
קניתי מכשיר חדש. כשפתחתי את המכשיר וחיברתי לחשמל גיליתי שהוא תקול (נדלק ונכבה מעצמו כל הזמן). התקשרתי ואמרו לי שאין מה לעשות ושאפעיל את האחריות ואסע לתקן בעצמי. עכשיו אין לי מכשיר (שבועיים תיקון) והפסדתי ימי עבודה. המכשיר היה מקולקל, השירות היה חסר התחשבות ולא נעים.
שלום רב, ראשית, חשוב לנו להתנצל על התחושות הלא נעימות שחווית , אנחנו מבינים כמה מתסכל יכול להיות לקבל מוצר שלא פועל כשורה, גם אם מדובר בתקלה נדירה. נרצה להגיב על הביקורת , במיוחד כשהיא אינה מדויקת ומשקפת תמונה חלקית בלבד. עם קבלת הפנייה שלך, לא אמרנו "אין מה לעשות", אלא הצענו שתגיעי לחנות לבדיקה מיידית והחלפת המכשיר במידת הצורך ! לאחר שציינת שאת מירושלים, הפנינו אותך ישירות למעבדה המורשית של פרטנר ליד מקום מגוריך , כדי לחסוך לך זמן וכדי לוודא שהמכשיר ייבדק ע"י הגורם המוסמך לכך. חשוב להבהיר: נמסר לך במפורש שההליך ייקח עד 2 ימי עסקים בלבד – ולא שבועיים כפי שציינת. כמו כן, על פי הנהלים, כל מכשיר שמדווחת עליו תקלה מחויב לעבור בדיקה טכנית של מעבדה מוסמכת לפני שמאשרים החלפה ובמקרה שלך דאגנו שהבדיקה תעשה תוך יומיים בגלל הפניה שלך אלינו. אנו עושים תמיד את מיטב המאמצים לעזור במהירות ובאחריות, גם כשמדובר במקרים חריגים. מצטערים שלא כך הרגשת, ונשמח אם תתני לנו הזדמנות נוספת להוכיח לך את איכות השירות שלנו. בברכה, צוות Cellfi







