
רכשתי במרץ סט של משקולות צלחת, מוטות וספת כושר. הבן שלי נסע במיוחד לבית שמש לקחת אותם. כשהגיע אמרו לו שהמשלוח כבר יצא לדרך והוא חזר כלעומת שבא. אחרי כמה ימים, כשראיתי שהמשלוח בושש לבוא, התקשרתי שוב לחנות רק כדי להתבשר שהמשלוח "אבד בדרך"(!) אחזור שנית - משלוח של ספת כושר ועשרות ק"ג משקולות צלחת "אבד בדרך"... וכאילו להוסיף חטא על פשע, נמסר לי שאין יותר משקולות במלאי. אחרי שבוע שלחו לי רק את הספה (שלא היה לי מה לעשות איתה בלי המשקולות). בחודש מאי אמרו לי שאין עדיין משקולות במלאי ושאתקשר כעבור חודש לברר שוב. החודש (יולי) התקשרתי שוב ועדיין אין במלאי. בשלב זה כבר ביקשתי זיכוי.
לא מדויק בעליל. הלקוח הזמין משלוח של משקולות וספה בשיא הקורונה ושלחנו לו את זה ב2 חבילות נפרדות. (לספה ולמשקולות) לאחר כמה ימים הלקוח החליט על דעת עצמו וללא תיאום מראש לשלוח את הבן שלו לאסוף את ההזמנה למרות שהזמין משלוח לבית והחבילות כאמור כבר נשלחו. לצערנו בשיא הבלאגן בארץ ועם המשלוחים שאנשים הזמינו בגלל הבידוד והסגר, חברת המשלוחים איבדו לנו לא מעט חבילות וביניהם החבילה של המשקולות של חיים. את הספה הם כן סיפקו בזמן. אנחנו כמובן יצרנו קשר עם חיים מיד עם היוודע העניין והצענו לו זיכוי כספי מיידי ומלא על מה שאבד ועל הדמי משלוח. חיים ביקש לחכות למלאי חדש של משקולות למרות שנאמר לו שיש מחסור עולמי וגם בארץ היה מחסור מטורף של משקולות. יצרנו קשר עם חיים כמה פעמים במשך כמה ימים וביקשנו לזכות אותו כי אין מלאי של משקולות וגם לא היה צפוי להגיע. חיים התעקש להמשיך לחכות. הסברנו לו שוב שאין טעם לחכות אך הוא התעקש לחכות כמעט 3 חודשים! אנחנו ממש רדפנו אחרי הלקוח והתחננו לזכות אותו אך הוא התעקש לחכות ההתנהלות של החנות הייתה טובה וחבל שהתסכול של הלקוח פוגע בשמנו הטוב ובמוניטין שלנו. נשקול צעדנו.























