מפרסם ב-zap מאז 2003

‎המאיר‎ ‏(Hameir)

חנות און-ליין (2 סניפים)

4.85 / 5 ממוצע מבוסס על 112 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: המאיר
נמצאו 3359 חוות דעת גולשים על המאיר
abigailsarnat
abigailsarnat
26.02.2026
מוצר שנרכש: הנרי פט בלו שואב אבק

שירות לקוחות נוראי העובדת חסרת מקצועיות ומזלזלת בלקוחות ותיקים הם לא סיפקו את המוצר עד היום ולא לקחו אחוריות, יחס מביש וחוסר מקצועיות. פשוט ביטלנו עיסקה ולא נחזור יותר. מאכזב מאוד.

תגובת החנות

אנו מעריכים כל לקוח וכל ביקורת, ורואים בה הזדמנות להשתפר. במקרה זה התרחשה תקלה מצד היבואן ספק המוצר, וברגע שהנושא הובא לידיעתנו פעלנו באופן מיידי לטיפול ולמציאת פתרון מהיר והוגן. הוצעו ללקוחה מספר אפשרויות לפתרון וכן פיצוי, מתוך רצון אמיתי לסיים את העניין לשביעות רצונה. אך הלקוחה דיברה לכל הנציגים שניסו לפתור את הבעיה בכעס ובזלזול רב ( מאיר בעל החנות , עדי מנהלת שירות לקוחות , וכן לנציגת היבואן שאינה עובדת בחנות המאיר ונסתה לשוחח עם הלקוחה ולהסביר שהתקלה קרתה אצלם , אצל היבואנים). משלא התקבלה אף אחת מהאפשרויות שהוצעו, בוצע ביטול מלא של העסקה וכרטיס האשראי זוכה במלואו. אנו מצרים על התחושה שנוצרה ולוקחים אחריות על חוויית השירות, גם כאשר התקלה אינה ישירה שלנו. נמשיך לעשות כל מאמץ כדי להעניק שירות מקצועי, הוגן ואחראי לכל לקוחותינו. נ.ב -יום לאחר שהלקוחה זוכתה במוצר , נהג משלוחים של החברה סיפק ללקוחה את המוצר. הלקוחה בחרה להשאיר את המוצר אצלה , ואמרה לנהג להגיד לבעל החנות שיצור איתה קשר טלפוני בשביל לחייבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ירון
ירון
11.12.2025
מוצר שנרכש: תנור אפיה בנוי משולב מיקרוגל סאוטר דגם GALAXY6071B

אזהרת צרכן-אי עמידה בהתחייבות ובחוק רכשתי לאמא שלי קשישה בת 80 מהחנות תנור משולב מיקרו מדגם-GALAXY 6071B בהתאם לאישור ההזמנה וחשבונית הרכישה מצ"ב בפועל סופק לי דגם שונה - CUISINE 6071B כמפורט בתעודת המשלוח. מדובר באי-התאמה מהותית בין המוצר שהוזמן לבין המוצר שסופק, כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן. למרות פנייתי המיידית, החנות סירבה לבטל את העסקה או לזכות אותי בהתאם להוראות החוק. רק לאחר התערבות של חברת אלקטרה, אשר הודתה בטעות אספה את התנור מהבית של אמא שלי וזכתה את החנות והורתה לזכות אותי, בוצע לבסוף הזיכוי אחרי פניות מרובות לחנות-אך לא הוחזר לי סכום דמי המשלוח, בניגוד לחוק. במהלך ההתנהלות מולם חוויתי יחס לא מקצועי, לרבות שיחות טלפון מתלהמות מצד בעל העסק מאיר בעצמו. לאור האמור-אינני ממליץ לרכוש מהחנות, בשל פגיעה בזכיות הצרכן ,אי עמידה בהתחייבות ויחס לקוי

תגובת החנות

הביקורת הנל אינה משקפת את העובדות. מדובר בלקוח שקנה כשבוע לפני הזמנה הנוכחית מוצר אחר וגם אותו החזיר, בטענה שהמוצר גדול עבורו, הלקוח חויב במשלוח בהתאם לחוק, דבר שגרר גם אז ויכוח מצדו. גם במוצר הנ"ל הלקוח קיבל בדיוק את המוצר שאושר על ידו טלפונית, כולל צבע וגימור כפי שהוסבר מראש וכפי שהופיע בתמונות באתר. לאחר אספקה, התקנה ושימוש במוצר, הועלו טענות משתנות – תחילה לגבי תבנית (שאינה קיימת במיקרוגל), לאחר מכן צבע הידית, ולבסוף קידומת שם הדגם – כאשר הוסבר שוב ושוב שמדובר באותו מוצר זהה לחלוטין מאותו יבואן רשמי. והקידומת לפני מספר הדגם מציינת כינוי בלבד המילה CUISINE הינה בתרגום - מטבח ! חשוב להבהיר: אני, בעל החנות המאיר אני הוא שפניתי מיוזמתי ליבואן אלקטרה, וביקשתי מהם מספר פעמים לבצע זיכוי ללקוח – למרות שהמוצר סופק בהתאם להזמנה ולמרות שנעשה בו שימוש. אלקטרה נעתרה לכך לפנים משורת הדין, והלקוח זוכה. דמי משלוח אינם מוחזרים במקרה כזה בהתאם לחוק – ואין בכך חריגה או פגיעה בזכויות צרכן. החנות פועלת מעל 40 שנה בהגינות, שקיפות ושירות אישי. הביקורת אינה משקפת את המציאות ואת ההתנהלות בפועל.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dalit
Dalit
05.07.2025
מוצר שנרכש: מיקרוגל דיגיטלי סמסונג

רכשנו מיקרוגל סמסונג משולב מהמאיר. לאחר כשבועיים !!החלו תקלות- התחיל לצאת עשן מהמכשיר עם ריח חזק, הצלחת נתקעת והמכשיר מפסיק לעבוד במהלך עבודה. פנינו למוכר בבקשה שיחליף את המוצר. המוכר סירב בטענה שזרקנו את האריזה והוא לא יכול למכור את המכשיר שנית. אנו נדרשים לקחת בעצמנו לתיקון. מאחר והוא כבד נאלצנו לשלם מכיסנו לאיסוף למעבדה. נתקענו עם מוצר פגום ומוכר שקיבל תשלום אך לא לוקח אחריות על המוצר שמכר, עם שלל תירוצים של החלפת ספקים וכד'. חוסר אמינות ושירות גרוע, מאד לא מומלץ.

תגובת החנות

שלום רב, ראשית, אנו מצרים על תחושת האכזבה ומתייחסים ברצינות לכל פנייה. לצערנו, העובדות קצת שונות. הלקוח פנה אלינו כשלשה שבועות לאחר הרכישה. ולאחר שימוש במוצר . הלקוח "סיפר לנו" שכל המיקרוגלים שקנה מתלקלים אצלו תוך זמן קצר. במקרה זה היבואן הרישמי לא הסכים להחליף את המוצר בבית הלקוח , מאחר והוא עבר שימוש של שבועיים וללא אריזה ובמצב שאינו מאפשר החזרה למלאי – כפי שמוגדר במדיניות היבואן. חשוב להבין כי ברגע שמכשיר יוצא מאריזתו ונעשה בו שימוש, הוא אינו ניתן למכירה חוזרת. לשאלתינו האם יש לו אריזה ע"מ שנוכל לבצע החלפה ע"י שליח שלנו , הגיב בשלילה . להצעתינו להגיע אלינו להחליף את המכשיר, סירב . לפיכך הלקוח הופנה לתחנת השרות הסמוכה למקום מגוריו. , וכשירות נוסף דאגנו לקצר ככל שניתן את זמן הטיפול. המוצר תקין ועובד כראוי, כך שהשימוש במשפט נתקענו עם מוצר פגום , אינו מדויק. אנחנו עושים מאמצים רבים לתת שירות אמין, מקצועי ואישי לכל לקוח – כולל במקרים פחות נעימים – ותמיד נשמח לנסות לעזור ככל האפשר במסגרת המדיניות והחוק. בברכה, צוות "המאיר"

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
23.06.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
20.01.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
sigal6596
sigal6596
30.11.2023
מוצר שנרכש: מיקסר קנווד Kenwood דגם KVL6302S

לצערי, חוות הדעת שלי שלילית לחלוטין יש בידי תמונות והסרטה לאימות דברי רכשנו מיקסר קנווד באתר שלהם מדובר במיקסר של 1400 וואט בשימוש הראשון אחרי 10 דקות לישה של בצק המכשיר הפפסיק לעבוד החנות מסרבת לקבל אחריות על מוצר לא תקין שיצא מרשותה הם טוענים כי אסור לעשות בצק מעל קילו עשינו 2 קג אך זה לא מצדיק קלקלול המכשיר ב-10 דקות הראשונות של השימוש.

תגובת החנות

גברת נכבדה, ככל שאנו מצטערים לקבל "משוב שלילי" מכל לקוח שלנו, אני חייב להסב את תשומת ליבך לכך שהמשוב שלך שגוי ומוטעה ואיננו במקומו. ראשית, את רושמת בפירוש ובכנות באתרים שונים שגם בהם כתבת ביקורת שלילית עלינו, שהתקלה נגרמה על ידכם והיא תוצאה של שימוש לא נכון. את אפילו נוקבת בכמות הקמח שהשתמשת בו - שהיא כפולה מהמותר עפ"י הוראות השימוש של החברה היבואנית. זו חבלה גבירתי, לא תקלה. שנית, את טוענת ש"החנות מסרבת לקבל אחריות על מוצר לא תקיןן שיצא מרשותה" אז כבר ראינו שהחלק השני אינו נכון - המוצר יצא מרשותנו כשהוא תקין לחלוטין, ונשבר כתוצאה של פעולה אסורה שאתם ביצעתם,בניגוד להוראות ההפעלה. מאצלנו המוצר יצא תקין לחלוטין. ובנוסף, לא טרחת לציין שמנהל החנות, הציע לכם כמה פעמים תיקון ללא חיוב, במעבדות החברה, בסמוך למקום מגורייך. וזאת לפנים משורת הדין הודות לקשרי מסחר הוגנים במשך שנים רבות, למרות שמדובר בשבר וחבלה שכלל אינה מכוסה במסגרת האחריות. את כל אלה לא ציינת. רק טענת "שהחנות מסרבת לקחת אחריות" - זה ממש לא נכון ולא ראוי. חג אורים שמח!

חוות הדעת עזרה לכם?
Asaf
Asaf
10.09.2023
מוצר שנרכש: טלוויזיה שיומי 43 אינץ

בוצעה הזמנה של טלוויזיה מהאתר ולמחרת התקשרו לבשר שליבואן אין מלאי. התנהלות שגורמת ללקוח לבצע הזמנה במקום אחר שוב וגוזלת זמן מיותר.

תגובת החנות

מה לעשות לפעמים נגמר אצלינו המלאי וגם אצל היבואן . התקשנו אליך שעה אחרי ביצוע ההזמנה ? הביקורת הנ"ל מיותרת - ואינה עוזרת לנו להשתפר . נמשיך לתת שרות VIP לכל הלקוחות שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
08.08.2023
מוצר שנרכש: Midea EM9P032MX מיקרוגל

קניתי מהם מיקרוגל חדש. לאחר שבוע וחצי כפתור "זמן בישול" חדל לעבוד. החנות נתנה לי 3 אופציות; לנסוע עד לפ"ת להחליף, לנסוע עד למודיעין להחליף או לארוז ולשלוח על חשבוני. מגוחך.

תגובת החנות

צר לנו על הביקורת הנ"ל שאינה הוגנת בלשון המעטה טל רכש מיקרוגל בתאריך 24/07 – בתאריך 25/07 יום לאחר ביצוע ההזמנה סופק המוצר. המחיר שבו נרכש המוצר היה הכי זול במדינה. טל עבד עם המוצר כשבועיים . ואז פנה אלינו טלפונית כשלטענתו אחד הלחצנים לא מגיב. אריזת המוצר אינה ברשותו. כל הפתרונות שהצענו לו , נדחו על ידו. הצענו לגשת לתחנת שירות קרובה למקום מגוריו – סורב הצענו להגיע אלינו ואו לחברה ולקבל מוצר חדש. סורב הצענו לארוז את המוצר ולשלוח אלינו – סורב. מעטות החנויות שהיו נותנות שירות כזה טוב ללקוח. ללקוח זה לא הספיק וחבל! אנו נמשיך ונתאמץ לתת שירות יוצא מן הכלל לקהל לקוחותינו

חוות הדעת עזרה לכם?
jacobsagie48
jacobsagie48
17.04.2023
מוצר שנרכש: סיר לחץ סאוטר PC133

רכשתי ב11.4.23, דרך האתר המקוון, סיר לחץ סאוטר PC133 במחיר 395 ש"ח. הרכישה בוצעה, בהסתמך על הרשום באתר, כי המוצר קיים במלאי. בתאריך 13.4 התקשרו מהחנות שהסיר אינו במלאי והציעו, לחילופין, סיר אחר , סאוטר MS600, שהוא "ממש זהה, אך יקר יותר, אבל יימכר באותו מחיר של המוצר שהזמנתי". יש כאן הטעייה ברורה של צרכנים. החנות מודעת לכך שאין לה את המוצר שהזמנתי, אך למרות זאת מפרסמת שהוא קיים במלאי. זהו נסיון נואל לדוג לקוחות באופן בלתי חוקי. ביטלתי את ההזמנה תוך מחאה. המוכר אמר שיעביר את תלונתי להנהלת החנות. זה לא מפריע להם להמשיך ולפרסם את המוצר החסר כמוצר קיים. אגב, המוצר שהוצע לי כחלופי, הוא זול יותר ועולה 325 ש"ח לעומת 395 ש"ח למה שהזמנתי.

תגובת החנות

מדובר באי הבנה של הלקוח מול נציג המכירות - חברת אלקטרה יבואנית המותג "סאוטר" משווקת סיר לחץ חשמלי זהה לחלוטין ב2 דרכי שיווק לחנויות חשמל / ולוועדי עובדים. מוצר זהה לחלוטין כאשר בחנויות החשמל המוצר נמכר תחת דגם 1 ולוועדי עובדים כמתנות לחג דגם שונה. מכיוון שאנחנו חנות חשמל, בדרך כלל נמצא אצלינו במלאי המוצר של חנויות החשמל. ביום שבו הלקוח ביצע את ההזמנה היה מחסור זמני לדגם של החניות החשמל ולכן החברה סיפקה את המוצר של וועדי העובדים , שכאמור הינו זהה לחלוטין. המוצר בדגם של חנויות החשמל - חזר למלאי - 4 ימים לאחר מכן.

חוות הדעת עזרה לכם?
nachum
nachum
12.03.2023
מוצר שנרכש: קנווד 4120

קניתי 2 מיקסרים דגם S4120 קיבלתי אשור, ואף שילמתי. צלצלו שיש להם רק 1. במקום להתנצל ואולי להציע פיצוי על ההטעיה והטרחתי לחנות אחרת מר מאיר פתח עלי פה. מציג מוצר שאין להם, התנהגות ממש מאכזבת, !! ֱֱֱ

תגובת החנות

ועכשיו האמת - לקוח עשה הזמנה אכן של 2 מיקסרים בתאריך 23/02 בשעה 12:27, לנו בחנות היה 1, בדקנו אצל היבואן "ברימאג" והסתבר שהמוצר אזל מהמלאי שלהם , כך שיכולנו לספק ללקוח רק 1. פנינו ללקוח באותו היום ! כשעה לאחר ההזמנה ! בשעה 13:30 . והסברנו כפי שרשמתי שיש לנו יחידה אחת במלאי , ואין יותר מהדגם הנל בחברה. ואף הצענו דגמים דומים. לא תאמינו מה היתה תגובת הלקוח - "מכיוון שיש לכם רק 1 ולא 2 כפי שהזמנתי , "תשלמו לי פיצוי" ואם לא אכתוב עליכם ביקורת שלילית באינטרנט. כמובן שדחינו את האיום שננאמר בלשון בוטה. דיברנו אל הלקוח בצורה מנומסת . אבל בשביל להשמיץ כנראה מותר לכתוב הכל.

חוות הדעת עזרה לכם?
veredlevi23
veredlevi23
04.03.2023
מוצר שנרכש: כוס לנינ'גה

הזמנתי מוצר ,ומשלוח .באופן מפתיע לא חוייבתי על משלוחוכמובן המוצר לא נשלח אליי...לאחר חיפוש במייל מצאתי את הקבלה . השרות היה מאוד לא אדיב .יצרתי קשר מספר פעמים בכל פעם נתבקשתי להתקשר במועד אחר. לבסוף כשנענתי נאחצתי להמתין מספר דקות שברקע מתנהל שיח אישי פרטי ואני צריכה להמתין על הקו ...בסופו של דבר נאלצתי להגיע לפתח תקווה לקחת את המוצר

תגובת החנות

מצער תגובתה של הלקוחה. ורד הזמינה כוס לבלנדר במחיר של 59 ש"ח , ובפרוט סוג משלוח בחרה באופציה איסוף עצמי - ללא תשלום דמי משלוח. במייל נשלח אליה הודעה * המוצר ממתין לאיסוף עצמי * הלקוחה כותבת לאחר חיפוש במייל - מצאתי. אך מתלוננת כי השרות לא היה אדיב , כי לא ענו לה ב2 הפעמים שצילצלה מיד לטלפון. אלא אמרו להמתין רגע. בשיחה הוצע ללקוחה או להגיע לקחת כפי שציינה בהזמנה ואו להוסיף את דמי המשלוח והמוצר ישלח לביתה. הלקוחה בחרה להגיע לאסוף

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.03.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Yishai
Yishai
03.02.2022
מוצר שנרכש: מיקרוגל סאוטר MW5526

יום לאחר ביצוע ההזמנה קיבלנו טלפון שהמוצר לא זמין. כמובן שביטלנו את ההזמנה. אני לא מאשים אותם חס וחלילה בשום דבר, אבל מבחינתנו הטרחה של עכשיו לחפש שוב מוצר ולהזמין והעיכוב של יום-יומיים זה משהו שהיינו מעדיפים להימנע ממנו. אל תפרסמו באתר מוצר אם אין לכם אותו.

תגובת החנות

רק לצורך הבהרת הנושא ההזמנה בוצע בתאריך 02/02 בשעה 19:47 למחרת בבוקר - התקשרנו ללקוח ליידע שהמוצר אזל ממלאי החברה וגם מהמלאי שלנו. ואל זה ביקורות כל כך שלילית ? ? ?

חוות הדעת עזרה לכם?
juli.kedem
juli.kedem
06.10.2021
מוצר שנרכש: תנור אפייה

לשמחתי הרבה לא רכשתי! ביצעתי הזמנה באתר, חזרה אליי נציגה בשם עדי - אדיבה, נעימה, סבלנית ומקצועית. אפשרה לי לחזור אליה עם החלטה לאחר מספר שעות. צלצלתי לבצע הזמנה, עדי כבר לא נכחה במקום. ענה לי אדם שנתן לי להמתין זמן ממושך, המתנתי בסבלנות. לא הספקתי להציג את עצמי רק ביקשתי לפרגן לעדי שהסתבר לי שהיא למעשה בתו של אותו אדם (שלא הזדהה בשם) חטפתי "מקלחת" של נזיפות במשך מספר דקות בהם לא הוצאתי הגה. לסיכום, אותו אדם היה מאוד טעון, כעוס ודיבר בצורה מאוד מאוד לא מכבדת. הוא "תרגם" את האדיבות והסבלנות של עדי למעשה לא כלכלי ורווחי מבחינתם, איחל לי בריאות וניתק את הטלפון. נותרתי ללא מילים. למרות החוות דעת הרבות על החנות הייתי ממליצה לחשוב פעמיים.

תגובת החנות

צר לנו על תגובת הלקוחה מדובר באי הבנה טלפונית ואי הבנת היכולת של חנות אינטרנטית לשוחח עם לקוחה למעלה משעה. הלקוחה דיברה עם נציגת מכירות עדי שהיתה סובלנית ושוחחה עם הלקוחה זמן ממושך מאוד, שבסיומה הלקוחה החליטה לא לרכוש ולהמשיך לבדוק. בשיחה נוספת שניה במספר, הלקוחה דרשה ששוב יעברו איתה על כל מגוון המוצרים ויפרטו את כל ההבדלים. הנציג ששוחח איתה הסביר לה בצורה יפה , שאין לו אפשרות לעשות את הנ"ל שוב. הלקוחה זעמה על כך , והתחילה לדבר בצורה שאינה נאותה. והחליטה " ללמד את בעל החנות לקח " באם זאפ יאפשרו לנו לצרף את הקלטת השיחה תוכלו אתם הלקוחות להתרשם מחוסר הבנת הלקוחה את רוח השיחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
מלכה
מלכה
12.07.2021
מוצר שנרכש: מגהץ קיטור פיליפס 9682

רכשתי אצל המאיר ב-27.6.21 את מגהץ הקיטור החדיש והיקר ביותר של פיליפס בארץ. להפתעתי הוא הגיע עם מים במיכל ושחיקה של הפקק. עוד באותו יום פניתי למאיר שמייד התנער מהעניין והסביר שככה זה מגהצים. התעקשתי והוא הבטיח לבדוק עם היבואן. עד היום הוא לא חזר אלי.

תגובת החנות

מלכה שלום האמת שאני נדהם מהביקורת שלך. צילצלת אלינו ב26/06 ענה לך מיד בחור בשם דניאל, האזין לתלונתך , אמר לך שזה מוצר חדש שקיבלנו מהיבואן יום לפני המשלוח לביתך. וביקש שתשלחי תמונות לווטסאפ. וקיבלת את הטלפון והווטסאפ האישי של בעל החנות. לאחר משלוח התמונות שלך , חזר אלייך מאיר בעל החנות , ושלח לך תמונות וסירטונים להראות שכל מגהצי הקיטור של פיליפס , מסופקים לאחר בדיקה יסודית עם מיים , ולכן אלו שאריות המים שאת רואה. גם תשובת חברת "אלקטרה" יבואני פיליפס לישראל היתה זהה. באם רצונך להחזיר את המוצר ולקבל את כספך חזרה - הינך מוזמנת ליידע אותנו. איפה היתה פה התנערות ? למה לכתוב ביקורת שלילית ?

חוות הדעת עזרה לכם?
igkh
igkh
27.05.2021
מוצר שנרכש: מגהץ Laurastar

המוצר ( מגהץ Laurastar) אינו עומד בתיאור. החזר כספי נעשה לאחר יצירת קשר עם Paypal

תגובת החנות

אנחנו לא מבינים את הביקורת השלילית של הלקוח ... לקוח רכש מוצר ולטענתו המפרט שכתןב גם אצלי וגם בכל האתרים וגם באתר של היבואן אינו תואם את המפרט הנכון שלדעתו שמור להיות. לא התווכחנו איתו - אמרנו לו להחזיר את המוצר ושיזוכה בכל הסכום ששילם. המוצר הוחזר ביום שישי ןמכיוון שהתשלום נעשה דרך אמצעי התשלום פייפאל ,והנהלת החשבונות לא עובדת ביום שישי. נאמר ללקוח שבתחילת השבוע יבצעו נציגי הנהלת החשבונות את הזיכוי מול פייפאל. הלקוח קיבל הנ"ל ואישר. הופתענו כשמיד בתחילת השבוע נפתחה תלונה במרכז פייפאל. נשאר לנו רק להצטער על מהלכיו התמוהים של הלקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
Irit M. Nassie
Irit M. Nassie
26.01.2021
מוצר שנרכש: שואבי אבק MIDEA

הזמנתי שני מוצרים זהים. הופתעתי מאיכות השרות כשהתקשרו לברר אם לא טעיתי. המשלוח הגיע למחרת - עוד הפתעה טובה, אלא שהגיע רק מוצר אחד. מאז אני בפניות אל החנות שמפנה אותי אל חברת השילוח ואל חברת השילוח שטוענת כי קבלה רק מוצר אחד... חבל. כי חשבתי שמצאתי מקום מצויין לקנות עוד מותרים שבתכנון.

תגובת החנות

כאשר מקבלים ביקורות כזאת - נשארים ללא מילים..ההזמנה סופקה תוך 48 שעות. תקראו את התגובה ותבינו. הלקוחה בצעה הזמנה ל2 שואבי אבק בתאריך 24/01 בשעה 13:05. בשעה 13:15 קיבלה שיחת טלפונית לשאול האם רצונה אכן ב2 ואין טעות. המוצר יצא בו ביום למשלוח. למחרת 25/01 בשעה 13:27 הלקוחה רושמת לנו מייל נזעם מדוע הגיע רק שואב 1. אנחנו חוזרים אליה בטלפון ומסבירים שהוצאנו למשלוח 2 שואבי אבק כפי שהתבקשנו והנ"ל נשלחו בגלל הגודל כ2 חבילות נפרדות. לפעמים חברת המשלוחים לא מספקת את המוצרים ביחד למרות שרשום לה על המוצרים חבילה 1/2 ועל החבילה השניה 2/2. ושלא תדאג שאנחנו בטוחים שהיא תקבל גם את השני כמובטח תוך 7 ימי עבודה. למחרת הלקוחה שולחת לחברת המשלוחים הודעות שונות ודורשת לדעת מה קורה עם המשלוח. והפקידה בחברת המשלוחים מפנה אותה אלינו חזרה. בשעה 16:22 הלקוחה רושמת אלינו מייל "שאבצע הכחשת עסקה מול חברת האשראי? [16:15, 1/26/2021]" אני שוב מצלצל ללקוחה ושוב מסביר שהיא תקבל את החבילה ה2. ומדוע היא רושמת מיילים מאיימים שתודיע לחברת האשראי על הכחשת עיסקה? תגובתה" על תחנך אותי " הלקוחה קיבלה את המוצרים תוך 48 שעות

חוות הדעת עזרה לכם?
אורן
אורן
21.10.2020
מוצר שנרכש: כיריים גז מידאה 6516

קניתי מהם הרבה מוצרים, מיקרוגל, דייסון, מקרר, כיריים וכו'. השירות היה נוראי. לא רק שלאף אחד מהעובדים מלבד מאיר אין מושג מה הולך, כל שיחה הם עונים "צריך לבדוק עם מאיר" - אז מה הטעם? הגיע טכנאי גז של חברת סופר גז להתקנת הכיריים של חברת MIDEA וכאשר הותקן גילינו שהלהבה הגדולה לא עובדת. פניתי למאיר שכן מדובר בכיריים שהגיעו ממנו רק יום לפני כן והן חדשות לגמרי - והוא אמר לי שאני צריך להזמין שוב את טכנאי הגז בעלות של 199 ש"ח כדי שיתן חוות דעת כתובה, אחרת אף אחד לא יחליף וצריך לשלוח את זה לשלושה שבועות למעבדה. ציינתי בפניו שמדובר במוצר חדש לגמרי שנרכש יום לפני, ונפתח והותקן ע"י איש מקצוע - ושראוי שהוא ישלח לי מוצר חלופי לפחות לשימוש עד שזה יתוקן - או כמובן בצורה עדיפה יותר מוצר חדש במקום המוצר הזה ויטפל מול האחריות של המוצר. מאיר מצידו ענה שאין מה לעשות וזה מה יש. מכיון שהכריים עלו לי 600 שקל, העדפתי לקנות במקום אחר כיריים אחרות במקום להמשיך ולהתעצבן על השרות הלקוי. תודה לאל שלא היה מדובר בבעיה במקרר. העיקר שכשביקשתי מחיר כולל לכל המוצרים שקניתי במעל 10 אלף שקל, אמר לי מאיר שלהזמין אצלו זו חווית השירות הנפלאה ששווה גם אם המחיר מעט גבוה יותר מאחרים. כאמור - שקר וכזב. מחירים יקרים - וכאמור השירות לא שווה את זה. ** עדכון מהיום - פניתי לחברת מידאה אתמול - היום הגיע טכנאי שהחליף את הכריים. בלי כאב ראש ובלי בלאגן. עצוב שחברת המאיר שורפת לקוחות קבועים שלה בשביל לא להתעסק עם השירות (הנפלא יש לומר) של היבואן.

תגובת החנות

מצטערים על תגובתו של הלקוח. הלקוח התלונן על כיריים גז לא תקינים שקיבל. החוק במדינת ישראל בכיריים גז מחייב התקנת המוצר ע"י טכנאי גז. ולכן הלקוח נשאל האם הכיריים הורכבו ע"י טכנאי שבדק וראה שהם לא תקינות. וזאת גם ע"מ שיקל עלינו להחליפם בחברה. תגובת הלקוח היתה יהירה בלשון עדינה - אתם לא תגידו לי מי צריך להתקין. אני מחליט שהכיריים לא תקינות. ואתם תחליפו. השיחה התנהלה בטונים צורמים תוך כדי שהלקוח טורק את הטלפון. התקשרתי אישית למנהל חברת מידאה וביקשתי שיעזור לי במקרה הנ"ל - ואכן הבטיח שיעזור ויחליף את המוצר למרות שהלקוח פעל בניגוד לכל הנהלים למוצרי גז. בגלל פנייתי והשארת מספר הטלפון של הלקוח - כאשר הלקוח פנה אליהם - הוא קיבל מהחברה שירות של החלפה - שכמובן לא היה מבוצע ללא פניתי לחברה. הלקוח בוחר להציג את המקרה בצורה שונה ושגויה וחבל.

חוות הדעת עזרה לכם?
roni
roni
18.10.2020
מוצר שנרכש: מאוורר קיר בלוסטאר

מחייבים בתשלום 39 שקל דמי משלוח למרות שבפרסום בזאפ מופיע משלוח חינם. טוענים שזאת טעות של זאפ, אך לא טורחים לדאוג שזאפ יתקנו את הטעות. בשיחת טלפון לא טרחו בכלל לנסות לתקן את הבעיה ופשוט ביטלו את ההזמנה. בשנת 2020 הייתי מצפה שינסו לפתור את הבעיה יחד איתי. לא קרה וחבל.

תגובת החנות

מצער תגובת לקוח שמבוססת על אי הבנה על מה שנאמר לו טלפוני. מהשרות לקוחות התקשרו עם הלקוח ביום ביצוע ההזמנה ומסרו שאין את הדגם שהזמין בחברה ( סוף עונת המאוררים ) ויש רק דגם יותר גדול ויותר יקר. הלקוח טען שבמקום אחר הוא יכול כן לקנות ואפילו כולל משלוח בדואר רשום ובלי תשלום ניסו להסביר לו שלא סביר ששולחים מאוורר בדואר רשום ועל משלוח שליח יש תוספת של שליח ושינסה אכן לקנות במקום אחר ואולי להם נשאר להם במלאי

חוות הדעת עזרה לכם?
arnondynamics
arnondynamics
05.10.2020
מוצר שנרכש: מכונת כביסה בקו 7515

ב- 21.09.20 רכשתי מכונת כביסה בקו בתוספת משלוח מהיר של 3 ימים. המכונה לא הגיעה בזמן, זיכו אותי בדמי המשלוח המהיר. ביקשתי שלפחות יזרזו את המשלוח הרגיל. אמרו שאין להם אפשרות ליצור קשר טלפוני עם חברת השליחויות, אלא רק במייל, ולא חזרו אלי במשך 8 ימים. בתאריך 30.09.20 חברת השליחויות יצרה איתי קשר ותיאמה איתי משלוח ל- 4.10.20. המשלוח לא הגיע בזמן. לאחר שחברת השליחויות יצרה איתי קשר ניסיתי לתאם, כנדרש, ביקור של טכנאי מטעם היבואן ("ברימאג"). התקשרתי ליבואן, המתנתי על הקו במשך 26 דקות ולבסוף השיחה נותקה. התקשרתי שוב, המתנתי על הקו במשך 36 דקות, ושוב השיחה נותקה. התקשרתי למאיר מ"המאיר" וסיפרתי לו על כך. הוא אמר לי שאין לו אפשרות ליצור קשר עם היבואן, מלבד המענה הטלפוני שפתוח לכולם. לאחר שהמכונה לא סופקה בזמן, פעמיים, התקשרתי למאיר מ"המאיר" וביקשתי שיזכה אותי. הוא לא הסכים. לאורך כל תהליך ההתקשרות עם מאיר מ"המאיר", הוא התלונן על כך שאני דורש מימנו להיות אחראי גם על המשלוח וגם על ביקור הטכנאי, והשיב לי בשלוש מנטרות: 1. "זה לא מצב רגיל" 2. אני לקוח בעייתי 3. הוא נותן לי את השירות והיחס הטובים ביותר שניתן להעלות על הדעת. מדוע זה לא מצב רגיל שאלתי, להיפך! הרי כבישים פנויים לחלוטין (בעקבות סגר הקורונה) והשליחים עובדים,. הוא השיב: יש עלייה במספר ההזמנות של מוצרי חשמל בעקבות המצב.

תגובת החנות

חנות "המאיר" מצטערת שלקוח בוחר להשמיץ ללא סיבה . מצרף לכם את הפרטים המדויקים ותיווכחו האם יש סיבה. לצערינו לא תמיד אנחנו מסוגלים להתמודד עם כל לקוח . תקופת החגים שבין ראש השנה לסוכות מתאפיינת במעט ימי עבודה ( יום שישי , שבת , ערב יום כיפור ויום כיפור אינם ימי עבודה) יומיים לאחר ביצוע ההזמנה, הלקוח מאשר אספקה רגילה תוך 7 ימי עבודה . אין אפשרות בגלל התקופה להבטיח אספקה מהירה. הלקוח מצלצל כמה פעמיים ביום ,כל יום. בדרישה להקדים. ומבקש לקבל הנחות והחזרי מחיר על המחיר המוסכם שהוזמן. כאשר מנסים לתאם איתו את האספקה - אינו זמין. דורש שאנחנו נדבר בשבילו עם הטכנאי ונקבע תאריך גם לפני שהמכונה סופקה. מכיוון שהוא אינו מצליח, תוך כדי השיחה איתו אנחנו מצלצלים למרכז תיאום עונים לנו לטלפון ... ביום שלבסוף נקבעת האספקה - הלקוח טוען שמכיוון שהנהג איחר בכמה דקות - "על הנהג לשלם קנס" ולהוביל עבורו ולפנות מוצר אחר שאינו נכלל בחוק פינוי. כאשר הנהג מסרב לפנות- הלקוח מודיע לו שהוא מעניש אותו ולא מוכן לקבל גם את המכונה החדשה. מקווה שאתם הלקוחות מבינים שלא תמיד הצדק עם הלקוח . הלקוח יזוכה במלוא המחיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Oren
Oren
02.10.2020
מוצר שנרכש: Mw560

קניתי מיקרוגל שכעבור פחות מחודש התחיל לעשות רעשים. החנות שולחת אותי לשירות אלקטרה. בעיניי החנות צריכה לתת שירות כיוון שמדובר בפרק זמן כה קצר שהמוצר נמצא פגום, ולא לשלוח אותי ליבואן. בקיצור החנות רק מוכרת ואין לה שירות לקוחות ואני לא ארכוש להבא בחנות כזו.

תגובת החנות

מיקרוגל נקנה ביום א תאריך 9/08 - סופק לבית לקוח ביום ג' 11/08 ( 48 שעות מההזמנה והמוצר בבית לקוח) בתאריך 02/10 הלקוח מצלצל למספר הטלפון של מחלקת חלקי החילוף והמעבדה שלנו ( בעסק גדול כמו שלנו יש "נתב שיחות" ) ומתלונן בפני הנציג שענה לו שהמיקרוגל שרכש לפני כ7 שבועות מרעיש. תשובת נציג המעבדה נכונה והגיונית - בתלונה על רעש שנשמע ללקוח כחריג לאחר כחודשיים מתאריך הרכישה יש לפנות למעבדת שירות של היבואן "אלקטרה" הקרובה למקום מגוריכם. צר לנו שהלקוח בחר בדרך של השמצה , במקום לבקש את נציג המכירות / נציג שירות ואו את המנהל ע"מ שיוכלו וינסו לעזור לו.

חוות הדעת עזרה לכם?
TalTnn
TalTnn
30.06.2020
מוצר שנרכש: ריטר פינו 01

שרות גרוע ביותר! קיבלתי המלצה על מכשיר פריסת נקניק שאלתי 5 פעמים אם זה יעשה את העבודה, וקיבלתי ״ברור, בטח, עובד נהדר, יחתוך בקלי קלות״ כמובן שהמכשיר עללל הפנים - ראיתי אחרי פריסה ראשונה, ואז כמובן ... פתחת - אי אפשר להחזיר ! אז למה להמליץץץץ ? לא מכיר לא יודע זאת גם תשובה ! אחרי ויכוחים הזכים לקבל חזרה בניקוי 30% מהמכשיר! אני לפני כניסה לבית וצריך לרכוש מוצרי חשמל ב עשרות אלפי שקלים מזל שהתחלתי בקטן והבנתי מול מי אני עומד .... לא יראה אותי יותר לעולם

תגובת החנות

מצער שיש לקוחות "כפויי טובה" - הגיעו לרכוש מכשיר שמשמש לפריסת נקניק ללא כרטיס אשראי .את מספר כרטיס האשראי הבעל יתן דרך הטלפון. מקבלים במשך כחצי שעה הסברים על סוגי מכשירים שונים. מבינים שאין אפשרות להחזיר מוצר להכנת מזון לאחר שימוש! קונים מכשיר איכותי תוצרת גרמניה. משתמשים בו , ואז מחליטים שלא בא להם! לאחר שיחות טלפון עם היבואן ולמרות שהובהר במהלך הקניה שאין אפשרות להחזיר מוצר לאחר שימוש. הוחלט בהסכמתם ואישורם שיזוכו בהפחתת מחיר, כי את המכשיר הנ"ל אין אפשרות למכור כחדש. לפנים משורת הדין אביזרים נוספים שנרכשו עם המכשיר ולטענתם לא היו בשימוש זוכו במחיר מלא. כך שהזיכוי בהפחתת 30% היה רק על גוף המנוע שהוחזר עם חתיכות בשר עליו. ועל שאר החלקים קיבלו זיכוי מלא. אז תחליטו אתם האם הלקוח הנ"ל "כפוי טובה"?

חוות הדעת עזרה לכם?
Max
Max
31.05.2020
מוצר שנרכש: wtv6411BS

הזמנתי ממך מכונת כביסה חדשה. שלחת לי מכונה עם שקע ענק בתוכו. כשהתקשרתי אליך אמרתה שזו לא האחריות שלך. אני דורש שתתקן את זה.

תגובת החנות

לפעמים גם כשרוצים לתת שרות נתקלים בבעית "לקוח". הלקוח אינו דובר עברית. משתמש בחברים ובגוגל תרגום. צלצל לראשונה לפני 3 חודשים כשבוע לאחר קבלת המוצר וביקש בשיחת הטלפון "טכנאי לצורך התקנה " - נמסר לו הטלפון של השרות - לצורך קביעת מועד לטכנאי הדרכה והתקנה. כפי שנהוג בחברות. לאחר 3 חודשים טוען שרצה ליידע שקיבל את המכונה עם פגם. "למה אנחנו לא מחליפים לו" נסיונות לדבר עם הלקוח טלפונית לא צלחו - לא עונה לטלפונים. לטענתו בגלל שאינו דובר עברית - רוצה רק במיילים או בווטסאפ. וכשיוצרים איתו קשר בווטסאפ בשעה 9 בבוקר - כן זה לא טעות - בא בטענה - מדוע מעירים אותו מהשינה. הוא עובד כל הלילה כי עובד בחברה אמרקאית. נכון לעכשיו לא מצליח לתקשר עם הלקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
25.05.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
od
od
20.05.2020
מוצר שנרכש: רדיאטור

שירות גרוע. הזמנתי רדיאטור בתחילת פברואר 2020, הייתה בעיה, הבטיחו שיחליפו לי. בינתיים עבר זמן, לא החליפו. התקשרתי באותו חודש מספר פעמים, בכל פעם הבטיחו שיעשו זאת וזה לא קרה. חודש ומשהו אחרי התחיל משבר הקורונה. נתתי להם זמן וחיכיתי שיסתיים הסגר והבלגן, למרות שהיה להם מספיק זמן להחליף לי עוד לפני הקורונה. לפני שבועיים כשנפתח הסגר פניתי שוב, הבטיחו שיחליפו, לקחו ממני דמי משלוח נוספים והבטיחו שישלחו לי, אבל לא הגיע השליח ולא יצר קשר. התקשרתי שוב, שוב הבטיחו, ושוב לא שלחו. הזמנתי את הרדיאטור בשיא החורף ועכשיו כבר קיץ, אז גם אם יואילו בטובם להחליף זה יהיה רלוונטי רק לשנה הבאה...

תגובת החנות

צר לנו על תגובת הלקוחה ועכשין לסיפור המעשה הנכון. הלקוחה אכן רכשה רדיאטור חימום איכותי של חברת דלונגי והמכשיר סופק לה. לאחר כמה ימים צצה "בעיה" -והיא : " מצאתי את חוברת ההוראות בבית עם דף קרוע וחסר, ואני חוששת שמה הדף הקרוע נכנס לתוך הרדיאטור" ע"מ לתת שרות טוב ולפתור את הבעיה סיכמתי עם נציג החברה שהמוצר יוחלף לה ע"י החברה. לאחר זמן קצר פרצה ה"קורנה" סגר וכו. ואז לפתע אחרי כ3 חודשים שיחה חוזרת מהלקוחה שמזכירה שהמוצר לא הוחלף ע"י החברה. החלטתי איתה שלא נחכה ונסמוך על נציג החברה ושאנחנו נשלך שליח מטעמינו עם מוצר חדש, ועלות המשלוח תתחלק בשווה. הנ"ל בוצע. אך הלקוחה הזדרזה וימים ספורים לאחר הסיכום ובטרם בוצעה ההחלפה להעלות את הביקורת הנ"ל. בנתיים המוצר הוחלף - ואנחנו מקווים שהינה שבעת רצון.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בהמאיר

מוצרים נוספים הנמכרים בהמאיר

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון