
אומנם המשלוח הגיע יחסית מהר, אך שלחו פריט לא נכון. כשהתקשרתי וביקשתי שיחליפו לי, מי שענה, לא יודעת מי, דיבר אלי מאוד לא יפה. ממש צעק עלי כאילו אני אשמה שהם טעו במשלוח. ביקשתי לדעת מתי יגיע יחליפו אמר כל הזמן לא יודע ואין לי דרך לדעת. וזה מה יש. מאוד לא שירותי ולא נעים. במקביל פניתי למישהו בוואט אפ הוא כן נתן תשובה. אך אין לי חווית קנייה נעימה מהם. לא חושבת שאקנה שם עוד פעם. ועדין מחכה להחלפה ולמוצר שרכשתי. בתקווה שיגיע.
הי עדי, השיחות אצלינו מוקלטות, מי שצעק ודיבר בזלול זה את אלינו ולא להפך. קבילת אותו מוצר בצבע אחר ואחרי 3 ימים כבר החליפו לך, ועדין אחרי החלפה עמדנו בזמנים.




















