
קניתי מיקרוסופט סרפייס בכמעט 5,700 ש"ח - הwindows עם באג שלא ניתן להפעיל חלק מהאפליקציות של אופיס 365 , המוכר אומר שאני יגיד תודה שהוא עונה ואני יקח את המכשיר למוקד שירות טכני
שלום הייתה ללקוח בעיה בהתחברות לאי מייל שלו, שכלל לא קשורה למוצר ! חבל על היד הקלה במקלדת. הוא פנה בטעות לאיש מכירות, שהעביר אותו לשירות הטכני, אשר עזרו לו באופן מיידי. הלקוח התקשר להתנצל על מילותיו במשוב זה, והבטיח למחוק ולתקן , מקווים שכך יעשה.

תתרחקו! להתרחק כמו מאש! בשירות הראשוני האדם שם חביב וכאילו נחמד, עוזר והכל. מהרגע שהתחילו בעיות (יומיים אחרי שקיבלתי את הלפטופ) הוא מדבר לא בכבוד, זורק אחריות, מבקש שאשאל אנשים שמבינים ולסיום סיומת אחרי שהמחשב חזר כביכול תקין מהמעבדה שלו, הוא פשוט חסם את המספר שלי, ותגובתו הייתה שזה הגיע לי. זאפ תעשו טובה לאנשים והורידו אותו מהרשימה פה
לקוחה רכשה מחשב איכותי ביותר לפני מספר חודשים. מאז רכשה, כל יומיים מחייגת ושולחת הודעות בלי הפסקה על כל עניין ושאלה, על כל דף אינטרנט שלא נפתח או על כל דבר שלא יודעת לתפעל. עזרנו והסברנו לה רבות, עשרות שיחות והודעות. אף אספנו את המחשב למעבדה מורשית לבדיקה, הגיע המחשב מהלקוחה מטונף ומלוכלך, המחשב מצויין ונתן תגובות של 100% - ולא גבינו ללקוחה שום תשלום ואף שלחנו לה עם משלוח על חשבונינו הביתה. אבל הלקוחה המשיכה להטריד ולחייג אלינו ללא הפסקה. הסברנו לה שמדובר במוצר לשימוש עצמי ועליה ללמוד את המוצר ולהסתדר איתו. במשך חודשים עשרות שיחות ופניות עזרנו בחיוך וסבלנות רבה - אפילו תודה לא אמרה, אבל שפעם אחת העמדנו אותה במקומה - רצה ללכלך על שמנו הטוב. מאחלים לה בריאות.

קניתי מחשב יקר (סמסונג בוק אולטרה- 12000 שח), אחרי שבועיים שמתי לב שהמסך עם סדק (רואים רק בזוית מסויימת וזה הולך ומחריף), דיברתי עם בעל החנות (ממוקם בנהריה, אני גר הרבה דרומית לשם), אני מבין שיכולים להיות תקלות כאלה וזה לא אשמה של החנות, תכננתי לשלם כמה שצריך העיקר שיתקן את הבעיה, מייד כששמע שיש סדק התנפל עלי שאני אשם, תגובות מאוד מכעיסות הוא ניתק לי את השיחה בפרצוף וחסם אותי בוואטס אפ. למחרת (היום), גיליתי שמשטח העכבר לא עובד ככה פתאום. אני אבוד, אין עם מי לדבר, חסם אותי מכל הכיוונים כתבתי מכתב לפניות הציבור ממליץ לכולם להזהר בקניה בחנות הזו כל ההמלצות פה הן בגלל שהמוצר הגיע בזמן, גם אצלי אבל לשים לב שאתם קונים מוצר בלי אחריות מאוד כועס תזהרו.
מדובר ברופא בכיר, שמפאת כבודו, לא נציין את שמו ! ובנוסף, רשם דברים לא נכונים, משמיץ ולא לוקח אחריות על מחשב ששבר, והוא מנסה להאשים אותנו בשיטת המצליח ! רכש אצלנו מחשב נייד יקר סמסונג, לאחר שנתנו לו שירות,הסברים ותשובות לשאלות הרבות שלו בעת הקנייה. כבר למחרת קיבל עם שליח אקספרס. ולאחר מספר ימים שלח- לנו ווצ אפ שהוא מרוצה ואחלה מחשב... לאחר שלושה שבועות, ביום שבת שאנו כלל לא עובדים, חייג ושלח הודעות בלי הספקה - שיש לו שבר במסך. הסברנו לו שדבר כזה קורה רק לאחר שימוש שלו במחשב, גם אם המוצר רק 3 שבועות אצלו. כי מאצלנו הוא קיבל מחשב חדש והכל אצלנו מתועד. במקום לקחת אחריות ולבקש עזרה, הוא התחיל לצעוק ולדבר לא יפה. ואנו לא ממשיכים שיחה עם לקוח שמתנהג כך ! לפי החוק -על מוצר אלקטרוני אין אחריות על כל נזק ושבר בכל תקופה שהיא. הצענו ואנו עדיין מציעים לו -לפנות אלינו ונעזור לו בתיקון החלפת המסך, מול היצרן בתשלום. ובלבד שיכבד אותנו ויתנהל מולנו בצורה מכובדת ואנושית ויקח אחריות ולא יאשים. אנו חברה ותיקה בשוק, ויבואן רשמי של מחשבים ניידים של סמסונג ו LG. נותנים שירות למופת -אך בגדר החוק והכללים !

