל סופק לאחר 14 ימי עסקים. בעת ההזמנה הטלפונית הובטח שיסופק כוננית מדפים ללא חיוב. בפועל הכוננית לא הגיעה עם המחסן. חשבונית מקור הדרושה כהוכחה לרכישה לא נשלחה ובמקומה הגיע צילום בווטסאפ. בסך הכל אכזבה גדולה.

תגובת החנות

שלום רב. חברת טכנו שלמה בע"מ עושה מאמצים רבים בכדי לספק את מגוון מוצריה בזמן , יחד עם זאת לעיתים קורה שיש עיכוב באספקות מסיבות שלא תלויות בחברתנו , זאת לא סיבה לצאת למלחמה ! יחד עם זאת דאגנו לפיצוי מכובד ביותר אך לצערנו זה לא סיפק את הלקוחה שדרשה פיצוי כספי. החשבונית כמובן נשלחה גם במייל וגם בדואר. בברכה שירות לקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gabriel Cohen
Gabriel Cohen
24.05.2021
מוצר שנרכש: סיר טיגון נירוסטה ATL9922

ב 11.5 רכשתי סיר טיגון וכן הכנסתי פרטי כרטיס אשראי להבטיח את הזמנתי - הכל בהאם להנחיות האתר של החברה. אכן קבלתי אישור על רכישה עם מייל ועם מועד לאספקה בתוך 7 ימים. כבר למוחרת קבלתי שיחת טלפון מנציגה של טכנו שלמה שבישרה לי את מה שכניראה הרבה מאתנו חווים: ״אין מלאי... לא הבחנו שאין מלאי... ו שכח לעדכן שאין מלאי... זה יגיע בתוך מספר שבועות... אבל יש לנו מוצר שווה יותר, כמובן יקר יותר וכו׳ וכו׳״..! מבחינתי חוסר מקצועיות, חוסר יושרה ואי הגינות כלפי הלקוח. בקשתי לשוחח עם מנהל - חזר אלי מי שהזדהה כ רועי שאמר שהוא אחד הבנים של בעלי החברה ובין היתר ידע להזכיר לי ״שאני יודע היכן את גר, ״יש לי את הכתובת שלך״... ובנוסף, ״בוא ניפגש בארבע עיניים״... זה היה אחרי שאמרתי שאפנה להתלונן ברשות להגנת הצרכן. השירות לטעמי מתחת לכל ביקורת. גם ההתייחסות אינה ראויה בייחוד ל2021. טון הדיבור היה לטעמי מאיים - אני בכל אופן הרגשתי מאויים כשמישהו אומר לי ״בוא ניפגש בארבע עיניים״ לצד, יש לי את הכתובת שלך - לחלוטין אינו שירותי. וכי האם אנחנו במערב פרוע כלשהו??? כמובן שהמתנתי את כל מיכסת הימים אליהם החברה מתחייבת לאספקה וממש הבוקר בצעתי רכישה נוספת בחנות אחרת. מקווה ומאמין לטוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
05.04.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
24.02.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
צרכן
צרכן
15.02.2021
מוצר שנרכש: טיימר שקע תקע omega

זהירות!!!!!!! קיבלו הזמנה באתר תוך ציון שבגלל הקורונה יהיו ״עיכובים״ בדואר. בפועל, יום לאחר ההזמנה, מתקשרים לנסות להוסיף דמי משלוח בטענה ש״אין בכלל דואר״. לא מבינים מה פירוש המילים ״הטעיה״ ו״הונאה״.. חושבים שאם כרטיס האשראי טרם חוייב, אז ״לא נגרם נזק״. לא מבינים שהם צריכים לכתוב באותיות קידוש לבנה באתר שלהם שאין משלוחים בדואר, לפני שמבזבזים לאנשים את הזמן, דולים מהם פרטים אישיים, ומעכבים בסופו של דבר את הזמן שבו הלקוח יקבל (מחנות אחרת...) את המוצר המבוקש. בושה וחרפה

חוות הדעת עזרה לכם?
חגי
חגי
23.07.2020
מוצר שנרכש: מכונת גלידה ביתית Selmor SE-629

ביצעתי הזמנה מטכנו שלמה דרך האתר מכונת גלידה ביתית מסוג סלמור SE-629. כפי שניתן לראות בתמונות המצורפות כתוב במפורש שהמשלוח חינם. זה מופיע גם באתר ה - ZAP וגם באתר של טכנו שלמה בצורה מפורשת. למחרת היום התקשרה אלי מישהי מטכנו שלמה כדי לברר האם איזור המגורים שלי נמצא באיזור המוגדר כחריג על-ידי חברת המשלוחים שלהם ולכן מחיר המשלוח שלי יהיה גבוה יותר. שאלתי מה מחיר המשלוח במקרה שאני לא באיזור חריג והתשובה היתה שהמחיר הרגיל הוא 39 ש"ח. כששאלתי איך יתכן שבכלל מוסיפים לי מחיר משלוח למחיר המכונה כשכתוב במפורש שהמשלוח חינם קיבלתי תשובה שמאחר ועד שהם מקבלים מחברת השילוח את מחיר המשלוח הם אינם יכולים לציין מחיר מפורש, לכן הם מתקשרים לבדוק פרטים. ביקשתי מהם לבטל מיד את ההזמנה מאחר ובשום מקום לא צויין שלמחיר הפריט מתווספת גם עלות משלוח של 39 ש"ח וזה מהווה ממש הטעיית לקוח. הם נענו לדרישה ומחקו את ההזמנה שלי לפני שבוצע תששלום בפועל. מקווה שהם יקחו לתשומת ליבם את ההערה הזאת וכך ימנעו מהטעיית לקוחות בעתיד. בברכה חגי אראל

חוות הדעת עזרה לכם?
tsahi
tsahi
03.06.2023
מוצר שנרכש: מתקן מים מיני בר אולימפיק דור 4 ופילטר מסנן קו פחם קוקוס בחיבור מהיר

הזמנתי בר מים ומסנן. כשהגיע הוחלף המסנן, הוחלף בר המים (באופן תקין)- הוכנס לחשמל ו? לא עובד. מספר רב של פעמים יצרתי קשר עם טכנו שלמה, לפחות ב 4 פעמים מהם לקחו את המספר שלי והבטיחו שיחזרו אלי - אך לא חזרו. רציתי להתחדש עם בר חדש כאשר הבר הקודם שלי תקין לחלוטין אך ישן יחסית, ובו המשכתי להשתמש לאחר שהבר החדש לא עבד. 3 שבועות עוברים ומושכים אותי. בסוף הוחלט לשלוח לי בר חדש אחר, תוך ציון שהם עושים לי טובה כי הם לא מחוייבים לכך כי אני התקנתי בעצמי- הם קיבלו החלטה נכונה אז אתעלם מזה. חברת השליחויות יצרה קשר רק דרך הודעות טקסט והמוצר פשוט לא הגיע אלי, כאשר קיבלתי הודעות בבקרים שזה יגיע ובסוף אותם ימים שלחו שלא הצליחו וינסו עוד כמה ימים. טכנו שלמה היו שבויים בתוך השירות המזעזע מחברת השליחויות שהם בוחרים לעבוד איתה. שבועיים נוספים עוברים והחלטתי לוותר. דיברתי עם אחד הבעלים מולו סיכמתי שאתן עוד צ'אנס - עוד כמה ימים לקדם את העניין פיצוי או החזר כספי- הסכמתי. לא הגיע. לאחר יצירת קשר עם הבעלים הוא הסכים לבצע החזר כספי ושאני אמתין שחברת השליחויות מתישהו יגיעו לקחת את הבר הלא תקין ששוכב אצלי. אחרי עוד כשבועיים הגיע שליח לקחת. וזה לא הכל. תחת המחשבה שהבר שלי כבר ישן, פתאום שמתי לב שיש בעיה משמעותית במים- ניתן היה להבחין זאת כשמדובר במים לאחר הרתחה- לכלוך לא ברור בכמות גדולה מאוד. מהר מאוד הבנתי שהלכלוך קיים גם במים הקרים/פושרים. הפסקתי שימוש במתקן והזמנתי מחברה אחרת כמובן מתקן חדש. הגיע תקין והתחלתי שימוש. מה הסתבר? הבעיה ממשיכה! לצערי רק אז נפל האסימון. לא חשבתי שמסנן חדש יכול להיות לא תקין (והוא הותקן כראוי). קניתי מסנן חדש והבעיה הסתיימה. הטראומה מהמים ומהמצב נשארה (חודשיים לאחר ההזמנה שביצעתי מהם). לסיכום: הזמנתי 2 מוצרים ושניהם לא היו תקינים. על מוצר אחד (בר מים) לאחר תהליך ארוך ומייגע קיבלתי החזר כספי, על המוצר השני הלא תקין (המסנן) לא קיבלתי החזר כספי (יש לציין שלא יצרתי קשר עם טכנו שלמה על כך) אבל בגלל מוצר לא תקין זה נאלצתי בכל מקרה לבצע הזמנה של מתקן מים! לרכוש מסנן נוסף.

תגובת החנות

שלום לקוח יקר אני חושב שקיבלת ממני שירות מעל ומעבר . בחרת להתקין לבד את המכשיר וכניראה תוך כדי התקנה גרמת לנזק . שלחנו מכשיר נוסף ללא ויכוח אך היה לך קושי רב בתיאום המשלוח עם חברת המשלוחים "צ'יטה" (לא מצדיק את דרך הפעולה שלהם) חבל מאוד שבגלל חברת שילוח בחרת לדרג את חנותינו בדירוג נמוך למרות שקיבלת שירות מצויין ולאורך כל הדרך דאגו לתת לך תשובות מדוייקות. בברכה אורן.

חוות הדעת עזרה לכם?
קבלן חשמל
קבלן חשמל
01.03.2021
מוצר שנרכש: DeWALT D25831K

קניתי משלמה 2 מוצרים, מאחד הייתי מרוצה והמוצר השני - פטיש חציבה של DEWOLT היה פגום ובנוסף התברר לי שלמרות שיש לו בורר 4 מצבים, בפועל יש לו רק מצב אחד לכן נאלצתי להחזיר את המוצר. (הוחזר בזריזות עם קבלה וללא שימוש - סגור באריזה) למרות הטרחה הרבה ועוגמת הנפש שלמה התעקש וגבה ממני 5% על ביטול העסקה!

תגובת החנות

שלום רב. חובה לציין שאתה בעצמך בחרת את הדגם המסויים אל אף אף שיש דגמים אחרים שתואמים לדרישות שלך של חציבה וקידוח. צר לנו שאינך מרוצה מהמוצר (המוצר תקין לחלוטין !!!) אבל לקוח חייב לדעת ולהבין שעל החנות נופלות עלויות בזמן ביטול עיסקה כגון , עלויות משלוח ודמי ביטול מצד חברת האשראי שאיתה אנו סולקים את העיסקאות. מצרף תקנה בנושא : תקנות ביטול עיסקה קובעות כי בית עסק רשאי לגבות מהצרכן דמי ביטול בגובה של 5% ממחיר המוצר או מערך השירות או 100 שקלים - לפי הנמוך שבהם. "הרציונל שעומד מאחורי זה", מסבירה עו"ד פינקוס, "הוא לגרום לציבור הצרכנים לקבל החלטה מושכלת ברכישה, וכן למנוע מהם לרוץ ולבטל את העיסקה ללא כל חשיבה מוקדמת".

חוות הדעת עזרה לכם?
אור
אור
09.12.2022
מוצר שנרכש: מערכת טיהור מים 2 1 נוגה

קניתי סננים לנוגה 2 1 ואני לא מרוצה. ראשית התקשרתי לטכנו שלמה אמרתי שאני צריך להחליף סננים לערכה של נוגה 2 1 והמוכר שם אמר לי שזה מתאים רק שהוא לא טרח להסביר לי שאני צריך רק את הסננים ולא את כל הערכה. אני לא אומר שזה אשמה רק של החנות אבל היה מועיל אם המוכר היה טורח להגיד לי את זה ואז הייתי משלם 118 במקום 228 שקל. גם לאחר שקיבלתי את הערכה התקשרתי לחנות ואמרו לי שאין הרבה הבדל במחיר. כן ממש, 110 שקל זה לא הבדל משמעותי?! דיברתי עם איזה אחד אחר כך נראה לי קוראים לו פיטר או משהו כזה, הוא היה נחמד ומנומס אבל הוא אמר לי שלאחר שכבר פתחתי את הערכה והשתמשתי בה אני לא יכול להחזיר אותה. חבל. מישהו צריך ערכה של נוגה 2 1? אני מוכן לתת לו אותה, שיפנה אלי באימייל.

תגובת החנות

שלום אור אנו מוכרים ושולחים מאות הזמנות מידי יום לכל מוצר יש מפרט מסודר ותמונות אשר מתארות במפורט את המוצר עצמו. אתה ביצעת את ההזמנה וקיבלת את הסחורה. אם ראית שמראש זה לא מה שרצית וטעית בהזמנת המוצר אז למה השתמשת בו ?? אם המוצר היה ארוז באריזתו המקורית ולא היית משתמש בו היינו מחליפים לך ללא כל בעיה. אבל לצערי המוצר כבר היה בשימוש ולא ניתן להחלפה. חבל שטעית בהזמנה שלך וחבל שאתה מאשים את החנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.12.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
LR
LR
09.03.2020
מוצר שנרכש: נשמיות עם שסתום VENUS FFP3

הזמנתי מסכות דגם FFP3 בסכום כולל הקרוב ל-600 ש"ח. השרות היה נעים, יעיל ומהיר. למרות סכום הקניה הגבוה, גבו דמי משלוח, מה שלא מקבל בחברות אחרות. צלצלתי להודות להם על המשלוח המהיר ובהזדמנות זו שאלתי על קבלת זיכוי על דמי המשלוח. הם סרבו לזכותי. חבל. קלקלו את ההרגשה הטובה של תהליך ההזמנה והותירו תחושה לא נעימה.

תגובת החנות

שלום לקוח יקר. אין שום קשר בין סכום ההזמנה לחיוב דמי המשלוח , חברתנו מוכרת בסכומים גבוהים יותר ונמוכים יותר ומחייבת דמי משלוח לכל סוג של הזמנה. כמו כן חייב לציין שהשליח הוא של חברה חיצונית אשר נותנת שירות מעולה ומהיר עד דלת ביתך. את דמי המשלוח אני מעביר מיידית לחברת השליחויות ואין לי כל רווח על כך. בימים מטורפים אלה סביב בהלת הקורונה אנו עדיין משתדלים לספק את רצון לקוחותינו ולהגיב מהר ככל שניתן לכל הזמנה . אשמח אם תקבל את דבריי ותעדכן הביקורת בהתאם לשאר ההתנהלות. בברכה אורן , מנכ"ל טכנו שלמה בע"מ

חוות הדעת עזרה לכם?
w.heisenberg27.10
w.heisenberg27.10
14.12.2022
מוצר שנרכש: גרילר CHAR BROIL Professional 2 מבערים

רכשתי גרילר ביום חמישי אחר הצהריים, באמצעות שיחת טלפון. קיבלתי אותו ביום ראשון בבוקר. השרות היה מהיר ואדיב. הבעיה היחידה שלא כולל הרכבה, דבר המצריך כלים וקצת כח להרים את החלק הארי, להוציאו מהקופסא והרכבתו על הארונית והמשטח שגם אותם צריך להרכיב. הייתי שמחה עם השרות היה כולל הרכבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
בר
בר
06.02.2022
מוצר שנרכש: בוסטר התנעה 1000A 12V NOCO - GB40

הזמנתי בוסטר התנעה דרך אתר האינטרנט. הגעתי לאתר של טכנו שלמה כי ידעתי כבר איזה מוצר אני רוצה והיה להם אותו במלאי. המוצר הגיע תוך כמה ימים באריזה מוגנת ללא שום בעיות, והוא כשלעצמו עשה את העבודה. חוויית קנייה אונליין חלקה, זריזה ומקצועית. בחשבונית שם המוצר כלל משהו כמו "**למנוע דיזל**", מה שהקפיץ לי את הלב לרגע כי חשבתי שעשיתי טעות, אבל המוצר אכן מתאים גם למנועי בנזין. בנוסף, עם כמה שאני מעריך שהקבלה הודפסה בדיו צבעוני, אני לא אוהב ניירת ושומר קבלות חשובות בתיקייה בענן. ממליץ לאפשר באתר שליחה אוטומטית של הקבל למייל הלקוח בפורמט PDF. תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
eliyashaer44
eliyashaer44
18.03.2026
מוצר שנרכש: נעלי חי״ר שחורוצ

שירות מקצועי ואנושי, הייתה לי בעיה עם המשלוח והרגשתי שנתנו לי מענה מהיר טוב ורלוונטי

חוות הדעת עזרה לכם?
גלית
גלית
16.03.2026
מוצר שנרכש: נעלי חי"ר

הייתי צריכה נעלי חי"ר לבת שלי, שלחתי הודעת וואצאפ ב21:00 הלילה, לא תיארתי לעצמי שאקבל מענה מיידי מרועי, רועי דאג כבר ביום שלמחרת בבוקר שאבצע הזמנה ואף דאג שנעשה איסוף מאזור המרכז למרות שהחנות שלו בצפון, שירות מעל הכל!!

חוות הדעת עזרה לכם?
vallery80
vallery80
26.02.2026
מוצר שנרכש: מכשיר שותף ספות EX40M

קיבלתי שירות מאולה מרועי אשר ענה בסובלנות , בדק לעומק וחזר אליי עם תשובות. מחיר המוצר היה זול משמעותית!!! מכל חנות אחרת בארץ. כשאני אומר זול - הכוונה - פחות 500 !!! ש"ח . אדיבות, יחס אישי, מקצוענות - מעבר למצופה. כל הכבוד - בתקווה ותמשיכו ככה לאורך הזמן.

חוות הדעת עזרה לכם?
TALC376
TALC376
24.01.2026
מוצר שנרכש: שואב ומסרק לדשא סינטטי

שרות יוצא מן הכלל והמלצה מצויינת לפי הצרכים שלי בעל העסק רועי נתן שרות מעל המצופה ואין ספק שאני ימשיך לקנות אצלו .

חוות הדעת עזרה לכם?
limormor1196
limormor1196
12.07.2025
מוצר שנרכש: Lavor

שרות אדיב ומקצועי. וכמו כן מהיר תודה לכם! על קנייה טובה מהירה ואיכותית. תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
matan
matan
09.07.2025
מוצר שנרכש: אקדח חול

בדקו בשבילי בכמה מקומות וחזרו אליי במהירות עם תשובות חיוביות! לא מובן מאילו שעל סכום כזה קטן "נלחמים" עליי. ממש מוערך

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בטכנו שלמה

מוצרים נוספים הנמכרים בטכנו שלמה

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון