
הזמנתי מלטשת ב3 לאוגוסט, שלמתי בכרטיס אשראי וחיכיתי למשלוח, אחרי כשבועיים התקשרתי לחנות והודיעו שאין את הדגם שהזמנתי, אמרו שיישלחו דגם אחר (יקר בכ100 ש"ח) חיכיתי עוד שבועיים, התקשרתי שוב, אמרו שהתקשרו ולא הייתה תשובה והמכשיר נשלח חזרה, מזמן לא נתקלתי בשירות לקוחות גרוע כל כך, עדיין מחכה למכשיר חודש !!! מההזמנה, על סף של הגשת תלונה למשטרה על הונאה- להתרחק מהחנות הזו!!!!!























