מפרסם ב-zap מאז 2016

TMAudio

סטריאו, קולנוע ביתי (הרצליה)

4.54 / 5 ממוצע מבוסס על 13 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: טרייד מארק אודיו בע"מ
נמצאו 270 חוות דעת גולשים על TMAudio
nvelinzon
nvelinzon
27.01.2026
מוצר שנרכש: OPTOMA HD30LV

קניתי מהם מקרן. שבסוף לא התאים לצרכים שלי. כאשר ביקשתי להחליף למוצר אחר, השירות פשוט הפסיק להתקיים. הם מסננים אותי בווצאפ באופן עקבי ולא עונים להודעות כבר תקופה ארוכה. מאוד מאוכזב מהיחס ללקוח לאחר הרכישה. לא ממליץ.

תגובת החנות

הלקוח (ניקיטה) רכש מקרן ב 17/09/25 מחברת OPTOMA לאחר שבדק את כל הפרטים הטכניים שלו ווידא שמתאים לו . הלקוח פנה בשבוע שעבר לבצע טרייד על מקרן - נאמר לו שאין שום בעיה רק שיגיד איזה דגם הוא רוצה במקום כדי שנדע איך להתקדם - הלקוח הגיב "סתם בכללי" ועדיין לא נתן דגם עד היום 28/01/26 . בקיצור , אם זו ביקורת שלילית אז באמת שנגמרו לנו המילים . הלקוח מוזמן עדיין לתת דגם בו הוא מעוניין (למרות הביקורת הלא מוצדקת) .

חוות הדעת עזרה לכם?
bergerh.hb
bergerh.hb
02.01.2023
מוצר שנרכש: רסיבר יאמהה rxv4a

גרועים ביותר. מתנשאים וחצופים. בוצעה הזמנה לרסיבר יאמהה. (בנובמבר!!) מסתבר שאין להם אותו בכלל במלאי. לא טורחים להודיע. לפניות טלפוניות השיבו ש"עוד שבוע יכנס למלאי" מספר פעמים. ואף לא הורידו המוצר מרשימת המוצרים הזמינים אצלם. לא יוצרים קשר. לא משיבים למייל חלף למעלה מחודש. לפניה טלפונית מהיום השיב אביעד שנדבר אליו "זריז" כי הוא עסוק עם לקוח וכי עלינו להתקשר מאוחר יותר (התקשה לרשום מספר טלפון לחזרה וכלל לא היה מעוניין לתת שרות) זאפ - חנות שאין לה במלאי מוצר וממשיכה לפרסם המוצר כזמין - וכלל לא חוזרת לפניות או יוזמת לפניות עליה לשאת בתוצאת השרות הגרוע ללקוח

תגובת החנות

אנו מתנצלים ואכן קרתה טעות, ההזמנה של חגי אכן התעכבה ואבדה באופן חריג בין כל ההזמנות . כל שאר הדברים אינם מדוייקים בלשון המעטה... בכל מקרה התנצלנו בפני חגי וסיפקנו את המוצר והסבר לשביעות רצונו, הלקוח מרוצה וחוות הדעת הועלתה לפני שהכל טופל וסודר מולו. לא ברור למה עדיין לא עלתה בזאפ חוות הדעת המתוקנת - כנראה שלזאפ הפתרונות ...

חוות הדעת עזרה לכם?
alex.chufarovsky
alex.chufarovsky
02.04.2020
מוצר שנרכש: מקרן קול Magnifi Mini Polk Audio

שרות רע -הזמנתי ב23 במרץ ולא קיבלתי פרית בזמן ,אני לא ממליץ להזמין בחנות הזאות

תגובת החנות

הלקוח הזמין מקרן קול באתר אשר יצא אליו בשליחות ממחסן היבואן ישירות. טרם עברו ימי העסקים שאנו מתחייבים לאספקת המוצר לבית הלקוח לכן לא ברור מדוע בחר אלכס להתלונן על זמני אספקה. בכל אופן העיסקה של אלכס מבוטלת וכספו הוחזר לו. היינו מצפים למעט יותר סולידריות במיוחד בתקופה זו (קורונה...) כנראה שישנם אנשים שאין להם תחושת סולידריות וזה בסדר. אנו שולחים איחולי בריאות לכלל אזרחי ישראל וגם לאלכס. חשוב מאד שוב להדגיש שלא עברו ימי העסקים מאז ביצוע ההזמנה ולכן הביקורת הזו אינה במקומה ואפילו קנטרנית.

חוות הדעת עזרה לכם?
lior
lior
21.07.2019
מוצר שנרכש: רסיבר DENON AVRX2500H

קניתי רסיבר בשבוע שעבר כמתנה לבן-זוגי וחווית הקנייה שלי הייתה לאכזבתי ממש גרועה. עוד לפני שביצעתי רכישה באתר, התקשרתי ושאלתי נציג האם ניתן לתת לי הערכה מראש מתי יגיע המוצר ושאם לא ניתן להתחייב על כך מראש זה גם בסדר.. אני רק רוצה לדעת אם זה אפשרי. נציג אמר שיבדוק וישאל ורדפתי אחריהם יומיים כדי לקבל תשובה שלילית לבסוף. אמרתי שאני מעוניינת לבצע הזמנה בכל זאת, והנציג שאל איפה אני גרה וברגע שהבין שהיעד הוא מרכז ת"א פה נוצר קושי נוסף מבחינת החנות. הם התנו את המשלוח בזה שאשמור להם חנייה ליד הבית (דרישה מוגזמת ומופרכת לכל הדעות). הסברתי שכבר עשינו עשרות משלוחים של מוצרים לביתנו ושאנחנו כבר מתורגלים, שיש מקום לעצור ממש ליד הבית ושנצא החוצה ונשים עין לדקה אחת על הרכב המונע בזמן שהשליח יכניס את המשלוח. הם ממש לא היו מוכנים והסוגייה הזאת נפתרה לאחר 3 טלפונים וחוסר הבנה מצידם שזאת לא ציפייה לגיטימית לדרוש מלקוח לעמוד בחוץ שעות ולשמור חנייה לשליח. לאחר שהסוגייה הזאת נפתרה, הנציג פתאום נזכר שאני זאת שחייבת להיות בבית לקבל את המשלוח. שהעובדה שבעלי יהיה בבית כדי לפתוח את הדלת היא בעייתית מבחינתו. הם לא מוכנים להתחייב על יום ואני זאת שחייבת להיות בבית כדי לקבל את המשלוח- והמשמעות היא שהם מצפים שהלקוח לא ילך לעבוד במשך 5 ימי עסקים וישב בבית ויחכה למשלוח שלהם (פלוס ישמור להם חנייה צמודה לביתו). בשלב הזה כבר ממש איבדתי את זה על הנציג ונמצא לי פתרון- שבעלי יציג את ת.ז. שלי בעת קבלת המשלוח.. לא ברור לי למה זה לא הוצא מלכתחילה ולמה הייתי צריכה לעבור מסכת של כל כך הרבה טלפונים, ויכוחים ובעיות מתמשכות. מעולם לא השארתי חוות דעת שלילית על עסק אבל אני פשוט מאוכזבת וברור לי שזאת הפעם הראשונה והאחרונה שאקנה מהחנות הזאת.

תגובת החנות

הלקוחה התקשרה לחנות טרם הקנייה וביקשה לקבל את המוצר ביום ספציפי (רביעי) ובשעות מדוייקות. הוסבר ללקוחה שאין אפשרות לקבל אספקה בשעה ספציפית אלא בטווח שעות סביר ביותר כנהוג תמיד וכן בתאום מראש לשעה מדוייקת באותו היום לאחר שחברת השילוח תיצור קשר ותתאם. הלקוחה טוענת שרדפה אחרינו יומיים - ממש לא נכון. ציטוט הלקוחה "התקשרתי ושאלתי אם ניתן לתת הערכה מראש מתי יגיע , אם לא זה גם בסדר". זה ממש לא נכון ובלשון המעטה. כשתמשיכו לקרוא את ה"ביקורת" תראו שאכן הייתה התעקשות על יום ושעה ספציפית מצד הלקוחה. הלקוחה חזרה טלפונית וביקשה שוב לקבל ביום הספציפי ובשעה שהיא התעקשה עליה. שוב הוסבר שחברת השילוח תתאם ולא ניתן לקבוע לה שעה מראש אלא רק בתאום מול חברת השילוח ואז לא תהיה בעיה לקבל תאום משלוח מראש, כל זאת טרם ביצעה הזמנה ! הלקוחה הסבירה שהיא גרה ברחוב ללא חנייה במרכז תל אביב ואמרה " מישהו יצא וישמור לכם על הרכב". הלקוחה גם אמרה שהיא לא תהיה בבית בזמן האספקה ומישהו אחר יקבל את המשלוח. ביקשנו לדעת אם האדם אשר יקבל את המשלוח הינו בעל אותו שם המשפחה שלה - לזיהוי שלא מדובר בנסיון "עוקץ" וגניבת אשראי של לקוח כפי שאנו מוודאים בכל הזמנה וכפי שמחוייב בחוק ! הלקוחה כעסה ש"אנו מטרידים" אותה בשאלות ובקשות מיותרות לדעתה. ביקשנו מהלקוחה להשאיר תעודת זיהוי שלה בבית ולהציג לשליח, גם בקשה זו נענתה בכעס וזלזול מצד הלקוחה שהדגישה שאנו "מציקים" לה ומקשים עליה. ציטוט הלקוחה - "אני זאת שחייבת להיות בבית כדי לקבל את המשלוח - והמשמעות היא שהם מצפים שהלקוח לא ילך לעבוד במשך 5 ימי עסקים וישב בבית ויחכה למשלוח שלהם " ממש לא נכון ולא מדוייק בלשון המעטה. מהרגע בו הואילה בטובה הלקוחה לתת פרטי אשראי ולבצע עיסקה, תוך 48 שעות המשלוח היה אצלה ויש תיעוד לכך. חשוב לציין כי חברת השליחויות מתאמת מראש מול המזמין את יום האספקה ונותנת טווח של בין שעה לשעתיים במקסימום לאספקה וזאת בכדי שהלקוח לא יאלץ לשבת בבית ולהמתין למשלוח. נדגיש כי כל בקשות אלו הינן בקשות לגיטימיות בחוק עסקת מכר מרחוק , בוודאי כאשר בעת ההזמנה עולים חשדות וקשיים בזיהוי בעל כרטיס באשראי והמזמין. אנו בעלי ותק רב בתחום ומעולם לא נתקלנו בהתנגדות כזו של לקוח להשאיר פרטי זיהוי לאימות. ציטוט הלקוחה "בשלב הזה כבר ממש איבדתי את זה על הנציג ונמצא לי פתרון" - אין צורך להכביר במילים, הבנתם את הרעיון. חברת טרייד מארק אודיו בע"מ תמשיך לתת את השירות הטוב ביותר ועם הרבה סבלנות ובאהבה. גם לליאור באם תשנה דעתה בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
מני
מני
16.03.2021
מוצר שנרכש: רסיבר, YAMAHA RXV485

רציתי לקנות רסיבר של ימהה והזמנתי. חזרו אליי שיש רסיבר מתצוגה גם טוב מאוד באותו המחיר (של דנון) והסכמתי. הגיע אליי רסיבר מקולקל שלא הצליח להתחבר לרשת או לשום דבר אחר. שלחתי להם בחזרה ואמרו לי לחכות לרסיבר שהזמנתי. זיכו אותי בינתיים על החשבון ומתברר היום שגם לא יעמדו בתאריך היעד לאספקה בגלל בעיות אספקה כלל עולמיות. במהלך כל הזמן הזה הייתי צריך לבקש עדכונים כל הזמן מתי אקבל את המכשיר. יש לציין לטובה שמהרגע הראשון חזרו אליי וענו לי, והזמינות שלהם למענה הינה טובה. אכזבה קשה מהחנות מכל תהליך הקניה. לשיקולכם,

תגובת החנות

ראשית אנו מתנצלים שזו החוויה של מני. הודענו ללקוח מראש שזמן האספקה ארוך כפי שהופיע בדף המוצר - קרי 21 ימי עסקים. הצענו ללקוח כחלופה רסיבר DENON מתצוגה אשר נבדק והיה תקין לחלוטין כשיצא ללקוח. מיד עם קבלת הפנייה מהלקוח שהמוצר אינו מצליח להתחבר לרשת לטענתו , נשלח אליו שליח אשר אסף את המוצר והחזירו אלינו . באותו מעמד ובאותה השעה הלקוח זוכה בסכום המלא אותו שילם. הלקוח ביקש להחזיר את הזמנתו המקורית לרסיבר אשר זמן האספקה שלו הינו 21 ימי עסקים ורשום באתר בצורה ברורה. הוסבר ללקוח שאין באפשרותנו להקדים את מועד האספקה למרות הרצון העז שלנו ישנו מצב נתון כרגע בעולם והוא שיבושים במערכי האספקה של מוצרים רבים. חשוב לציין שעדיין לא עברו 21 ימי עסקים כפי שהתחייבנו. למרות זאת הלקוח בחר בדרך שלו. חברת TMaudio מאחלת חג שמח לכל ישראל.

חוות הדעת עזרה לכם?
הראל דואק
הראל דואק
20.12.2019
מוצר שנרכש: DALI OBERON 7 - רמקולים רצפתיים

חווית רכישה מאכזבת. אם בכלל לקרוא "רכישה" למוצר שמעולם לא סופק. בתאריך 6 בנובמבר 2019 הזמנתי מהחנות במהלך מבצע shopping-il רמקולים רצפיים. כעבור יומיים, התקשרו מהחנות והודיעו שהצבע שרציתי לא במלאי (איזו הפתעה), ושיש להם בשחור או לבן. אמרתי שאסתפק בלבן. אחרי זמן קצר התקשרו ואמרו שאופס, בעצם גם אין לבן.... אבל שאם אני מוכן לחכות חודש, יזמינו לי את הצבע שרציתי. הסכמתי לחכות חודש. בתאריך 18 בדצמבר 2019, לאחר שלא קיבלתי שום עדכון, יצרתי קשר עם החנות כדי לדעת מה קורה עם ההזמנה, אמרו שלא יודעים מתי אמורים להגיע הרמקולים, ושיחזרו אלי באותו יום אחרי שיבררו. לא חזרו, כמה מפתיע. גם לא למחרת. בתאריך 20 בדצמבר 2019, חודש וחצי לאחר ההזמנה המקורית יצרתי אתם קשר שוב ורק אז נזכרו לומר לי שהיבואן עמו עובדים לא מזמין את הצבע הזה. שאלתי למה לא הודיעו לי את זה במשך חודש וחצי שלמים בהם אני ממתין, וקיבלתי תשובות מתפתלות ותרוצים מפה ועד הודעה חדשה. שום ניסיון מבחינתם לתקן את החוויה, מלבד להציע לי לקנות רמקול קטן יותר באותה הסדרה. לשם ההגינות אני אציין שלא חייבו אותי במשך כל הזמן הזה, אבל כנראה שהזמן של הלקוח לא באמת חשוב להם, ואם לא הייתי יוצר קשר כנראה גם לא היו חוזרים אלי.

תגובת החנות

בתאריך 6 לנובמבר הראל "הלקוח" פנה לגביי רמקולים OBERON 7 בצבע LIGHT OAK "הלקוח" לא הזמין,לא שילם ואין לו חשבוונית רכישה,מכיוון שלא ביצע רכישה. המחיר לרמקולים במבצע SHOPPING IL היה כ3000 ש"ח הנחה ממחיר המכירה הרגיל לרמקולים אלו. חשוב לציין שהתקשרנו להראל,הסברנו לו שיש במלאי בצבע לבן ובצבע שחור וכדאי לו לקחת את הצבע הלבן או השחור שקיים כרגע זמין במלאי כי במחיר הזה הרמקול ייחטף. "הלקוח" בחר לא להקשיב לעצתנו ושאל תוך כמה זמן יגיעו הרמקולים בצבע LIGHT OAK שהוא מעוניין בהם. הוסבר ללקוח שאנו מוכרים את מוצרי DALI בייבוא מקביל ולכן המשלוח יכול לקחת בין חודש וחצי לחודשיים. חשוב לציין שבשום שלב בתהליך הראל לא חוייב אף לא בשקל1. הראל בחר להתקשר אלינו לפני מספר ימים (20 לדצמבר) לשאול אם הגיעו הרמקולים,הוסבר להראל שכרגע מה שהגיע זה צבע שחור,צבע LIGHT OAK יקח עוד זמן כפי שציינו קודם לכן. "הלקוח" בחר לאיים שישמיץ אותנו ויפגע בנו בכל דרך אפשרית, הראל איננו לקוח אמיתי והוכחנו זאת לזאפ. חברת טרייד מארק אודיו בע"מ תמשיך לספק ללקוחותיהה שירות איכותי ומחירים הוגנים.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
17.12.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
רני
רני
05.05.2026
מוצר שנרכש: רמקול ימאהה

שירות אדיב ונעים, אך חוויית הקנייה הייתה פחות טובה מבחינת זמינות המוצרים. לאחר בירור לגבי מספר דגמים ספציפיים, התברר כי אף אחד מהם אינו במלאי בפועל, למרות שמופיעים באתר. במקום זאת הוצעו חלופות אחרות. ייתכן שמדובר בפער בעדכון המלאי, אך בפועל זה יוצר תחושה של חוסר שקיפות ומקשה על קבלת החלטה ממוקדת לפי צורך אמיתי. ממליץ לבדוק מראש זמינות פיזית של המוצר לפני הזמנה.

תגובת החנות

רני שאל על מוצר ספציפי שמופיע בדף מוצר 21 ימי עסקים - קיבל תשובה שלא אוכל לספק מוקדם יותר ואכן הוצעו 2 חלופות שאותן דחה ... איפה הפער בעדכון המלאי ? להיפך האתר מעודכן ומשקף את המצב המדוייק של המלאי לגבי כל מוצר ומוצר . לכן לא ברורה הביקורת הזו, איך ניתן להשתפר ממנה ? אותנו לימדו שמכל ביקורת ניתן ללמוד ולהשתפר - זה לא המקרה כאן .... המוצר עדיין באתר ועדיין 21 ימי עסקים אספקה (שזה הצפי שניתן לנו ע"י היבואן...)

חוות הדעת עזרה לכם?
lagasa30
lagasa30
08.06.2026
מוצר שנרכש: ��Morel Avyra 633

פשוט מדהימים אין מילים רכשתי בהרבה חנויות אבל האופן שבו הם עוזרים ודואגים שתצא מרוצה זה משהו שלא מקבלים בכל מקום רכשתי מספר מכשירים ואני ימשיך לרכוש מהם נוצר קשר חברי מרגיש שהם עושים הכל כדי שלא יתאכזב

חוות הדעת עזרה לכם?
אורן
אורן
02.06.2026
מוצר שנרכש: רמקול חוץ aws602

פעם שניה שאני מזמין מהחנות אונליין ומתייעץ טלפונית לפני קניה. שרות יוצא מגדר הרגיל, המלצות מקצועיות, מחיר תחרותי ונדיבות לא מובנת מאליה. תודה מיוחדת ואישית לקובי. אני מאוד מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
asherhaim82
asherhaim82
08.05.2026
מוצר שנרכש: מערכת 5 רמרקולים וסבוופר

מקצוענות, יחס אישי מדהים ושירות מצויין! ממליץ בחום, חנות מעולה מוצרים איכותיים, מרוצה מאוד מהרכישות שביצעתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
חיים
חיים
05.02.2026
מוצר שנרכש: Dali Oberon 5

חיפשתי לקנות רמקולים חדשים לסלון והתקשרתי לחנות, קיבלתי שירות מדהים, הסברים והמלצות, בלי נסיון לדחוף לי מוצרים ואפילו ההפך המליצו איפה לקצץ. בנוסף קיבלתי הנחה יפה וכבלים במתנה. המשלוח הגיע מהר מאוד והציוד מעולה. תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gil
Gil
29.01.2026
מוצר שנרכש: UHZ66

קניתי מקרן לייזר של אופטומה. השירות והיעוץ לפני הקניה היו סופר מקצועיים, והמשלוח הגיע ממש מהר.

חוות הדעת עזרה לכם?
15fredy15
15fredy15
29.01.2026
מוצר שנרכש: audio technica lp70xbt

אחלה אנשים משלוח מהיר רצח הגיע תוך יום עסקים אחד והכל עובד מעולה ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
shaharbohadana1
shaharbohadana1
29.01.2026
מוצר שנרכש: Triangle br03

באמת אלופים, הבינו מה אני צריך ובדקה ידעו לחבר לי בדיוק את הרמקולים שיתאימו לחלל. סאונד מדהים, שירות מצוין ומחיר מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
blautamir
blautamir
29.01.2026
מוצר שנרכש: Atlp70xbt

ממש התרשמתי לטובה מהשרות האדיב והמקצועי ומהזמינות והסבלנות לכל שאלה. ומחירים טובים ביחס לשאר החנויות שמצאתי ברשת והכי חשוב המוצר הגיע אלי תוך יום מיום הרכישה

חוות הדעת עזרה לכם?
JazzyNidam
JazzyNidam
29.01.2026
מוצר שנרכש: Morel beat x

שירות מעולה! מאוד שירותי, הסבירו לי את ההבדלים בין הרמקולים השונים ומאוד עזרו לי לבחור את מה שהכי טוב עבורי, בנוסף המחיר היה מאוד הוגן ומשלוח היה סופר מהיר ה

חוות הדעת עזרה לכם?
Itzhak
Itzhak
28.01.2026
מוצר שנרכש: Vincent sv200

שירות מצוין התקשרו לוודא את פרטי ההזמנה והכתובת הגיע במהירות תוך 2 ימי עסקים. החנות גם מציעה מחירים אטרקטיביים ופריסה נוחה של תשלומים. מומלץ !

חוות הדעת עזרה לכם?
Tzvika
Tzvika
28.01.2026
מוצר שנרכש: Marantz cinema 70s

איזה כיף. כמה סבלנות יש להם ב TM audio התלבטתי בין שלושה דגמים של רסיברים לקלנוע בייתי ולאחר יעוץ שלהם קיבלתי החלטה על ה Marantz cinema 70s. יום לאחר ההזמנה הגיע המכשיר עם שליח ups. מאד מרוצה מהיחס, היעוץ וכמובן מהרסיבר

חוות הדעת עזרה לכם?
shaked
shaked
04.06.2025
מוצר שנרכש: Rega Planar 2

קניתי פטיפון מסוג Rega Planar 2, לאחר שהפטיפון הקודם סיים את חייו(החזיק 13 שנים), הקודם גם היה של Rega, דגם מיושן יותר. חוות דעת: קודם כל, המחיר הזול בארץ לדגם זה, משלוח חינם, יום לאחר שהמוצר נשלח כבר הגיע עד הבית, שירות מעל ומעבר, מתן מענה לכל שאלה, וכן יחס אדיב ביותר. בסה"כ 5/5 בכל הפרמטרים תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
elitw14
elitw14
16.05.2025
מוצר שנרכש: נגן רשת EverSolo DMP-A6 Master Edition

רציתי להגיד תודה לחברים מ-TM Audio על השירות, האדיבות ועל איכות המוצר הנפלא. תודה על העזרה והמהירות באספקת המוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
רומן
רומן
12.12.2024
מוצר שנרכש: רמקולים מגבר

קניתי מגבר ורמקולים. אביעד היה סופר מקצועי ונחמד. באתי עם משהו ספציפי בראש ואביעד המליץ על דגם אחר (קצת יותר זול). החלטתי שאני מעדיף את מה שרציתי מראש. 
אביעד אמר שאנסה ואחזור אליו אם לא נשמע לי טוב. ניסיתי והגעתי למסקנה שהוא צדק והייתי צריך להקשיב להמלצה שלו חזרתי והוא החליף לי. שירות מעולה אנשים מקצועיים!

חוות הדעת עזרה לכם?
Kobi
Kobi
01.08.2024
מוצר שנרכש: סאבוופר Horus Elipson 8s

חנות ממש מדהימה! מוצרים איכותיים מכל המותגים המובילים, וגם מותגים מעולים קצת פחות מוכרים. צוות אדיב וסופר נחמדים. עונים לכל שאלה, נותנים הסברים מפורטים והמלצות מתאימות לכל אחד. השירות לקוחות פשוט מושלם, היה לי בעיה קטנה בסאב שרכשתי, והעזרה של הצוות הייתה פשוט מעל ומעבר לכל חוויה שהייתה לי בכל חנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ysamoilo
ysamoilo
27.05.2024
מוצר שנרכש: AVYRA 633 MOREL

תענוג אמיתי מהשרות שקבלתי מהצוות, יצאתי משם עם רסיבר ורמקולים רצפתיים. צוות מנצח 100% ומקצועי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Alex
Alex
17.04.2024
מוצר שנרכש: Yamaha AS 501 מגבר

פעם ראשונה שקניתי פה.אנשים מאוד טובים ונחמדים.מאוד נהנתי לקנות אצלהם.גם המחירים ללא תחרות.חג שמח לכולם

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בTMAudio

מוצרים נוספים הנמכרים בTMAudio

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון