מפרסם ב-zap מאז 2010

‎חינם פלוס‎ ‏(HinamPlus)

סלולר • קונסולות משחק • מחשבים (תל קציר)

4.27 / 5 ממוצע מבוסס על 11 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 281 חוות דעת גולשים על חינם פלוס
Moshe G
Moshe G
05.06.2026
מוצר שנרכש: כיסוי טלפון ומגן מסך זכוכית

הזמנתי כיסוי טלפון ומגן מסך ל- S25 . לצערי, המוצרים הגיעו באיכות נמוכה מאוד. הכיסוי הגיע מלוכלך ועם טביעות אצבע כבר מהאריזה, והוא לא יושב בצורה מדויקת על הטלפון - מסתיר מעט את אזור הפנס והרמקול, ובפינה העליונה ליד המצלמות הוא לא יושב טוב, בולט החוצה ולא מחזיק בצורה תקינה. גם מגן המסך נראה באיכות ירודה. אני לא איש מקצוע, אבל זו לא הפעם הראשונה שאני קונה מגן מסך לטלפון. פניתי לשירות הלקוחות, ולצערי קיבלתי יחס לא נעים. בתחילת השיחה קיבלתי יחס עצבני ומזלזל, עם קטיעות רבות בזמן הדיבור. הנציג טען שהמוצר תקין ובאיכות טובה, ואם אני מעוניין להחזיר אותו - עליי לדאוג לבד למשלוח על חשבוני ולשלם דמי ביטול עסקה, למרות שהמוצר הגיע מלוכלך ואינו יושב כראוי על המכשיר. הציעו לשלוח לי כיסוי סיליקון שקוף במתנה, אבל זה כמובן לא פותר את הבעיה עם המוצרים שקיבלתי. אני מאוד מאוכזב מהשרות. כשלקוח מקבל מוצר פגום, הייתי מצפה לקבל שירות אחראי יותר - עזרה בהחזרה, משלוח חזור על חשבון העסק, והחזר מלא -- ולא הטלת האחריות על הלקוח.

תגובת החנות

תודה על חוות הדעת. אנו שמחים לקבל משוב בכל עת ומחויבים לשפר את השירות שלנו עבור כלל לקוחותינו. אנו מצטערים לשמוע שהמוצרים שקיבלת לא עמדו בציפיותיך וכי חוויית השירות לא הייתה לשביעות רצונך. אנו מתנצלים על תחושת האכזבה שנגרמה, הן לגבי איכות המוצרים והן לגבי הטיפול בפנייתך. אנו שואפים לספק לכל לקוח מוצרים איכותיים ושירות מקצועי, אדיב ומכבד, ולכן חשוב לנו לקבל משובים כמו שלך. הטענות שהעלית לגבי מצב הכיסוי בעת קבלתו, ההתאמה למכשיר ואיכות מגן המסך, וכן חוויית השירות שתיארת, הועברו לבדיקה מול הגורמים הרלוונטיים בחברה. אנו בוחנים כל מקרה לגופו ופועלים למציאת פתרון הולם בעת הצורך. חברת חינם פלוס שואפת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל, עם דגש על שביעות רצון לקוחות. אנו מעריכים את משובך ונשמח תמיד לשמוע את דעתך כדי להמשיך ולשפר את השירות שלנו. בברכה, חינם פלוס | מחלקת שירות לקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
uzidmoch
uzidmoch
08.07.2025
מוצר שנרכש: 3 כרטיסי זיכרון

הזמנתי 3 כרטיסי זיכרון מיקרו SD בנפח 64G, כעבור 3 שבועות כאשר המוצרים לא הגיעו וללא משוב או מידע מהמוכר, פניתי לנציג טלפונית , הנציג אמר שהמוצר כבר נשלח בדואר, כאשר שאלתי מה מספר המשלוח או החבילה כי לא קבלתי מכם מידע בנושא, הנציג ששמו איציק אם שמעתי נכון, טען שאין מספר משלוח ואין איך לדעת מה קרה עם המשלוח, לסיכום : הזמנתי, שלמתי, הכסף עבור ההזמנה נלקח ע"י המוכר, אבל המוצר לא הגיע ולפי המוכר אין לדעת מה קרה איתו כי אין מספר משלוח למעקב, זו דרך לא הוגנת לגבות כסף ולא לספק את המוצר ולטעות שהמוצר נשלח בדואר כאשר המוכר לא מספק את מספר המשלוח, איפה ההוכחה שהמוצר אכן נשלח ? אולי המוצר בכלל לא נשלח והכסף כן נלקח מהלקוח, אשמח אם נציגי זאפ יבדקו את הנושא כדי שעוד לקוחות לא יפגעו כמוני.

תגובת החנות

תודה על חוות הדעת ועל ההזדמנות לשפר את השירות שלנו. מיד עם קבלת חוות הדעת יצרנו קשר אישי עם הלקוח, התנצלנו וביררנו את פרטי המקרה לעומק. הלקוח רכש בתאריך 15.06.25 3 כרטיס זיכרון 64GB בעלות של 25 ש”ח. למחרת נשלח המוצר בדואר רגיל, בהתאם לבחירת הלקוח ולמדיניות האספקה שלנו עד 14 ימי עסקים. כעבור מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות וציין כי טרם קיבל את המוצר. לאחר בדיקה מול דואר ישראל, נמסר לנו כי המשלוח צפוי להגיע בקרוב, הלקוח הודה על המענה והטיפול. עם זאת, לאחר פרסום חוות הדעת התברר לנו כי המשלוח לא התקבל בפועל. פנינו שוב לדואר ישראל, אך לא קיבלנו תשובה מספקת ולכן החלטנו לקחת אחריות מלאה. נציג מטעמנו שוחח עם הלקוח והציע לשלוח את המשלוח עם שליח עד הבית, ללא כל עלות נוספת. הלקוח הודה שוב על השירות. המשלוח יצא בתאריך 13.07.25 והתקבל אצל הלקוח בתאריך 16.07.25. חברת “חינם פלוס” רואה חשיבות עליונה במתן שירות אדיב, מקצועי ומהיר לכל לקוח. אנו משקיעים משאבים רבים בשיפור מתמיד של חוויית השירות, ונמשיך לפעול מתוך מחויבות מלאה לשביעות רצונם של כלל לקוחותינו. בברכה, חינם פלוס / מחלקת שירות לקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
יצחק
יצחק
07.04.2025
מוצר שנרכש: אוזניות בלוטוס

הזמנתי מוצר וכבר עבר למעלה מעשרים יום והמוצר אינו הגיע התקשרתי לבעל החנות והוא נתן לי יחס עצבני ומזלזל לא שווה לקנות שם. !!!!!!!!

תגובת החנות

שלום יצחק, תודה על חוות הדעת ותודה על ההזדמנות להשתפר. אנחנו מתנצלים מעומק הלב על העיכוב בקבלת המוצר ועל התחושה שקיבלת משירות הלקוחות, זו ממש לא רמת השירות שאנחנו שואפים להעניק. אנחנו בודקים את הנושא לעומק ונעשה את כל המאמצים כדי לתקן את התקלה ולוודא שתקבל את המוצר בהקדם האפשרי. חשוב לנו שכל לקוח יקבל את השירות הטוב והמקצועי ביותר, ואנו מתייחסים לכל חוות דעת בכובד ראש. אנו פועלים בכל עת על מנת להעניק שירות מקצועי, מהיר ויעיל, מתוך מטרה לספק מענה מיטבי ולשביעות רצונם המלאה של כלל לקוחותינו. בברכה, חינם פלוס / מחלקת שירות לקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
Amichai
Amichai
27.03.2025
מוצר שנרכש: כרטיס זיכרון מדגם Ultra SDXC Micro נפח GB256 מהירותSanDisk מבית 100MB/

הזמנתי כרטיס מיקרו SD מהחנות ובחרתי במשלוח בדואר רשום (עד 14 ימים). אחרי שלושה שבועות שהמוצר לא הגיע, התקשרתי לבדוק מה קורה. במקום לנסות לעזור, קיבלתי צעקות שהשם שלי לא רשום על תיבת הדואר – דבר שלא נכון בכלל. ניסיתי להציע לשלוח לכתובת אחרת, אבל שוב נתקלתי בצעקות והתעקשות שהם ישלחו רק לכתובת המקורית. בסוף, הם שלחו שוב. עבר עוד חודש והמוצר עדיין לא הגיע. כשפניתי שוב כדי לבקש החזר, שוב חטפתי צעקות – כאילו שביקשתי משהו לא הגיוני. במקום לתת פתרון, נאמר לי שאקבל החזר רק אם הכרטיס (שמעולם לא קיבלתי) יחזור אליהם דרך הדואר – כלומר, אם הוא יוחזר אוטומטית כי לא נאסף. חוויית שירות גרועה מאוד, לא מתכוון לקנות מהם שוב.

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. ********************** בברכה, אורן אחראי קשרי לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
Avi
Avi
16.02.2025
מוצר שנרכש: כיסוי לטלפון

בהזמנת המוצר באתר העסק סימנתי אופציה לאיסוף עצמי של המוצר. בעל העסק החליט על דעת עצמו לשלוח את המוצר בדואר כי "העסק נמצא באור עקיבא, ותמיד כשלקוחות שמעים את זה הם מבקשים לשלוח בדואר". לא רק שהוא לא עדכן בשום צורה שהוא שינה את שיטת המשלוח (שוב - על דעת עצמו), כשבשיחה עמו הסברתי שלכתובת אליה הוא שלח את המוצר אין תיבת דואר, ניסה להתנער מאשמה, בצעקות ובצורה לא נעימה: "אתה היית צריך לסדר את תיבת הדואר שלך", "נו הנה המוצר נמצא באור עקיבא, בוא תיקח" וכו'...

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. ********************** בברכה, אורן אחראי קשרי לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
SHL
SHL
21.12.2024
מוצר שנרכש: מגן מסך לפלאפון

הזמנתי מגן מסך לפני חודש, לא קיבלתי אותו. לא קיבלתי אף מספר מעקב. שלחתי שני מיילים לחנות בנושא, לא קיבלתי התייחסות. למעשה, אין שום עדות לפעילות של החנות, מלבד החיוב.

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה. הלקוח רכש בתאריך 27/11/2024 מגן מסך בעלות של 48 ש"ח. הלקוח בחר משלוח בדואר רגיל ללא עלות, שזמן האספקה הינו עד 14 ימי עסקים. יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח. בתאריך 22/12/2024 התקבלה אצלנו בקשת לתגובה על חוות דעת שלילית. נושא החוות דעת הוא בכך שהלקוח לא קיבל את המוצר שהזמין. שוחחתי עם הלקוח על מנת להבין מה בדיוק קרה וכיצד ניתן לפתור את הבעיה שנוצרה לשביעות רצונו המלאה. הצעתי ללקוח את האפשרויות הבאות: 1. לשלוח מוצר נוסף ללא עלות. 2. לקבל זיכוי מלא עבור המוצר שרכש בסך של 48 ש"ח. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, אורן אחראי קשרי לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
29.10.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
zakgarchad
zakgarchad
17.09.2024
מוצר שנרכש: Cooler Master Storm עכבר ומשטח עכבר גיימרים מדגם Gaming Mouse Pad M

עברתי תקשורת מאכזבת עם (השירות לקוחות / העובד) למרות שהמנהל התנצל והתחייב לטפל בבעיה ואף הבטיח שאקבל את המוצר כמתנה המוצר אף פעם לא הגיע והעסקה לא בוטלה כפי שהובטח נותרתי ללא המוצר וגם שילמתי עליו ממליץ לשקול פעמיים לפני עיסקה.

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. ********************** בברכה, אורן אחראי קשרי לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
28.07.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
חיים
חיים
15.06.2023
מוצר שנרכש: כיסוי OtterBox לסמסונג S20

קניתי כיסוי OtterBox לפלאפון , לאחר שבעה חודשים הכיסוי ממש התפרק מעצמו (לא נשבר כתוצאה ממכה אלא פשוט התחיל להתפרק לשני חלקים). יש לי חשד כבד שמדובר בזיוף- לא קיבלתי עם הכיסוי במשלוח לא קבלה ולא אחריות ולא ייחסתי לכך חשיבות כי ידעתי שכיסוי של אוטרבוקס הוא הכי טוב שיש, "זול עולה בסוף ביוקר" כמו שאשתי אומרת.

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה. הלקוח רכש בתאריך 06/10/2022 כיסוי otterbox בעלות של 135 ש"ח מספר חשבונית 02/021583. יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח ע"י דואר רשום שמספרו RR874615357IL. וכעבור 7 ימים נמסר המוצר ללקוח. בתאריך 15/6/2023 התקבלה אצלנו בקשת תגובה על חוות דעת שמספרה 360760. נושא החוות דעת הוא בכך שהלקוח אינו מרוצה מאיכות הכיסוי שרכש במיטב כספו. שוחחתי עם הלקוח על מנת להבין מה בדיוק קרה וכיצד ניתן לפתור את הבעיה שנוצרה לשביעות רצונו. הלקוח טען שהכיסוי התפרק לו כעבור 7 חודשיים של שימוש למרות שלא נפל וכי והוא זרק את הכיסוי לפח. הצעתי ללקוח את האפשרויות הבאות: 1. לשלוח כיסוי חדש ללא עלות. 2. לקבל זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 135 ש"ח. הלקוח טען שהוא כבר קנה כיסוי ואין לו צורך בכיסוי נוסף ולכן עודכן ללקוח זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 135 ש"ח. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, אורן אחראי קשרי לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
29.04.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.04.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
29.09.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
omika5533
omika5533
28.08.2022
מוצר שנרכש: APPLE AIRTAG

נתחיל בשורה התחתונה: הזמנתי את המוצר ב 7.7.2022 וקיבלתי אותו ב 24.8.2022 - 7 שבועות אחרי. על פי הרשום באתר - זמן האספקה היה אמור להיות 10 ימים. יש באתר לשונית של "מעקב הזמנות". במשך קרוב לשבועיים כתבו בסטטוס מעקב הזמנות "בטיפול", כשהתקשרתי לשאול מה קורה אמרו "שלחנו, תמתין בסבלנות". כששאלתי אם כך למה לא עדכנו את הסטטוס אמרו - "כשיהיה לנו זמן נעדכן". ביקשתי לקבל את מספר המעקב של המשלוח (היו אמורים לשלוח את המוצר בדואר רשום). התשובה היתה: "אין לנו מספר מעקב, אנחנו שולחים באופן מרוכז" טלפנתי שוב לאחר חודש לשאול מה קורה, דיברו בגסות ואמרו שהם מחכים לעדכונים מהדואר. רק ב 18.8.22, 6 שבועות לאחר שהזמנתי, התקשרו אלי ואמרו שהמוצר הגיע אליהם והם שולחים אותו אלי בדואר רשום - ואכן כאמור הגיע אלי ב 24.8. אציין כי הזמנתי את המוצר אצלם לאור ההצהרה שלהם באתר שכל המוצרים נמצאים במלאי ונשלחים באופן מיידי. לא כך היה.

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוחה. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוחה על מנת לדאוג שתהיה מרוצה. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. ********************** בברכה, צוות שירות לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
19.08.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
דוד
דוד
13.02.2022
מוצר שנרכש: תושבת לרכב מבית HR

בנובמבר 2011 הזמנתי תושבת לרכב בחברה הנ"ל ולאחר שנתקבלה התברר לי שיש פגם במוצר והתושבת אינה ניצמדת לחלון הרכב. לאחר דין ודברים נתבקשתי להחזירה בדאר רשום ב 2/12/2021. במעקב מישלוחים של הדאר דווחתי כי נשלחה הודעה לנמען ומאוחר יותר נשלחה הודעה שניה אך החברה לא טרחה לאסוף את המוצר. בתאריך 3/1/2022 צלצל לי בעל החנות וטען כי שלח בדאר רשום תושבת אחרת במקום הפגומה וגם מסר לי מספר הדאר הרשום ששלח, מסתבר כי מספר כזה לא רשום במעקב המשלוחים של הדאר. למותר לציין כי עד היום לא קבלתי את התושבת החדשה מאידך קבלתי היום (13/2/2022) בדאר את התושבת הפגומה ששלחתי בזמנו. כך גם בדקתי שלא היתה כל טעות בכתובת ששלחתי את החבילה. התוצאה שאני עומד לרכוש שוב מוצר זה וכמובן שלא אקנה אותו בחינם פלוס.

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, צוות שירות לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
רון
רון
02.01.2022
מוצר שנרכש: נרתיק סיליקון (x 2)

הזמנתי שני נרתיקי סיליקון לסמארטפון ושילמתי 50 ש"ח עבור משלוח מהיר שאמור להגיע תוך 3 ימי עסקים. אחרי 5 ימי עסקים ההזמנה עדיין לא הגיעה. התקשרתי לברר והתברר שהם שלחו את זה בטעות בדואר רשום והבטיחו לי שיחזירו לי את הכסף עבור המשלוח המהיר. ההזמנה הגיעה אחרי כשבועיים (אחד מהנרתיקים היה בצבע שונה מזה שהזמנתי). יצרתי איתם שוב קשר בוואטסאפ ושאלתי מה קורה עם הזיכוי. הם טענו שהמשלוח עלה 20 ש"ח והציעו לי לקבל 30 ש"ח החזר או 60 ש"ח זיכוי לקניה חוזרת. כמו כן הציעו לי לשלוח לי נרתיק בצבע הנכון *במקום* הזיכוי (כלומר, הם טעו פעמיים והציעו "לפצות" אותי רק על טעות אחת). בשלב הזה בדקתי שוב את אופציות המשלוח באתר וראיתי שכמו שחשבתי, משלוח בדואר רשום בכלל לא אמור לעלות 20 ש"ח אלא להיות בחינם. אמרתי שמגיעים לי 50 ש"ח ולא 30. בתגובה לזה הם טענו שהמשלוח יצא בדואר רשום מהיר ועלה 35 ש"ח (קודם הם טענו שזה עלה רק 20 ש"ח) ובגלל זה היה בלבול. הבנתי שהם לא אומרים את האמת וביקשתי שיחזירו לי 50 ש"ח באשראי (לא בזיכוי לקניה נוספת כי כבר לא היתה לי שום כוונה לקנות אצלם שוב). בתגובה הם הציעו לי 100 ש"ח בזיכוי לקניה חוזרת או 30 ש"ח בחזרה. הבהרתי שוב שאני לא מעוניין בזיכוי לקניה חוזרת ושיחזירו לי כמה שהם חושבים שמגיע לי. הם אמרו שיעבירו לי את הזיכוי בביט תוך יומיים. אמרתי שאם הם לא מעבירים לי את הכסף בביט תוך 15 דקות אבין מזה שהם לא מתכוונים להחזיר לי אותו בכלל ואסיק את המסקנות המתבקשות. עד לרגע זה הכסף לא הגיע, לא 50 ש"ח וגם לא 30.

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, צוות שירות לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
d4rk.0wn
d4rk.0wn
04.06.2021
מוצר שנרכש: תיק צד דגם Dlc-115 מבית case logic

הזמנתי תיק ללפטופ וקיבלתי תיק אחר לגמרי בטענה ששלחו מוצר יותר מקצועי מההזמנה ( שאלו אותי טלפונית עם שיחה מוקלטת איזה גודל המחשב וביקש שישלח אותו דגם אותו עיצוב במידה יותר גדולה ללא חיוב נוסף ) וקיבלתי תיק שונה לגמרי ולא נוח לעבודה וזה לא נגמר לאחר שיחות טלפון הוכחות והתעקשות הוחלט שאו אשלח את המוצר בחזרה בדואר או לנסוע לחנות באור עקיבא שלא הצלחתי למצוא אותה(כמובן שחויבתי בדמי משלוח מהיר 50 שקל) וטענה שהם לא חנות שאי אפשר להגיע אליהם ולהחליף אלא רק לשלוח בדואר חשוב להדגיש שבחשבונית שקיבלתי לא רשום פירוט דגם לתיק שקיבלתי

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה. הלקוח רכש בתאריך 31/05/2021 תיק צד/כתף מדגם DLC-115 למחשב נייד 15/15.4/15.5/15.6" מבית Case Logic בעלות של 275 ש"ח. נציג החברה יצר קשר עם הלקוח על מנת לבדוק שאכן המחשב שברשותו יתאים לתיק שהוא רכש. הלקוח מסר את מידות המחשב לנציג החברה ולאחר בדיקה קצרה מצא כי התיק שהלקוח רכש קטן. בתאום מלא עם הלקוח ולשביעות רצונו המלאה, הוחלף ללקוח התיק לתיק גדול יותר של אותה החברה שאכן יתאים לגודל המחשב שברשותו. הלקוח הודה על העזרה והטיפול בהזמנה. יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח וכעבור 3 ימי עסקים נמסר המוצר ללקוח. לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי התיק לא מוצא חן בעינו וכי הוא מבקש להחליף לתיק אחר. נציג החברה שוחח עם הלקוח והציע ללקוח את האפשרויות הבאות: 1. להגיע לנקודה איסוף לצורך החלפה. 2. לשלוח את התיק בחזרה לצורך החלפה. 3. אנו נשלח ללקוח תיק חדש והוא ישלח בחזרה את התיק שהוא קיבל. 4. להישאר עם התיק שהוא קיבל + לקבל זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 200 ש"ח. הלקוח השיב כי הוא מעדיף את האפשרות הרביעית שהיא להישאר עם התיק + לקבל זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 200 ש"ח. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, צוות שירות לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
פרנקי
פרנקי
18.05.2021
מוצר שנרכש: נרתיק קשיח Nillkin לטלפון OnePlus 5

לא ממליץ להזמין - עבר חודש ולא קיבלתי את ההזמנה שלי. הזמנתי קייס לטלפון מהאתר. באתר רשום ״זמן אספקה - עד 10 ימי עסקים״. התקשרתי אחרי 13 ימי עסקים, הבן אדם אמר לי שזה 15 ימים וזה עוד יישלח (בלי לבדוק את הפרטים של ההזמנה שלי ותוך כדי שהוא דיבר עם לקוחה שהייתה בחנות). עכשיו עבר חודש מאז ההזמנה המקורית. בדקתי את האתר ורשום שם ״נשלח ללקוח״ - ה״לינק למעקב״ שבור ואין את הקוד של המשלוח כך שאי אפשר לדעת מה קרה שם.

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה. הלקוח רכש בתאריך 18/4/2021 נרתיק לטלפון סלולארי מדגם OnePlus 5 בעלות של 99 ש"ח. יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח ע"י דואר רשום שמספרו RR872083298IL (אנו מתחייבים לזמן אספקה של עד 10 ימי עסקים) לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי לא קיבל את הנרתיק, לאחר בדיקה קצרה של מספר המעקב של החבילה, נמסר ללקוח כי יקבל בימים הקרובים את הנרתיק. הלקוח הודה על העזרה והטיפול בבעיה. לאחר כתיבת החוות דעת הבנתי שהלקוח עדין לא קיבל את הנרתיק. שוחחתי עם הלקוח ובמקביל פניתי לדואר ישראל על מנת לקבל תשובה בנושא ומאחר ולא נעננו ולא קבלנו תשובות מספקות הוחלט לקחת אחריות מלאה על הנושא. נציג החברה שוחח עם הלקוח והציע ללקוח את האפשרויות הבאות: 1. לשלוח ללקוח נרתיק נוסף ללא עלות. 2. לתת ללקוח פיצוי + זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 200 ש"ח. הלקוח השיב כי כבר רכש נרתיק חדש במקום אחר וכי יחליט לגבי ההצעה ויעדכן אותנו חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, צוות שירות לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
02.05.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Mark Zlochin
Mark Zlochin
20.04.2021
מוצר שנרכש: נרתיק סיליקון לטלפון סלולארי מדגם: Xiaomi Mi Note 10 Lite

שלחו לי מוצר שונה ממה שהזמנתי - כשכתבתי להם על זה במייל, פשוט התעלמו ולא "טרחו" אפילו לענות. בקיצור - להתרחק... נ.ב. רק כשבאתי לכתוב את הדירוג, ראיתי ששי עוד מלא אנשים שנתקלו באותו מצב בדיוק - חבל שלא קראתי את התגובות לפני שהזמנתי

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, צוות שירות לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
ג'ו
ג'ו
14.04.2021
מוצר שנרכש: אזנייה ג'אברה Storm Jabra

רכשתי אוזנייה שהתגלתה כלא תקינה. פניתי למוכר, שהציע שאשלח את המוצר המקולקל בחזרה אליו. ומאז, אני תקוע במבוי סתום, היות והוא מסרב למשוך / לקבל את החבילה. שלחתי בחזרה את האוזנייה בדואר כבר פעמיים, אל כתובת אותה הוא אישר לי בטלפון. על פי הרישומים של הדואר, הוא קיבל מספר הודעות על פריט שממתין לו, אני אפילו מסרתי לו את מספר החבילה על מנת שימשוך אותה מסניף הדואר. כשאני מנסה לברר בטלפון, על אף שבידי את כל ההוכחות האפשריות על שליחה תקינה של המוצר אל בית העסק, הנציג טוען שלא התקבל דבר, או לחלופין, מבטיח ש"מחר" הוא יעבור בדואר. הוגשה תלונה במועצה הישראלית לצרכנות ויינקטו הליכים משפטיים

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, צוות שירות לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר
מאיר
03.03.2021
מוצר שנרכש: Symmetry otterbox Samsung galaxy note 9 case

לא לרכוש מהם בכלל ‼️, הם שולחים מוצרים לא כפי שמוזמן, מבקשים על חשבוני לשלוח את המוצר ששלחו למרות שזה לא המוצר שהזמנתי, שלחו פעם שנייה מוצר לא נכון ובשירות הלקוחות הם צועקים ומקללים ולא מוכנים לבטל עיסקה ולא להחזיר את תשלום השליחה של המוצר שנשלח אליי בטעות. ראו הוזהרתם‼️

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, צוות שירות לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
Ori
Ori
21.02.2021
מוצר שנרכש: razer hammerhead true wireless/ אוזניות בלוטוס של רייזר

קניתי אוזניות רייזר בלוטות חדשים קבלתי מוצר פגום(בעיה בתווך של האוזניות ניתוק כל כמה שניות) המוצר עצמו הגיע אלי באיחור ולאחר שבקשתי שיחליפו הובטח לי על ידי הנציג שאקבל החזר על המשלוח אם אצא זכאי וכן יחליפו לי (מה שכן קרה) ולאחר שהחליפו לי התקשרתי לבקש את כספי על השליחה ונאמר לי שרק אחרי שהוא יראה את התגובה שלי בזאפ הוא ישלח לי (לאחר מכן הזכרתי לו כי הבטיח לי והתגובה שלי בזאפ אין שום קשר להחזר הכספי שלי) אבל חוץ מהשירות החסר מענה שקבלתי הדבר הכי נורא היה היחס של הנציג במשך כל שיחת השירות סיפק תשובות חסרות מענה לבעיה שלי חברים את הכל שלו בכל פעם שבקשתי ממנו לחזור על דבריו כי לא הבנתי אותו כמו שרציתי הרים את קולו משמעותית כאילו אני הבעיה בשיחה (ממש חוסר רצון איכפתיות לעזור) נ.ב חלק מהשירות המופלא היעיל של זאפ הוא לא רק מציאת המוצר שאתה צריך במחיר טוב אלא גם האמינות והשירות הטוב של החנות שבאמת חשובים באותה המידע כמו המחיר, לא נתתי לזה מספיק תשומת לב וזה היה טעות) מקווה שהדעה שלי תגרום לך לחשוב עוד קצת לפני שאתה קונה וחינם פלוס.

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, צוות שירות לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
Елена
Елена
11.01.2021
מוצר שנרכש: נרתיק סיליקון לטלפון סלולארי מדגם: Huawei P Smart 2019

החל מה -2 בדצמבר 2020 סטטוס ההזמנה "נשלח ללקוח" היום הוא 11 בינואר 2021, ועדיין לא קיבלתי את ההזמנה שלי. כתבתי בתמיכה פעמיים, אף מכתב אחד לא נענה. אי אפשר לעקוב באתר דואר ישראל מכיוון שאין מספר מעקב.

תגובת החנות

תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, צוות שירות לקוחות "חינם פלוס" **********************

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בחינם פלוס

מוצרים נוספים הנמכרים בחינם פלוס

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון