
חול לחותל - קט בסט - 10 ליטר , באתר רשום 55 שח . בפועל אין 10 ליטר , אריזה קטנה בהחלט לא מספקת לארגז חול ענק של מייו קון . בעלים של החנות , דניאל שכנע אותי כי האריזה תספיק לי לזמן רב. קיבלתי משלוח ללא חשבונית ,לאחר תזכורת קיבלתי . אך אני מאד מאוכזבת מהקנייה . שילמתי 59 שח על אריזת חול כבייכול חד פעמי.
כפי הנראה היה חוסר הבנה בין הלקוחה למוכר לגבי תכולת האריזה. יתכן והמוכר לא הסביר באופן נכון. התנצלנו בפני הלקוחה ואף הצענו להגיע ללקוחה לביתה ולהחליף למוצר אחר לפי בחירתה למרות שהאריזה נפתחה. הלקוחה לא הסכימה לקבל שום פיתרון. טעות או חוסר הבנה יכולים לקרות והשאלה הנשאלת האם היה רצון כנה ואמיתי מצד החנות לפתור את הבעייה. במקרה זה החנות הציעה פיתרון לבעייה כולל החלפה לכל מוצר אחר והבאת המוצר החדש לבית הלקוחה. הלקוחה מסיבותיה היא בחרה שלא לקבל את הצעת החנות.























