
החבילה הגיע פתוחה וחסרים חלקים. לא להזמין. ביזבוז כסף.החבילה הגיע פתוחה וחסרים חלקים. החנות ו/או ספק לא עונים. לא להזמין. ביזבוז כסף.

החבילה הגיע פתוחה וחסרים חלקים. לא להזמין. ביזבוז כסף.החבילה הגיע פתוחה וחסרים חלקים. החנות ו/או ספק לא עונים. לא להזמין. ביזבוז כסף.

המוצר שנרכש הופעל לראשונה כמה חודשים לאחר הקניה ולא עבד מהרגע הראשון. החברה סרבה להתייחס מעבר לחוק שקובע שעל מוצר פגום אפשר להתלונן רק תןך 14 יום מיום הקניה למרות שהמוצר אינו מוצר לשימוש יום יומי וכאשר נוצר הצורך להשתמש בו התברר שאינו עובד. מזהיר את הציבור מהספק ואני מדרג אותו בדירוג הנמוך ביותר האפשרי. זאפ סרבו לטפל בעניין וקבלו את טענת החוק של הספק

רכשתי מהחברה S-FREE אהרון מפלסטיק כשאר רציתי לברר על הצבע המדוייק הקיים במלאי שירות הלקוחות היה (אמור) לעבוד בשעה 9 בבוקר לאחר מספר רב של ניסיונות כושלים בניסיון ליצור קשר דרך שיחה עברתי לוואצפ לבקש את העזרה שהייתי צריך לקבל ב9 שום דבר לא עזר עברתי לשליחת מייל שגם שם לא ענו שאמרתי להם שזה לא תקין מה שהם עשו הם החליטו לבטל לי את ההזמנה וגם אמרו שקיללתי וביטלו לי את ההזמנה ממליץ בחום להתרחק מהחברה הזאת לאלתר!!!!

אל תטרחו להזמין אונליין כי לא תקבלו, תריבו איתם שבועיים, ובסוף תקבלו החזר. אז אני בדיוק איפה שהתחלתי, רק שבזבזתי זמן וכסף על כל ההתעסקות.

רכשנו מוצר לפני חודשיים ואין כל תגובה מהחברה. הם מגלגלים את האחריות על חברת המשלוחים צ'יטה ועדיין אין שום אפשרות ליצור איתם קשר. הכל בוטים ונציגים וירטואלים. להתרחק מהחברה הזאת כמו מאש.
בתחילת מאי דיווחת כי לא קיבלת את המשלוח. בוצע בדיקה וחברת המשלוחים איבדה את המוצר, זה קורה לפעמים בחברות משלוחים בזמני לחץ. בתאריך 8.5.24 קיבלת זיכוי מלא...כנראה הנציג הווירטואלי זיכה אותך.

להתרחק מהאתר הזה !!!! על כל מוצר בנפרד משלמים משלוח ובנוסף מחכים הרבה זמן , הזמנתי באתר ב15/01 ב23/01 הם רק הגיעו להזמנה בשביל לחייב אותה ומאז תחכי מתי יחליטו להביא, יחס ומענה בווטצאפ אין , כשביקשתי לבטל מסתבר שעל דמי משלוח 80 ש אני צריכה לחייב , שירות זוועה.
הזמנתך אושרה וחויבה ב23.1 בשעה 11.09. חלפו רק 5 ימי עסקים וזמן האספקה לא חלף. מחירי המשלוחים, זמני האספקה, תנאי ביטול עסקה מופיעים באופן ברור וקריא באתר האינטרנט. הזמנתך תבוטל ותחויבי כחוק.

לא שלחו את המוצר ולא מחייגים לעדכן. כשאתה פונה אליהם אין דרך שולחים אותך לבוט בוואטסאפ ואומרים לך נציגנו יחזרו אליך עד 2 ימי עסקים. שירות יותר גרוע מי זה קשה לקבל.

שילמתי וקיבלתי מוצר פגום, לא לוקחים אחריות ולא מחזירים כסף. ממליצה לא לרכוש מהם בכלל ולהימנע מאכזבה.
קיבלת מוצר תקין ושברת אותו. הצענו לך לקבל חלק חילופי ללא תשלום לפנים משורת הדין. לא יכולים לקחת אחריות על התנהגותך הרשלנית מעבר למתן חלק חילופי ללא תשלום.

purchased and paid for A multi-use and high-quality telescopic mobile table with adjustable height and wheels on 11/08/22 wanted to try track order today nothing exists, not name or courier (with X as per order) also does not exist - have written waiting explanation

שירות לקוחות לא קיים, לא ניתן להשיג אותם טלפונית או בווצאפפ, קיבלתי מוצר שבור לגמרי ואין עם מי לדבר.
פנית בוואטסאפ ב16.5 בערב. קיבלת מענה בוואטסאפ בהתאם לזמני השירות המפורסמים ומוסברים באתר. כמו כן גם קיבלת הסבר מלא לגבי מערכת השירות בוואטסאפ ממנהלת השירות.

חבל שלא קראתי את התגובות לפני שהזמנתי ועכשיו אני בבעיה כמו המגיבים הקודמים. הזמנתי מהם מדפים ב 31.10 .היום 12.11 ולא שמעתי מהם דבר לגבי האספקה. בטלפון לא הצלחתי להשיג אותם.אני אדם עסוק ואין לי זמן לרדוף אחרי כל הזמנת אונליין וברוב המקרים לא צריך. אתה מזמין והספק שולח. בחברה הזאת כנראה זה לא עובד כך.
בתאריך 30.10 הזמנת מדפים. בתאריך 1.11 קיבלת חשבונית במייל בתאריך 1.11 קיבלת מייל עם מספר משלוח וזמני אספקה עד 14 ימי עסקים חלפו 11 ימי עסקים, שליח יצור קשר לפני האספקה ולתאום המשלוח. תודה על הסבלנות.

קניתי מוצר. הגיע בריא ושלם. למרות זאת הגודל לא התאים לי. בתאום עם הנציגה שלחתי חזרה בדואר. מאז עברו מספר חודשים, כל נסיונותי לקדם את קבלת הכסף חזרה עולים בתוהו. נתקלת בגסות רוח וניתוקים של השיחות בשרות הלקוחות . חוששת ש-200 השקלים שלי אבודים אבל אולי אחרים יצילו את כספם. חבל ועצוב.

שירות על הפנים! חברה שלא מכבדת את עצמה ! איכות מוצרים גרוע ביותר, לא לוקחים אחריות ולא מחליפים מוצר תקול . לא ממליצה בכלל !!!!!!

ב26/11 רכשתי מאתר SFREE מתקן לייבוש כלים נתלה במחיר של מבצע לרגל הבלאק מאנדיי באותו יום קיבלתי מייל ובו נרשם- "החיוב בגין המוצרים בהזמנה מתבצע רק כאשר ההזמנה מאושרת ומוכנה למשלוח ולא באופן אוטומטי עם קבלת ההזמנה" ב29/11 קיבלתי מייל עם חשבונית, כלומר, התשלום עבר ולפי המייל הראשון, זה אומר שהם בדקו וההזמנה מאושרת ומוכנה לשליחה ב29/11 קיבלתי מייל נוסף עם הכותרת "תודה שרכשת ממוצרי חברת S-FREE, המוצר בדרך אליך" ב7/12 התקשרתי לחברה, אין מענה, התקשרתי גם לחברת השליחויות שאמרו שעדין לא קיבלו את המוצר אז שלחתי מייל לחברה וביקשתי לדעת מתי בערך המוצר יגיע על מנת שאוכל שאדע להיות בבית. ב9/12 לאחר שלא ענו לי, שלחתי שוב מייל בבקשה לדעת מה הסטטוס של ההזמנה ב13/12 קיבלתי מייל מהחברה שאומר "הזמנתך מועברת לתהליך זיכוי, המוצר לא קיים במלאי" מאחר והמוצר עדין מפורסם ברשתות החברתיות בצורה ממומנת (כלומר, הם משלמים כסף לפייסבוק על מנת לפרסם את המוצר הנ"ל) וגם כשנכנסים לאתר המוצר עדין קיים ויש אפשרות להזמין אותו הדבר היחיד שעולה על דעתי הוא- שהם לא רוצים לשלוח את המוצר במחיר מבצע שהם פרסמו אין עם מי לדבר, שלחתי אחרי זה כמה מיילים וביקשתי להבין מה הסיבה- מיותר לציין שאף אחד לא חזר אלי. ואין אפשרות להשיג אותם בטלפון שכתוב. אני ממש מצטערת שלא קראתי את הביקורות בגוגל לפני שקניתי דרכם מוצר. ממש חוויה לא נעימה.

הזמנתי לפני חודש! לא קיבלתי כלום ולא יצרו איתי קשר ואי אפשר להשיג אותם לא טלפונית ולא במייל ולא בפייסבוק! בשום מקום!! להיזהר מהם!
בתאריך 7.12 בשעה 6.29 שלחת מייל. בתאריך 9.12 בשעה 10.04 קיבלת מענה. אנו גאים בשירות אותו אנחנו נותנים לקבל לקוחותינו.

חוויית רכישה קשה ביותר. חייבו ישר בניגוד להבטחות. לא ענו למייל למרות התחייבות לענות תוך 48 שעות. מסרו מידע לא נכון. לא סיפקו את הסחורה ונציגת החברה צעקה עלי בטלפון בצורה מכוערת וביטלה את העיסקה למרות שביקשתי לא לבטל. מעבר לנזקים שנגרמו לי - חשוב שהציבור יקבל מידע על שירות כה גרוע!!

שירות גרוע , כמעט אין עם מי לדבר לא ממליץ . רכשתי מוצר שמתואר באתר בפועל קבלתי מוצר אחר בלי אותן תכונות. ולקח הרבה זמן להשיג את שירות הלקוחות וכמעט אין מענה דרך הווטסאפ. לא ממליץ לרכוש אצלהם
מוטי קיבל שירות מצוין ממספר פקידות שירות הלקוחות ואף ממנהלת השירות בעצמה. גם היבואן "אוקטן מערכות" בעצמו שוחח עם מוטי מספר פעמים,נרתם לדרישתו החריגה של מוטי ושלח מוצר העונה לדרישותיו. לצערנו מוטי בחר לבטל את העסקה ולקבל כספו בחזרה וכך בוצע.

חוויה נוראה. ההזמנה בוצעה ולא יצאה חשבונית ואף שום איתות מה קורה איתה. יצרתי קשר כמה פעמים ואז קיבלתי הודעה שההזמנה יצאה. חיכיתי ואף פניתי לחברת השליחויות לברור מה קורה. התברר שההזמנה לא נשלחה מאחר והיה חוסר במלאי, נאלצתי להמתין... כעבור שלושה שבועות ויותר ממועד ההזמנה הגיעה ההזמנה כאשר פריט אחד שבור והשני לא מה שהוזמן. שירות הלקוחות ענה לי באופן לא נעים ואף ניתק את השיחה. לא מומלץ בכלל!

שרות האון ליין שלכם גרוע ביותר. קיבלתי מוצר פגום ואין שום מענה מכם. אתם שולחים אותי לוואטסאפ שאין ממנו שום מענה. שלחתם סל בלי כל החלקים. ובנוסף האיכות שלו כל כך גרועה שאין לתאר. פשוט גזל וחוצפה

יחס מזלזל משלוח שהגיע חסר נשלח החלק החסר למקום אחר ולבסוף הגיע ולצערי גיליתי בהרכה שחסר עןד חלק ואז היו אלי תענות שזאת אחריותי ושאשלם על המשלוח סיפר של כמה חודשים

רכשתי כיסוי לגזיבו לפני יותר משבועיים. מיד ברכישה קיבלתי מייל שאומר שהמוצר נשלח. בפועל הוא לא נשלח. למרות ניסיונות חוזרים ונשנים לקבל את תגובת החברה, עדיין לא חזרו אלי. פניתי מספר פעמים במייל, בוואטסאפ וטלפונית.
הזמנה בוצעה ב29.4, קיבלת מייל שהזמנה התקבלה. משלוח יצא ב30.4 , קיבלת ברגע החיוב חשבונית מס ומספר משלוח למעקב. החבילה ממתינה לך 15.5 בסופרפארם בילו סנטר בדיוק 10 ימי עסקים מרגע החיוב. פנית למספר וואטסאפ בתאריך 13.5 בשעה 12.44, קיבל מענה בתאריך 14.5 בשעה 14.00 - תוך 24 שעות. לא נתקלנו בפניה אחרת. בכל מקרה החבילה הגיע בזמן ולא ברור לנו על מה אתה מלין.

הזמנתי קבילתי המוצר עבד יומיים ואז התחילו הבעיות. המצלמה לא נדלקת, כשמדברים עם השירות לקוחות מתנערים מאחריות ושולחים ליבואן. אין מענה אצל היבואן.
לקוח פנה על בעיה טכנית במצלמת דרך. המצלמה פעלה אבל כיוון שהלקוח מחבר את הכבל טעינה בשקע דאטה ולא בשקע מתח כפי שצריך המצלמה לא נטענת ולכן איננה נדלקת. הפננו את הלקוח ליבואן לקבלת שירות טכני והסבר על תפעול המצלמה. היבואן שוחח עם הלקוח פחות מ24 שעות מרגע הפניה והבטיח לשלוח לו מוצר חלופי לא החזרת המוצר המקורי וזאת למרות התפעול השגוי של הלקוח.

שירות מזעזע!!! רכשתי סטרימר, המוצר הגיע אלי אחרי שבוע ולהפתעתי שפתחתי את מוצר וחיברתי אותו לחשמל, המוצר פשוט לא עבד ! התקשרתי לחברת S-FREE כדי לקבל הסבר, הם הפנו אותי בגסות ל " יבואן " שאמר לי שאין מה לעשות ועוד שבוע אשלח לי מכשיר חדש. שורה תחתונה, מאוכזב מאוד מהשירות והיחס. לא ממליץ !
לקוח רכש מכשיר מסוג סטרימר. לקוח פנה וטען כי המכשיר לא תקין ומיד הופנה ליבואן הרשמי לקבלת טיפול. היבואן הציע לשלוח אליו שליח עד הבית להחלפה של המוצר התקול במכשיר חדש. הלקוח סירב והגיע אלינו להחזרת המוצר וזיכוי העסקה. בבדיקה שערכנו למוצר לאחר החזרתו המוצר נמצא תקין לחלוטין!

שרות לקוחות גרוע ! לא להתקרב ! בתליית הנדנדה ראינו כי היא עקומה. צד אחד קצר יותר מהשני. לא ניתן לכוון גובה כי החבל מקובע בדבק בשני הצדדים. לציין כי ברשותנו מוצר זהה בדיוק (שנרכש בחנות אחרת) כך שאין כאן בעיית משתמש. פנינו לחנות לקבלת פתרון לבעייה. לבקשתם שלחנו תמונה. ואז השיבו כי הקשירה של החבל לא נכונה ללא הסבר כיצד ניתן לפתור הבעייה. כמו כן ציינו כי פנייה על פגם צריכה להיות תוך 14 יום (מסיבות אישיות הרכבנו המוצר רק אחרי כחודש וחצי). לא ביקשנו להחליף את המוצר לכן לא ברורה תשובת החנות. ביקשנו לקבל הסבר לקשירה הנכונה לדבריהם - לא ענו. לאחר תזכורת השיבו שוב תשובתם לעיל בנושא 14 יום, כלומר לא השיבו לשאלה. לתשומת לב כל המעוניין לרכוש מוצר בחנות זו.
אנחנו לא מספקים שירותי התקנה או יעוץ טכני. לקוח קיבל מוצר תקין לחלוטין תוצרת סטארפלסט (ישראל). לקוח שלא יודע להתקין מוצר שיפנה למתקין מקצועי שיפתור לו את הבעיה.

אחרי שראיתי את שאר הביקורות על החנות הבנתי שאנחנו לא המאוכזבים היחידים. כשקניתי את הגזיבו שאלתי מספר פעמים על איכות הבד ונאמר לי שהיא מעולה. הכיסוי של הגזיבו הגיע עם קרע. כששלחנו מייל קיבלנו תשובה חצופה שהקרע נוצר על ידינו בעזרת סכין. כעבור שבועיים נוצרו קרעים במקומות שונים של הגזיבו וקיבלנו תשובה טלפונית מזעזעת של נציגה שטענה שזה נראה חיתוך מכוון (!!!!) ושאין בכוונתם לשלוח עוד כיסוי. לא מבינה מי יכול לחשוב שבן אדם יחתוך בכוונה מוצר ב300 שח. איך אתם עדיין קיימים עם שירות לקוחות כזה גרוע. מתכוונים להפיץ זאת בכל מקום....