
שירות מעל ומעבר למצופה! הזמנתי בלילה, כתבתי בהערות שרציתי להגיע לאסוף בעצמי ביום שאחרי. בבוקר יצר איתי קשר נציג שירות בשם אורם, והסביר שהחנות היא אינטרנטית, שעקב המצב(גל קורונה) כולם עובדים מהבית, ושבאותו היום אין אף אחד שיכול למסור איסוף עצמי באותו יום, אלא רק יום אחרי. לאחר שאורם שמע שביקשתי איסוף עצמי מכיוון שאני צריך את המוצר בדחיפות, ושתכננתי להגיע מעיר אחרת במיוחד, הוא הציע שניפגש שם והוא יבוא במיוחד בשביל למסור לי את המוצר. לא מובן מאליו בכלל, ובזכות השירות שלו קיבלתי את המוצר בזמן !






