מפרסם ב-zap מאז 2014

‎נקסטק‎ ‏(Nextech)

מוצרי מולטימדיה וסלולר (פתח תקווה)

4.12 / 5 ממוצע מבוסס על 25 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: nextech.co.il
בעלים: נקסטק
נמצאו 595 חוות דעת גולשים על נקסטק
עדי
עדי
15.06.2026
מוצר שנרכש: טלפון סמסונג נוט 10

בחנות הזו מכרו לי טלפון פגום, חזרתי לחנות יומיים אחרי הקנייה לומר שלא שומעים טוב ושלא שומעים אותי, ובמקום להחליף אותו עשו לי איזה ריסט שלא עזר. הבעיה היא שנסעתי לחו"ל מיד אחרי כן ולא יכלתי לחזור בגלל המלחמה במשך מספר חודשים. כשחזרתי פניתי לחנות וכל מה שהיה להם להציע לי זה להביא להם את הטלפון כדי שהם ישלחו אותו לתיקון שייקח עד חודש... בעוד הפגם היה בטלפון מהתחלה (לא שומעים כמעט לא דרך הרמקול ולא דרך האוזניות, הכל מעורבל) כלומר אני צריכה לקנות טלפון נוסף כדי להשתמש בו בזמן שהם מנסים לתקן טלפון פגום מלכתחילה שהם מכרו לי... חשוב לציין שהטלפון "באחריות" לשנה... באמת דרך טובה להיפטר ממכשירים פגומים במחיר מלא!! לא מומלץ!!

תגובת החנות

שלום, צר לנו על תחושתך, אך חשוב לנו להעמיד דברים על דיוקם. לאחר רכישת המכשיר פנית אלינו בתוך מספר ימים עם טענה למיקרופון. המכשיר נבדק במקום על ידי צוות החנות, בוצע ניקוי ועדכון תוכנה, ולאחר מכן נבדק גם יחד איתך — ובבדיקה נמצא תקין, ולכן נמסר אלייך חזרה. לאחר מכן, במשך כחצי שנה (כ-6 חודשים) לא התקבלה כל פנייה נוספת מצדך בנושא, ולכן לא הייתה לנו כל אפשרות לדעת על המשך התקלה או לטפל בה בזמן אמת. רק לאחר פרק זמן ממושך זה פנית שוב בטענה לתקלה. בהתאם להוראות החוק ותנאי האחריות, לאחר שימוש ממושך במוצר ובחלוף תקופה זו – הטיפול מתבצע באמצעות בדיקה ותיקון במעבדה מורשית של היבואן, ולא באמצעות החלפה מיידית של המכשיר. נדגיש כי החלפת מכשיר מתאפשרת רק לאחר בדיקה מקצועית ואישור המעבדה, ובוודאי שלא לאחר חודשים של שימוש בפועל. בהתאם לכך, הוצע לך להעביר את המכשיר לבדיקה במסגרת האחריות. זמן הטיפול הינו עד 14 ימי עסקים, כאשר בפועל ברוב המקרים המכשיר חוזר בפרק זמן קצר יותר – לרוב סביב כ-10 ימי עסקים. אנו כמובן נשמח להמשיך ולטפל עבורך ולסייע ככל שניתן.

חוות הדעת עזרה לכם?
naftalic20
naftalic20
30.03.2026
מוצר שנרכש: R640 SAMSUNG BUDS 4 PRO

קיבלתי אוזניות תקולות, אין להם זמן לעזור לך אתה צריך להסתדר מול סמסונג לבד להגיע לסניף של סמסונג ולבזבז את הזמן.

תגובת החנות

שלום, האוזניות שנרכשו הן מקוריות ומגיעות עם אחריות של היבואן הרשמי. במקרה של תקלה, השירות מתבצע ישירות מול היבואן כדי להבטיח טיפול מקצועי, מהיר ויעיל בהתאם לתנאי האחריות. לנוחיותך, ליבואן קיימת פריסה ארצית רחבה עם מעל 20 נקודות שירות, כך שניתן לקבל מענה קרוב ונוח. במידה ותרצה הכוונה לאחת מנקודות השירות או עזרה נוספת בתהליך – אני כאן בשמחה לעזור.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yisru
Yisru
25.09.2025
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

הזמנתי מכשיר נוקיה לילד והגיע מקלדת של טלפון כשר עם אותיות באנגלית וערבית ברגע שכשתבתי להם בוואטסאפ על זה פתאום נעלמו כאילו אני לא קיים.

חוות הדעת עזרה לכם?
ברוך
ברוך
23.07.2025
מוצר שנרכש: R630 SAMSUNG BUDS 3 Pro אוזניות

קניתי אוזניות באינטרנט מהאתר של נקסטק - עם משלוח. התגלתה בעיה(במחוות של האוזניות), והתקשרתי לנקסטק שבועיים בדיוק מאז שקיבלתי את המוצר בבקשה לטיפול. העובד שענה דרש שאגיע עצמאית לפתח תקווה - שם כנראה ממוקמת החנות שלהם, טענה לא הגיונית בעליל. וכשהתווכחתי איתו שהזמנתי את המוצר מרחוק - הוא קילל אותי 'שאלוהים יקח אותך' וניתק את השיחה. התקשרתי שוב וביקשתי את המנהל, הוא אמר 'אני המנהל' וטרק את הטלפון.

חוות הדעת עזרה לכם?
דימה
דימה
28.11.2024
מוצר שנרכש: Dyson v15 sv47

קניתי שואב אבק Dyson V15 SV47 , בתיאור המוצר באתר Nexttech היתה רשימת אביזרים מסויימת, בחרתי בחנות זו כי היא הבטיחה רשימת אביזרים זו. כשאר קיבלתי את המוצר ופתחתי, גיליתי שחסרים 3 אביזרים שהובטחו באתר החנות. כאשר התקשרתי לחנות נאמר לי כי דגם שואב האבק נכון, ושרשימת מוצרים נכונה לדגם זה, ושהרשימה באתר שגויה והיא של הדגם הישן. החנות סירבה לקבל חזרה את המוצר , כי כבר נפתח והודלק לשנייה. אחרי ויכוחים בטונים גבוהים מצד נציג החנות , כל מה שהוצא לי , בגלל הטעות באתר זה: להשאיר את המוצר ללא חלק אביזרים שהיו מתוארים באתר, או לעשות איזשהי ״קומבינה״ של להחליף למנוע של דגם ישן וקבלת חלק מהאביזרים . הציון הנמוך הוא בגלל שחנות לא לוקחת אחריות על הטעויות שלה ולא מציעה פיצוי סביר , ועל הטונים הגבוהים מצד הנציג . חשוב לציין כי אם הייתי יודע שהמוצר מגיעה ללא חלק מהאביזרים , לא הייתי רוכש את המוצר בחנות זו (כי אפילו בחנות הרשמית של dyson המחיר קצת יותר נמוך) , ואולי לא הייתי קונה את המוצר בכלל. מיתרונות החנות : מענה טלפוני היה מהיר מאוד. אחרי השיחה, התיאור בחנות התעדכן לתיאור שנראה נכון.

תגובת החנות

דימה היקר נדייק את חוות הדעת שלך הלקוח רכש שואב אבק של חברת דייסון דגם v15 new (דגם חדש) ובאתר שלנו הייתה טעות במפרט המוצר שהיה תואם לדגם הישן v15 (דגם פשוט יותר וזול יותר) .הלקוח הנכבד קיבל מאיתנו שואב אבק דייסון v15 new הדגם החדש - יבואן רשמי כפי שהופיע בשם של המוצר בהזמנה. הלקוח התקשר בטענה חסר לו מברשות לפי המפרט באתר ודרש שנספק לו את המברשות (למרות שקיבל מברשות של הדגם החדש) הוצע לו להגיע להחליף לדגם הישן עם המפרט שמופיע באתר אך הלקוח השתמש כבר בשואב שלא ברור למה אם זה לא הדגם שהתעניין למרות זאת הוצע לו להגיע ושנחליף לו לדגם הישן ונחליף פשוט בין הפילטר החדש לפילטר שהשתמש בו כבר . אך גם זה כמובן לא התקבל אצל הלקוח לא ברור מה הצפיות? דורש גם את המברשות של הדגם החדש וגם של הדגם הישן תתחדש ותהנה רכשת שואב אבק DYSON V15 DETECT Absolute new sv47 יבואן רשמי במחיר הכי זול בישראל כולם יודעים כבר מעל 12 שנים בנקסטק תמיד השירות הטוב ביותר !!! והמחירים הכי זולים

חוות הדעת עזרה לכם?
יותם
יותם
20.11.2024
מוצר שנרכש: XIAOMI SMART AIR PURIFIRE 4 אוויר מטהר

הזמנתי מטהר אוויר של שיאומי לדירה של אמי דרך האתר. אחרי שבועיים התקשר השליח ואמר שהוא בכניסה לבניין, בלי שום הודעה מוקדמת או סמס להתריע על הגעתו. ביקשתי ממנו להמתין כמה דקות כדי שאבדוק אם אמי בבית, והוא הביע תסכול לגבי חברת המשלוחים (cargo מסתבר), נענה בגסות וניתק בטענה שהוא "לא מזכירה". ניסיונותיי לחזור אליו כדי לוודא שהחבילה לא תישאר ברחוב נתקלו בחוסר מענה ובניתוקים חוזרים. כמה ימים לאחר מכן התקשרה אליי שכנה של אמי והודיעה שהחבילה הושארה ללא השגחה בכניסה לבניין. למזלי, היא אספה אותה לביתה כדי שלא תאבד. כן כן, השליח פשוט השאיר את החבילה בכניסה לבניין. ניסיתי ליצור קשר עם החנות דרך הטלפון והאתר, אך לא היה מענה. אחרי יומיים בעל החנות יצר איתי קשר. כשהסברתי לו את הסיטואציה ודרשתי החזר על המשלוח, הוא טען שיזכה אותי רק אם חברת המשלוחים תחזיר לו את הכסף. כשהסברתי לו שהוא אחראי על המוצר שרכשתי ממנו ולא חברת המשלוחים, הוא הגיב בהאשמות שאני "מנסה לסחוט אותו". השיחה הסתיימה בהבטחה שהוא יבדוק את העניין – מה שלעולם לא קרה, כמובן. לצערי, גיליתי מאוחר מדי את רמת השירות הירודה של החנות. אם הייתי בודק את הביקורות בזאפ מראש, הייתי נמנע מהחוויה המאכזבת הזו. אני ממליץ בחום להימנע מהזמנת מוצרים מחנות שלא לוקחת אחריות על השירות שהיא מספקת ומזלזלת בלקוחותיה.

חוות הדעת עזרה לכם?
shem
shem
09.10.2024
מוצר שנרכש: אוזניות C-TYPE AKG אחריות יבואן רשמי סלק

הזמנתי אוזניות טייפ C דרך זאפ. על הקבלה כתוב טייפ C. שלחו 3.5 ואמרו לי שאני הכנסתי קוד מוצר לא נכון. רוצים שאני אשרוף עכשיו עוד זמן כדי לשלוח חזרה אוזניות ב-60 שקל. הזמן שלי יקר יותר. רוב הסיכויים שגם שלהם. לבריאות שיהיה להם. יקבלו כוכב אחד.

תגובת החנות

לקוח יקר המוצר שרכשת וגם הוצג לך - אוזניות עם חיבור 3.5MM AUX נשלח אלייך מוצר על פי הזמנתך הוצע לך לבצע החלפה למוצר וההצעה עומדת בעינה כל עוד לא בוצע שימוש בברכה צוות נקסטק

חוות הדעת עזרה לכם?
שיר
שיר
30.07.2024
מוצר שנרכש: Samsung s22 ultra

קניתי מהם טלפון מדגם samsung s22 ultra שהוצג כחדש, הוספתי כסף על מגן מסך והמגן מסך הגיע שרוט והקופסאות הייתה פתוחה בנוסף הוספתי כסף על מטען מקורי והמטען עשה לי בעיות בטלפון, אחרי פחות מחודש המצלמה התנתקה וכשהלכתי לטכנאי הוא אמר לי שהטלפון פורמט ונפתח כמה פעמים לפני תיקנתי את המצלמה ואחרי כמה חודשים היא התנתקה עוד הפעם, ועכשיו אחרי שהטלפון כבר נפתח כי תיקנתי אותו אין דרך להוכיח שהטלפון לא היה חדש ולקבל החזר כספי או פיצוי כלשהו

תגובת החנות

לקוח יקר. מדוע לא פנית אלינו? אף פעם לא דיברת איתנו ולעולם לא שמענו את הטענות וחבל 1. לגבי המגן מסך הוא מסיליקון נאנו טכנולוגי שריטות עוברות אחרי 24 שעות 2. האריזה הגיע פתוחה בעקבות הדבקת מגן המסך 3. המטען באחריות במידה ויש תקלה אנו מבצעים החלפה במסגרת אחריות 4. המצלמה התנתקה מעצמה או שנוצר מנפילה? 5. אותו טכנאי שטוען את ההכפשות האלו האם יכול ליצור איתנו קשר על מנת שנאמת את הטענות למכשיר שעבר פירמוט (על פי הטענות) כל דגם שאנו מוכרים (ולא מציינים מחודש) הינו מכשיר חדש ! חברתינו דוגלת באמינות ושירות מעולה מעל הכל כבר 12 שנים

חוות הדעת עזרה לכם?
dididandabush
dididandabush
09.07.2024
מוצר שנרכש: Note 20 ultra

מכרו לי מכשיר שהוצג כמכשיר חדש, אחרי ההפעלה גיליתי שהסוללה שלו גמורה ופניתי לבדיקה בסמסונג שם אמרו לי שהמכשיר הופעל לפני ארבע שנים. פניתי לחנות וקיבלתי רק ניסיונות להתחמק מאחריות. התייאשתי וקניתי מכשיר חדש. אותם אני אתבע ואני מקווה לקבל את כספי בחזרה. השירות הגרוע ביותר שקיבלתי אי פעם. התפתיתי למחיר הזול וגיליתי שזול זה ביוקר.

תגובת החנות

לקוח יקר. אתה קצת מבלבל ומטעה בחוות הדעת. הלקוח פנה אלינו חודש לאחר רכישת המכשיר בטענה שהסוללה נגמרת מהר, הוצע ללקוח להפקיד את הטלפון לטיפול במסגרת אחריות אך לטענתו אין לו זמן להפקיד לאחריות ודרש החלפת סוללה מיידית (לנו אין אפשרות להחליף סוללה בלי לפגוע באחריות המכשיר הטיפול מתבצע במעבדת היבואן בלבד). לאחר בדיקה מול היבואן נמסר לו שחייב להפקיד לבדיקה פיזית של המכשיר לצורך טיפול בתקלה. הלקוח סרב להפקיד בטענה שעובד עם הטלפון . הוצע לו מכשיר חלופי זמני אך גם לזה סרב.ולגבי הטענה שהמכשיר הופעל לפני 4 שנים (לא הוזכר בשיחה מול הלקוח) , הדגם המדובר הושק למכירה לפני פחות מ-4 שנים אנו מצטערים שזוהי הרגשת הלקוח , חברתינו תעשה הכל לתת את השירות הטוב ביותר. אך יש דרך להתנהלות במסגרת אחריות למוצר אלקטרוני . הנך מוזמן להפקיד את המכשיר כדי שנטפל מול היבואן על הצד הטוב ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
גלית
גלית
21.04.2024
מוצר שנרכש: שואב רובוטי

עשיתי טעות שקניתי מוצר שאינו סלולרי בנקסטק פתח תקווה, אולי בסלולרים הם בסדר אבל אם אתם רוכשים מכשיר מחוץ לתחום והוא לא תקין, אין אבא ואין אמא. רכשתי רובוט ניקיון של רובורוק שאמור להיות המרצדס של התחום הזה. אבל הגיע עם באג, הוא מרוקן את המים המלוכלכים בתום הניקיון על הרצפה במקום בכלי המיועד. אז פניתי לחנות ואשה נחמדה ענתה והיא לא שכחה לחזור אלי עם הטלפון של המעבדה (בניגוד לשלומי ואביאל שלא חזרו אלי כמובטח בפעמים הבאות). אבל משם... חיכיתי כמעט חודש עד שהרובוט חזר אלי מתיקון בשביל לגלות שהבעיה עדיין קיימת. ציפיתי שבשלב זה או שיחזירו לי את הכסף כי המכשיר פגום מלכתחילה או שלפחות יקחו אותו ויחליפו במכשיר חדש לגמרי. אבל החליטו שוב לאסוף אותו לבדיקה ולתיקון. אז התקשרתי לחנות ואביאל ענה, ומצטבר שאין לו טיפה הכלה ללקוחות מאוכזבים. כנראה שזה בכלל לא לגיטימי להתלונן למוכר שמכר לכם מוצר פגום ולבקש פתרון אחר שלא כולל לחכות שוב חודש לתיקון של מכשיר שכנראה יחזור שוב פגום. אז הוא ניתק את הטלפון בפרצוף כאשר מבטיח שלא יתן יותר שירות, לא לוקח אחריות. כבר עברו חודשיים וחצי ועדיין המעבדה לא אספה את המכשיר. היו צריכים להגיע היום אבל עד עכשיו לא קיבלתי שיחה מהשליח ומחר ערב חג (פסח), כך שברור שעד סוף החג, לא יהיה מי שיאסוף. אז אני לא ממליצה על נקסטק וגם לא על רובורוק, השירות לא מהימן בכלל.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
19.02.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
ronamayer9
ronamayer9
23.01.2024
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי

קניתי מוצר עם תקלה ואחריות. המוכר לא שירותי ונעים חוויה מבאסת. לא ממליצה לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
אסנת
אסנת
12.10.2023
מוצר שנרכש: מטען נייד 20000A XIAOMI

ביום הרביעי למלחמה ובעקבות הודעה של פיקוד העורף התקשרתי לבדוק מחיר של סוללת גיבוי. בתשע בבוקר נמסר לי שהיא 154 כפי שפורסם באתר. כשהגעתי אחר הצהרים המחיר עמד על 195 ונאמר לי שהיבואן העלה מחיר. בדקתי עם היבואן (קבוצת המילטון) והם הכחישו מכל וכל. לאחר כמה שעות המחיר באתר עלה ל-229 ויותר מאוחר שונה ל-220. אתם ספסרים, מבצעים ניצול ציני של מצוקה של לקוחות בזמן מלחמה ומשקרים כדדי לכסות על הנבזות שאתם מודעים לה.

חוות הדעת עזרה לכם?
uboyarsky
uboyarsky
22.09.2023
מוצר שנרכש: נוקיה 225

מומולץ ביותר לא לקנות שום מוצרים בחנות זו. הזמנתי מוצר בצבע מסויים (היה כתוב באתר שזה הצבע...) והגיע מוצר בצבע אחר. כשהתקשרתי לחנות ענו לי שבכלל אין את הצבע שהזמנתי אי אפשר לדעת אם מה שמזמינים זה מה שיגיע...

חוות הדעת עזרה לכם?
אהרון
אהרון
10.09.2023
מוצר שנרכש: Galaxy s21 ultra 5g

קניתי השבועי בפעם הראשון מכשיר פלפאון מ-Nextech והתאכזבתי מאוד. שילמתי 300 ש"ח תוספת על המכשיר עבור ייבוא רשמי של סאני של ה-Galaxy S21 Ultra, כפי שמצוין שהיה מצויין באתר סימנתי את הכפתור "ייבוא רשמי". לצערי, הניסיון שלי עם Nextech הותיר אותי מאוכזב עמוקות. עם קבלת המכשיר, יצרתי קשר עם סאני ומסרתי להם את המספר הסידורי של המכשיר החדש. לחרדתי, הודיעו לי שהטלפון הוא הגיע לארץ דרך ייבוא מקביל מאנגליה, ולא רשמי כפי שפורסם באתר של Nextech . כאשר פניתי לשירות הלקוחות של Nextech כדי לטפל בבעיה זו, התגובה שלהם הייתה מייאשת באותה מידה. במקום להכיר בטעות ולקחת אחריות, הם ניסו להמעיט מהמצב, והתעקשו שזה עדיין "יבוא רשמי" למרות שהייבוא הוא של פרטנר ולא של סאני, המייבאת הרשמית של מוצרי סמסונג בארץ. זוהי דוגמה מובהקת לפרסום כוזב והתעלמות מאמון הלקוחות. כצרכן, אני מעריך כנות ושקיפות מעסקים. הכישלון של Nextech לקיים את מה שהובטח וחוסר הנכונות שלהם לתקן את המצב הותירו אותי מאוכזב עמוקות. הייתי מזהיר את כל מי ששוקל לרכוש מ-Nextech לנקוט משנה זהירות ולחקור היטב את המוצרים שהם מציעים, כמו גם את המוניטין של שירות�הלקוחות�שלהם.

תגובת החנות

לקוח יקר. אנו מצטערים שזו הרגשתך אך המוצר שרכשת הינו של יבואן רשמי (פרטנר)גם פרטנר יבואן רשמי בישראל ישנם מספר יבואנים רשמיים של מכשירי סלולר סמסונג בישראל וכפי שלא צוין באתר כל קשר לסאני תקשורת לא מובן מדוע פנית לחברת סאני תקשורת אם גם בחשבונית וגם על המוצר מופיע שם היבואן (פרטנר) אנו לא ציינו בפנייך כל קשר לחברת סאני תקשורת . המוצר שרכשת הינו בדיוק כפי שהופיע באתר 13 שנים מוניטין שירות הלקוחות במטרה אחת! שכל הלקוחות שלנו יקבלו את השירות הטוב ביותר ובמחיר הטוב ביותר בישראל

חוות הדעת עזרה לכם?
Galina
Galina
23.08.2023
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי סמסונג

המערכת נתנה לי לקנות למרות שאין מוצר במלאי.עם החזר כסף היה בעיה.מוכר דיבר איתי מאוד גס

חוות הדעת עזרה לכם?
zivhalevy13
zivhalevy13
19.07.2023
מוצר שנרכש: אייפון se

חוויה שירות מזעזעת. לא ממליצה. רכשתי לפני כשנה מהחנות אייפון se שנת 2020. לאחר כמה ימים, קלטתי שיש למכשיר מספר בעיות. התעלמתי מהבעיות, הן היו מזעריות והנחתי שהבעיות זמניות הרי זה מכשיר חדש, הנחתי שהבעיות יסתדרו. כעבור כמה חודשים הבעיות במכשיר הפכו לרציניות מאוד, ברמה שלא יכולתי להשתמש במכשיר. שלחתי את הטלפון לתיקון אצלם. וכעבור חודש וחצי שהמכשיר היה אצלם הם אמרו לי שהם לא יכולים לתקן את המכשיר מכיוון שהוא צריך איפוס ואני צריכה לגבות אותו. לאחר שגיביתי את הטלפון והחזרתי לתיקון אצלם, המכשיר הגיע אליי לאחר חודש וחצי נוספים. (יש לציין שהם לא שלחו לי הודעה שהמכשיר תוקן) הייתי צריכה לנחש שהוא תוקן. קיבלתי את המכשיר בחזרה אינו תקין!!!! הבעיה הכי קריטית במכשיר לא טופלה. כֿשדיברתי איתם והסברתי להם שעדין ישנה בעיה הם אמרו שזה לא ייתכן. שהמכשיר יצא מאחריות של שנה ואם אני רוצה לתקן את המכשיר זה יהיה בתשלום. כאשר הלכתי למעבדה אחרת לתקן את הבעיה פתחו את המכשיר וראו שהמכשיר משומש! כן. קניתי מכשיר שהיה בשימוש קודם. ניסיתי לברר מול אפל על החנות. האם הטלפון שלי באמת היה בתיקון אצל היבואן כפי שהם אמרו? אפל לא הכירו בחנות הזאת. משמע המכשיר שלי לא היה בתיקון אצל היבואן של אפל. חוויה מזעזעת, נגרם לי עוול, עצבים, וירידה משמעותית באיכות החיים לתקופה של ארבעה חודשים.

חוות הדעת עזרה לכם?
יניב
יניב
13.07.2023
מוצר שנרכש: Galaxy Watch 5 R900

רכשתי מכשיר חכם של סמסונג מתוך כוונה להשתמש ב אופציית ecg באתר היה רשום שהאופציה קיימת וגם התקשרתי לוודא שזה המצב לפני שהזמנתי לאחר שרכשתי , גיליתי שאין אופציה כזאת למכשיר היות והוא לא יבוא רשמי כשהתקשרתי להתלונן , ניתקו לי בפרצוף !

חוות הדעת עזרה לכם?
צח
צח
08.06.2023
מוצר שנרכש: טלפון samsung A14

קניתי טלפון samsung A14 חום למחרת הודיעו לי שאין את הטלפון במלאי וביטלו את ההזמנה ובאותו הרגע באמת הורידו את המוצר מהאתר , אבל כבר יום למחרת המוצר עלה חזרה לאתר החברה במחיר גבוהה יותר

חוות הדעת עזרה לכם?
al
al
24.05.2023
מוצר שנרכש: נינגה גריל

מהחוויה שלי ממליץ לא לקנות מהם. רכשתי מהם מכשיר , הגיע אלי באריזה קרועה ומודבקת מכל הכיוונים, המכשיר לא חדש למרות ששילמתי עבור חדש, ארזתי אותו כפי שהגיע פניתי אליהם במיילים - לא עונים, בטלפון דוחים ונותנים תירוצים שרק דודי מטפל והוא לא נמצא, לאחר שסוף סוף דיברנו אמר שיאסוף ויזכה . אסף ולא זיכה. היחס והמענה מתחת לכל ביקורת , בחוצפתו איים עלי שיתבע אותי אם אמליץ לא לקנות ממנו - אז הינה אני ממליץ לא לקנות מהם. התנער מההבטחה שלו לזכות והמכשיר אצלו, האשים את היבואן ושלל תירוצים על המכשיר שקיבלתי והשאיר אותי בלי מכשיר ובלי זיכוי, נאלצתי לפנות לעורך דין שהוציא להם מכתב לפני תביעה, משכו ומשכו ולבסוף זיכו. עלה לי כסף, זמן ועוגמת נפש, לא פיצו אותי על ההוצאות. חבל שכך החליטו לנהוג, נתתי להם המון זמן להתעשת ולזכות והמשיכו ביחס מזלזל ומתנער מציע להתרחק מהחנות הזו

חוות הדעת עזרה לכם?
slava
slava
25.04.2023
מוצר שנרכש: samsung s21

הזמנתי מכשיר נייד , משכו את התשלום והתקשרו אחרי הודיעו שטלפון לא במלאי למרות שבדקתי שוב גם בעוד יומיים ועדיין מופיע באתר אפילו מחיר התעדכן טרם קיבלתי החזר תשלום

חוות הדעת עזרה לכם?
aviadche
aviadche
19.03.2023
מוצר שנרכש: Xiaomi Poco X5 Pro 5G

מוצר שמפורסם לא במלאי ועדין מפורסם למכירה באתר גם אחרי שתקשרו לעדכן שאין עדין מפורסם למכירה

חוות הדעת עזרה לכם?
Ariel
Ariel
18.01.2023
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Poco X4 Pro 5G 256GB 8GB RAM שיאומי

החנות מכרה לי את המוצר הנל למרות שאין לה מלאי לספק אותו. לצערי ניסיתי את החנות הזאת מספר פעמים ותמיד אין לה מלאי של מוצרים שהיא מציגה באתר שלה (היא פשוט נורא קרובה אליי גיאוגרפית) , ותמיד זה בוא תקנה מוצר יותר יקר, או בוא תקנה מוצר באחריות יבואן. מדובר בהטעיית צרכן מפורשת בניגוד לכללים. במקום להתנצל ולהציע מוצר משודרג באותו המחיר הם מתחילים לצעוק עליך, תודעת שירות שלא מתקבלת על הדעת המלצתי המפורשת היא להתרחק

חוות הדעת עזרה לכם?
Shahar
Shahar
18.12.2022
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 11

המוצר שרכשתי לא קיים במלאי. לא התקשרו אלי ליידע שלא קיים. רק כשהתקשרתי מסרו לי והציעו מוצר יקר יותר

חוות הדעת עזרה לכם?
עו"ד פז אלי
עו"ד פז אלי
13.10.2022
מוצר שנרכש: GLALAXY S20 FE 5G

באתר החנות מפורסם גלקסי FE S20 ב 1339 שח מיבואן מקביל ובתוספת 179 שח מכשיר מיבואן רשמי. ב 12.10.22 הגעתי לחנות בקשתי לרכוש את המכשיר מיבואן מקביל ונאמר לי, כי המכשירים מיבואן מקביל אזלו וכי יש רק מכשירים מיבואן רשמי, עבורם יש להוסיף של 179 שח. נאלצתי להוסיף את הסכום וקבלתי את המכשיר. (לאחר שבקשתי הנחה חויבתי ב 1490 שח כלומר תוספת של 151 שקלים עבור יבואן רשמי ) לאחר שפניתי לחנות אחרת וכבר הדבקתי על המכשיר מגן מסך מסיליקון, הפנו את תשומת ליבי לכך שהמכשיר שנמכר לי, כביכול כמכשיר מיבואן רשמי, הינו מכשיר מיבואן מקביל בשם CELLNOW. התקשרתי לחנות כדי לברר מדוע למרות שנלקחה ממני תוספת תשלום עבור מכשיר מיבואן רשמי נמסר לי מכשיר מיבואן מקביל. בשלב זה העלה המוכר שפע של תירוצים יצירתיים, כמו: 1."לא אמרתי לך שהתוספת היא עבור יבואן רשמי אמרתי יבואן מורשה" (נאמר במפורש, ובפני עדים, "יבואן רשמי", כפי שכתוב באתר, ואף הוסבר לי באריכות היתרון שברכישה מיבואן רשמי.) 2. " תסתכל מה כתוב בחשבונית לא רשום שם יבואן רשמי" (מסתבר שהמוכר, שהבטיח בעל פה לספק מוצר מיבואן רשמי, הקליד חשבונית, קיפל אותה והכניס לשקית מבלי להציג אותה בפני ובחשבונית אכן הוקלד שמו של יבואן מקביל CELLNOW.) 3. "תוספת התשלום לא היתה עבור יבואן רשמי אלא עבור 24 חודשי אחריות" (לא היה ולא נברא) לאחר מספר שיחות טלפון הציע המוכר להחליף לי את המכשיר במכשיר של יבואן מקביל ש"בדיוק הרגע הגיע אליו" ולהשיב לי את תוספת התשלום, שלקח ממני שלא כדין אלא שלא התחייב כי ניתן להסיר את מגן הסיליקון לצורך העברתו למכשיר אחר וסרב לפצותי בגין עלות מגן המסך. אמרתי למוכר, כי מכשיר מיבואן מקביל כבר מכר לי וכל שנדרש הוא להשיב את תוספת התשלום, שנלקחה ממני שלא כדין, עבור מכשיר מיבואן רשמי, שלא סופק. המוכר סרב להשיב את תוספת התשלום שנלקחה שלא כדין. המוכר איים בתביעת דיבה, אם אפרסם תגובה בזאפ, אך היות ופסיקת בית המשפט המחוזי קבעה, כי ביקורת צרכנית סבירה והוגנת שיש לציבור עניין בה מוגנת מתביעות דיבה, אני חש חובה מוסרית לציבור לפרסם תגובה זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בנקסטק

מוצרים נוספים הנמכרים בנקסטק

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון