מפרסם ב-zap מאז 2012

‎No Risk‎ ‏(No-Risk)

אופניים וקורקינטים חשמליים (ראשון לציון)

- / 5
נמצאו 505 חוות דעת גולשים על No Risk
ליאור
ליאור
25.02.2021
מוצר שנרכש: משאבה חשמלית שיאומי

הזמנתי משאבה חשמלית, על פי ההזמנה משלוח תוך 3 ימי עסקים. התקשרו לאחר 3 ימים להגיד שהמוצר לא קיים במלאי. אם המוצר לא קיים במלאי, למה אתם מחכים 3 ימים כדי להגיד שאין אותו במלאי? טוענים שניסו ליצור קשר עוד קודם, אני לא רואה שום אינדיקציה לזה, לא מייל, לא הודעה, לא כלום. התנהלות חובבנית.

תגובת החנות

הלקוח ביצע רכישה ביום ראשון אחה"צ. למחרת היה ניסיון ליצור עמו קשר לעדכון שישנו עיכוב או לחילופין ניתן לזכות אותו, אך לא היה מענה. יש תיעוד של שיחות יוצאות במערכת. למחרת שוב היה ניסיון לחייג ללקוח והוא ענה ועדכן כי הוא אינו מעוניין במוצר אלא בזיכוי וזוכה מיידית.

חוות הדעת עזרה לכם?
carmitby50
carmitby50
11.02.2021
מוצר שנרכש: קורקינט koning super

שרות גרוע ולא אמין ! תקלה של קורקינט באותו היום שנקנה והם זורקים את האחריות על היבואן והיבואן מתנער מאחריות . ממש בושה!!! קונים מוצר מקולקל ב2000 ואין עם מי לדבר !

תגובת החנות

במסגרת האחריות היבואן סידר את התקלה בהקדם האפשרי. ברגע שהטכנאי הגיע, הוא ראה שיש נזק פיזי למוצר שכן הקורקינט נפל. הילד שפגש את הטכנאי אמר מפורשות שהקורקינט נפל ואכן אישר שקרה נזק פיזי. ניתן לסדר את התקלה בעת הגעה ליבואן, אך לא היה רצון כזה, אלא שנקבל את המוצר לאחר שהוא נפגם ונזכה עליו. ניתן להחזיר מוצר לאחר רכישה באינטרנט תוך 14 יום עם דמי ביטול, אך כאן לא מדובר בשימוש במוצר, אלא בפגיעה פיזית שקרתה למוצר לפי עדכון מהיבואן שהגיע לבית הלקוחה וראה את המוצר. מתנצלים על כך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Mohammad
Mohammad
18.11.2020
מוצר שנרכש: מס פריט 267

היי, רשום שהמוצר שקניתי יוצר בתחילת 2017, לפני כמעט 4 שנים. אם הייתי יודע שזה ככה...בטוח לא הייתי קונה מאצלכם...כנראה שאתם מוכרים סטוקים וסוג ב.

תגובת החנות

שלום, הלקוח אינו פנה אלינו אף לא בשיחה אחת לגבי המוצר, שכן היה ניתן גם להחזירו במידה והוא לא מרוצה. מדובר בכרטיסי זכרון שההזמנה אליהם מהיבואן נעשתה לפני כחודש ויש אחריות על הכרטיס זכרון.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yosi
Yosi
27.10.2020
מוצר שנרכש: Smart bike m3

קני אופניים וההזמנה הגיע תוך כמה שעות . אבל אחרי חודש בדיוק ונסיעה של 50 קמ המנוע החשמלי של האופנים הפסיק לעבוד . עברו שלושה שבועות והאופניים לא חזרו מתיקון והחלק הכי מאתגר זה להשיג את החנות טלפונים וגם כשהם עונים התשובה היחדה שהם יודעים לענות זה בבדיקה . אז המחיר היה זול ב50 שקל משאר החנויות ושירות מתחתתלכל ביקורת !

תגובת החנות

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שהלקוח חווה. מי שנותן אחריות לאופניים הוא היבואן, ולכן הטיפול מולו. עשינו בדיקות וניסינו לזרז את התיקון, אך בשל המצב הנוכחי בתקופת הקורונה, יש מעט עיכובים. עם זאת, כן הוצע ללקוח פיצוי מטעם החנות בשל המצב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniela
Daniela
17.09.2020
מוצר שנרכש: קורקינט גו ווילס אקס פרו

שירות גרוע. קיבלתי קורקינט עם מטען שלא תואם וכבל חשוף. נאלצתי לנסוע לחנות כי המענה היה גרוע. שהגעתי הציעו להחליף לי לקורקינט שגם היה כולו שרוט ונראה משומש. תחסכו מעצמכם כאב ראש ובזבוז זמן ותקנו מחנות אחרת.

תגובת החנות

אנו מתנצלים על המקרה שבדרך כלל לא קורה. יש כרגע תקופה בעייתית עם מלאים של קורקינטים חשמליים, והגיע מוצר לא תקין. זיכינו מיידית לאחר המקרה ברגע שהיית אצלנו בחנות. מתנצלים שוב על החוויה הלא נעימה.

חוות הדעת עזרה לכם?
thyhsus
thyhsus
21.06.2020
מוצר שנרכש: Gowheel ex pro

קבלתי את המוצר יותר מאוחר מהימי עסקים גם בצבע הלא נכון,מאוחר יותר גליתי גם שהמוצר לא עובד,וכשהובטח לי שיגיעה לי מכשיר חדש עד יום שני בלי שעדכנו אותי הופתעתי לגלות שגם זה לא יקרה בקיצור כשלון אחד גדול מרגיש מאד לא מרוצה בתור לכח ומבקש שלפחות המוצר יגיעה עד היום שהובטח שיגיעה.

תגובת החנות

ראשית כל, הלקוח קיבל את המשלוח 3 ימי עסקים בדיוק לאחר ביצוע ההזמנה. בשל טעות אנוש נשלחו לו 2 משלוחים - אחד בצבע שחור ואחד בצבע אפור לפי מה שהזמין. המשלוח הראשון שקיבל היה הצבע השחור, והלקוח החליט כן להישאר עם הצבע הזה ובכל זאת בשל כוונה טובה קיבל פיצוי של מנעול לקורקינט חשמלי - דבר שלא טרח לעדכן בחוות הדעת. מכיוון שהחליט להישאר עם הצבע, שלחנו לחברת המשלוחים שיחזירו את המשלוח השני חזרה לחנות והם המירו את המשלוח. ביום שישי הלקוח עדכן שהקורקינט אינו עובד, ולכן אמרנו שנשלח לו את הצבע האפור. ביום ראשון הוא עודכן שחברת המשלוחים כבר עשתה המרה חזרה לחנות, וברגע שיחזור מיידית נוציא לו משלוח ולכן, כפי שכתב בחוות הדעת, הובטח שזה יגיע עד שלישי או רביעי. כל מה שהובטח אכן התקיים, ואף הלקוח גם פוצה על כל המקרה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shay
Shay
04.06.2020
מוצר שנרכש: Arctis Pro Wireless (3347)

צריך לוודא בשתי שיחות טלפון לפחות אחרי ההזמנה... הזמנתי מהם מוצר יקר שהייתי צריך שיגיע מהר. שילמתי ומיד אחרי ההזמנה התקשרתי לוודא תאריך הגעה. הבטיחו לי שמגיע תוך שלושה ימים. לא הגיע, התקשרתי. לא עונים לרוב השיחות, לקראת סוף היום חזרו אליי. בעצם אין. ביקשתי תאריך חדש ופיצוי. הבטיחו שיחזרו אלי למחרת, לא חזרו. רדפתי אחריהם שוב, הסכימו לתת לי 50 שקל פיצוי( בדיחה, המשלוח עולה יותר), ואין תאריך מתי יגיע - אולי שבוע הבא, אולי שבוע אחרי. ממש מרגיז שצריך לרדוף אחריהם. ההמלצה שלהם אליי ולכן ההמלצה שלי אליכם היא אם אתם קונים מכאן לבקש תמונה שרואים את הקופסא של המוצר בעין לפני שמזמינים. לטענתם היו להם בעיות עם היבואן. אני ביטלתי את ההזמנה שלי ולא אקנה מפה בעתיד

תגובת החנות

המלאי אזל אצל היבואן עצמו. היבואן בהתחלה אמר שיש מלאי, ולאחר בדיקה נוספת התגלתה תקלה בספירות, ולא נשאר מלאי. הלקוח אמר שיקנה בחנות אחרת, והסברנו לו במהלך השיחה שישנו רק יבואן אחד למוצר, ולכן מומלץ לוודא שפיזית יש על המדף בחנות (שכן אם הם עושים הזמנה מהיבואן, ליבואן זה אזל). כמובן שמיידית ברגע שהיבואן עידכן שכרגע אין מלאי, אנחנו אמרנו שמעדיפים לזכות במלוא הסכום, מאשר לתת תשובה שגויה לגבי צפי חדש של קבלת המוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
ספיד רכיבים בע"מ
ספיד רכיבים בע"מ
25.05.2020
מוצר שנרכש: קורקינט XIAOMI

בתאריך 05/05/20 רכשנו קורקינט של שיאומי לחברה על מנת שישרת אותנו בנסיעות קצרות בתוך העיר. אודה ואומר כי היו מחירים זולים יותר אך לאחר שביצענו שקלול של מחיר ושירות (על פי חוות הדעת באתר) החלטנו לרכוש בחנות NO RISK. לאחר מס ימים (לא זכור לי התאריך המדויק) המוצר הגיע, הרכבנו אותו והנחנו בצד מכיוון שלא הייתה ברשתנו קסדה. בתאריך 13/05/20 (עדיין ללא שימוש) כאשר פתחתי את הקופסה של הצמיגים הנוספים שמתי לב כי מגן הבוץ הקדמי של הקורקינט נמצא גם בתוך הקופסא. לתומי חשבתי כי זהו מגן בוץ נוסף אך כאשר בדקתי ראיתי כי לקורקינט אין בכלל מגן בוץ קדמי והחלק שהיה ברשותי פשוט שבור ולא הבחנתי בכך עד לאותו הרגע. פניתי לחנות והעברתי להם תמונות ואת כל החומר שברשותי עוד באותו היום. מהחנות קיבלתי תשובה כי החומר הועבר ליבואן לבדיקה, לאחר כמה ימים שאני שואל שוב ושוב מה קורה עם העניין קיבלתי הודעה בתאריך 18/05/20 כי היבואן ייצור איתי קשר היום או מחר. עד לרגע זה (25/05/20) היבואן לא יצר איתי קשר והחנות שהייתה אמורה לסייע לי התייחסה לפניותיי באדישות. השתדלתי להתאזר בסבלנות אבל כל כך הרבה זמן בלי טיפול זה לא דבר שאף לקוח אמור לקבל. אני אהיה הוגן ואומר כי חוות הדעת הנ"ל לא באה ללכלך או להכפיש, אני בטוח שאף אחד לא עשה דווקא או בכוונה אבל התוצאה היא תשלום מלא ומוצר שבור שקיבלתי. חבל.

חוות הדעת עזרה לכם?
yuvalyaa3
yuvalyaa3
17.05.2020
מוצר שנרכש: קורקינט חשמלי 48 וולט עם שיכוך מלא סמארט בייק סופרב Smart Bike Superb

לפני כמה ימים רכשתי קורקינט באתר היה רשום שיש חיבור USB ולא מצאתי אותו אז ניסיתי בכל דבר ליצור קשר עם החברה בפייסבוק בנייד ואין מענה לא עונים בשום דרך פשוט בעיה

תגובת החנות

שלום רב, ביום ראשון אכן נעשו ניסיונות ליצור עמנו קשר לעזרה, אך היה עומס שיחות חריג בשל הצטברות שיחות מסוף השבוע. עם זאת, כן ענינו להודעה בפייסבוק ביום ראשון. מתנצלים על העיכוב במענה הטלפוני.

חוות הדעת עזרה לכם?
ariel
ariel
02.02.2020
מוצר שנרכש: JBuddies

קניתי אוזניות לילדים (Jbuddies של JLabs), מה שחשבתי שהן יחסית איכותיות (לילדים מוכרים רק זבל, מסתבר). באותו היום של השימוש הראשון, הפסיק לעבוד וזהו. בכל אופן, התקשרתי אליהם תוך פחות משבועיים (שזה הזמן שעד אליו אפשר לקבל כסף חזרה), ענתה לי ערכת אוטומטית שמתחייבת שיחזרו אלייך עוד היום, השארתי מספר. כמובן שלא חזרו אליי באותו היום, אבל בסוף כן חזרו - אחרי ששאלו אותי "למה רק עכשיו" והסברתי שזה עדיין פחות משבועיים - אמרו שיעבירו את הפנייה ליבואן ומאז לא שמעתי מאף אחד. - לא שציפיתי לשמןע מהיבואן, אבל לפחות מהחנות - "חזרו אלייך? קיבלת מענה? אתה מרוצה?" משהו. בקיצור - לא עובד והלך הכסף. לא הולך להתאמץ יותר מזה בשביל ה90 שקל האלה, אבל לפחות שתדעו שככה הם מתנהלים.

תגובת החנות

שלום אריאל. בדרך כלל היבואן כן חוזר ללקוחות ומאשר ביטול, אך כאן נעשה כשל בנושא וזה 'נפל בין הכיסאות'. כמובן שיתבצע זיכוי בשל מוצר תקול שהתקבל מלכתחילה. אנו מתנצלים על העיכוב בנושא.

חוות הדעת עזרה לכם?
יאן פסקל
יאן פסקל
27.11.2019
מוצר שנרכש: GoWheels EX Pro

קניתי מהם קורקינט חשמלי GoWheels EX Pro והוא בכלל לא נדלק. כשאני שם את המטען ישר זה עושה לי אור ירוק כאילו יש סוללה אבל הכל דפוק שם. לא עובד בכלל ואף פעם לא עונים לטלפון. ממש "no risk" לא ממליץ לקנות מהם.

תגובת החנות

מיד לאחר שקיבלנו הודעה על חוות הדעת הנוכחית, בדקנו ולא מצאנו כל פנייה אלינו מהלקוח. שוחחנו עם אבא של הלקוח אשר ביצע את ההזמנה. הוא מסר לנו שתחילה הלקוח לא חיבר את הקורקינט נכון ולאחר מכן אח שלו עזר לו בחיבור וכעת הקורקינט עובד בצורה מושלמת. אנו תמיד זמינים לסייע ללקוחותינו בטלפון, מייל, רשתות חברתיות והסניף שלנו בתל אביב.

חוות הדעת עזרה לכם?
skyras73
skyras73
01.11.2019
מוצר שנרכש: קורקינט חשמל שיאומי

קניתי אצלם קורקינט חשמלי באתר באינטרנט עם התחייבות להספקה תוך חמישה ימי עבודה ושליח עד הבית. היום אנחנו כבר יומיים אחרי מועד ההספקה - לא קיבלתי כלום. לוקח שעות לקבל מענה טלפוני (אם בכלל) והתשובות שאני מקבל הן מסוג: "בחברת משלוחים הבטיחו לנו שיסופק עד מחר". כמובן שגם מחר לא קיבלתי כלום.

תגובת החנות

צר לנו שהלקוח חווה עיכוב במשלוח של המוצר. כל לקוח אשר מקבל משלוח באיחור, מפוצה בהתאם. לאור מקרים של עיכוב באספקה, החלפנו את חברת המשלוחים וכעת אנו עובדים עם חברת שליחויות מהירה יותר אשר עומדת בזמנים שהיא מבטיחה - חברת Orian :)

חוות הדעת עזרה לכם?
עמנואל
עמנואל
13.01.2019
מוצר שנרכש: MI SCOOTER, קורקינט שיאומי

מאוד לא יפה איך הם מתנערים מאחריות שאמורים לתת. נתקלתי עם בעיות בקורקינט שיאומו (אותם הבעיות מכולם סללה שנחלשה תוך חצי שנה) ושלחו אותי לחנות אופניים שאמרו לי שלקנף אחורי אין לו אחריות ... ושבכלל איבדתי אחריות כי החלפתי את הצמיגים למלאים.

תגובת החנות

לצערנו מדובר בנזק פיזי, ועל כן אין אחריות על נזקים פיזיים. ברגע שמחליפים לצמיגים מלאים, ישנן תנודות רבות במכשיר, דבר שיוצר נזקים פיזיים שונים. האחריות הינה על תקלות טכניות בלבד, כמו על כל מוצר חשמלי בשוק.

חוות הדעת עזרה לכם?
yochi
yochi
12.09.2018
מוצר שנרכש: תיק בובי

קניתי 2 תיקי גב. (בובי) תיק אחד נקרע כבר בשימוש הראשון. הרצועת גב יצאה מהמקום. אין אחריות ואין כלום... בושה. לא ממליצה וחבל!!! חוות דעת על בית העסק - כמו שנאמר לעיל, בושה - לא לוקחים אחריות על התיק. בקיצור - ממש ממש לא ממליצה.

תגובת החנות

הלקוחה רכשה את התיקים בחודש יוני, ויצרה עמנו קשר על קרע בתיק לאחר כחודשיים. במידה והייתה בעיה מיידית, העניין היה מטופל בהקדם. במקרה הזה, מדובר בפנייה לאחר חודשיים. אין אחריות על קרע, שכן מדובר בנזק פיזי. עם זאת, צר לנו על האכזבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ירון
ירון
19.08.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Roborock Vacuum Cleaner 2

פעם ראשונה (ואחרונה) שרכשתי מוצר באתר זה. הם לא היו הכי זולים בזאפ אבל חשבתי שהביקורות הטובות שלהם מצדיקות את פער המחיר. טעיתי. בניגוד לשמם שמבטיח אפס סיכון, לא נתקלתי בהוגנות אלא בחמדנות נטו. הזמנתי שואב אבק רובוטי באתר במוצ"ש והתחרטתי. התקשרתי לפני שפתחו את החנות בראשון בבוקר (8:30) והשארתי הודעה וכמו כן התקשרתי כשהחנות נפתחה (9:30) בבקשה לביטול העיסקה. גבו 5% דמי ביטול למרות שהמוצר לא עזב את פתח החנות. אמנם זה במסגרת החוק אבל לא ממש הוגן. כנראה שזו גם דרך לעשות כסף. אף אתר אינטרנט מתחרה מעולם לא גבה ממני דמי ביטול לפני שמוצר סופק, קל וחומר כשהביטול נעשה לפני שבית העסק התחיל לעבוד. חושבים בכל זאת להזמין מהאתר הזה - תחשבו 10 פעמים לפני שאתם לוחצים על כפתור אישור ההזמנה. הוגנות? שירותיות? אין סיכון? הצחקתם אותי

תגובת החנות

שלום רב ירון. לצערנו, כאשר מבצעים עסקה על ידי האשראי, גובים מאיתנו עמלת סליקה. בנוסף, לאחר ביטול עסקה, גובים מאיתנו דמי ביטול. ברגע שמעבירים אשראי, באותו הרגע נעשית הגבייה, גם היא נעשתה בזמן שהחנות לא הייתה פעילה. מדיניות ביטול העסקה רשומה באתר, ואין אנו מסתירים דבר מלקוחותינו. בנוסף, ישנו גיבוי בחוק, ואנו פועלים במסגרת הזו. אין שום עניין של חמדנות או רווחיות. עם זאת, מתנצלים על תחושת הכעס.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dor
Dor
30.07.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Mijia

אנשים כותבים חוות דעת חיוביות על בית העסק המדובר, כנראה כי הם מיועדים לקבל סט אוזניות חינם - זו העסקה המוצעת להם ישר לאחר הרכישה הראשונית. רוצים לדעת את האמת על נו ריסק? בית עסק נמדד לא רק בנחמדות אנשי המכירה, רגע לפני שקונים - אלא במה שקורה ברגע שהסחורה הנרכשת כושלת, מסכימים? בדיוק. רכשתי קורקינט חשמלי Xiaomi Mijia, כולל תוספות יקרות: 1. כסא 2. מנעול 3. תרמיל קדמי 4. וכו' רוצים לשמוע מה קרה איתם? החל מהשימוש הראשון הם כשלו. הכסא לא נשאר בגובה המתאים, התרמיל נחתך מרצועותיו תוך כדי נסיעה, והמנעול כשל מלהיסגר. נו ריסק? תארו לכם שאתם מגיעים למקום ציבורי ומגלים שלא ניתן לנעול את הרכישה היקרה שלכם. תארו לכם שכסא קורס לכם תוך כדי נסיעה. תארו איך זה דווקא כן מסכן אתכם כשהתרמיל הקדמי נקרע תוך כדי נסיעה, ומתעתד למרוח את תכולתו ברחבי כביש סואן? מה עשיתי עם זה? הודעות. רבות. לתמיכה, כולל שיחת טלפון. האם זה עזר לי ליצור איתם קשר? לא, הייתי צריך לחכות כמה שבועות. האם כשהייתי איתם בטלפון קיבלתי פתרון? לא, מבחינתם פגה מדיניות ההחזרים. אולי כי חיכיתי זמן רב כדי שיחזרו אליי, ואולי כי לקח לי זמן להשתמש בקורקינט כדי להבין כמה פגומה הסחורה שנמכרה לי - כך או כך מבחינתם הם פתורים מפיצוי הלקוח. נו ריסק? דווקא מרגיש לי שהסיכון קיים באופן מהותי עבור כל לקוח שיבחר לקנות. דיברתי עם איש שירות נחמד בשם שגיא, הוא שלח אותי לקבל אחריות ל מנעול הקורקינט והכסא מחברה חיצונית. לא משנה שזו עוד דרך של בית העסק להתנער מאחריות, החברה שהופניתי אליה לא זמינה טלפונית ולא ברור כיצד ניתן להשאיר הודעה. עשו לעצמכם טובה: ישנם בתי עסק נוספים במחירים דומים - אם אתם יכולים בדקו מקום אחר. אני פחות ממרוצה. תודה שקראתם, דור

תגובת החנות

הלקוח ביצע רכישה בחודש יוני. לאחר כחודש מעת האספקה, הלקוח פנה אלינו וטען שיש פגמים בחלק מן המוצרים. הדגשנו שאם יש קרע בתיק, מדובר בנזק פיזי שלא מאפשר תיקון, וזה לא כלול באחריות של מוצר. לגבי הכיסא לקורקינט, בפנייה המקורית שנשלחה אלינו למייל, נרשם כי הוא לא נוח ורועד, ולא הייתה אמירה על שבר במוצר. מבחינת מדיניות החזרת מוצרים, אנו פועלים על פי החוק - ניתן לבצע החזרת מוצר עד 14 יום ממועד הרכישה (עם דמי ביטול בכפוף לתקנון באתר). הסברנו ללקוח שאין באפשרותנו להחזיר את המוצרים לאחר שעברו יותר משבועיים, בעיקר כאשר מדובר בנזק פיזי. הוא הופנה לנותני השירות והאחריות והמשך הטיפול היה צריך להיעשות מולם. הוא לא פנה אלינו בחזרה לאחר שהופנה אליהם, ולא הועלתה שום טענה על אי מענה מטעמם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Sergey
Sergey
15.07.2018
מוצר שנרכש: מצלמה דרך DOD LS 475 W

רכשתי מצלמת דרך DOD. אחרי חודשיים המצלצה הפסיקה לעבוד. פניתי לספק וקבלתי מספר טלפון של חברה ברקום ( שצריכים לתקן את המצלמה). לא היה מענה לטלפון. שוב פניתי ל NO RISK וקבלתי את הכתובת של חברה ברקום. שלחתי את המצלמה בדואר. כבר כמה שבועות אין מענה ולא עונים לטלפון. אני ממתין עוד שבוע ואגיש תביעה לבית משפט.

תגובת החנות

הלקוח ביצע רכישה בחודש אפריל. אנו נותנים שירות במהלך השבועיים הראשונים. לאחר מכן, לכל מוצר יש את נותן האחריות שלו, ואנו מציינים זאת בחשבונית רכישה. במצלמות של DOD נותני האחריות הם ברקום שיווק והפצה בע"מ. הלקוח פנה אלינו, ועדכנו אותו על נותני האחריות, והוא עודכן שעליו לפנות לחברת ברקום. לאחר שהוא טען כי הוא נתקל בקשיים בהתנהלות מולם, פנינו אליהם וביקשו שיזרזו את הטיפול. חברת ברקום עדכנה את הלקוח שעליו לשלוח את המצלמה, וכך נעשה. הם יצרו עמו קשר וטיפלו בלקוח. אנו עשינו כמיטב יכולתנו ופעלנו כגורם מקשר על מנת שהלקוח יקבל את הטיפול הראוי ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Bar
Bar
28.06.2018
מוצר שנרכש: נעלי אדידס סופרסטאר

הובטח לי משלוח בתוך 2 ימי עסקים. עברו כבר 6 והמוצר עוד לא הגיע. לא עונים בשירות הטלפוני, ואין אפשרות למעקב אחר המשלוח. מאכזב מאוד.

תגובת החנות

שוחחנו עם הלקוח ביום שישי, והובטח לו בירור עם חברת UPS. לאחר בירור עמם, בשל תקלה שהייתה במערכת של חברת המשלוח UPS, לא נשלח סמס ללקוח. מיידית הם טיפלו בבעיה ושלחו הודעה חדשה ללקוח. בהמשך, גם לאחר שקיבל את הנעליים, נשלחה בקשה להחזיר את המוצר, משום שלא התאימו. וזה טופל בהקדם האפשרי. לסיכום, מיידית ברגע שהבקשות לטיפול מגיעות אלינו, אנו מבצעים את הטיפול בצורה המיטבית ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Vic Feder
Vic Feder
18.05.2018
מוצר שנרכש: גנרטור מושתק 2000 ואט

מצחיק ששם החנות הוא no risk . כי השירות פשוט נוראי . מתנערים מאחריות . הזהרו ! קניתי גנרטור מושתק שעבד 10 דקות ושבק חיים . כשהתקשרתי אליהם הם הפנו אותי ליבואן . פתאום להם אין אחריות . היבואן אומר שזה לא נקנה ממנו . שמתי אצל היבואן . הוא נתן לי אחד חליפי משומש שעבד 10 דקות וגם שבק חיים . אחרי 3 שבועות ארוכים חזר שלי מתיקון . והרי זה פלא . גם פעל 10 דקות ולא הניע יותר . התקשרתי לבטל את העסקה . כמובן ש no risk הפכו ל only risk ולא רצו לבטל את העיסקה . ידברו עם המעבדה .. תביעה בדרך חברה . באחריות צריך לעמוד וגם לא לשווק מוצרים שלא עובדים .

תגובת החנות

ברגע שהלקוח פנה אלינו וטען כי המוצר הפסיק לעבוד, הוא הופנה ליבואן אשר אחראי על מתן השירות למוצר. לאחר שהלקוח מסר את המוצר לידיו, היבואן תיקן את המוצר על חשבונו, עד שבפעם השלישית התגלה כי הנזק נגרם כל פעם מחדש על ידי הלקוח. היבואן מסר לנו בתגובה כי הלקוח משתמש בחשמל סולרי לבית, ללא מערכת הפרדת חשמל ATS. כאשר המערכת עובדת היא מכניסה חשמל לכרטיס וגורמת לשריפת כרטיס. כרטיס הגנרטור אמור להוציא חשמל ואסור להכניס מתח ישירות לכרטיס. הכרטיס של הגנרטור נבדק הן ע"י מעבדה מומחית בארץ והן על ידי היצרן בחו"ל. בשתי המעבדות נטען כי הכרטיס נשרף עקב קבלת מתח הפוך. כעת, עומדת לרשות הלקוח האפשרות לתיקון הגנרטור בתשלום מול היבואן של המוצר. אנחנו זמינים תמיד כדי לסייע.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
27.04.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Liat
Liat
10.04.2018
מוצר שנרכש: אוזניות bose quietcomfort qc35

לא ממליצה לרכוש דרך no risk - שירות מתחת לכל ביקורת! מתחייבים לחמש שעות משלוח, אך... השליח התקשר בשעה 15:21 כדי לתאם הגעה (לדבריו ביצע את הטלפון 20 דק' לפני שיצא לכיווני). חזרתי אל השליח ב-15:25 ונאמר לי שמאוחר מידיי, ואאלץ לחכות למחר. התקשרתי לשירות לקוחות של החנות ונאמר ש"אין מה לעשות" - שהייתי צריכה לשבת ולחכות לטלפון, ומאחר ופספסתי (ב-4 דק'!!!!) אאלץ להמתין יום. זו איכות השירות, ולכן ביטלתי את הרכישה וממליצה בחום לבחור אתר אחר עם תודעת שירות גבוהה יותר.

תגובת החנות

ראשית, נבהיר כי זמני האספקה שלנו הכי מהירים בארץ ואנחנו עומדים במילה שלנו. באתר שלנו מאות מוצרים באספקה עד 5 שעות בכל אזור מרכז הארץ, בין אשדוד לרעננה, ללא תוספת תשלום. אנחנו מציינים באתר כי לקוח שבוחר במשלוח תוך 5 שעות מחויב להיות זמין בכתובת ובנייד במהלך ה-5 שעות לאחר ביצוע ההזמנה. במקרה של ליאת, השליח שלנו חייג אליה מספר פעמים ושלח הודעת SMS, אך לא קיבל מענה. כאשר עזב את אזור החלוקה לאזור חלוקה אחר, חזרה אליו הלקוחה ודרשה ממנו לחזור אחורה. לא תמיד מתאפשר לעזוב את מסלול החלוקה ולחזור אחורה ולכן אנו מציינים מפורשות שיש להיות זמינים טלפונית. השליח ונציג השירות הציעו לספק את המוצר יום למחרת. לצערנו הלקוחה בחרה שלא להמתין ולבטל את העסקה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
07.01.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Hanan
Hanan
07.03.2017
מוצר שנרכש: אוזניה בלוטוס x8 pro

נציג לא מקצועיי שלא מבין במוצר ולא יודע לייעץ, נתן לי לרכוש דגם של אוזניה noa x8 pro כאשר יצא דגם חדש יותר noa x9, אפילו לא טרח לעדכן אותי, כאשר התקשרתי שוב לאחר ביצוע ההזמנה אמר לי שמאוחר כי המשלוח יצא

תגובת החנות

הלקוח הזמין אוזניית Noa X8 Pro וביקש לדעת איזה אוזנייה יותר חדשה (Noa X8 Pro או Noa X9). הנציג מסר ללקוח כי Noa X8 Pro יותר חדש מדגם X9. הדבר אף נבדק ואומת מול היבואן. למרות זאת, החליט הלקוח כי X9 זה הדגם החדש יותר (כנראה כי עשה השוואה אל דגם X8 הישן ולא X8 Pro החדש). שוחחנו שוב עם הלקוח והבהרנו שוב כי דגם X8 Pro יותר חדש מ-X9. יחד עם זאת, הצענו ללקוח לשלוח שליח שיקח ממנו את הדגם שקיבל (X8 Pro) וימסור לו את הדגם שהוא מעוניין בו (X9). הלקוח החליט לוותר על ההחלפה ולהשאיר אצלו את הדגם X8 Pro שקיבל מלכתחילה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
16.12.2015
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
delaroca21
delaroca21
19.01.2022
מוצר שנרכש: Extreme pro

הזמנתי זוג אופניים חשמליים. המשלוח היה אמור להיות 3 ימי עסקים ובפועל הגיע רק אחרי שבוע (וגם זה כי התקשרתי בעצמי לחברת המשלוחים). האופניים הגיעו עם תקלה. התקשרתי, אמרו שיבדקו עם היבואן ויחזרו אליי. לא חזרו אלי. התקשרתי שוב ואמרו לי לקחת אותן לחנות כלשהי ברמת גן שיתקנו אותם. מפה לשם אני כבר שבועיים בלי האופניים שהזמנתי ועדיין מחכה. מאוד מרגיז

תגובת החנות

לצערנו הלקוח בחר לא לפנות אלינו כדי שנוכל לסייע לו לזרז את הטיפול. לא היינו מודעים מתי האופניים נמסרו ואם בכלל נשארו בחנות ברמת גן (כי החנות לא שלנו, וזו חנות שעובדת עם היבואן של האופניים). אנו זמינים גם בווצאפ 058-6733383 כדי לתת שירות מהיר ונוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בNo Risk

מוצרים נוספים הנמכרים בNo Risk

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון