מפרסם ב-zap מאז 2014

‎סלפי‎ ‏(Cellfi)

מחשבים, סלולאר וחשמל (רמת גן)

4.85 / 5 ממוצע מבוסס על 176 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 1233 חוות דעת גולשים על סלפי
מאיה
מאיה
21.12.2025
מוצר שנרכש: Samsung S24 FE 256GB

קניתי מכשיר חדש. כשפתחתי את המכשיר וחיברתי לחשמל גיליתי שהוא תקול (נדלק ונכבה מעצמו כל הזמן). התקשרתי ואמרו לי שאין מה לעשות ושאפעיל את האחריות ואסע לתקן בעצמי. עכשיו אין לי מכשיר (שבועיים תיקון) והפסדתי ימי עבודה. המכשיר היה מקולקל, השירות היה חסר התחשבות ולא נעים.

תגובת החנות

שלום רב, ראשית, חשוב לנו להתנצל על התחושות הלא נעימות שחווית , אנחנו מבינים כמה מתסכל יכול להיות לקבל מוצר שלא פועל כשורה, גם אם מדובר בתקלה נדירה. נרצה להגיב על הביקורת , במיוחד כשהיא אינה מדויקת ומשקפת תמונה חלקית בלבד. עם קבלת הפנייה שלך, לא אמרנו "אין מה לעשות", אלא הצענו שתגיעי לחנות לבדיקה מיידית והחלפת המכשיר במידת הצורך ! לאחר שציינת שאת מירושלים, הפנינו אותך ישירות למעבדה המורשית של פרטנר ליד מקום מגוריך , כדי לחסוך לך זמן וכדי לוודא שהמכשיר ייבדק ע"י הגורם המוסמך לכך. חשוב להבהיר: נמסר לך במפורש שההליך ייקח עד 2 ימי עסקים בלבד – ולא שבועיים כפי שציינת. כמו כן, על פי הנהלים, כל מכשיר שמדווחת עליו תקלה מחויב לעבור בדיקה טכנית של מעבדה מוסמכת לפני שמאשרים החלפה ובמקרה שלך דאגנו שהבדיקה תעשה תוך יומיים בגלל הפניה שלך אלינו. אנו עושים תמיד את מיטב המאמצים לעזור במהירות ובאחריות, גם כשמדובר במקרים חריגים. מצטערים שלא כך הרגשת, ונשמח אם תתני לנו הזדמנות נוספת להוכיח לך את איכות השירות שלנו. בברכה, צוות Cellfi

חוות הדעת עזרה לכם?
Hanny
Hanny
21.12.2025
מוצר שנרכש: JBL flip 6

רכשתי רמקול נייד flip 6 מהחנות. המוצר הגיע מהר ללא בעיות באספקה. הבעיה התעוררה לאחר גילוי של תקלה- בדמות התנתקות מהטלפון אליו המוצר מחובר אחת לחמש דקות לערך. כשבאתי לתקן אמרו לי מראש שאם התקלה לא מופיעה בחיבור לטלפון אחר- דהיינו המוצר תקין. לאחר 3 שבועות במעבדה- לא התגלתה לדבריהם שום תקלה. לאחר בדיקה של 10 דקות בחנות עצמה עם הטלפון שלי- מספר התנתקויות. יש לציין שברשותי דגם דגל של סמסונג המחובר כיום לכ-4 מכשירי בלוטוס שונים, מהם לא התנתק מעולם. אפילו לא הציעו לבדוק את חיבוריות הבלוטוס של הטלפון שלי עם מכשיר אחר בחנות. פשוט טענו שהמכשיר שלי תקול ושלהם תקין.

תגובת החנות

שלום רב, תודה על הביקורת ועל כך שציינת שהמשלוח הגיע במהירות , זה תמיד משמח! לגופו של עניין: הרמקול נבדק באופן יסודי במעבדה המורשית של JBL ונמצא תקין לחלוטין.! מאחר וההתנתקות מתרחשת רק בשילוב עם מכשיר הטלפון הספציפי שלך בלבד(מכשיר סמסונג ישן ), גילינו שמדובר בחוסר תאימות נקודתי בין גרסת ה-Bluetooth של הטלפון שלך לבין תקן העדכני של הרמקול החדש. במקרה כזה , האחריות והפנייה הרלוונטית היא ליצרן המכשיר או ל-JBL עצמה, על מנת להבין האם קיים עדכון או פתרון שיכול לסייע. אנחנו כמובן עומדים לשירותך בכל שאלה נוספת, גם אם התקלה לא נובעת מהמוצר עצמו. בברכה, צוות Cellfi

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
20.12.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
רונן
רונן
03.12.2025
מוצר שנרכש: טלפון סמסונג A26

שירות נוראי, ביצעתי הזמנה, לאחר אישור תשלום קיבלתי אישור על ההזמנה באתר. המתנתי מספר ימים לעדכון לגבי המשלוח וכשלא היה שום עדכון התחברתי לאתר וראיתי שההזמנה בוטלה. פניתי לשירות לקוחות ושם באו אלי בטענות מדוע לא אישרתי את הקוד לתשלום מהבנק. כלל לא קיבלתי קוד כזה, גם באתר לא הופיעה הודעה מתאימה ולא קיבלתי שום מייל או סמס לעדכון הביטול, למרות שהיה לי חשבון באתר עם כל הפרטים שלי כולל מייל וטלפון. ולקינוח, כשניסיתי לטעון בפני הנציגה שזה מאכזב שהם לא שלחו לי הודעה כלשהי על ביטול ההזמנה, הנציגה התעצבנה ותשובתה היתה שהיא לא רוצה למכור לי!!! פשוט עלוב ומאכזב, בוודאות לא ארכוש שם יותר.

תגובת החנות

תודה על הביקורת. לאחר בדיקה, נבהיר שההזמנה לא בוטלה על ידנו . התשלום לא הושלם כיוון שלא בוצעה הזנת קוד האימות שנשלח מהבנק כחלק מתהליך האבטחה (3D Secure), ולכן ההזמנה נכשלה באופן אוטומטי. (אנחנו טובים, אבל לקרוא מחשבות זה בשדרוג של הגרסה הבאה שלנו…:) כמובן שאם היינו יודעים שהעסקה לא הושלמה היינו יוצרים קשר, כי בסוף אנחנו פה בדיוק בשביל זה. למכור, לשרת, ולדאוג שלקוחות יהיו מרוצים. לגבי השירות : הצוות שלנו רגיל לתת מענה גם ברגעים פחות פשוטים, אבל כשהשיחה נפתחת בטון מאשים ומזלזל בלשון המעטה, אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות להחליט עם מי לעבוד. בסופו של דבר, אף עסקה לא שווה את המחיר של יחס פוגעני כלפי העובדים שלנו. מאחלים רק טוב, צוות cellfi

חוות הדעת עזרה לכם?
Yr
Yr
08.09.2025
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי סמסונג a16

התקשרתי לחנות לשאלה מקצועית. הנציג ענה בחוצפה. איים. קילל. ובסוף גם ניתק את השיחה בסיום.

תגובת החנות

קהל הגולשים שלום, ראשית חשוב להבהיר כי נציגנו לא קילל ולא איים, אלא דיבר אליך בכבוד ואף העניק לך תשומת לב מלאה ושירות מקצועי – למרות שהשיחה התקיימה דקה לפני סגירת הסניף. השיחה נותקה רק לאחר שהמעמסה הרגשית שנגרמה מדבריך ומילותיך כלפי הנציג ואמו הייתה גדולה עליו, ולא מתוך חוסר רצון לסייע. מעבר לכך, פנייתך לא עסקה במכשיר שנרכש אלא בהתחברות לחשבון Gmail אישי, שירות שאיננו מספקים שכן פרטיו ידועים אך ורק ללקוח. למרות זאת, הוצע לך להגיע לסניף כדי שננסה לעזור לך במקום. במהלך השיחה אף איימת להחזיר את המכשיר שלא כדין, וכשזה לא התקבל הודעת כי תפרסם חוות דעת שלילית. חשוב לציין – איננו נכנעים לניסיונות השפעה לא הוגנים באמצעות חוות דעת שליליות. אנו בעד ביקורות אותנטיות ואמיתיות, גם כאשר לקוח חש שחוויתו לא הייתה חיובית. עם זאת, כשביקורת נכתבת ממקום של נקמנות או לחץ, היא פוגעת באמינות הפלטפורמה ולא משקפת את השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו מדי יום. בברכה, מנהל שירות לקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.08.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
22.06.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
19.11.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
benmoskovich1
benmoskovich1
25.06.2024
מוצר שנרכש: MacBook air M1

רכשתי מהחנות מאקבוק אייר, כשפתחתי אותו מסתבר שהייתה שם שריטה, לא מאשים את החנות. כשהתקשרתי אליהם בשביל לברר על החזרה קיבלתי יחס מזלזל וצעקני ודרשו שאגיע לחנות להראות את השריטה. לאחר שהגעתי לחנות עם אבא שלי, המוכר טען שעשיתי את השריטה בעצמי, קרא לאבא שלי סמרטוט, קרא לי זיין שכל, אמר לנו ״סתמו את הפה״, ואמר לעובד שלו ״לכבות את המצלמות״ למרות שלא באנו באווירה תוקפנית אלא רק רצינו לברר מה צריך לעשות בשביל להחליף את הלפטופ, רק כאשר נכנסו לקוחות לחנות, המוכר נרגע והסביר לנו שהוא רק משווק ושאנחנו צריכים לפנות ליבואן הראשי. אני לא בא בטענה על זה שלא החליפו את המאק (למרות שעברו ימים בודדים מהקנייה) אלא התלונה שלי היא על היחס המזלזל, הבריוני והמאיים על לקוחות שלך.

תגובת החנות

‎שלום רב לקהל הגולשים : ‎הלקוח הגיע לחנות לרכוש מחשב נייד של אפל חדש סגור בקופסא של יבואן רשמי! ‎הלקוח יצר קשר עמנו בטענה שיש שריטה במסך ונאמר לו להגיע לחנות . ‎לאחר מכן יצר עמנו קשר שוב כדי לשאול מה אפשר לעשות ונאמר לו בשנית להגיע לחנות לבדיקה . למחרת שיחתנו הלקוח הגיע לחנות מלווה בבת זוגתו ואביו בדרישה שצוות החנות יחליף לו את המחשב/יזכה את הקנייה ‎נאמר להם שהחלפה לא תתבצע מפאת העובדה שאין ביכולתנו לעשות זאת. אב הלקוח והלקוח החלו להתלהם בדרישה שהנציג יחליף/יזכה אותם ושיח מאוד לא נעים מצידם שכלל גידופים שלא נצטט כאן . בעקבות כך הנציג נכנע לרגשותיו הפגועים והגיב לדבריהם,דבר שכחברה אנו מגנים ונעשתה עימו שיחת אזהרה , בזמן שהלקוח ואביו גררו באמצעות פרובוקציות את הנציג להגיב לדבריהם , בת זוגתו של הלקוח צילמה בחשאי את האינטרקציה וכאשר בטעות תפסה במצלמה את אב הלקוח מקלל את הנציג ,מיהרה לכבות את ההקלטה. למרות הדברים הלא נעימים והאווירה הלא נעימה בלשון המעטה בחנות תוך כדי התלהמות הלקוחות ,צוות החנות התקשר לסוכן מכירות של אפל על מנת לתת מענה ללקוח . ‎נאמר להם שמפאת הזמן שעבר מהמכירה ועד הפניה יש בעייתיות במה שהלקוח מלין,וציין שאפל היא חברה שעושה בדיקות יסודיות ואין סיכוי שהלקוח קיבל את המחשב עם שריטה במסך, על כל זאת הוסיף שהוא לעולם לא נתקל בטענה כזאת בעבר למרות שעובד בחברה כבר 8 שנים. ‎בן היקר , ‎תמיד קל לספר חצאי אמת, במיוחד כאלה שגוררים סימפתיה ואהדה ‎אך למזלינו אנחנו יכולים להגיב ולשפוך אור על החלקים שהושמטו. למרות כל אי הנעימות שיצרתם בחנות מקווים שהצלחתם להסתדר עם המקבוק בברכה , מחלקת האונליין

חוות הדעת עזרה לכם?
iulian
iulian
09.06.2024
מוצר שנרכש: Samsung s22 ultra 256 gb

לא להתקרב לחנות דרך זאפ הזמנתי את הטלפון,על הפרמטרים כתוב ds= dual sim ,וביקשתי צבע ירוק.קיבלתי אותו היום והוא שחור ועם סים אחד e sim דיברתי עם בעל החנות ="הוא יבדוק",או לחזיר את הטלפון בסניף שלו)אני מחיפה) ואז סגר את הטלפון

תגובת החנות

שלום רב לקהל הגולשים. הלקוח הזמין דרך האתר אונליין מספר הזמנה : (26009) S22 ULTRA בצבע ירוק וקיבל בצבע ירוק ולא שחור כפי שציין פה בביקורת. הצבע של המוצר בירוק בדגם זה הוא כהה ולכן חשב שקיבל שחור. הוסבר ללקוח שמכשירי סמסונג בדור קודם אך חדשים מגיעים עם סים פיזית וE-SIM ולא דואל סים פיזית לאחר שיחה עם הצוות בחנות נאמר לו שניתן להחזיר את המכשיר במידה והוא מרגיש שלא היינו מספק שקופים במעמד המכירה. לאחר בדיקה של מנהל הסניף מול הקלטת השיחות נציגנו לעולם לא ניתק ללקוח את הטלפון - ההפך הוא הנכון .. הכל הוסבר ללקוח בצורה סבלנית עד לשביעות רצונו המלאה. אנו מצרים מאוד על תחושותייך ושואפים תמיד להשתפר אך במקרה זה איננו רואים מקום לשינוי לא בתקנון ולא בצורת האתר. מאחלים לך הצלחה ברכישות אונליין עתידיות. בכבוד רב. מחלקת האונליין

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
12.05.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
14.03.2024
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי S22 אולטרה

למרות המחיר הנמוך חווית הרכישה הייתה גרועה. למרות ששאלתי מספר פעמים אם המכשיר כולל ESIM לא היה מקום ליחס מחפיר שכזה.

תגובת החנות

שלום רב לקהל הגולשים היקרים ודניאל, בתאריך ה14.03.2024 הלקוח יצר עמנו קשר טלפוני ראשוני ובמקרה נענה על ידי קניין החברה , לאחר שיחה ארוכה שכללה חזרה מספר רב פעמים על השאלה אם במכשיר קיים ESIM ואישור והבטחה מצידנו שבמכשיר קיים ESIM,ווידאת עמנו זאת בנוסף גם בווטסאפ העסקי. במהלך היום הגעת אלינו לחנות, נציגנו קיבלו אותך בסבר פנים יפות גם כשביקשת שירות מנציג שהיה עסוק עם לקוח אחר. הנציג למרות עיסוקיו הקודמים ווידא עם הטכנאי שקיים במכשיר Esim כל זאת בעוד הוא עם לקוח אחר רק על מנת לרצות אותך. כאשר הגיע תורך שאלת את הנציג שוב על הesim ולאחר שנענית טענת בפני הנציג שאינך מכיר אותו ,את המקום ושהוא יכול לשקר ,פנית למנהלו שאמר לך שבמידה ואין ESIM הנך מוזמן להחזיר את המכשיר ללא דמי ביטול ועדיין שבת ושאלת שוב את מנהל החנות ואף ביקשת לשוחח עם הבעלים, נוצרה תחושה מאוד לא נעימה של חוסר אמון ופגיעה ברגשות הנציג באמירה שאתה לא מאמין לו אך למרות כך ועקב המחיר האטרקטיבי בחרת לרכוש את המוצר , במעמד התשלום ביקשת מהנציג לשנות את החשבונית ולהוסיף שורה בה רשום שהמכשיר כולל Esim , נציגינו אינם יכולים לשנות שם מוצר בחשבונית ולכן סירבו. הגבת לכך בצורה לא נעימה ששידרה חוסר נוחות לקהל הלקוחות ועובדי המקום, וגם כאשר רכשת ויצאת מהחנות פנית לטכנאי העסק בהפסקתו ואמרת לו שאינך מכיר אותנו ויכול להאמין לדברינו, אנו מצרים על תחושות חוסר האמון הכבדות שלך אבל כבית עסק מכובד איננו מסוגלים לספוג התעמרות בעובדינו וספיגת קריאות של חוסר אמון,לאחר בדיקה בתקנון החברה איננו רואים מקום לשינוי נהלינו ,נמשיך לשרת אתכם נאמנה ,מחלקת האונליין , סלפי. נ.ב. מיותר לציין אך במכשיר היה Esim ;)

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
04.03.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
26.02.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
13.02.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Me
Me
04.02.2024
מוצר שנרכש: שואב אבק

שימו לב שלמרות שכתוב המחיר כולל תוספות, אין הכוונה שהתוספות המוצעים בהנחה לרוכשים כלולים במחיר, אותי זה מאוד בילבל, הזמנתי מהם דווקא עקב התוספות שהבנתי שכלולות, בשיחה איתם שהייתה מאוד לא נעימה לי בלשון המעטה, הבעלים טען שכוונתם שכולל תוספות זה כולל מע"מ...ושיתבעו אותי כי טענתי שהפירסום שלהם מטעה...

תגובת החנות

מיטל שלום, אנו מבינים את תסכולך על חוסר היכולת להשלים את הזמנתך באתר בהצלחה ואנחנו כאן כדי להבהיר ולהביא את הדברים על דיוקם כדי שקהל לקוחותינו יבין את מלוא התמונה . בתאריך 01/02/2024 ביצעת הזמנה מאתרנו עבור דייסון V15 בעמוד המוצר מצוין כי ניתן לקבל מוצרים משלימים בהנחה לרוכשי המוצר מתחת לכל מוצר משלים מצוין מחירו המקורי ולידו מחירו לאחר ההנחה לדוגמא:סוללה מקורית עבור Dyson V11/V15 ב- 520 ₪ בלבד! במקום 550 ₪ בתחתית העמוד מצוין המחיר כולל תוספות(מע''מ,התוספות שנבחרו) לאחר בירורים טלפוניים עמך הצהירה בפנינו שלהבנתך מחיר המוצר כולל ''מתנות'' וה''מתנות'' מצוינות מעל המוצר עם מחיר ומחיר לאחר הנחה. כל בר דעת המבצע רכישה אונליין,יכול להבין שעל מתנות לא מצויינים מחירים ודאי לא מחירים לאחר הנחה אשר נקראים מוצרים משלימים בהנחה. לאחר שיחה טלפונית שנייה שאורכה לא פחת מ14(!) דקות אשר נועדה אך ורק לסייע ללקוחה להתמצא באתר הלקוחה שבה וסירבה להקשיב לנציגתנו, וקטעה את דבריה כל העת ,וכל זאת תוך כדי שימוש בגידופים. אחרי תסכול רב מאוד מצידנו שלא הצלחנו לסייע ללקוחה גם אחרי שיחה ארוכה שכללה הסברים והולכה יד ביד באתרנו בזמן אמת. מבדיקה שערכנו בשיחות המוקלטות במערכותינו, לא צוין בפנייך שנתבע אותך ,ההיפך הוא הנכון, הצענו לך במידה ואת מרגישה ''מרומה'' לגשת ולתבוע אותנו שכן אדם שמוכח בחפותו אין לו סיבה להתגונן. אנו מצרים מאוד על תחושותייך ושואפים תמיד להשתפר אך במקרה זה איננו רואים מקום לשינוי לא בתקנון ולא בצורת האתר.מאחלים לך הצלחה ברכישות אונליין עתידיות , בכבוד רב מחלקת האונליין

חוות הדעת עזרה לכם?
IDO
IDO
03.05.2023
מוצר שנרכש: החלפת מסך בטלפון נייד

רושם מאד גרוע של סוחר סוסים. לא הייתי ממליץ לקנות בחנות זאת. החליף לי מסך של טלפון, באופן לא מקצועי ודפק את חיישן הקרבה. לא לקח אחריות והמוצר נשאר תקול.

תגובת החנות

שלום רב לקהל הגולשים, הלקוח הגיע להחלפת מסך של שיאומי וחזר אחרי עשרה חודשים עם בעיית חיישן ומכה במכשיר. למרות שאחריות על כלל התיקונים הינה 3 חודשים בלבד. הכנסו את המכשיר לבדיקת טכנאי במטרה לעזור ללקוח. הטכנאי ניסה לעזור ללקוח ולצערנו ללא הצלחה, ואף הציע להזמין ללקוח חיישן חדש במחיר עלות נמוכה. אין שום קשר להחלפת מסך ובעיית חיישן, שהיא תקלה מאוד נפוצה בדגם זה. עידו היקר , איפה הייתה עשרה חודשים ? אנחנו שמחים שיש לנו את האופציה להגיב ולספר את הצד שלנו. בכבוד רב. צוות ההנהלה

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
09.02.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
11.01.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
09.12.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.11.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
03.08.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
14.07.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
07.07.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
01.05.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בסלפי

מוצרים נוספים הנמכרים בסלפי

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון