
ההזמנה בוצעה בקלות ומהירות. כעבור עשרה ימים שבהם לא קיבלתי הודעה על איסוף המוצר מהדואר, התקשרתי לחנות כדי לברר את מצב ההזמנה. לאחר בירור מהיר נאמר לי שאין במלאי את המוצרים (שני סקייטבורדים בתור מתנת יום הולדת לתאומים) ונשלח לי זיכוי. כששאלתי למה אני צריך להתקשר כד לקבל את המידע הזה נאמר לי שיש בעייה עם ה"מערכת". לא נעים. ארבעה ימים לפני יום ההולדת של התאומים... הנציג היה מאוד נחמד והתנצל. אבל זה לא עוזר לי.


