
אני לא קיבלתי את המוצר והפסיקו לענות לי. אני גם מנסה לקבל אחזר ואין אם מי לדבר

אני לא קיבלתי את המוצר והפסיקו לענות לי. אני גם מנסה לקבל אחזר ואין אם מי לדבר

כשאתם מזמינים מוצר מהחנות הזאת, יש סיכוי שלעולם לא תראו את מה שהזמנתם או שיתייחסו אליכם. בהצלחה!

שלחו לנו מוצר פגום השירות לא חזר אלינו (אמרו שיחזרו תוך 2 ימי עסקים) לא ענו למייל האחרון ששלחנו לפני שבוע . קנינו כיסא מתקפל לתינוק - הגיע פגום (ללא חלקים) ביקשנו להחליף למוצר זהה אחר והם אמרו שאין במלאי הם מאשימים את חברת השליחויות שהם לא מגיעים להגיע אני לא לקוח של חברת השליחויות אני לקוח של טוילנד (שלא אחזור לקנות פה ולא אמליץ) מאכזב מאוד

שירות גרוע וחוסר יחס. ביטסי שמופיע באתר כזמין ובמלאי. הזמנה ב 15/12/2024, מתחייבים לעשרה ימי עסקים. אחרי התקופה, אין תגובה טלפונית, מגיע כל הזמן למענה קולי. רק אחרי השארת הודעה באתר, מודיעים שלא היה במלאי בכלל.

על הפנים! שירות מזעזע הגיע אופני איזון תקולים כבר חודש אין החלפה והחזר ואין מענה נורמלי!!

קניתי כסא תינוק לפני 20 יום. עדין לא חזרו אלי. ניסו לטעון היום אחרי ששילמתי שהמוצר היה בהנחה ולכן לא זכאי לקופון 20 שח. ממש הזוי. אחרי שלקחו תשלום. ופשוט שכל לקוח חדש זכאי ל20 שח הנחה ועכשיו הם מנסים להתכחש

לא ניתן ליצור קשר עם החנות ! לאחר שאישרו הזמנה! ושלחו חשבונית ההזמנה בוטלה ! ללא הסבר ללא כלום. פשוט הזוי

לצערי הרב, הזמנתי לפני יותר מחודש (19.4)! ועדין לא קיבלתי את ההזמנה. הייתי צריכה להתקשר לשירות לקוחות בשביל לגלות שיש מוצרים חסרים במלאי, לא עדכנו אותי ולא שאלו האם ארצה את ההזמנה בכל מקרה(למרות שהיה לי דחוף והייתי מעדיפה לקנות פיזית במיקום קרוב יותר). לאחר בירור הענין, שלקח עוד כשבועיים, שלחו את ההזמנה שתקועה כבר מעל שבועיים אצל חברת שליחויות למרות שאני לא גרה במיקום מרוחק ( נשלח 15.5, מתחייבים לזמן הספקה עד 3-5 ימי עסקים, ו 7 ימי עסקים באיזורים מרוחקים, ועברו כבר 12! ימי עסקים. בשירות לקוחות הבטיחו פעמיים שהמשלוח אצל השליח ו "מחר מחרותיים" נקבל אותו). מאוד מאוכזבת, לא אזמין יותר מהאתר למרות שהמחירים באמת טובים. אולי בהגעה למקום השירות יותר טוב.

חוויית קניה מזעזעת . קניתי לילדיי מתנות ליום ההולדת כשבוע וחצי מראש על מנת שהמוצרים יגיעו . ביקשתי מנציגי החנות ראשית שיעטפו את המתנות ונענתי בשלילה, אמרו שהם לא עוטפים מתנות (חנות צעצועים , לכו תבינו ) . המוצרים כמובן לא הגיעו בזמן , כאשר התקשרתי והצקתי כמעט בכל יום ,ענו לי שהחבילה שלי נעלמה במחסני חברת השליחויות ועושים מאמצים למצוא אותה . לאחר שלושה שבועות שליח צ'יטה פשוט הניח לי את זה מול הבית ,וכותב שקיבלתי את המשלוח- פשוט זרק את המוצרים בחום. סרבתי לקבל את המשלוח , לאחר אין ספור טלפונים לחברה, פניות ב"צור קשר" אמרו לי שקיבלתי את החבילה וביקשו ממני להחזיר פיזית את החבילה על מנת לקבל זיכוי . כאשר לא הייתי מוכן לתשובה וכמובן שבאמצע כל הדבר הזה עבר להנהלה , ענה לי נציג בשם עומר ששלח שליח לביתי לאסוף את החבילה (אשר לא זזה מילימטר מאז שהשאירו אותה ) לאחר איסוף החבילה עליי לחכות שבועיים שהמוצר יגיע למחסן על מנת לקבל זיכוי . החנות טוענת כי קיבלתי זיכוי אך אינם שולחים מייל . מדובר פה בסיפור של חודש ומעלה , שכל פשעי היה הרצון לשמח את ילדיי . שמעו לי אל תחסכו 20-30 שקלים , לכו תקנו בחנות שמכבדת את עצמה , אפילו רשת (כאשר אני נגד בדר"כ ) קבלו את המוצר שמחו את הילדים שלכם . אני מצטרף להמון תגובות של לקוחות מאוכזבים ואומר , אל תקנו מהם , אל תתקרבו לחנות הזו , אינם יודעים להתנהל ואינם יודעים מה זה לשמח ילד . אם עליי לשלם בבריאותי על מנת לשמח את ילדיי (אשר לא קרה דרכם ) אני מעדיף לשלם עוד מאה שקלים יותר על מוצר ולא לרכוש אצלם . אני מאחל לכל אחד מהם להיות לקוח/צרכן וככה יתנהגו אליו. תזהרו , לא להתקרב!!!

לצערי, חלפו שלושה שבועות וטרם קיבלתי את ההזמנה. זה מאוד מאכזב. עשיתי את הרכישה כדי שנוכל לשמח את הבת שלי לקראת הלידה וזה לא מגיע...

לא מומלץ הזמנתי משאבת אויר ובפועל הגיעה תחפושת לילדים כתבתי לשירות לקוחות, הם מבטיחים לחזור תוך 48 שעות, ובפועל לא חוזרים אלא לאחר שמתקשרים אליהם פעם אחר פעם בסוף הודיעו בע"פ כי היתה טעות והמוצר לא במלאי, והם ישלחו שליח לאסוף את המוצר השליח אכן הגיע לאחר שהמתנתי לו שעתיים ואסף את המוצר אלא שאז רק התחילה הסאגה, וכשפניתי לנציג וביקשתי זיכוי , התשובה היתה שהם מזכים רק לאחר שבועיים כי לוקח זמן עד שהשליח שלהם מחזיר את המוצר שבכלל לא הזמנתי למחסן הודעתי שהתשובה לא מקובלת ואני מבקש זיכוי מיידי, אך זכיתי להתעלמות ונאלצתי להתלונן בחברת כרטיסי האשראי

ממש לא ממליצה!! הזמנתי שער בטיחות שהגיע תקול ומשומש ואני רודפת אחריהם כבר שבוע וכל מה שאני שומעת זה שהפנייה בטיפול והועברה להנהלה!! אין ספק שאם הייתי קוראת את חוות הדעת לפני לא הייתי מזמינה מהם כי אני מבינה שמדובר פה במגמה. הצעד הבא שלי הוא פנייה למועצה לצרכנות וכמובן פוסט בפייסבוק שלפחות אנשים נוספים לא ירכשו מהם. חבל שבעידן של היום אנשים לא שומרים על פרנסתם אלא מזלזלים.
חשוב לנו להדגיש שהלקוחה רכשה שער בטיחות הנסגר בלחץ. השערים הללו מגיעים כאשר הם פתוחים וברגע ההתקנה הם נסגרים ומשמשים כדלת. כיוון שלא מעט לקוחות טעו לחשוב שמדובר במוצר פגום, רצינו למנוע כזאת טעות ולכן ביקשנו תמונות וסרטונים שגם ללקוחה לקח זמן להעביר. ענינו ללקוחה במייל וטלפונית כי הפניה שלה בטיפול, אנו מתנצלים שזה לוקח זמן לעיתים. כמובן שהמוצר של הלקוחה במידה ואינו תקין יוחלף ללא בעיה ובשמחה מצידנו. תודה

פעם אחרונה שאני מזמין מטוילנד !!! בתחילת יוני הזמנתי אופני איזון עבור הבן שלי שהיה לו יום הולדת כשבועיים אחרי ההזמנה, ביקשתי שיעשו מאמץ לספק עד שבועיים ממועד ההזמנה, כמובן שלא סיפקו בזמן שביקשתי וגם לא הודיעו שלא יצליחו לעמוד בבקשה. לא ניתן להשיג אף אחד בשירות לקוחות. אחרי שלושה שבועות ובשיא חוצפתם שלחו משוב על המוצר שכמובן עדיין לא הגיע, השיא הגיע אחרי כמעט חודש ימים מההזמנה כאשר התקשר נציג שלהם והודיע שהמוצר לא במלאי, לקח להם כמעט חודש ימים להודיע לי שהמוצר לא במלאי !! כמובן שאחרי ביטול ההזמנה הזמנתי ממקום אחר וקיבלתי תוך שלושה ימים. בקיצור לא להתקרב לטוילנד.
לצערנו אכן לא עמדנו בזמנים עקב הצטברות הזמנות מתקופת הקורונה, והמוצר אזל במלאי. אנחנו מתנצלים ומבטיחים כי אין זה משקף את מצבנו הרגיל. נשמח שתחזור לרכוש אצלנו שנית ולתת לך את חויית השירות הטובה ביותר שניתן. תודה

מבקשים כסף בשביל שליח עד לבית - שלוש שבועות וההזמנה לא הגיעה בשום אתר באינטרנט שליח עד הבית לא לוקח שבועיים!!! לא לסמוך
גביית תשלום עבור שליח עד הבית היא דבר מקובל והגיוני בכל החברות ולא רק אצלנו. זמן ההתחייבות לאספקה המצוין באישור ההזמנה וגם לפני העברת התשלום הינו 12 ימי עסקים כולל המשלוח והלקוחה קיבלה את החבילה ביום העסקים ה- 11. איננו מבינים על מה הפניה.

על הפנים! ההזמנה הגיעה בחודש של עיכוב עם חוסרים. לא להזמין משם בחיים. שירות מחפיר וחוסר מקצועיות.
אנו מתנצלים, זו טעות אנוש במחסן. הלקוחה זוכתה עבור המוצר שלא קיבלה מיד לאחר שהוצע לה משלוח שלו (על חשבוננו) והיא סירבה. טעויות יכולות לקרות ונתנו מענו מיידי ופתרון מיד עם יצירת הקשר. תודה

עשינו הזמנה ב26.4.20, רק היום (11.6) אחרי השתקשרתי אליהם נזכרו להגיד שאין להם את כל הדברים ואם אני רוצה הם יכולים להוציא רק 3 פריטים שקיימים אצלם. כל הפיצוי שהציעו היה לשלוח שליח תוך 5 ימים. פעם אחרונה שאני מתקרב לשם.
לצערנו בגלל הקורונה היה גידול משמעותי בהזמנות ואנו עדיין משתדלים לסגור פערים ועובדים ימים ולילות לשם כך. הלקוחה עשתה הזמנה במשלוח באמצעות דואר רשום והוצע לה שנשלח את הפריטים עם שליח עד הבית במקום. אנו מתנצלים שאינך מרוצה, אנו משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר בתקופה הכה מאתגרת הזו. תודה

הזמנו מזרון לתינוק כבר לפני יותר מחודש. עד עכשיו ההזמנה לא יצאה, אין מענה במייל או בטלפון, וחמור מכך, כאשר מנסים להתקשר, השיחה מתנתקת עקב "עומס" והכל בתירוצי "קורונה". המשק כולו חזר כבר מזמן לפעול, אבל משום מה החנות הזו עדיין מלאה בתירוצים עד כדי כך שאפילו לענות לטלפון אין להם זמן. מעניין אם אחרי כל כך הרבה תגובות מאוכזבות ועשרות לקוחות שלא קיבלו את ההזמנה, במה הם כל כך עמוסים??? התשלום כמובן חוייב כבר מזמן. מן ההגינות שאם אין באפשרותה של החנות לעמוד בהזמנות, לפחות שיעדכנו כדי שנדע לא לחכות לשווא. ממליצה להתרחק מהחנות הזאת!! שירות נוראי וחוסר אמינות!!
ראשית חשוב לנו לציין כי הלקוח לא חויב. למעשה, איננו מחייבים אף לקוח לפני ליקוט ההזמנה והוצאתה במשלוח. הכנסת פרטי האשראי באתר רק מהווה אישור לרכישה ותפיסת מסגרת בכרטיס האשראי. שנית, היה לנו גידול לא פרופורציונלי בהזמנות בתקופת הקורונה וכן, אנחנו מתמודדים עם הכמויות עד עכשיו ועובדים ימים כלילות על מנת לסגור את הפער. זה נכון שהמשק חזר לעבוד כמעט במלואו, אנחנו מעולם לא עצרנו מה שצריך להמחיש את הכמויות. אנו מתנצלים על שהלקוח אינו מרוצה מהשירות, יחד עם זאת, לאחר ששלח פניה לביטול העסקה, היא בוטלה מיד וללא דיחוי. אנו באמת משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר לכלל לקוחותינו, לצערנו אנו עדיין לא מצליחים לסגור את הפערים הרבים שנפתחו אולם אנחנו בדרך הנכונה לכך. תודה

ההזמנה הגיעה לאחר מעל חודש ימים. ליצר דיוק חודש וחצי!!! לא אזמין מהם שוב. זה ממש מוגזם בשביל שילוח בתוך הארץ. כבר מהר יותר להזמין מחו״ל.
הלקוח ביצע את ההזמנה ב- 9.4, שיא תקופת הקורונה. עבדנו במתכונת מצומצמת לפי הנחיות משרד הבריאות ולא הצלחנו לעמוד בקצב ההזמנות. אנו מתנצלים, בימים כתיקונם אנחנו לרוב עומדים בזמנים. עמך הסליחה,

לא ממליץ!! כמה אפשר לתרץ את השירות לקוחות הנוראי בגלל הקורונה?? לא יכולים לעמוד בעומסים אז תסגרו את האתר וטפלו בהזמנות הקיימות. הזמנתי אמבטיה לתינוק ב 28.4. עד היום לא קיבלתי אותה ואף אחד לא עונה במייל או בטלפון. ובשיא החצופה עוד שולחים לי חוות דעת כל המוצר. שירות מביך. העיקר לקבל הזמנות בלי יכולות לטפל בהן.
אנו מתנצלים שלא הצלחנו לטפל בך בצורה הטובה ביותר. מבדיקתי ההזמנה בוטלה לבקשתך לאחר פנייתך ולא חויבה.

ביצעתי הזמנה בתאריך 13.4 וטרם קיבלתי את המשלוח לא עונים לטלפונים ולא עונים כשפונים אליכם בכתב זאת פעם אחרונה שאני מבצעת הזמנה מכם פשוט זלזול בלקוח מאכזב!
מבדיקתי ההזמנה יצאה ללקוחה עם פיצוי עבור העיכוב שנוצר מהעומס בשל תקופת הקורונה (שלצערנו עדיין לא מאחורינו). אנחנו עונים הן לטלפון והן למייל ועובדים ימים כלילות על מנת לתת מענה. תיגברנו את הצוות שלנו ואת שעות המענה, ממש ממש לא מזלזלים בלקוחות שלנו. תודה

לא לקנות מהם!!! שלחו לי מוזר אחד משומש (צעצוע מים ) ומוצר אחד שבור !!! (אופני איזון) אין מענה בשירות לקוחות "סליחה אם שיחה המתנתקת" - והיא תמיד פשוט מתנתקת כמה שניסיתי להתקשר. באימייל גם אין מענה פשוט הלך הכסף
הלקוחה שלחה פניה ומטופלת, לוקח זמן כיוון שאנחנו צריכים לקבל תשובות גם מספקים עמם אנחנו עובדים. אנו מבטיחים כי את נמצאת בטיפול ותקבלי תשובה בהקדם. תודה

פשוט ביזיון!!! אם אתם לא עומדים בעומסים ואין כח אדם, למה לא לסגור את האתר לאלתר!?!? הזמנתי ב19.4 ועד היום אני לא יודעת איפה ההזמנה שלי!!!! לא עונים בשום מקום! המינימום זה לענות לטלפון! גם במיילים ניסיתי ופשוט אין מענה כבר מעל שבועיים! העיקר לעבור על התגובות בפייסבוק ולמחוק תגובות יש לכם זמן!
הלקוחה פנתה אלינו ב- 14.5 ושינתה אופן שילוח לאיסוף עצמי לצורך קידום ההזמנה. ב- 20.5 קיבלה את כל המידע לגבי הזמנתה ולמחרת כבר קיבלה אישור להגיע לאסוף. נכון, לא עמדנו בעומס, אבל איך זה היה מרגיש לך לו היינו סוגרים את האתר בו רכשת? אנו מניחים כי היית מרגישה שגנבו אותך ולקחו לך את הכסף, ולכן לא יכולנו לעשות זאת, בנוסף, לצערנו אין אפשרות באתר להגביל את כמות ההזמנות הנכנסת ליום, אנו עובדים עם פלטפורמה שלצערנו אינה מאפשרת זאת. אנו מבינים את חוסר שביעות הרצון ואת התסכול, זה לא כך בדר"כ. אגב, הפייסבוק מתופעל ע"י ארגון חיצוני. תודה,

לא להתקרב!!! הזמנתי פעמיים דרך האתר, המתנתי מעל לחודש והחבילות לא הגיעו. בנוסף, זמן המתנה ארוך מהרגיל במוקד הטלפוני. לסיכום- לא להתפתות מכמות המוצרים ומהמחירים כנראה שלא תזכו לקבל את אשר הזמנתם
אנחנו מתנצלים, משבר הקורונה תפס אותנו לא מוכנים ונאלצנו להתמודד עם כמות הזמנות שמעולם לא הייתה לנו. תיגברנו את הצוות, החלפנו ספקים וזירזנו טיפולים וכעת אנחנו עמלים על סגירת הפערים. נשמח שתתן לנו הזדמנות להוכיח את עצמנו בעתיד. תודה,

לא להעיז להזמין דרכם. גם לא מוצר אחד... לקחו ממנו 409 ש"ח ב-22/4/2020 שלא היה במלאי ושלחו מייל היום שביטלו את ההזמנה 5/12/2020 וכיון שלא היה חיוב, לא מזכים אותי. במהלך הימים האחרונים התקשרי כמה פעמים וטענו שזה כבר בחברת משלוחים וחברת משלוחיפ טענה שלא הגיע אליהם עדין... הם חייבים להחזיר את הכסף ולא הוחזר!
אנחנו לא מבינים במה מדובר, זיכינו ושלחנו מייל על כך. המוצר חסר, איך יכול היה לצאת למשלוח אום הוא חסר? ההזמנה זוכתה במלואה לאחר שחויבה בגלל טעות אנוש, תודה.

קניתי בתאריך 28/04/2020 מוצר 2 נדנדות תלויות ועד היום ה- 11/05/2020 לא יצרו שום!!! קשר לא מגיבים למיילים ולא מרימים טלפונים. אומרים בתקליט שלא מחייבים על המוצר לפני שהוא יוצא מהחנות, בתכל'ס חוייבתי באותה שנייה, והמוצר לא הגיע ואין מהם שום תגובה!!! לא מומלץ ממש ממש!!!!
אנחנו נתונים בעומס מאוד גדול ולא מספיקים לענות לפניות בזמן, אך אנחנו מטפלים בהזמנות במהירות האפשרית. ה"חיוב" אינו באמת חיוב אלא תפיסת מקום על הכרטיס שמשתחרר לאחר 10 ימים במידה ולא מתבצע חיוב (ניתן לבדוק זאת גם מול חברת האשראי). אנחנו עונים לשיחות אך כפי שציינתי יש עומס מאוד גדול ולא היינו ערוכים למשבר בהיקף כל כך גדול. עמך הסליחה