מפרסם ב-zap מאז 2018

‎קלאב פארם‎ ‏(ClubPharm)

מוצרי פארם וקוסמטיקה (בית חירות)

4.41 / 5 ממוצע מבוסס על 34 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 562 חוות דעת גולשים על קלאב פארם
תמי אדטו
תמי אדטו
29.05.2026
מוצר שנרכש: תמרוקים

הזמנתי מספר פריטים. בפועל ההזמנה הגיעה עם פריטים חסרים ובאיחור. כל נסיונותי להשיג תמיכה או שרות לקוחות לא צלחו- לא דרך האתר לא דרך הטלפון ולא דרך הווטסאפ. מסתבר שנושא שירות הלקוחות לקוי ביותר!!

חוות הדעת עזרה לכם?
zoharda2
zoharda2
09.04.2026
מוצר שנרכש: סדיניות שקמה

עדיין לא משכתי את החבילה ! בהזמנה ובאישור שקיבלתי נרשמה ואושרה כתובת איסוף במרחק כ 100 מטר מכתובתי אך בפועל אני נדרש לאסוף במרחק 3.2 ק"מ מכתובתי !! להבא אשקול קניה מחנות זו !

חוות הדעת עזרה לכם?
tal.orna44
tal.orna44
28.01.2026
מוצר שנרכש: מוצרים שונים

לא הגיעו המוצרים, ועברו ימים רבים מאז הקנייה. אני ממש מאוכזבת ומקווה שהדברים יגיעו בשנת 2026 או בקרוב מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
danakarabana
danakarabana
18.01.2026
מוצר שנרכש: קרמים

הזמנתי חבילה. מלבד הודעה אחת שנאמר בה שהמשלוח אמור להגיע אלי הבייתה לא נשלחו אלי הודעות בנוגע לחבילה. אחרי שהיא לא הגיעה נאמר לי שבגלל שלא באתי לאסוף אותה היא נשלחה אליהם בחזרה ואני אחויב בדמי משלוח הלוך וחזור. אז יצא שהזמנתי חבילה, לא קיבלתי אותה, לא הודיעו לי עליה דבר, וחוייבתי ב40 שח דמי משלוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
galbenbenisti
galbenbenisti
04.10.2025
מוצר שנרכש: מינוקסי 5

המוצר לא הגיע לנקודת איסוף.הלכתי להביא שם ביום שישי 3 באוקטובר ולא היה שם בחנות

חוות הדעת עזרה לכם?
raminoah1958
raminoah1958
17.09.2023
מוצר שנרכש: ג'ורדן קיסמי שיניים דנטליים במארז שולחני מעוצב Jordan

יצאתי מאוכזב: ביקשתי (באתר) קופסה של 200 יחידות וקיבלתי קופסה של 125. מעבר לזה הכל בסדר.

תגובת החנות

שלום רמי, קודם כל עצוב לנו שהיתה לך חוויה לא נעימה. דבר ראשון, אתה אכן הזמנת 4 קופסאות של 125 יחידות קיסמים.(בדוק בחשבונית קבלה) דבר שני, אתה תמיד יכול להתקשר אלינו או לשלוח מייל/הודעה ונשתדל לעזור לך בכל בעיה. בברכה, קלאב פארם

חוות הדעת עזרה לכם?
Shai
Shai
09.08.2023
מוצר שנרכש: משחות שיניים סנסודיין

על הפרצוף. לא מצאתי את התיבות בכתובת שנשלחה לי באיירפורט סיטי. הגולן 1, וזה היה היום האחרון לאיסוף. כתוצאה מכך הפסדתי 50 שח על הזמנה של 80 שח. עוגמת נפש. ביטלתי את ההזמנה. בושה. אמליץ לא לקנות מהם. ביזיון

חוות הדעת עזרה לכם?
Chava
Chava
29.03.2023
מוצר שנרכש: קרם של קמדיס

שירות גרוע. לא קיבלתי בכלל את המוצר, ביום שהלכתי לקבלו הוחזר ללא התראה! שילמתי על המשלוח ולא ניתנה לי האפשרות לקבלו .

תגובת החנות

1. נשלח אליך SMS מחברת המשלוחים גם ביום שחחבילה הגיעה וגם נשלחה לך התראה יום אחרי. 2. כתוב באתר במפורש שחברת המשלוחים אוספת בחזרה מהלוקר אחרי 48 שעות. בנוסף יש חלון קופץ עם מידע זה שעולה לפני שלקוח מסיים את ההזמנה באתר שלנו כדי להימנע ממקרים כאלה. 3. ביצענו זיכוי מלא פחות עלות משלוח (עדיין ספגנו עלויות אריזה וזמן התעסקות עם ההזמנה הזאת, שזה כלל זמן אריזה ולא מעט התכתבויות). חבל שאחרי כל זה דווקה את מעדיפה לזרוק את האחריות עלינו!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלדד
אלדד
18.11.2022
מוצר שנרכש: תחליב ניקוי לפנים

שלחו לי מוצר שונה מזה שהזמנתי, ההזמנה היתה לסוג עור ספציפי, כנראה שלא היה להם במלאי אז שלחו משהו אחר.

תגובת החנות

שלחנו לך בדיוק את המוצר שהזמנת. כנראה שטעית בהזמנה והזמנת מוצר שאתה לא צריך. תסתכל בחשבונית מה הזמנת ומה קיבלת. זה אותו מוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
olisoli77
olisoli77
01.09.2022
מוצר שנרכש: בי קיור לייזר B-cure

לא קיבלתי את ההזמנה. לא ניתן ליצור קשר לא בטלפון לא בדואר. לא ממליצ לקנות כאן.

חוות הדעת עזרה לכם?
עמית
עמית
08.08.2022
מוצר שנרכש: קיסמים לניקוי שיניים

מאכזב מאד, רכשתי מוצר בעלות של כ- 100 ש"ח משלוח בעלות כ- 10 ש"ח, באמצעות לוקר. מסתבר שהודעות ה- סמס של חברת המשלוחים נשלחות משולח בשם OPSI. מאחר והשם אינו מוכר (ציפיתי לקבל הודעה מקלאב-פארם או מחברת שילוחים מוכרת), לא פתחתי את הודעת הטקסט, והמשלוח הוחזר לקלאב-פארם כעבור יומיים. הסיבוב הזה עלה לי 30 ש"ח בגין ההחזרה (למרות שלפי הודעת קלאב-פארם עצמה, UPS מחייבת אותה רק ב- 20 ש"ח עבור ההחזרה...). פניתי לקלאב-פארם, שהפנו אותי ל- UPS, שהפנו אותי בחזרה לקלאב-פארם, שענו לי שהם ניסו לעזור, אבל..... בקיצור - הישמרו לכם מחוויית הלוקרים, או שהקפידו לפתוח כל הודעת סמס, גם אם היא מתקבלת משולח אנונימי, שעלול להיות מתחזה או כיו"ב, לא עלינו.

חוות הדעת עזרה לכם?
אחיה
אחיה
08.05.2022
מוצר שנרכש: מולטי ויטמין סולגאר

הזמנתי מולטי ויטמין מהחברה הזאת בחברה היה כתוב 2- 4 ימי עסקים והמוצר לא הגיע אליי אחריי שבועיים התקשרתי אליהם והנציג ענה בזלזול שהם שלחו לי את החבילה ואמרתי להם שלא קיבלתי בכלל את המוצר שקניתי והם עדיין חייבו אותי לא לקנות הם לא שולחים כלום ומחייבים

חוות הדעת עזרה לכם?
חגי
חגי
05.05.2022
מוצר שנרכש: Solgar Super Omega 3

רכשתי בעבר מחנות זו אך לא אחזור לרכוש יותר. ביקשתי משלוח UPS של מוצר לחנות באזור מגוריי. אני רופא במקצועי לכן הצלחתי להגיע יום אחד אחרי היום האחרון שניתן היה להגיע (הגעתי ב2.5 כשהמועד האחרון היה 1.5). לציים שב2.5 בשעה 10:00 עדיין קיבלתי הודעה שהמוצר זמין לאיסוף. כשהגעתי בשעה 15:30 לחנות נאמר לי שהמוצר נאסף כבר על-ידי UPS. כשיצרתי קשר עם החנות נאמר לי שהזמנתי מבוטלת מכייום שלא נאספה, שאקבל זיכוי פחות 40 שקלים עלות המשלוח ושהדבר מצויין בתקנון האתר. אני חושב שאיחור של מספר שעות לא אמור לגרור ביטול הזמנה ו"קנס" של 40 שקלים על מוצר שלא קיבלתי. מה גם שדמי המשלוח המצויינים בחשבונית הם 9.90. החנות מתעקשת על תשלום ה40 שקלים ולא חזרה אליי כשביקשתי לאסוף את המוצר בעצמי. מדובר בהתנהלות לא מקצועית ולצערי לא אחזור לרכוש מחנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
ritash59
ritash59
15.02.2022
מוצר שנרכש: LISTERINE ZERO

מאוד התאכזבתי , גם דירוג 1 זה יותר מידי. הזמנתי מי פה ליסטרין ZIRO ,כי לא מצאתי אותו בחנויות וראיתי שיש באתר שלכם. אבל קיבלתי ליסטרין COOL MINT ,סוג שיש בכל מקום ויותר זול מכם וגם סתם שילמתי משלוח על מוצר שאני יכולה לקנות בכל מקום.

תגובת החנות

לא הבנו מה הבעיה. הזמנת "ליסטרין זירו בטעם מעודן ללא אלכוהול 500 מ"ל Listerine Zero" , וזה בדיוק מה שרשום לך גם בהזמנה (תבדקי מייל) וגם בחשבונית. וזה גם המוצר ששלחנו אלייך. אז לא הבנו איפה הייתה התקלה

חוות הדעת עזרה לכם?
אנה
אנה
30.09.2021
מוצר שנרכש: ספטמבר סקרב

קיבלתי חצי בקבוק של סבון אחרי שהתקשרתי מוכר אמר לי שהוא סאם לב שזה חצי ..ואם יש לי בעיות לפנות ליצרן. אם היתי קונה בחנות, אז לא היה נותן לי מוצר כזה..ואם יש זה מוצר אחת מתוך 100 למה לשלוח אותו ללקוח ולא להחסיר לספק ישירות.. ובגלל שמזמנים ועוד משלמים משלוח אין ברירה וצריך לקבל.וחוץ מזה גם מצאתי בזאפ את המוצר בהרבה יותר זול

תגובת החנות

שלום רב, זה לא חצי! זה בקבוק ספטל סקרב חצי ליטר של טבע! אמרת לנו שלא נראה לך שזה חצי ליטר . ענינו שאת יכולה לשקול את זה. זה בקבוק סגור. תכנסי לכל בית מרקחת בארץ ותבדקי שזה אותו דבר. אם יש טענות למה הבקבוק גדול מדי והוא נראה לא מלא , אז תשאלי את טבע למה יצרו את הבקבוק בצורה הזאת , יכול להיות שיש לזה סיבה. לא הבנו מה ציפית שנעשה !

חוות הדעת עזרה לכם?
רונן
רונן
23.06.2021
מוצר שנרכש: סולגאר n7

הזמנתי תוסף של סולגאר. בפועל אחרי זמן התנה ארוך הגיעו 2 בקבוקי שמפו קטנים שכלל לא הזמנתי שעלותם כמחצית. ויתרתי מראש על כאב הראש בהחזרה שלהם ולהשיג את מוקד השירות. בקיצור פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה מהם. חווית קנייה פשוט גרועהההההה

תגובת החנות

אנחנו לא יודעים במה מדובר. חבל שלא טרחת לעדכן אותנו בתקלה שקרתה ואז יכולת להיות הרבה יותר מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
hannahbenhamou94
hannahbenhamou94
03.06.2021
מוצר שנרכש: מייבלין פלטת צלליות MAYBELLINE NUDES OF NEW YORK

אני הזמנתי מוצר דרך דואר ישארל והתקשרתי שבועיים וחצי אחרי לדעת מה קורה אמרו לי שזה נורמלי ואני אפתח פנייה ואחכה עוד שבוע חיכיתי יותר משבוע ושום דבר לא הגיע התקשרתי היום ובמקום לשלוח לי את זה עם שליח עד הבית כפיצוי אמרו לי שהם יכולים לשלוח לי שוב בנק איסוף עוד כמה ימים יעבור כבר חודש מההזמנה זה נורמלי???? שירות גרוע אם יש איזשהי בתקלה.. לא ממליצה

חוות הדעת עזרה לכם?
Amit
Amit
14.04.2021
מוצר שנרכש: קונדום דורקס

קניתי קונדומים, שלחו את אלו שהתוקף עומד לפוג, ממש ניקו המחסן ושלחו לי קונדומים שיוצרו ב 2017. אין להם בושה. לא הייתי סומך על בית מרקחת שכזה. לא אקנה מהם שוב. ממליץ לא לקנות מהם. הם הסכימו שאחזיר, אבל עלות ההחזרה עלי, מה שכבר מייתר את כל הצורך ברכישה באינטרנט.

תגובת החנות

המוצרים שנשלחו בתוקף עד אמצע 2022, כלומר נשלחו מוצרים שהם בתוקף לשנה לפחות. אם יש לך טענות שהמוצר מיוצר בתוקף ל 5 שנים אז תפנה לחברה המייצרת ולא אלינו. אנחנו עד הרגע הזה לא מבינים את הטענות שלך כלפי הבית מרקחת.

חוות הדעת עזרה לכם?
tall97631
tall97631
28.10.2020
מוצר שנרכש: אומגה 3 סולגאר

הזמנתי אומגה 3 '950' של סולגאר. קיבלתי את בקבוק הכדורים פתוח ובלי צמר גפן, בנוסף כדור אחד היה שבור וכל מה שהיה בתוכו נשפך על שאר הכדורים. שורה תחתונה על הפנים. לא התלוננתי על המקרה בפניהם, אז לא יודע אם היו מטפלים (הגיע בצורה ככ גרועה שחשבתי שאין טעם)

תגובת החנות

מאד מוזר, אבל מאד חבל שלא התקשרת ולא הודעת לנו. היינו בודקים לפחות למה זה קרה ושולחים לך בקבוק אחר במקומו.

חוות הדעת עזרה לכם?
adnan.bar79
adnan.bar79
17.09.2020
מוצר שנרכש: קרימה לשיער רגיל

על הפנים שירות לא טוב משלוח מחו"ל מגיע אלי יותר מהר עברו כמעט חצי חודש

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי דלל
יוסי דלל
19.07.2020
מוצר שנרכש: tester tere hermes 200 ml

הזמנתי בושם טסטר הרמס ובושם נוסף,לאחר יומיים שלחו לי מייל שהטסטר לא במלאי-אם כך למה לפרסם אותו? ביטלתי את ההזמנה והתאכזבתי. לא אזמין מהם שוב.

תגובת החנות

שלום, כמו שהוסבר ללקוח, המוצר פורסם באתר עקב טעות במלאי חנות, משהו שיכול להתרחש בכל חנות עקב גניבה או מוצר פגום. מייד אחרי שגילינו את זה עדכנו מלאי והסרנו את המוצר מהאתר.

חוות הדעת עזרה לכם?
נחמה
נחמה
03.06.2020
מוצר שנרכש: מסכות הגנה

הזמנתי מסכות בתחילת הקורונה והייתי מאד מרוצה עלה לי בערך 250 שח ל50 מסכות ,הגיע בתוך קופסא הם עמדו להיגמר ורציתי עוד כאלה, נכנסתי לאתר שלכם והופיע בדיוק אותו תמונה רק המחיר זול יותר הזמנתי 2 חבילות ומה שקבלתי היה מסכות פשוטות מסין כל 10 יחידות בחבילה לא אותה איכות בכלל... צר לי שרימו אותי... אנא הסבירו את עצמכם

חוות הדעת עזרה לכם?
chenk
chenk
10.01.2020
מוצר שנרכש: GUM 491 - מברשת שיניים

מברשת השיניים הגיעה פתוחה בתוך הקופסא! בנוסף, המשלוח שסופק ע"י pickup היה מאוד לא טוב, החנות היה סגורה והשירות היה לא נחמד, ובסוף ביקשו ממני לשלוח עוד שליח על חשבוני.

תגובת החנות

שלום חן, חנות קלאב פארם לא עודכנה בכלל על שום דבר ממה שנאמר לעיל ולא הבנו מי ביקש ממך לשלוח שליח על חשבונך, בטח זה לא אנחנו. בנוסף אין סיבה לשלוח לך מברשת השיניים בטוחה. בהנחה שהתגובה שלך מדויקת ולא מתייחסת להזמנה אחרת שביצעת באינטרנט, אז היה עדיף לך לפנות אלינו.

חוות הדעת עזרה לכם?
ohanameiro
ohanameiro
09.08.2022
מוצר שנרכש: מגוון בשמים

הרכישה המקוונת היתה רגילה לחלוטין. במקום המיועד להערות, כתבתי שאני מבקש שהשליח ייצור איתי קשר לתיאום זמן ההגעה. ותנחשו מה? השליח הגיע והתייצב בפתח הדלת בלי שום תיאום. 5 דקות לפני הגעתו יצאתי מהבית. אמרתי לו שאני לא בבית הוא רצה להשאיר את החבילה בשער הבית, אך מאחר שהשער נמצא ממש על הכביש, לא רציתי שישאיר כי כל עובר אורח יוכל לקחת את החבילה. נאלצתי לחזור הביתה כדי לקבל את החבילה. אני כבר יודע מה תהיה התשובה שלכם. שזו חברת שליחויות חיצונית, ואין לכם שליטה וכו.... וכו.... אבל אתם בוחרים את חברת השליחויות וכנראה אתם בוחרים את הפחות אמינות כי הן זולות לכם. אז נראה לי שבפעם הבאה, אוותר על "חווית הקניה" באתר שלכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
kerenornave
kerenornave
30.06.2022
מוצר שנרכש: ויטמינים

שלום רב, רכשתי את המוצר (בגלל שראיתי זמן אספקה קצר?)-ובסוף זמן אספקה רגיל כמו בכל החברות

תגובת החנות

את בחרת ושילמת עבור משלוח בדואר רשום. בדואר רשום אנחנו מתחייבים שהחבילה תגיע תוך 10 ימי עסקים כפי שכתוב באתר, ואת קיבלת את זה תוך 7 ימי עסקים. אם הייתי בוחרת בצורת משלוח נקודת איסוף (שזה עוד 2 ש"ח), אז היית מקבלת את זה תוך 2 ימי עסקים לכל היותר

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בקלאב פארם

מוצרים נוספים הנמכרים בקלאב פארם

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון