מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
אביחי
אביחי
07.06.2026
מוצר שנרכש: טאבלט גלאקסי טאבלט Samsung Galaxy Tab S9 FE 10.9 SM-X510 128GB 6GB RAM

רכשתי טאבלט עם מגן מסך זכוכית, בתוספת 100 שקלים למגן בלבד הטאבלט הגיע ללא מגן ועם כיסוי גומי שיש בדרך כלל על מכשירים חדשים התקשרתי פעמיים בטענה שאין מגן מודבק על המכשיר ושני נציגים שונים הבטיחו לי שאין סיכוי שחסר מגן, הם מדביקים אותו בחנות ושכנראה אני לא מבחין בו אבל הוא ישנו שם. ממש התעקשו על כך ולא הסכימו לבחון אפשרות אחרת היום לקחתי את המכשיר למעבדת סלולר בעיר מגורי והם אישרו שאין שום מגן ... כמובן שבערכה עם הטאבלט לא הגיע מגן כלשהו שניתן להרכיב התכתבתי עם אותו נציג שלהם ושלחתי סרטון אבל טרם קיבלתי תגובה (יומיים) מבאס שזה המקרה אבל עוד יוצר מתסכלת התגובה, אם לא הייתי עקשן הייתי סומך עליהם וכנראה פוגע במכשיר תוך זמן קצר אציין שאכן המחיר של המכשיר עצמו היה הכי זול שראיתי, ונראה שגם הגיע תקין. אבל שירות הלקוחות והרכיבים הנלווים לא מציקים את זה לטעמי

תגובת החנות

הלקוח חייג ואמר כי הוא חושב שלא הגיע לו מגן מסך מודבק כי המוצר הגיע באריזתו המקורית . נאמר לו כי המחסן שלנו מדביק את מגן המסך ומחזיר את המוצר לאריזה המקורית בכדי שלא יהיה שום פגם . לאחר שהלקוח חזר בשנית ואמר שהוא עדין טוען כי המגן מסך לא נמצא נאמר לו לשלוח לנו סרטון של המוצר ונעביר למחסן בכדי שיעשו את הבדיקה שלהם אל מול המצלמות מכיוון שאנו מתעדים כל פעולה שלנו . עבר סהכ יום מאז שהלקוח שלח את המוצר ולא חזרנו אליו מכיוון שזה הועבר לבדיקה אך הלקוח רץ לעשות חוות דעת שלילית ועוד של כוכב אחד . הלקוח קיבל מאיתנו קודם כל מוצר במחיר הכי טוב שיש ומשלוח מהיר מאוד שהגיע אליו . פנה אלינו וקיבל מענה מלא וגם בדיקה שנעשית על הטענה שלו . כי לא חזרו ללקוח יום אחד אז הלקוח לא ניסה לבדוק כלום ופשוט רץ לתת ביקורת של כוכב אחד . חבל לנו שהיד קלה על המקלדת והשירות שלנו לא מוערך במקרה כזה . בסט סייל חורטת על דגלה לתת מחיר שירות ומענה ברמה הגבוהה ביותר וכך תמשיך .

חוות הדעת עזרה לכם?
חן
חן
01.04.2026
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S22 Plus

רכשתי טלפון סמסונג 22 חדש והחוויה הייתה לא טובה. 1. הגיע בלי פונקציית הקלטה והיה צריך להגיע לחנות "לצרוב גרסה ישראלית" ולכן בסוף לא בוצע. 2. אחרי 3 חודשים המצלמה התקלקלה, אז אמרו להביא את הטלפון לחנות ושלחו אותו לתיקון. המכשיר חזר שבור מתיקון והחנות טוענת שכך מסרתי אותו! רק שזה לא נכון וגם הטופס הקבלה של המכשיר נקי ולא מציין את זה! ככל הנראה נשבר בחנות או במעבדה בגלל ברוטוליות. לסיכום המחיר הזול לא מצדיק את חוויה השירות הלא טובה. **לא מומלץ בכלל**.

חוות הדעת עזרה לכם?
gil
gil
03.12.2025
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי fold 5

הזמנתי טלפון חדש. הטלפון הגיע בקופסה פתוחה. מדבקת הברקוד היתה קרועה. לקח כחודש מרגע שהזמנתי את הטלפון ועד שקיבלתי טלפון תקין בקופסה סגורה. חוויתי מספר תקלות במשלוח וצורך לפנות מספר פעמים לשירות הלקוחות עד שקיבלתי מוצר תקין וחשבונית. בקופסה היה חסר הסיכת סים והכבל טעינה.

תגובת החנות

הלקוח קיבל את המכשיר לפני כמעט שנה . לצערנו לאחרונה לקוח פנה אלינו עם תקלת שבר במסך (פנה לאחריות) . כנראה עקב שביעות רצון הלקוח רצה ורוצה לפגוע בשמנו עם סיפורים לא ריאליים וחבל מאוד . לגבי המשלוח שהלקוח קיבל לפני כשנה.. הודבק על הקופסה של המכשיר סלוטייפ אשר מעט הוציא את מדבקת הפתיחה החוצה ועל פי זה הלקוח חשב שקיבל מכשיר לא חדש . אז אנו כמובן מחוייבים לתת מענה הולם לכל לקוח . שלחנו לו מוצר חדש לבקשתו ועל אף שלא היה לנו במלאי אחד נוסף ובאישורו של הלקוח זה לקח מעט זמן עד שקיבל את משלוח ההחלפה שכמובן יצא ממנו מרוצה והודה לנו . אנו פה לתת שירות ומענה הכי טוב שיש לכל לקוח ולקוח בהצלחה ללקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
ורד
ורד
02.12.2025
מוצר שנרכש: אייפון 16 פרו

קניתי אייפון פרו 16 מתצוגה קיבלתי טלפון שרוט כאילו בן 10 כתבתי להם ואפילו לא זכיתי לתגובה קניתי בעבר מחנות אחרת מתצוגה הגיע כמעט כמו חדש בושה

תגובת החנות

הלקוחה היקרה רכשה מכשיר תצוגה שהכל בו מקורי וכל תכולתו מקרוית . לפני שאישרנו איתה את הההזמנה אמרנו לה כי המכשיר שמגיע לה יגיע עם שריטות במסגרת אך עם מסך מקורי והכל מקורי . הלקוחה אישרה את הדברים . גם אם הלקוחה לא מרוצה יכלה לחייג אלינו והיינו נותנים לה מענה מלא . היא לא חייגה אלינו פעם אחת אפילו עם טענה שכזו . חבל מאוד שרצים לעשות ביקורת שזה סהכ חוסר שביעות רצון מהקוסמטיקה של המוצר . בכל מקרה אנחנו פה לתת שירות להכל . בברכה צוות בסט סייל

חוות הדעת עזרה לכם?
shay14144
shay14144
16.10.2025
מוצר שנרכש: טאבלט Samsung Galaxy Tab S9 FE Plus 12.4 SM-X610 128GB 8GB RAM Wi-Fi W

לא לקנות, פשוט להתרחק! חוויה קטסטרופלית! אני חייב להזהיר כל אחד ואחת מפני רכישה מהעסק הזה. מדובר בחווית קנייה שגרמה לעוגמת נפש, מריחת זמן, ושירות לקוחות שאינו מתפקד. כרוניקת הכישלון (הזמנה מ-12.10.25): טענה לא מבוססת לאי-מענה: לאחר ההזמנה, קיבלתי הודעה שיש לחזור לשירות לקוחות כיוון ש"לא היה מענה". בדקתי בשני מספרי הטלפון שסיפקתי: לא נרשמה בהם אף שיחה שלא נענתה מהעסק. הטענה כי התקשרו אליי מספר פעמים אינה עומדת במבחן המציאות והיא תמוהה. מריחה והבטחות סרק: ניסיונות חוזרים ונשנים ליצור קשר נתקלו באותה תשובה אוטומטית: "ההודעה התקבלה", "נחזור בהקדם", "יש עומס". במשך 4 ימים לא קיבלתי מענה ענייני, מה שעיכב את הטיפול בהזמנה חיונית ללימודים. ביטול מנומק בטענות סותרות: רק לאחר 4 ימים ודרישה עיקשת לדבר עם נציג, קיבלתי "הסבר" לביטול העסקה: גרסה א': הנציג טען בתחילה כי יש עומס בגלל חג. גרסה ב' (לאחר התעקשות): הנציג טען כי מכרו את המוצר האחרון ללקוח אחר כיוון שלא עניתי לשיחה (טעות שכאמור לא התרחשה), וכי המוצר יצא מהמלאי ואינו נמכר יותר. סתירה בפועל: נכון לעכשיו, המוצר עדיין מפורסם ונמכר באתר שלהם, למרות הטענה כי הוא אינו במלאי! חשד להתנהלות שיטתית (לפי עדויות נוספות): על בסיס חוות דעת של לקוחות אחרים, עולה דפוס פעולה המעלה חשד: פרסום מוצרים במחיר נמוך (ככל הנראה ללא מלאי), ולאחר מכן ביטול העסקה או ניסיון לשכנע לרכוש מוצר יקר יותר, תוך הטלת האחריות על הלקוח. אחריות וטיפול בלקוח: במקום לקבל אחריות על פרסום שאינו תואם מלאי בפועל או על שירות לקוחות כושל, העסק בוחר לתקוף את הלקוח (כפי שקרה במקרה שלי ועל פי עדויות). מדובר בשירות שהוא בגדר ביזיון. לשמחתי, כל השיחות מוקלטות אצלי. בכוונתי להגיש תלונה מסודרת לגופים הרלוונטיים – הרשות להגנת הצרכן, אמון הציבור, ולזאפ (שעליהם לבחון את "תו האיכות" שניתן לעסק זה). המסר שלי הוא חד וברור: אל תבזבזו את זמנכם וכספכם. התרחקו!

תגובת החנות

ראשית כל נאחל בשורות טובות ורק דברים טובים לכל עם ישראל . הלקוחות הזמינו טאבלט שסך הכל נגמר במלאי . משהו שיכול לקרות וקורה אנחנו בני אדם ועובדים מול לחץ לפעמים. קורה שמוצר נגמר . כאשר נאמר ללקוחות שהמוצר נגמר החלו לצרוח על הנציג שאנחנו גנבים ונוכלים והם הולכים לפנות לרשויות . לא ברור על מה מכיוון שלא חייבנו את הלקוחות ולא גבינו מהם כסף . נעשתה קצת דרמה ונאמרו עלבונות מאוד גדולים עלינו ולא ברור על מה . מאוד מוזר ועוד שמדובר בבעלי עסקים שמגלים 0 הבנה למקרים כאלה . נאחל בריאות והצלחה ללקוחות ושידעו לקחת דברים בפרופוציה להבא . בהצלחה .

חוות הדעת עזרה לכם?
yuval.ycohen
yuval.ycohen
25.08.2025
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy A56

הזמנתי פלאפון Samsung Galaxy A56. התקשרו וניסו ״לדחוף״ מוצר משודרג בעלות נוספת... הבינו שאני לא מתכוון ליפול בפח הזה. שאלו למי הפלאפון (מה איכפת להם??) אמרתי שזה עבורי (גבר) אמרו שהצבע היחיד שנותר הוא... ורוד... הפתעתי ואמרתי ״בסדר״... ואז לאחר שכבר שילמתי באינטרנט, והכסף ירד מכרטיס האשראי, ביקשו שאני אצלם ואשלח לווטסאפ שלהם: תצלום כרטיס אשראי משני הצדדים! ״כולל 3 הספרות מאחור״! תעודת זיהוי, ורשיון נהיגה. הסברתי שהם התקשרו אלי, וזה נשמע ממש לא בטיחותי לצלם ולשלוח את הפרטים האלו! והסכמתי לביטול העיסקה. אני סבור, שהם לא התכוונו לעשות עיסקה הוגנת. לא מומלץ בכלל!

תגובת החנות

חייגנו ללקוח היקר להסביר לו על המוצר שהזמין ותחילה הלקוח קטע את הנציג שלנו ואמר לו אל תבזבז לי את הזמן בצורה מבישה . לאחר מכן ביקשנו מהלקוח צילום תעודה מזהה או רישיון נהיגה על מנת לאמת את הפרטים . הלקוח לצערנו רושם שקרים ואנחנו נפעל בהתאם כלפי השקרים שלו . לא ביקשו ממנו צילום של הכרטיס מ2 הצדדים ובטח לא את ב3 ספרות . חבל שאין לנו אפשרות להשמיע מה היה . מדובר באדם חסר כבוד לבריות ובנוסף גם שקרן . בהצלחה לך ותודה שלא קנית אצלנו .

חוות הדעת עזרה לכם?
Nadav
Nadav
13.08.2025
מוצר שנרכש: ilhone x

קניתי אייפון x עם אחריות לשנה. מסרתי לתיקון עקב בעיה בשקע הטעינה. המוכר אמר לי שזה לוקח מקסימום שבועיים (והם לא נותנים מכשיר חלופי). אחרי 19 יום מתקשרים אלי מהמעבדה ומבקשים שאשלם תמורת התיקון כי יש פגיעה במסך וזה מבטל את האחריות. לא היתה לי ברירה אז שילמתי וציפיתי שכשאקח את הטלפון הם יבטלו את התשלום כי זכרתי שאין פגיעה במסך (היה כמו חדש) להפתעתי קיבלתי את הטלפון עם מסך שבור. גם החנות וגם המעבדה הכחישו שזה נשבר אצלם כך שגם שברו לי את המסך וגם היתיי צריך בגלל שהמסך שבור לשלם עבור החלפת שקע הטעינה, שהיתה אמורה להיות כלולה באחריות. הם יודעים שבשביל כמה מאות שקלים אני לא אתעסק עם זה ולא אתבע אותם אז כנראה שהם מנצלים את זה כדי לרמות.

חוות הדעת עזרה לכם?
freziy
freziy
05.08.2025
מוצר שנרכש: אייפון 15

שירות הלקוחות לא גרוע, כי הוא פשוט לא קיים. מצער אותי ממש לראות חנות פה בזאפ שלאורך השנה האחרונה יחס הביקורות השליליות כלפיה עובר מ-5%, ל-14%, ל-30%, ול-33% בחודש האחרון. רכשתי מכשיר מסוג אייפון 15 ביום רביעי בשעה 18:15 (30/7/25) במערכת ההזמנות של האתר עם משלוח. למחרת התקשרו אליי כדי "לסגור את ההזמנה". לא עניתי. חזרתי אליהם 45 דקות אחר כך, חמישי 14:44 אמרו לי שהם עמוסים ושיחזרו אליי. לא חזרו. חזרתי אליהם קצת יותר מאוחר, חמישי 17:56 אמרו לי שהם עמוסים ושיחזרו אליי רק אחרי סוף השבוע. חזרתי אליהם ביום ראשון שוב, ראשון 13:48 הבחור בטלפון אומר לי "חוזרים אלייך בשעה הקרובה תהיה זמין!". לא חזרו. חזרתי אליהם למחרת, שני 14:14 אמרו לי שהם יחזרו אליי בהמשך היום. ביום שני כשהצהריים הפך לאחר הצהריים, הבנתי שהמכשיר שהזמנתי ברביעי לא יהיה בדרכו אליי לעולם עד שלא אעשה מעשה. לקחתי את האוטו ונסעתי 40 דקות אליהם לראשון ואספתי את המכשיר תוך דקות בודדות. כה חבל על הטרחה המיותרת שלי. "לסגור את ההזמנה" זה להגיד לי שהמכשיר לא תומך ב- eSim ופרטים יבשים על האחריות. בגלל 12 שניות של הסברים מילוליים המכשיר שלי שכב בחנות במקום להיות בדרך אליי במשך 5 ימים. בשיחה האחרונה הטלפונית שלי איתם לצערי הבחור מהחנות שיקר לי ואמר שניסו לחזור אליי כמה פעמים ושאני לא עונה באופן סדרתי. אימתתי אותו מול זה בהצלחה במערכת התיעוד שלהם כשהגעתי לחנות - בוצע רק ניסיון חיוג אחד אליי ומאז שכחו ממני 4 ימים.

תגובת החנות

הלקוח היקר לא יכול לענות לטלפון מכיוון שיש לו שירות הודעות מיוחד שעונה במקומו לשיחות . לאחר שניסינו לתפוס את הלקוח והוא אמר לנו שאפשר לדבר איתו רק דרך הווצאפ . הוסבר ללקוח שדרך הווצאפ בהתכתבות אנחנו לא חוזרים ואנחנו חייבים לבצע שיחה על מנת לוודא את כל הפרטים של ההזמנה בכדי שלא יהיו אי הבנות. לאחר מכן הלקוח הגיע לפה וקיבל שירות מעולה עם המחיר הכי טוב שיש . לא ברור מה גורם לאנשים לנסות לעשות נזק ולכתוב סתם ביקורות שליליות . מחיר מעולה - קיבל שירות מעולה - קיבל בהצלחה ללקוח עם חישובי הסטטיסטיקה לעסק שלנו אך אנחנו את השירות יודעים לתת ואת זה עשרות אלפי הלקוחות שלנו שחוזרים אלינו יודעים מעולה .

חוות הדעת עזרה לכם?
guykem1
guykem1
23.07.2025
מוצר שנרכש: טלפון s24

פשוט חוויה זוועתית, קניתי אצלהם טלפון חדש S24 ואני בטיפשותי סמכתי עליהם שיעשו לי את העברת הנתונים, הם דפקו לי לגמרי את הוואטסאפ וכשביקשתי להזדכות פתאום למרות שהם רושמים שהזיכוי יהיה עד 100 מעלות המוצר פתאום הוא בא ואומר לי שהוא יתן לי גג 2000 ממחיר של 2500. אני מופתע קצת מהיחס למרות שאבא שלי תמיד קונה שם טלפונים (אני ומשפחתי כבר לא נחזור לשם)

תגובת החנות

לא מבינים איך אפשר להגיד חוויה זוועתית על שירות כמו שהלקוח קיבל . הלקוח רכש מכשיר אצלנו ולא בפעם הראשונה , ביקש מאיתנו להעביר לו את המידע למרות שאנחנו לא מתעסקים בזה ולא גובים על זה תשלום אך הלקוח ביקש שננסה להעביר לו וכך עשינו . הסברנו לו שבמידה ולא נצליח אז הוא יוכל ללכת למעבדה שכן מתעסקת בנושא והם יוכלו כמובן לעזור לו בצורה יותר טובה מאיתנו . לאחר שניסינו להעביר ללקוח את כל המידע אכן כל המידע עבר מלבד הווצאפ שאותו לא הצלחנו להעביר. נאמר ללקוח שיוכל לגשת למעבדה ולהעביר דרכם והלקוח יצא מרוצה הודה לנו ויצא. יום למחרת הלקוח חייג אלינו בצרחות שאנחנו דפקנו לו את הווצאפ ושהוא לא רוצה את המכשיר לאחר שהוא פתח את המכשיר והשתמש במכשיר . נאמר לו כי ברגע שהמכשיר משומש לא נוכל להחזיר לו את מלוא הסכום כי לא נוכל להזדכות מול הספק. אבל אם הבעיה היא רק בווצאפ אז נוכל לשלוח אותו למעבדה שאנחנו סומכים עליה לקבל מהם עזרה . הלקוח המשיך לצרוח עלינו שהוא לא רוצה את המכשיר . הלקוח קיבל מאיתנו מענה ושירות הגון , מכשיר משומש לא יכול להיות שווה כמו מכשיר חדש וכך גם נאמר ללקוח . בהצלחה ללקוח היקר .

חוות הדעת עזרה לכם?
Dina
Dina
23.06.2025
מוצר שנרכש: טלפון נייד Samsung Galaxy S24

באתי לקנות טלפון נייד וקיבלתי שירות מזעזע. לפני הקניה, המוכר אמר שיעזור לי להעביר אפליקציות ומידע מהטלפון הישן לחדש, וכמעט מיד אחרי ששילמתי הוא התנער מכך. כמה פעמים באמצע ה"שירות" שהתחייב לתת לי הוא הלך למקום אחר בחנות (שם ישב ושיחק בטלפון שלו!) בלי להשלים את הפעולות שהתחיל, ואחרי שהייתי קוראת לו, הוא היה עונה ב"לא יודע" על דברים ששאלתי אותו לגבי העברת הנתונים. כשניסיתי בכל זאת לקבל את עזרתו, המוכר אמר מספר פעמים שהוא "לא עובד אצלי". כשנתקלתי ביחס הבוטה הזה והבנתי שזה גם השירות שאני כנראה עומדת לקבל במסגרת ה"אחריות", שעליה שילמתי תוספת במחיר הטלפון, החלטתי להחזיר את המכשיר ולבקש את כספי בחזרה. מוכר אחר שאיתו דיברתי באותה עת הסכים ואמר שיחזירו לי את הכסף מיד, אבל לאחר שכנראה דיבר עם המוכר שמכר לי את הטלפון, טען שלא אמר דבר כזה ושלא יחזירו לי שום דבר. אחרי ויכוח הסכימו לזכות אותי על רוב הסכום ודרשו בבוטות שאעוף מהחנות. אני רציתי להישאר בחנות עד שאראה באפליקציית האשראי שלי שהזיכוי נכנס, והמוכר הזמין שוטרים כדי שיוציאו אותי משם, אף על פי שלא הייתה שום סכנה בכך שחיכיתי שם. אני מניחה שהטלפון שהחזרתי יימכר כחדש, כי הוא הוחזר לאריזתו. אני מאוד לא ממליצה לקנות בחנות הזאת. אחרי שאתה משלם, אתה לא קיים מבחינתם.

תגובת החנות

הלקוחה הגיעה לרכוש מכשיר וביקשה שנעביר לה את הנתונים . הוסבר לה כי אנחנו לא מתעסקים בזה אך נשמח לנסות לעזור לה מבלי להתחייב על מה יעבור ומה לא ושבמידה ולא יעבור לה הכל היא תוכל ללכת למעבדה חיצונית ולהעביר דרכם . אך אנחנו מצידנו נעשה מה שנדע . לאחר שעה וחצי של העברות ושל אין ספור שאלות של הלקוחה שנענו בסבלנות אין סופית . הלקוחה טענה שלא עברו לה כל הדברים . כפי שהסברנו גם לפני . מה שעבר אלו הם הדברים שבמסגרת היכולת שלנו להעביר ומה שלא עבר ולא הצלחנו דרך מעבדה בלבד לקוחה מצידה החלה לקלל ולהגיד שאנחנו גנבים ושאנחנו שמים עליה. בושה של שפה . לאחר מכן הלקוחה אמרה שהיא רוצה להחזיר את המכשיר ולהזדכות אך נאמר לה שבגלל המכשיר הופעל היא תוכל לקבל זיכוי אך בקיזוז חלקי של הסכום . וכך היה .הלקוחה מצידה החלה להסתובב בחנות ולהגיד ללקוחות שאנחנו גנבים ורמאים . הבריחה לקוחות והתנהגה בצורה מחפירה . אנחנו לא רבים ולא צועקים על אף אחד בצורה מאוד פשוטה מי שינהג לא יפה בעסק שלנו שהוא הבית שלנו פשוט לא יהיה נוכח . השירות שלנו והשם שלנו הולך לפנינו אך אנשים שמתנהגים בצורה מבישה לא יקנו אצלנו ולא ישארו אצלנו

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
16.06.2025
מוצר שנרכש: iPhone 15 pro max 256gb

הזמנתי אייפון 15 פרו מקס 256 גיגה. כשהגיע בדקצי בהגדרות את מצב הסוללה, נכתב שלראשונה הופעל שנה לפני רכישתי ועבר 101 סייקילים (סייקל - ממאה אחוז סוללה עד אפס אחוז). נמכר כאייפון חדש ולא משומש, פשוט זוועה.

תגובת החנות

שלום רב הלקוחות רכשו מכשיר שעבר אקטוב כפי שאנחנו קונים מהספק שלנו . ברגע שהלקוחות פתחו את המוצר וטענו שיש להם את ה101 סייקלים אנחנו בעצמנו אמרנו שזה לא בסדר לקחנו מהם את המכשיר במקום והחזרנו להם את כל הכסף . אכן הלקוחות קיבלו לא מה שהיו אמורים לקבל אך הבנו את זה במקום והחזרנו להם מיד את הכסף ואת הסחורה לספק ! מתנצלים על החוויה ונשמח לתקן אותה בהקדם :)

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
03.05.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
24.03.2025
מוצר שנרכש: Samsung buds 3 pro

אין למעשה שירות לאחר שיצאת מהחנות. שוחחנו עם בעל החנות באותו יום של הרכישה והבנו שהבעיה מתחילה בהתייחסותו למושג שירות לאחר קניה. מבחינתו לך חפש את היבואן/נותן האחריות גם אם מדובר בפגם ייצור. אוזניות שאחד ממתאמי הסיליקון נפרד מבסיס הפלסטיק שלו. גם שציינו שבדיעבד הבעיה ידועה באוזניות הללו וכי החברה מציאה החלפה מהירה למי שנפל על הפגם, לא עזר והוא ניפנף אותנו. בהחלט לא ממליץ.

תגובת החנות

הלקוח רכש אוזניות מדגם באדס 3 פרו . הלקוח חייג אלינו לאחר הרכישה בפניה שנשברו לו המתאמים של האוזניה (הסיליקונים) . הוסבר ללקוח כי אין לנו שליטה על משהו שנשבר אך אם הוא חושב שזה משהו שקשור למוצר הוא כמובן יכול לפנות לשירות היבואן הרשמי אותו הוא רכש . ומגיע לו לקבל מהם שירות כל עוד זה לא נזק לקוח . יום לאחר מכן אביו של הלקוח חייג אלינו באיומים שאם לא נחליף לו את זה ונשלח אותו ישירות ליבואן הוא יעשה לנו "בלאגן" וביקורות . נאמר ללקוח כי על מוצר שנשבר אין לנו איך לעזור והם יצטרכו לפנות ישירות ליבואן הרשמי . השירות שלנו הוא שירות ללא פשרות וכל עוד נוכל לעזור אנחנו תמיד נעזור אך לאיים עלינו זו לא הדרך . אנחנו כאן כדי להגיב ולתת את האמת כמו שהיא . לקוח יקר אנחנו נשרוד גם עם הביקורת השלילית והשקרית שלך . בהצלחה

חוות הדעת עזרה לכם?
דב ג'וזף
דב ג'וזף
10.03.2025
מוצר שנרכש: אייפד

הזמנה מס 17617918 מהיום , חזר אליי בערב מוכר שלהם ודיבר בצורה כל כך לא יפה , לא סובלנית ולא מכבדת שהחלטתי לבטל את המכירה , למרות שהתקשרתי 3 פעמים עדיין לא קיבלתי מייל ביטול ( הוא חוזר ואומר ששלח ) וכמובן שכאשר ביקשתי את שמו או שמה של הבעלים \ מנהלים , אז תשובתו אין . לפני שהוא ( המוכר ) מתחיל בסיפורימפו , אז שאלה פשוטה , למה לי להזמין ואז לבטל סתם ככה ??? מאכזב מאד

תגובת החנות

נציג החנות חייג והסביר ללקוח את אשר הזמין . הלקוח ענה לנציג בוסר סבלנות ובצורה לא נעימה בכלל ! מהקלטת שיחה ששמענו הנציג שלנו דיבר בסבלנות רבה אל הלקוח היקר והלקוח הוא זה שלא היה סבלני לנציג שלנו . לצערנו לא כל לקוח אפשר להוציא מרוצה ולא כל לקוח אפשר לרצות . דרך ארץ לפני הכל . צר לנו שאין לנו איך להשמיע כיצד דיבר הלקוח וכיצד דיבר הנציג . כפי שחוות הדעת שלנו מראות השירות שלנו הוא הדבר הכי חשוב לנו וכך נמשיך לעשות . תודה ובהצלחה ללקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
עבדאללה סרסור
עבדאללה סרסור
04.02.2025
מוצר שנרכש: טאבלט Samsung Galaxy Tab S9 11 SM-X710 128GB 8GB RAM Wi-Fi Wit

ביצעתי את ההזמנה באתר בתאריך 21.1, מסרתי אמצעי תשלום וקיבלתי אישור כי יצור איתי קשר תוך 48 שעות להשלמת ההזמנה. חלפו 48 שעות ולא קיבלתי שום פנייה, לכן יצרתי קשר בעצמי. נאמר לי כי במספר הטלפון שמופיע בהזמנה יש טעות, אך הדגשתי כי אין סיכוי שאני הזנתי מספר שאינו נכון. למרות זאת, עדכנתי את מספר הטלפון מחדש. לאחר עוד 48 שעות (לא כולל שישי-שבת) יצרו איתי קשר, ושם התחיל הבלגן האמיתי. כששאלתי את הנציג מדוע חל עיכוב כה ממושך, הוא טען שהבעיה היא שאני סיפקתי מספר שגוי. הבהרתי לו שעידכנתי את המספר לפני למעלה מ-48 שעות, אך הוא המשיך להאשים אותי. ציינתי שוב שלא יכול להיות שרשמתי מספר טלפון שאני כלל לא מכיר. בתגובה, הנציג ענה: “זו לא הבעיה שלי!” ביקשתי לדבר עם נציג אחר, אך במקום זאת הוא ניתק את השיחה. זמן קצר לאחר מכן קיבלתי מייל שההזמנה בוטלה. ניסיתי שוב ליצור קשר עם שירות הלקוחות, והסברתי לנציג החדש את מה שקרה. לפתע, אותו נציג מהשיחה הקודמת חזר לשיחה וטען שאני ניתקתי את השיחה הקודמת, ולכן לא ימכרו לי את המוצר. הדברים נאמרו בצורה בוטה וחד-משמעית. הסברתי שלא אני ניתקתי את השיחה, אך בתגובה ניתקו לי שוב את השיחה! בפעם הבאה שהתקשרתי, החלטתי להקליט את השיחה. שאלתי באופן מפורש מדוע ההזמנה בוטלה ללא בקשתי, והדגשתי שאיני מעוניין בביטול. הנציג ענה בזלזול: “ביטלנו כך,” וניתק את השיחה. האירוע הותיר אותי המום. שלחתי אליכם מייל עם פירוט המקרה, ובמקביל שלחתי אליהם התראה לפני תביעה. רק לאחר ההתראה חזרו אליי עם תגובה עניינית ושלחו נציג שהתנהל מולי בצורה מכובדת, ורק אז ההזמנה הושלמה. אני מתקשה להבין את היחס הגרוע שקיבלתי ולמצוא לכך הסבר הגיוני, במיוחד לאור העובדה שמדובר באתר עם דירוגים חיוביים. לצערי, איני יכול שלא לתהות האם היחס נבע ממניעים אחרים, בשל העובדה שאני ערבי.

תגובת החנות

כל מה שהלקוח כתב כאן זה ערימה של שטויות . הלקוח הכניס הזמנה באתר עם מספר טלפון לא תקין .שלחנו ללקוח מייל שאין מענה . חזר אלינו לאחר כמה ימים לברר מה קורה עם ההזמנה והסברנו לו שהמספר לא תקין . הלקוח התווכח איתנו שהוא לא מכיר את המספר הזה.... אך הסברנו לו כי הוא שם את ההזמנה ולא אנחנו . לאחר מכן חזרנו ללקוח כדי לבצע את ההזמנה והוא התחיל להתלונן על זה שהוא בעצמו עשה טעות בהזמנה ואף אמר שאנחנו שתלנו את המספר הזה להזמנה שלו. הלקוח החליט שלא בא לו שהנציג שחייג אליו ידבר איתו וביקש מישהו אחר . ברגע שהנציג אמר לו שאין מישהו אחר לפתע הלקוח החמוד החליט לנתק את השיחה ולכם כתב שאנחנו ניתקנו. שלחנו ללקוח מייל שזו לא דרך לדבר ולהתנהג ואנחנו נבטל לו את ההזמנה. לאחר כמה הודעות קצרות תוך מספר דקות הבהרנו ללקוח שאם ידבר בנימוס ובכבוד נשמח למכור לו וכך היה . נציג חזר אליו ממש תוך מספר דקות וחייב לו את ההזמנה . לא ברור למה הלקוח בוחר לדמיין דברים ולהמציא סיפורים . בטח אחרי שמכרנו לו תוך כמה דקות מהרגע של השיחה שהוא ניתק... הלקוח מנסה ליצור סיפור מעניין בלי לדעת שכמעט חצי מהלקוחות שלנו הם מהמגזר..

חוות הדעת עזרה לכם?
hanitsegev74
hanitsegev74
29.10.2024
מוצר שנרכש: דיסון

בבקשה אל אבל ממש אל תעזו לקנות מהם לא אמינים לא אדיבים ולא נותנים שרות

חוות הדעת עזרה לכם?
israelarbov
israelarbov
17.09.2024
מוצר שנרכש: samsungs s20FE

ביוני 24 קניתי טלפון כמתנה לאישתי. כבר תוך שבועיים גילינו שהיא לא נשמעת טוב...באותו זמן פתאום נשמטו לנו כפתורי הווליום..טוב אמרנו אולי חד פעמי. שלחנו לבדיקה...אמרו לנו שתוך שבוע בד"כ שולחים את הטלפון. היינו צריכים לוודא עם הנציגים שלא חוזרים ללקוח אולי 4 פעמים (במהלך שבוע) שחוזרים אלינו. כל פעם אמרו שיחזרו ולא חזרו (חיכינו עד ליום שלמחרת)...עד שקיבלנו את הטלפון מסתבר שעניין השמע לא תוקן...החליפו לנו לטלפון אחר...אך מה מסתבר? שגם הוא עם מיקרופון דפוק ולא שומעים אותה טוב...עד שהלכנו לחנות מסתבר שאיכשהו יש לנו סדק (אשמתנו, בסדר)...אבל עניין השמע לא תוקן ושכחנו מזה...מסתבר שאחרי שיש שבר, אין אחריות...שילמתי על שנתיים אחריות...לא רק ש90% מהזמן של האחריות הלך והם מסרבים להחזיר את הכסף וקיבלתי 2 טלפונים תוצרת פח...מה שלא היה קורה עם מוצר איכותי...כנראה שהם מייבאים את זה מאיזה סוחר סיני מפוקפק ומוכרים את זה בזול...לא ממליץ לקנות מהם, סחורה גרועה.

חוות הדעת עזרה לכם?
adizamir99
adizamir99
19.08.2024
מוצר שנרכש: פלאפון פוקו פון

שלחו לי את החבילה למקום אחר. שאמרתי להם את זה, היה יחס גרוע מאוד של המענה הטלפוני ברמה שהוא הרים את הקול עליי.

תגובת החנות

חוות דעה תלושה מהמציאות , הלקוח עשה הזמנה עם משלוח לישוב מעבר לקו הירוק בתשלום , הלקוח הסיק עם עצמו מבלי שכתוב באתר שהמשלוח אמור להגיע אליו עד הבית למרות שאין לזה שום אזכור בהזמנה שלו !! שחייג אל החנות ואמר שהוא הבין מבלי לדבר עם אף אחד שזה משלוח עד הבית והוא מאוד מאוכזב מכך נאמר לו שאם היה מדבר איתנו היה נאמר לו בצורה ברורה שהמשלוח הוא לנקודת איסוף ולא עד הבית , הלקוח אמר שלגשת לנקודת השירות במונית עלה לו 20 שקלים ואנו בתור חברה בעלת יחס מדהים לכל לקוח בלי ויכוח בכלל אמרנו ללקוח שיועבר לו הזיכוי של 20 שקלים למונית שהוא שילם , אתמול נשלחה ללקוח חשבונית זיכוי פלוס אישור זיכוי ומיד לאחר מכן הוא רץ לעשות ביקורת שלילית , לא מובן מה גורם ללקוח לקבל מאיתנו יחס טוב, זיכוי כספי למרות שכלל לא היינו אמורים לזכות , ואז לרוץ ולהגיב ביקורת שלילית . מבחינתנו זה הזוי אך פה זה המקום שלנו להראות את השירות שלנו ואת המענה שלנו גם בסוג חוות דעת הזויות שכאלה. כל טוב ללקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
yaely10000
yaely10000
09.08.2024
מוצר שנרכש: GALAXY S22 ULTRA

ב18.7 קניתי מכשיר Samsung s22 ultra וב22.8 המכשיר הגיע אלי. העברתי אל המכשיר החדש את המידע מהמכשיר הישן דרך הsmart בוויפיי. הוואטסאפ לא עבר וכל המדיה של הוואטסאפ נימחקה לי על הדרך� אז לא ממש השתמשתי במכשיר כדי שאולי יהיה ניתן מהיכן לשחזר. ב24 לחודש החלטתי לעבור סופית למכשיר החדש שקניתי אע"פ שהמון מהמידע לא הועבר אליו. ב28 לחודש ניסיתי להטעין אותו והמטען לא התחבר, המכשיר לא הוטען כלל רק דרך מטען אלחוטי. יש לציין, שבזמן הזה לא הייתי בבריכה או בים או בכל מקור מים שיכלתי להטביע אותו, המכשיר לא נפל וגם לא קיבל שום מכה וגם לא נשרט. חשוב לציין, כששמתי אותו בתיקון המכשיר, היה נקי ,שלם עם מראה חדש, ולא� הייתה עליו שריטה� או כל ראיה פיזית שהמכשיר ניזק.(יש לי סאטון הוכחה לכך) שוחחתי עם המוכר שלהם בפלאפון ספרתי לו שפתאום אחרי כמה ימים המכשיר שעליו שלימתי 2700 ש"ח ושילמתי גם תוספת מיוחדת על אחריות נוספת, הפסיק להטעין ושאני מעוניינת במכשיר חדש או שישיב לי את כספי. ובתגובה לכך המוכר ענה ואמר� שצריך לשלוח את המכשיר לבדיקה של היצרן כדי לבדוק אותו. אני כבר שבועיים מאז ששמתי את המכשיר אצלם ועדיין אפחד לא עונה לי מה קורה ואין לי מכשיר, ויש לי הקלטות שיחות שמתחננת לדעת מה קורה- ועד היום לא חזרו אלי.

תגובת החנות

הלקוחה רכשה מכשיר חדש . לאחר מספר ימים הלקוחה התקשרה והתלוננה על תקלה במוצר . נאמר ללקוחה היקרה שאנו נמצאים בראשון לצין ואם היא תגיע אלינו לחנות נוכל לבדוק במקום רק שלא נגרם חלילה שום שבר במוצר ונוכל להחליף לה למכשיר חדש במקום !! משום מה הלקוחה או הבינה הפוך או שמעה הפוך והחלה לצעוק על נציג החנות אשר שוחח עימה . הלקוחה טענה שהיא תרצה לשים את המכשיר בנקודת שירות בירושלים וכמובן שנאמר לה שגם זו אופציה אך מנקודת שירות של היבואן אי אפשר לקבל שירות במקום כי היבואן צריך לבדוק את המוצר ואת שלמותו . נאמר לה שעד 14 ימי עסקים ע"פ החוק היא תקבל או מכשיר חדש או זיכוי מלא לפי בחירתה ויש לנו הקלטות לכל הנאמר פה ! אנו מאוד מתאמצים ומנסים להבין איפה פה אנחנו לא בסדר ולא מצליחים להבין.. כנראה שלא משנה מה היינו אומרים ללקוחה היקרה מה שחשוב לה הוא לגדף . בסט סייל חורטת על דגלה לתת שירות הכי טוב שיש וחוות הדעת לא משקרות . בהצלחה ללקוחה

חוות הדעת עזרה לכם?
evg.streetsign
evg.streetsign
25.06.2024
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Samsung Galaxy S24 Plus SM-S926B/DS 256GB 12GB RAM סמסונג

שלום לכולם. בוצע הזמנה דברך אתר שלהם ב 24.06.24!!!טלפון סלולרי Samsung Galaxy S24 Plus SM-S926B/DS 256GB 12GB RAM . היום אני מתקשר ב 11 בבוקר . אומר שאני מגיע,ואני מאזור השרון ואני צריך בצבע שחור מקשיר גם כן ציינתי בהזמנה, אומר לי בחור כן,תגיע!!! אני מגיע, אין מקשיר. קבלתי שירות מזעזע , מזמן לא ראיתי דבר כזה. אני מזיר את כולם כול מישוה רוצה לעשות שם כרישה. על תעשו טעות. תתרחקו מחנות מזעזע אזה!!!! אני השלח בכול התרים תגובה אזו. גם כן איצור קשר אם פניות הציבור.

תגובת החנות

שלום רב הלקוח עשה הזמנה באתר על איסוף עצמי ללא תשלום ורשם בהערות שהוא רוצה צבע שחור , צבע שלא היה קיים לנו במלאי במוצר הזה מעל לחודש. הלקוח טוען שהתקשר ואמר שהוא רוצה שחור . הצבע השחור היחיד שהיה זמין לנו במכשיר הזה היה עם 512gb ולא 256 כפי כשלקוח רצה . כשהלקוח הגיע לחנות ונאמר לו מראש שאין צבע שחור החל לגדף ולצעוק שאמרו לו שיש במלאי שחור ויש לו גם הקלטת שיחה שאמרו לו שיש בצבע שחור , נאמר לו שאין שום סיכוי שאמרו לו שיש את הצבע שהוא טוען שאמרו לו . ביקשנו מהלקוח היקר שיוציא לנו את הקלטת השיחה וישמיע לנו ונשמח לעשות הכל כדי לעזור .. לאחר שאמר בערך 10 פעמים שיש לו את הקלטת השיחה פתאום הוא לא הצליח למצוא אותה… השירות שלנו והאמינות היא מעל הכל , ואם אנו עושים טעות אנו יודעים להודות בה כי אנו בני אדם . אך במקרה הנ״ל לא נעשה שום דבר לא בסדר מצידנו . בהצלחה ללקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
nexus72277
nexus72277
27.04.2024
מוצר שנרכש: שואב DYSON V8 ABSOLUTE,

ממש לא אהבתי את השירות, אני לא ממליץ ללכת לסניף הזה.יחס מגעיל מאוד ללקוחות. מיכאל , מהנדס אזרחי, חיפה

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכסנדר
אלכסנדר
24.04.2024
מוצר שנרכש: google pixel 8

הזמנתי טלפון עם משלוח עד הבית, המשלוח לא הגיע פעמיים. סיכמתי שאקח מהחנות בעצמי אבל כשהתקשרתי לתאם הגעה הטלפון כבר לא היה בחנות. לא הייתה שום לקיחת אחריות מצד החנות ושום רצון לעזור

חוות הדעת עזרה לכם?
Itzik Dekel
Itzik Dekel
20.02.2024
מוצר שנרכש: סמסונג NOTE10

ביצעתי הזמנה לטלפון סלולאר NOTE 10 עם משלוח מהיר לבית הלקוח , אחרי 10 ימים אני רואה שהזמנה לא הגיע , מתקשר לבסט סל ואז אורים שאין להם במלאי ויקח להם עוד כמה ימים ,משקרים שניסו להשיג אותי מאוד מאכזב אם אין במלאי אז למה ניתן לבצע הזמנה ואם אין במלאי למה לא מתקשרים אליי ורק אחרי 10 ימים אני צריך לבדוק

תגובת החנות

שלום רב לצערנו ההזמנה של הלקוח נפלה בין הכיסאות ומרכז ההזמנות שלנו לא חזרו אל הלקוח לעדכון מצב ההזמנה . הלקוח קיבל מאיתנו התנצלות באופן אישי על המקרה שאכן יצאנו בו לא בסדר. נשמח לתת ללקוח היקר שירות מתקן וחוויה אחרת ממה שנגרמה לו בעתיד . שוב מתנצלים על החוויה ונשמח לתקן אותה בעתיד הקרוב ! בהצלחה ללקוח היקר .

חוות הדעת עזרה לכם?
macosxster
macosxster
10.02.2024
מוצר שנרכש: Dyson Airwrap Complete Long HS05 Nickel

"אחרי ההזמנה שלי, לא יצרו עימי קשר. לאחר מספר ימים, קיבלתי אימייל שלא הצלחו ליצור עימי קשר. התקשרתי אליהם בעצמי. אמרו לי שיחזרו אליי בעוד 5 דקות, אך לא התקבל לי שיחה. נותרו רק 4 ימים מתוך 7 למשלוח, וההזמנה עדיין לא נשלחה ואיתי לא יצרו קשר!".

תגובת החנות

הלקוח היקר הזמין מסלסל שיער של דייסון וקיבל שיחה כבר באותו היום, הלקוח לא ענה לשיחה שלנו. לאחר מכן הלקוח חזר אל החנות ונאמר לו כי יחזרו אליו אך כבר היה סוף היום אז חזרו ביום שלמחרת על הבוקר, שוב הלקוח לא ענה . לאחר מכן הלקוח רץ לכתוב חוות דעת שלילית על החנות למרות שאין שום סיבה . צר לנו שאין שום בקרה על חוות הדעת וכל אחד יכול לכתוב ככל העולה על רוחו למרות שזוהי לא האמת .

חוות הדעת עזרה לכם?
str0987654321
str0987654321
08.02.2024
מוצר שנרכש: galaxy s20 ultra

שירות גרוע הנציגים אומרים שיחזרו אלינו ולא חוסרים קנינו טלפון חדש שהיה תקול הנציגים מדברים בשפה מכוערת,משפילה ולא מכבדת והחוסר סבלנות בושה!!!! התאכזנו מאוד ולא נקנה שם שוב גם הם וגם היבואן והשליחויוץ שהם עובדים איתם!!

תגובת החנות

הלקוח רכש מוצר שלאחר מספר ימים התגלתה בו תקלת מצלמה . היבואן אסף את המוצר של הלקוחות היקרים מביתם דרך חברת משלוחים והלקוחות היקרים ביקשו מכשיר חדש ולא מתוקן. כמובן שהסכמנו עם הלקוחות שצריכים להחליף להם מכשיר מכיוון שמדובר במוצר חדש . אך לפתע גילינו מול היבואן כי המכשיר קיבל בכמה ימים האלה מכות בפינות של המוצר וכי היבואן לא יכול להחליף למכשיר חדש ולהשאר עם מכשיר שקיבל מכות . הלקוחות דיברו אל נציגי החנות בצורה לא יפה כאשר נאמר להם כי היבואן יסדר את המכשיר ולא יחליף בגלל המכות שהמוצר קיבל . אנחנו עושים ככל שביכולתנו לעזור ללקוחות שרוכשים מאיתנו למרות שהאחריות כלל לא ניתנת דרכנו . לא תמיד כולם יכולים לצאת מרוצים אך זאת לא סיבה לגדף את עובדי החנות ואז לכתוב כי אנחנו אלה שמדברים בשפה מכוערת . צר לנו שנאמרים דברים כאלה . נאחל הרבה הצלחה ללקוחות .

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בBest Cell Celular

מוצרים נוספים הנמכרים בBest Cell Celular

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון