
הזמנתי מהחנות 4 סטים של שיפודי נירוסטה. כשהגיעה החבילה עם סט אחד בלבד, ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם החנות, אבל אף אחד לא ענה, אז השארתי הודעה באתר. נציג של החנות חזר אלי, ואמר שנשאר רק סט אחד, וזה נשלח אלי בטעות במקום הארבעה שהזמנתי. הוא אמר שבינתיים מצאו במחסן עוד סט, ושאל אם אני מעדיף לקבל זיכוי על שלושה, או שישלחו לי את הסט הנוסף ולקבל זיכוי על שניים. מבחינתי, אף אחת מהאפשרויות לא הייתה מתאימה, שכן כשביצעתי את ההזמנה חישבתי את עלות המשלוח כנגד 4 סטים, ולא הייתי משלם אותה עבור שניים, אבל בלית ברירה בחרתי באפשרות הזאת. הנציג אמר שישלחו לי את הסט הנוסף, וייצרו איתי קשר ע"מ לקבל פרטי אשראי לטובת הזיכוי. לאחר השיחה, אגב, פתחתי את החבילה וגיליתי שאחד מהשיפודים מתוך ה-6 שהיו אמורים להיות בסט חסר. עד למחרת אף אחד לא חזר אלי, והמשכתי לנסות ליצור קשר טלפוני עם החנות ב-3 מספרי טלפון שונים ללא הועיל. גם השארתי באתר הודעה נוספת, אך אף אחד לא חזר אלי. המשכתי להתקשר לחנות כל יום במשך שבוע (בינתיים הסט השני הגיע), ומכיוון שעדיין לא חזרו אלי, נאלצתי לפתור את הנושא דרך פניה לחברת האשראי שלי ע"מ לבטל את החיוב על שני הסטים שלא הגיעו. זאת הייתה אחת מחוויות הקניה הכי מזעזעות שאי פעם חוויתי.























