
לא להתקרב!! הזמנתי כיריים גז ארבע להבות. הדעת נותנת שאקבל מוצר חדש. למרות זאת, קיבלתי כיריים משופצות ברישול, עם 2-3 דפיקות שנצבעו ברשלנות בגוון שונה מהגוון הלבן המקורי. טענו שכך קיבלו את המוצר מהמפעל. לא מאמין לשום מילה שלהם. הבטיחו שישלחו לי כיריים חדשים ולא שמעתי מהם חצי שנה. לאחר חצי שנה, הם התנערו מאחריות לחלוטין. בושה וחרפה.. אם הייתי יכול לתת פחות מכוכב אחד, הייתי נותן.
לקוח קיבל יום לאחר הזמנתו כיריים ארוזים חדשים וחתומים מהיבואן. לטענתו היו שרוטים דבר שקשה מאוד לראות גם בתמונות ששלח. למרות זאת הוצע ללקוח להחליפם או להחזירם בתוספת פיצוי, אולם הלקוח התעקש שעלינו לשלם על ביקור של טכנאי הגז ???? צר לנו כי נראה שאינו מרוצה מהקניה או מהצעת הפיצוי אנו מצידנו נמשיך להעניק שרות 5 כוכבים לכל לקוחותינו.