קניתי אוזניות, הן לא תקינות ועובדות לפרקים (כתבתי תגובה נפרדת לגבי המוצר) - כל זה לא הבעיה של המוכר, לפעמים זה קורה ובגלל זה יש אחריות. הבעיה היא ביחס של המוכר כאשר פניתי בבקשה לעזרה, הרגשתי שכל מה שהוא רוצה זה לנפנף אותי, הסיר אחריות והפנה אותי לגגל על חברת "ניופאן" שהיא זו שנותנת אחריות. הוא לרגע שכח שאת ה 800 ש"ח עבור האוזניות שילמתי לו, והמינימום שהוא יכול לעשות זה להזדהות עם הבאסה שבלשלם כל כך יקר על מוצר תקול, אולי להביא לי את המספר טלפון של מי שנותן אחריות, ואני אגזים ואומר שאולי גם לקשר ביני לבינם. בסופו של דבר הכסף שלי עבר אליו, לא לניואפן, לא לאפחד אחר. הכסף עבר לאותו מוכר שהחליט לזרוק אחריות ולזלזל בלקוח שלו. כשנסיתי להתקשר שוב, אחרי שיחה טעונה, רק כדי לקבל את המספר של החברה שנותנת את האחריות, סוננתי. מחנות כזו לא אשוב לקנות, וממליץ לכל אחד אחר להתרחק.
הלקוח רכש אוזניות בוס לאחר שבועיים-שלוש פנה אלינו בטענה שאוזנייה בצד אחד לא עובדת רציף ביקשנו ממנו באופן פשוט - רק לגשת למעבדת ניופאן היבואן הרשמי - שיבדקו ויאמתו את התקלה והם יחליטו איך לטפל. פשוט מאוד. במקום זאת הלקוח החליט להוציא את תסכולו עלינו וחבל... חג שמח

מוכרים גירסה סינית של xiaomi pad5 בלי מטען מקורי באריזה בלי יכולת להחלחיף שפות(רק סינית ואנגלית). זרקים לך מטען משומש בלי קבל tipe-C .ניסיתי לדבר איתם , ניתקו לי בפנים.
ממש לא מובן לנו על מה הלקוח ממורמר ומלין ! רכש דרך האתר טאבלט תוצרת xiaomi שהינו יצרן סיני. האריזה אצלנו מקורית ואטומה בלבד. בדגמים החדשים בשנה האחרונה של כלל היצרנים המובילים בעולם לא שמים יותר מטענים והכל הכל רשום אצלנו בדף מוצר באתר באופן ברור יכל הלקוח לקרוא או לחייג אלינו לשאול בטרם הרכישה. ולא להשתמש שבועיים במוצר ואז לרוץ לרשום חוות דעת לא קשורה לכלום...

לשמור מרחק! קניתי אצלם טאבלט גלאקסי S7. הקצה של ה-S-pen הלך אחרי חודש וחצי. בשיחה, המוכר מייד החליט שזה שימוש לקוי שלי ולא יתכן שהחלק הזה יתקלקל כל כך מהר... בקיצור, שלח אותי לטפל בבעיה לבד. לא מצאתי את החלק בארץ, גם לא בחנויות של Samsung. נשאר להזמין מחו"ל. אפס אחריות.
כל מה שהלקוח רשם, נכון. רק שכח לציין את האחריות שלו - לאחר חצי שנה של שימוש , הוא שבר את העט של הטאבלט, ועל שבר ונזק אין כל אחריות ! אמרנו לו שאם נשבר העט, הוא יכול לגשת לכל חנות סמסונג לרכוש חדש. לקוח התנהג באופן אגרסיבי, דרש שניתן לו עט אחר חדש ללא עלות מאשים אותנו שלא בצדק על ששבר את העט, ושלא היה במלאי לרכוש בחנות סמסונג שניגש אליה. איחלנו לו בהצלחה

רכשתי מחשב נייד hp באתר רשום מפורשות שהמקלדת בעברית בפועל המחשב הגיע ללא עברית חרוט על המקלדת, אלא עם מדבקות פשוטות בעברית, מנסיון הם לא מחזיקות מעמד והם גם מכערים את המחשב, לאחר שיחה עם שלומי הבהיר לי שמבחינתם זה נחשב שיש עברית על המקלדת, ???? ביררתי עלות חריטה על המחשב 200 שח אני מדגיש שבאתר מודגש מפורשות שזה מגיע עם 'מקלדת בעברית' המלצה תחסכו לעצמכם עגמת נפש קנו במקום אמין
המשוב של לקוח זה מבני ברק על סף מעליב ושיקרי ! לקוח זה רכש מחשב נייד 17" של HP ב 3,290 ש"ח במבצע מיוחד בסופ"ש שעשינו, מהדורה מיוחדת וחדשה שעולה בכל מקום בעולם מעל 4 אלף שח. האותיות עברית מגיעות מודבקות כיוון שלא ניתן לחרוט בדגם זה. וזה גם מצויין באתר. בנוסף הלקוח קיבל עם משלוח DHL יקר תוך יום עד אליו ללא תוספת תשלום. ומה נשאר לו לומר לאחר הכל - זה ללכלך ולהשמיץ, במקום להיות קצת מנומס וגם לדעת לומר תודה.

שירות נורא ואיום, לא זמינים לא עונים, אין אחריות, צועקים וגסים בטלפון-המחוצר טוב והשירות גרוע רק בגללו אני לא אקנה מהם עוד!
הלקוחה רכשה מחשב HP לפני 8 חודשים לפני מספר ימים הפילה את המחשב ושברה אותו. מה שכמובן לא כלול באחריות! היא ואביה פנו אלינו בדרישות ואיומים שנסדר להם על חשבוננו, אחרת....

הזמנתי Ipad pro M1 12.9 inch בצבע Silver וקיבלתי אותו בצבע Space gray ברצוני לציין שהיה מיועד למתנה, פתחתי את החבילה ישר כשקיבלתי אותה וראיתי שהצבע לא תואם את מה שהזמנתי התקשרתי ישר לחנות להסביר את הבעיה ונענה לי שזה כמעט ואותו צבע ואני צריך להגיד תודה בכלל שקיבלתי את האייפד כאשר יש אנשים שמחכים שבועיים על מנת לקבל אותו כאילו הם עשו לי טובה שבכלל שלחו אותו ... היום ה 18.06 יום שישי ניסיתי עוד פעם לברר עם החנות לגבי שינוי צבע או החלפת המוצר אחרי שכבר מסרתי אותו בתור מתנה והמקבל לא רצה את הצבע ומה שנאמר לי שעברו שבועיים כבר שזה לא נכון מכיוון שקיבלתי את המוצר ב 8.06 (10 ימים) וגם שחבילה כבר נפתחה ואין אפשרות להחזירו...(לא היה ניתן לדעת מה הצבע עד פתיחת החבילה) בנוסף נמסר לי בתגובה שהם התקשרו להודיע לפני שאין את הצבע במלאי שזה גם נתון לא נכון מצידם ... חשוב לציין שכל שיחה שלי עם החנות הייתה בנימה אופטימית מצדי ולא מקצועית מצידם
לקוח רכש אייפד 12.9 החדש של אפל, אנו היחידים לימים אלו שמחזיקים מלאי בארץ ! של יבואן רשמי. לקוח רכש צבע כסף, שוחחנו איתו למחרת ואמרנו לו שנשאר רק בצבע אפור וקשה להשיגם, הלקוח הסכים ולמחרת קיבל עם שליח לאחר 13 ימים שבהם פתח והשתמש במוצר, מחייג אלינו הלקוח בדרישה להחזיר כי הצבע לא מוצא חן בעיני חברתו הסברנו לו בנימוס גם לאחר שעות העבודה שלנו אפילו, שהחוק וגם חברת אפל אוסרת להחזיר מוצר שנפתח ונעשה בו שימוש, והצבע שקיבל דומה מאוד למה שהזמין, ורק צבע אינה עילה לביטול הזמנה, בייחוד שהמוצר נפתח לשימוש. איחלנו לו בהצלחה ושייהנה מהמוצר.

הזמנתי מייקל קורס , היו שם פרטים של מישהו לפני למרות שהשעון נמכר כחדש . ענה לי בחור סהכ נחמד . אבל עדיין אני עם שעון משומש ששילמתי עליו מחיר מלא
מוצרינו חדשים בלבד ! השעון הוצא מקופסתו להתבוננות בלבד עבור לקוח אחר שהיה פה באותו זמן לקנייה. הערה פה מיותרת של הלקוח וחבל.

גרוע. הזמנתי בINTERNET ב ZAP חנות StoreMobile . הביאו לי הביתה. שלמתי 1488 ש. זה היה למתנה. נותנת מתנה. הוא פותח את המתנה ובתוך קופסה שעון ישן. לפי רצוע רואים את זה .ובתוך שעון תמונות של אנשים אחרים.CONTACTS של אנשים אחרים. עוד לא ראיתי בארץ מקרים כאלה.
קשקוש !! לקוחה רכשה מאיתנו שעון ב 15/6. אתמול, כעבור חודשיים היא מחייגת אלינו לספר לנו שהאריזה הייתה קצת קרועה ורוצה שעון חדש... אחרי חודשיים !!! הצענו לה עזרה ופתרונות, אך לא נענתה לנו. גם אנו עוד לא ראינו במקרים כאלו בארץ !

רכשנו את הטאלבט מ StoreMobile ולאחר 8 חודשים המכשיר כבה ולא נדל, גם לאחר ניסיונות הטענה. יצרנו קשר עם החנות והם שלחו אותנו למעבדה שלהם. במעבדה אמרו שיש בעיה עם הסוללה ולדבריהם תיקנו בתקווה שהתקלה לא תחזור. כעבור שבועיים שוב התרוקנה הסוללה ולא ניתן היה להטעין. בשיחה שקיימנו עם החנות הם מאד תקפו, נתנו דוגמאות מניסיונם שלא היו רלוונטיות למקרה שלנו, האשימו וניתקו את הטלפון. לא ניתן לנו שרות לקוחות, המכשיר חדש ושמור עם שעות מעטות של עבודה בפועל. לא היתה לקיחת אחריות של החנות. לא ניתנה אחריות כמתבקש. הטאבלט משמש היום כמעצור לדלת, חבל.
9 חודשים הלקוחה נהנתה מהטאבלט, פנתה אלינו לפני שבועיים שישנה תקלה. הזמנו אותה למעבדה, ובבדיקה, המוצר עובד והכל בסדר. לאחר שבועיים פנתה שוב, הזמנו אותה שוב להגיע , אך צעקה וביקשה בקשות לא מקובלות. מאחלים לה בהצלחה

הזמנתי מצלמת אינסטקס עם פילים ונרתיק לכיסוי את הצבע של המצלמה והכיסוי בחרתי לפי הצבע בתמונה באתר- לבן בחרתי משלוח אקספרס בתוספת תשלום ואכן המשלוח היה מאוד מהיר והגיע לתל אביב תוך יום כשפתחתי את החבילה גיליתי שהמצלמה והכיסוי בצבע אפור ולא לבן ישר התקשרתי לחנות ודיברתי עם יפית, היא הסבירה לי שזה הצבע הלבן שקיים ושהתמונה באתר באמת לא עדכנית מאחר והם מציגים מצלמה וכיסוי בצבע לבן, כשבפועל הדגם כבר לא קיים והצבע ה״לבן״ החדש הוא בעצם אפור ביקשתי להחליף את המצלמה לצבע אחר כיוון ובאתר הם מטעים את הלקוחות ומראים צבעים שכבר לא קיימים ולא קרובים למציאות. נענתי בתשובה שאין כל בעיה להחליף, רק יש צורך לשלם 50 שקלים על משלוח חזרה לחנות ועוד 50 שקלים על משלוח המוצר אליי בחזרה. הקנייה הכי מבאסת שביצעתי ! הם מציגים באתר צבעים שכבר לא קיימים ומטעים את הלקוחות, ואם רוצים להחליף הם מחייבים בעוד 100 שקלים על המשלוח

בעל החנות היסטרי. ביטל לי הזמנה ששולמה בלי שום סיבה הגיונית. ביקשתי מישלוח על פי הפירסום, ובעל החנות צעק עלי ןביטל הזמנה.
לקוח חצוף, רכש מוצר יקר מבלי רצון להזדהות, דרש מאיתנו משלוח אקספרס לכתובת שהוא יציין בלבד מבלי לשלם. כאשר הרגשנו שמשהו לא תקין בעסקה, אמרנו ללקוח שאם לא יפעל לפי הכללים של החברה שלנו, אנו נבטל לו את ההזמנה. וכך עשינו. אנו לא נמכור ולא נעבוד עם אנשים תמוהים שמעלים בפנינו כל חשד ובעיה.

קניתי מהחנות הזו אייפד אייר בתאריך 28.4.19. דאגתי לברר מה בקשר לאחריות - המוכר אמר (ויש הקלטה של השיחה) שהוא חברת בת של idigtal והאחריות היא של idigital. ביקשתי לקבל אחריות מסודרת של idigital. שלומי בעל החנות שלח לי במייל קובץ ששמו "איי דיגיטל" אבל כשפתחתי את הקובץ זו היתה אחריות פתוחה של icon. התקשרתי אליו כדי לסרב לקבל את האחריות ששלח לי ודרשתי לקבל את האחריות שהוא הבטיח - של idigital. הוא אמר לי "אין לך מה לדאוג! תכנסי לכל חנות של idigital, תקבלי שירות. אל תדאגי! עליי!!!" האמנתי לו. כעת שכחתי את ה- passcode ולא הצלחתי לשחזר. נכנסתי בבטחון לחנות של idigital בקריון... רותם מנהלת חנות idigital בקריון כמעט צחקה - וכמובן, בצער רב, סירבה לתת לי שירות. אמרה שעשרות כמוני, מגיעים אליה כל שבוע מכל מיני חנויות שמבטיחים את אותן הבטחות. פניתי אליו בוואטסאפ, סיפרתי לו מה קרה לי, כתבתי לו שאני מאמינה לרותם מנהלת החנות ושהוא שיקר לי. ענה בחזרה: את חצופה ועלובה!! ואני אתבע אותך על הוצאת דיבה חוצפנית תתביישי לך!! אז אם מתחשק לכם לקבל שירות כזה - תקנו רק בסטור מובייל.
לקוחה רכשה לפני מספר חודשים מאיתנו אייפד. קיבלה שירות מצויין ואפילו הנחה מיוחדת. אנו מפיצים של היבואן הרשמי אייכון גרופ,איי דיגיטל. ליבואן יש רשת מעבדות אפל לשירות ותמיכה. הלקוחה שכחה את הסיסמא של האייפד שלה, ובמקום לחייג אלינו או לשירות תמיכה בטלפון, החליטה מבלי לשאול ללכת לחנות של איי דיגיטל ולדרוש שירות. בחנות מכירה בקניון ! הם הסבירו לה וגם אנו ששם לא מעבדה. אלה חייב לפנות לשירות, הקימה הלקוחה ההזויה הזו מהומה בחנות, וגם לנו שלחה קללות ודיבור מבזה. וכך הגדילה לעשות גם בחוות דעת שקרית זו. אנו חנות יבואן שעובדת עם כלל היבואנים הגדולים בישראל ונותנים שירות למופת. כמובן לפני כללי היבואן ולא לפי התנהלות של לקוח.

קניתי טבלט ב- 3,690 ש"ח ב"סטורמובייל". המוצר הגיעה תקין ומהר (תמורת 49 ש"ח כמובן). אבל עם מודם LTE חסום. אפשר להשתמש בו רק עם ספק אמריקאי AT&T. פנייה לחנות לא הביא להצלחה. אומרים שזה רשום באתר אינטרנט של חנות ובקבלה. שם אין שום מילה שמודם LTE חסום. וקבלה מקבלים אחרי עסקה וזה לא תכונות טכניות של מוצר!!! להפך באתר אינטרנט כתוב: Stay connected and productive with fast gigabit LTE and Windows 10 חוץ מזה במייל מחנות כותבים שהם יתבעו דרך עורך דין שלהם על... שימו לב: "פגעה בשמנו הטוב ללא סיבה". פתחתי תלונה ברשות להגנת הצרכן ושלחתי לשם את כל ההתכתבויות. לא להתקרב לעסק הזה!!! עדכון: גם שני יציאות USB לא תקינים... עדכון 2: טבלט לא יוצא מ- slip mode, גם אם לבטל ב- Power Settings של Windows בכל מקרה נכנס אחרי 5 דקות ולא יוצא, רק Restart. עדכון 3: פעם בשבוע Windows נותן מסך כחול גם אם לא מותקן בו כלום וצריך לעשות Reset כללי.
לקוח רכש מאתנו טאבלט יוקרה W737 אשר נמכר באתר כ WIFI. רשום בבירור בכל מקום, בכותרת, בזאפ. לאחר חודש שימוש, הלקוח מחייג אלינו לשאול, מדוע כניסת LTE אינה עובדת הסברנו לו בנימוס, והראנו לו שכתוב בבירור, כולל באתר סמסונג העולמית, שמוצר זה אינו נתמך ב LTE בשום מקום כרגע, אלה רק WIFI וזה מה שאנו מוכרים. אחרת היינו מציינים זאת, וגם המוצר היה עולה יותר אם היה LTE פעם ראשונה שאנו נתקלים בלקוח עם תלונה שכזו בשנים רבות שאנו קיימים... לקוח החליט לא להבין, להתחיל ללכלך עלינו בכל מקום. וכן הבטחנו לו שאם יפגע בשמנו הטוב ללא צדק וסיבה, אנו נתבע אותו כחוק. הרגשנו בשיחות שלנו עימו, שממש מדובר בלקוח שנטו מחפש פרובוקציות, ולא ממש רכש קניה מהלב כדי להפיק ממנה את המיטב...

ראו - הוזהרתם!!! קניתי אוזניות SAMSUNG GEAR ICONX 2018 739 ש"ח 39 ש"ח משלוח אחרי כחודש התחילו הבעיות עם האוזניות. שמע באחת מהן ירד בצורה משמעותית. כאשר ביקשתי לתקן אותן במסגרת האחריות, נאמר לי שאני צריך לשלם על התיקון בסאני ואז יוחזר לי הכסף במסגרת הסדר של סטורמובייל עם היבואן הרשמי - סאני. התיקון עלה 150 ש"ח וערך כמה שבועות. 1. שום כסף מעולם לא חזר אליי למרות הבטחות חוזרות ונשנות! 2. אחרי כמה חודשים הבעיה חזרה על עצמה. הפעם אני כבר לא רוצה להוציא שוב סכומי עתק של תיקונים של מוצר שהיה אמור להיות תקין וגם באחריות. אי לכך, אני מגיע למסקנות הבאות: 1. ככל הנראה המוצרים המיובאים על ידי החנות - לא מקוריים או לא איכותיים או פגומים 2. האחריות שכביכול אמורה להיות - איננה.
ראו הוזהרתם !!! לקוח זה מעלל ורושם שקרים. הלקוח רכש את האוזניות לפני שנה. רק לא סיפר כאשר ניגש לתיקון ביבואן סאני, האוזניות היו במצב כל כך רע והרוסות, עד שהם לא יכלו ורצו לסדר אותם. האחריות הינה תחילה על הלקוח, לשמור על המוצר. אחריות לא מכסה כל דבר על מוצר שלקוח הורס.. בדיקת המוצר הינה מול מעבדה של היבואן ומשם הנתונים. בברכה

שירות לקוחות גרוע יש מקומות אחרים חבל על העצבים שלחו מקלדת ללא אותיות עבריות מבלי לידע קניתי מדבקות לבד שלחתי מייל להבהיר שזה נראה לי לא נכון קבלתי מיילים מאוד לא נעימים ומאוד מיתממים שלמרות ששילמתי - עושים לי טובה חבל
לקוח רכש מקלדת בכמה שקלים מאיתנו, שאותה אנו מציעים כהטבה ללקוחות שרוכשים טאבלט בלבד מאיתנו. התנהג באופן לא מכובד ואיים בהודעות במייל. לו ידענו שהלקוח כזה לא היינו מוכרים לו.

קניתי טאבלט , המשלוח הגיע מהר מאוד ושמחתי . השארתי את המוצר באריזת הפצפצים כך שלא יפגם וכשהילד פתח את האריזה והדליק את הטאבלט גילינו שיש שבר פנימי במסך . כשהתקשרתי בהתחלה היו נחמדים עד שהעבירו אותי לדבר עם שלומי כשאמרתי לו מה קרה ושלחתי תמונה של השבר הפנימי הוא טען שאין שום סיכוי שזה קרה אצלם והעיר שאני מאשימה אותם רק כי זה הכי קל להאשים את החנות ושאצלי זה נפל למישהו מהיד למרות שאני יכולה להישבע שזה לא קרה וכך הבהרתי לשלומי. הילד מאוכזב ואני שולחת את הטאבלט לתיקון במעבדה פרטית במקום שלילד יהיה טאבלט לבית הספר. מחיר אטרקטיבי ומשלוח מהיר אבל המוצר הגיע פגום .
הלקוחה רכשה מאתנו טאבלט סמסונג דגם T560 שלחנו לה אותו עם שליח, שמסר לה אותו לאחר יום. ביום חמישי. ביום שני, לאחר חמישה ימים, פונה אלינו הלקוחה שהמסך של הטאבלט שבור. מאצלנו בחנות בוודאות לא יצא שבור, אך ישנם לקוחות שחושבים שניתן להפיל את האשמה על חנות בשיטת "מצליח". לא יפה ולא הוגן ! לנו יש תיעוד של כל טאבלט שנמסר לחברת משלוחים, ושלחנו זאת גם ללקוחה על המוצר שיצא מאתנו צר לנו על המקרה, והרגשנו לא נעים אך לא נוכל לקחת אחריות על נזק שלקוח גורם למוצר.

1.לא קל להשיג אותם בטלפון 2. קניתי ביטס מתוך ידיעה שבמקרה של תקלה אני מגיע לאי דיגיטל. המקרה הוא שאיי דיגיטל לא נותנים שירות למי שלא רכש בחנות! ושולחים אותנו ליבואן הרישמי איקון גרופ. - נמצא ממש רחוק ממרכז תל אביב. 3 בשיחה עם החנות: לא מעניין אותו ושלוח אותי ליבואן ואי-דיגיטל ומסיר אחריות מעצמו וניתק לי בפנים. לא לרכוש מהחנות!!!!
נו באמת !!! לקוח הטריד את היבואן ללא הפסקה. הוא דרש שיגיעו אליו לאסוף אוזניות שאצלו כמעט שנה, כי לא רצה ללכת למסור במעבדה בעיר שלו. לכל יבואן יש נקודות שירות שאליהם לקוח אמור להגיע בשעת צורך. לנו כחנות אין קשר להערות אלו של הלקוח.

תיאור המוצר לא תאם את המוצר שהתקבל בפועל. העסק לא לקח אחריות והתייחס בחוסר כבוד לפניותיי. לא מומלץ בכלל.
התנהגות הלקוח כלל אינה מכובדת ! רכש מאיתנו רחפן DJI קומבו אשר מגיע עם 2 סוללות סה"כ. כפי שמגיע מחברת DJI וכך נמכר בכל החנויות. לאחר שהשתמש בו יותר משבוע, פנה אלינו בדרישה שרוצה סוללה שלישית. ולא, פשוט יבטל את העסקה או ילכלך עלינו. כל מילה נוספת על הלקוח מיותרת...