בעת התשלום התבקשתי לבחור אופציית שילוח. האופציות היו "משלוח רגיל/דואר" בחינם, או אופציה של שירות איסוף עצמי "צ'יטה" בעלות של 25 שקלים. בחרתי באופן ספציפי את משלוח הדואר, מכיון שאינני אוהב את השירות של צ'יטה (מצריך ממני לנסוע במיוחד לחנויות, בניגוד לדואר רשום שמגיע אליי לשולחן בעבודה), אך החנות בחרה בעצמה, מבלי ליידע אותי לשלוח את המוצר בשירות צ'יטה. כשהתקשרתי לשאול מדוע, אמרו לי ש"זו האופציה שבחרנו, זה הדואר הרגיל שלנו". כשביקשתי לבטל את העיסקה, מה שכמובן מותר לי על פי חוק, נאמר לי שהייתי צריך לשלם על השליחות בכל מקרה. ברור לי שאם הייתי רוצה הייתי מוציא ביטול עיסקה מלא, הרי החוק לטובתי (לא הסכמתי בשום שלב למשלוח בתשלום) אבל רציתי את המוצר ונסעתי בפקקים להביאו (לקח לי למעלה מעשרים דקות). בקיצור- שירות לא טוב. וחבל.
תגובת החנות
לקוח הזמין מוצר שמשקלו חייב משלוח לנקודת שירות של ציטה שנמצאת במרחק של פחות מק"מ 1 ומראה בגוגל מפות מרחק הליכה של 6 דקות,
המוצר הגיע אליו למחרת ההזמנה (במקום לחכות עד 10 ימי עבודה ) בכל זאת הוא בחר להתלונן.כנראה שהוא רגיל לזה
אנא מצידנו נמשיך להשתדל לתת את השירות המהיר ביותר במינימום עלויות