
שירות לקוחות נוראי העובדת חסרת מקצועיות ומזלזלת בלקוחות ותיקים הם לא סיפקו את המוצר עד היום ולא לקחו אחוריות, יחס מביש וחוסר מקצועיות. פשוט ביטלנו עיסקה ולא נחזור יותר. מאכזב מאוד.
אנו מעריכים כל לקוח וכל ביקורת, ורואים בה הזדמנות להשתפר. במקרה זה התרחשה תקלה מצד היבואן ספק המוצר, וברגע שהנושא הובא לידיעתנו פעלנו באופן מיידי לטיפול ולמציאת פתרון מהיר והוגן. הוצעו ללקוחה מספר אפשרויות לפתרון וכן פיצוי, מתוך רצון אמיתי לסיים את העניין לשביעות רצונה. אך הלקוחה דיברה לכל הנציגים שניסו לפתור את הבעיה בכעס ובזלזול רב ( מאיר בעל החנות , עדי מנהלת שירות לקוחות , וכן לנציגת היבואן שאינה עובדת בחנות המאיר ונסתה לשוחח עם הלקוחה ולהסביר שהתקלה קרתה אצלם , אצל היבואנים). משלא התקבלה אף אחת מהאפשרויות שהוצעו, בוצע ביטול מלא של העסקה וכרטיס האשראי זוכה במלואו. אנו מצרים על התחושה שנוצרה ולוקחים אחריות על חוויית השירות, גם כאשר התקלה אינה ישירה שלנו. נמשיך לעשות כל מאמץ כדי להעניק שירות מקצועי, הוגן ואחראי לכל לקוחותינו. נ.ב -יום לאחר שהלקוחה זוכתה במוצר , נהג משלוחים של החברה סיפק ללקוחה את המוצר. הלקוחה בחרה להשאיר את המוצר אצלה , ואמרה לנהג להגיד לבעל החנות שיצור איתה קשר טלפוני בשביל לחייבה.



















