חווית רכישה מאכזבת. אם בכלל לקרוא "רכישה" למוצר שמעולם לא סופק.
בתאריך 6 בנובמבר 2019 הזמנתי מהחנות במהלך מבצע shopping-il רמקולים רצפיים.
כעבור יומיים, התקשרו מהחנות והודיעו שהצבע שרציתי לא במלאי (איזו הפתעה), ושיש להם בשחור או לבן. אמרתי שאסתפק בלבן. אחרי זמן קצר התקשרו ואמרו שאופס, בעצם גם אין לבן.... אבל שאם אני מוכן לחכות חודש, יזמינו לי את הצבע שרציתי. הסכמתי לחכות חודש.
בתאריך 18 בדצמבר 2019, לאחר שלא קיבלתי שום עדכון, יצרתי קשר עם החנות כדי לדעת מה קורה עם ההזמנה, אמרו שלא יודעים מתי אמורים להגיע הרמקולים, ושיחזרו אלי באותו יום אחרי שיבררו. לא חזרו, כמה מפתיע. גם לא למחרת.
בתאריך 20 בדצמבר 2019, חודש וחצי לאחר ההזמנה המקורית יצרתי אתם קשר שוב ורק אז נזכרו לומר לי שהיבואן עמו עובדים לא מזמין את הצבע הזה. שאלתי למה לא הודיעו לי את זה במשך חודש וחצי שלמים בהם אני ממתין, וקיבלתי תשובות מתפתלות ותרוצים מפה ועד הודעה חדשה. שום ניסיון מבחינתם לתקן את החוויה, מלבד להציע לי לקנות רמקול קטן יותר באותה הסדרה.
לשם ההגינות אני אציין שלא חייבו אותי במשך כל הזמן הזה, אבל כנראה שהזמן של הלקוח לא באמת חשוב להם, ואם לא הייתי יוצר קשר כנראה גם לא היו חוזרים אלי.
תגובת החנות
בתאריך 6 לנובמבר הראל "הלקוח" פנה לגביי רמקולים OBERON 7 בצבע LIGHT OAK "הלקוח" לא הזמין,לא שילם ואין לו חשבוונית רכישה,מכיוון שלא ביצע רכישה.
המחיר לרמקולים במבצע SHOPPING IL היה כ3000 ש"ח הנחה ממחיר המכירה הרגיל לרמקולים אלו.
חשוב לציין שהתקשרנו להראל,הסברנו לו שיש במלאי בצבע לבן ובצבע שחור וכדאי לו לקחת את הצבע הלבן או השחור שקיים כרגע זמין במלאי כי במחיר הזה הרמקול ייחטף.
"הלקוח" בחר לא להקשיב לעצתנו ושאל תוך כמה זמן יגיעו הרמקולים בצבע LIGHT OAK שהוא מעוניין בהם.
הוסבר ללקוח שאנו מוכרים את מוצרי DALI בייבוא מקביל ולכן המשלוח יכול לקחת בין חודש וחצי לחודשיים.
חשוב לציין שבשום שלב בתהליך הראל לא חוייב אף לא בשקל1.
הראל בחר להתקשר אלינו לפני מספר ימים (20 לדצמבר) לשאול אם הגיעו הרמקולים,הוסבר להראל שכרגע מה שהגיע זה צבע שחור,צבע LIGHT OAK יקח עוד זמן כפי שציינו קודם לכן. "הלקוח" בחר לאיים שישמיץ אותנו ויפגע בנו בכל דרך אפשרית, הראל איננו לקוח אמיתי והוכחנו זאת לזאפ. חברת טרייד מארק אודיו בע"מ תמשיך לספק ללקוחותיהה שירות איכותי ומחירים הוגנים.