
קניתי מקפיא שהתקלקל עדיין באחריות פניתי לחברה אמרו לי שאין פתרון שהשירות לא קיים יותר בשיה השניה כבר צרחו עליו וניתקו לי את הטלפון בפנים שירות 0 העיקר תקנה

קניתי מקפיא שהתקלקל עדיין באחריות פניתי לחברה אמרו לי שאין פתרון שהשירות לא קיים יותר בשיה השניה כבר צרחו עליו וניתקו לי את הטלפון בפנים שירות 0 העיקר תקנה

התנור סופק בזמן אבל כשקניתי הבטיחו לי הובלה חינם והמוביל דרש 100 ש"ח כשהגיע למקום בתואנה שמעלה אדומים זה שטחים! ובנוסף הוא דרש עוד 50 ש"ח כדי להכניס את התנור הביתה למרות שמדובר ב-2 קומות בלבד, ובחוזה כתוב שעד 3 קומות ההובלה ללא תוספת תשלום וכשהחתן שלי סרב להוסיף לו את הכסף הוא השאיר את התנור ברחוב!! חוצפה של מוביל. פניתי לחנות לקבלת החזר על ה100 ש"ח ופיצוי על השארת התנור ברחוב- והם לא הגיבו לי לא בטלפון ולא בווצאפ או במייל

שירות גרוע, קניתי מקרר לא גדול. למרות שההובלה היתה כלולה ולמרות שאני מתגורר בקומה ראשונה המוביל חייב אותי בתשלום. כשפניתי אל דיגיטל אלקטריק, מולם ביצעתי את העסקה, אמרו לי שאני צודק אבל שאפתור את זה בעצמי אל מול חברת המשלוח (שלא החזירה), פניה כתובה בדף ליצירת קשר של האתר נענתה בצפצוף צרצרים.

קניתי מדיח כלים שהגיע מהר. השירות בקנייה היה מצוין וההובלה מהירה. לצערי, הייתי צריכה להחזיר אותו עקב בעיה במטבח שלי. קבעו לי פעמיים!! הגעה של הובלה חזרה (שילמתי על ההובלה אליחינם וגם על הובלה חזרה, כולל תשלום בגין החזר על פי התקנון). חיכיתי יומיים ואף אחד לא הגיע ולא יידע אותי. ביום השלישי המוביל הגיע. כמו כן לא הגיעה קבלה במייל. כשהתקשרתי, הפנו אותי להנהלת חשבונות, שם צילמו לי בווצאפ את הקבלה והייתי צריכה להדפיסה.

הזמנתי מזגן אייר בזז והתקשרו שזה לא קיים במלאי ושכנעו לשלם יותר יקר על מוצר כמעט דומה)

מאוכזבת מאוד מהשירות של החנות. רכשתי מהם מייבש כביסה שלא היה תקין ואחרי כל פעולה הכביסה הייתה יוצאת בריח מצחין!. בכל פעם שניסיתי לדבר איתם הם נתנו לי פיתרון הזוי אחר (שכמובן אף מהם לא עזר). לבסוף החליטו לשלוח טכנאי שקבע ״שאין תקלה״ והלך. כשניסיתי שוב לדבר איתם הם פשוט צרחו עליי בטלפון וטענו שזו לא בעיה שלהם ושאם טכנאי קבע שאם אין תקלה הם לא מתכוונים להחליף את המכונה, צעקו עליי שאני לא נורמלית, לא נתנו לי בכלל לדבר ולבסוף ניתקו את השיחה. חשוב לי לציין גם שהמייבש אותו קיבלתי הוא בכלל לא מה שהזמנתי, והוא סופק לי לאחר שנציג מהסניף התקשר אליי וטען כי הדגם אותו הזמנתי לא קיים במלאי בגלל בעיות בייבוא ולכן הם שולחים דגם מקביל. כרגע אני תקועה עם מייבש לא תקין שמוציא בגדים מסריחים והחנות לא מוכנה להחליף.

רכשתי כיריים אינדוקציה של בוש. מוצר טוב. גם המחיר. הגעתי לחנות ברשל"צ ומוכר הוסיף למחיר שפורסם באתר עוד 250 ש"ח עבור "שדרוג אחריות יבואן רשמי" כשמסתבר בדיעבד מברור עם היבואן שאין דבר כזה "שדרוג אחריות" וכן שהתקנת המוצר ניתנת חינם, ללא חיוב נוסף. מסרבים לבטל את החיוב. מומלץ לבדוק היטב את המחיר הסופי של המוצר טרם הקניה אצלם.

קניתי מייבש כביסה של בוש, ובהתחלה התקשורת איתם הייתה ממש אחלה, הם התקשרו ליידע אותי שהמייבש שקניתי הוא רק בפולנית ואם אני רוצה לשדרג לאחד קצת יותר טוב בכמעט אותו מחיר אבל יהיה צג בעברית בוודאות. אמרתי יאללה למה לא, נשמע אחלה. היה אמור להגיע למחרת, בפועל התקשרו ואמרו שאין אז יעדכנו כשיהיה, ורק לאחר שהתלוננתי אחרי שבועיים הביאו את המייבש והפלא ופלא - הוא באיטלקית! ללא מדבקות תרגום, ללא חוברת הפעלה בעברית או אנגלית. התקשרתי בערך 30 פעם עד שקיבלתי תשובה שהם מצטערים ושהם ישלחו מדבקות. עבר עוד שבוע וחצי והמדבקות והחוברת עדיין לא כאן. עכשיו הפעלתי את המייבש פעמיים רצוף וגיליתי שהוא גם נתקע באמצע על תוכנית ולא ייבש כלום. אני מאוד מאוכזבת. יש לציין שזה מייבש ראשון שלי ולכן אני מאוד מקפידה על כל כללי התפעול והניקיון שלו - ועדיין זה נתקע.

אין כפתור כיבוי אור כפי שנאמר בשיחת טלפון מרעיש ואינו שקט כמו שנאמר בשיחה עם הנציג בעייתי להגיע לפשרה עם השליחם, רוצים להגיע מתי שמתאים להם בלבד (יחד עם זאת טופל ע"י הנציג) הזמנתי SIMFER קיבלתי MASIMO. לא הייתי ממליצה

הזמנתי מדיח מהחנות בחודש מרץ. למעשה רציתי מדיח אחר, של בקו (שהיה לי בעבר ועבד מצוין) אותו הזמנתי מהאתר, אבל כעבור יומיים התקשרו אלי מהחנות להגיד שהמוצר אינו קיים במלאי והמליצו לי מאוד לקנות במקומו את המדיח של בוש, למרות שעלה יותר, והבטיחו שהוא מתעלה על זה שבחרתי בהתחלה. הסכמתי. לפני כחודשיים (כחצי שנה לאחר הרכישה) המדיח התחיל ללכלך כלים - הם יוצאים מלאים חתיכות של מזון שקשה להוריד, גם כאלה שלא היו על הכלי מלכתחילה. המכונה פשוט מתיזה לכלוכים מהפילטר על כל הכלים במהלך ה״ניקוי״. טכנאי שהזמנתי מטעם החברה אמר להחליף טבליות, לנקות ממטרות ואת הפילטר אחרי כל שימוש. עשיתי את כל זה ועדיין ללא שינוי. שוב הזמנתי טכנאי, הגיע אותו אחד שאמר שהמדיח בסדר ואני צריכה לנקות עם מלח לימון. עשיתי את זה ועדיין ללא שינוי. אני כבר מבינה שהשיטה של החברה זה לשלוח טכנאי שמפיל את האחריות על הלקוח עד שהוא מתעייף ותעודת האחריות על המוצר פוקעת. זה מאוד מאכזב, המדיח גרוע ביותר, לא עושה את העבודה, אני צריכה לנקות את הכלים שיוצאים ממנו פעם נוספת באופן ידני ואין לי את האמצעים לקנות אחד חדש במקומו.

קניתי מסיר שיער בראון, המוצר הגיע לא סגור בצורה המקורית, ללא הסכין, ולא עבד בכלל מהרגע הראשון. לאחר כמה פניות לשירות לקוחות, במקום לספק לי מיידית מוצר חדש הם הפנו אותי למובייל BD. אם אתם רוצים לקנות מוצר שלא בטוח יעבוד, ואם לא - תצטרכו להסתבך עם הספקים בקום לקבל שירות מהחנות - לכו על דיגיטל אלקטריק!

רכשתי מקפיא,הגיע עם סדק פנימי,ביקשתי החלפה או פיצוי כספי, הם התעלמו מהבקשה שלי בטלפון ובווטסאפ.לא לקנות מהם

מאתר זה הזמנתי מכונת כביסה. אחרי כמה ימים התברר שהמכונה לא קיימת במלאי. יצר איתי קשר נציג החנות ו הציע מכונה יותר טובה בתוספת כסף אך לא מיבואן רשמי, אחרי ספקות רבות החלטתי להסכים בגלל הצורך הדחוף במכונה. תוך כדי השיחות עם הנציג וחברת ההובלה להוסכר שיש צורך בתשלום נוסף על ההובלה למעבר לקו הירוק, כשפניתי לנציג עם השאלה מאיפה מגיעה הדרישה של המוביל לתשלום נוסף, ענה לי ש "אם המוביל אומר כנרה שזה נכון ו הוא לא ממציא את זה". שאלתי את הנציג איפה כתובה האינפורמציה הזאת? תשובת הנציג - "לא יודע אין לי זמן, תחפש באתר", ו זה מה שעשיתי ו מצאתי פרק שמדבר על ביטול עסקה שבו מתואר התשלום על הובלות במקרה של ביטול עסקה. פניתי לנציג עוד פעם ו ביקשתי שיראה לי איפה מתואר התשלום על הובלה מעבר לקו הירוק של מוצר חדש. הנציג סימן לי את אותו פרק של ביטול עסקה, אמרתי לו שזה פרק של ביטול עסקה אבל הוא התעקש שזה כללי (כאשר האינפורמציה הזאת רשומה תחת ביטול עסקה). אמרתי לנציג שזה לא בסדר כאשר הלקוח לא מודע לעלות נוספת אפילו אם היא קיימת, אבל הנציג החליט לא להגיב. תוך כדי ההחלטה לקנות את המכונה החלופית שאלתי את הנציג באיזו שפה צג המכונה? הנציג ענה שהצג הוא בשפה אנגלית. בפועל הגיע מכונה בשפה אחרת, לא יודע בדיוק איזו ו רוב הדברים לא מובנים. שלחתי לנציג את ההערה הזאת אבל הוא לא הגיב. לסיכום, המחירים בחנות זו נראים לפעמים מאוד אטרקטיביים ו השרות מכירה בהתחלה היה נדיב, אבל בפועל קיימים הרבה דברים שלא נאמרים ללקוח. לא ממליץ לקנות בחנות זו !!!

ממתין כבר 3 שבועות להתקנה ששולמה מראש. בוצעה תלונה בפניות הציבור לא אקנה מהם שוב

רכשתי את המכונה והתקשרו אלי להגיד שאין את הדגם ויתנו לי דגם יותר טוב באותו סכום. שאלתי אם מדובר במכונה סינית או טורקית (לצי שמבין, הסינית הרבה יותר איכותית ואמינה לאורך שנים) אמרו לי סיני. בפועל קיבלתי מכונה טורקית שמלבד האמינות הגרועה, היא גם עובד פחות טוב. ולהזמין שירות להתקין את המכונה - 45 דקות המתנה בטלפון...

שירות לקוחות ברמה הכי מבישה שיש, לפני מכירה כולם מקסימים ואדיבים, לאחר מכירה עונים בצורה מזעזעת, מתנערים מאחריות !

הזמנתי מדיח שכל החוברות בשפות שאינן עברית או אנגלית. ביקשתי שישלחו חוברת בעברית. פניתי בווטסאפ לחנות - ללא מענה פניתי בפניה באתר - ללא מענה פניתי במייל - ללא מענה

שירות לקוחות ברמה נמוכה, לא מומלץ. ראיתי שדגם תנור מסוים מופיע באתר, והתקשרתי לשירות הלקוחות של דיגיטל אלקטריק וביקשתי מהם לוודא במאה אחוז שהתנור קיים במלאי לפני שאני מבצע את ההזמנה (כבר קרה לי השבוע שהזמנתי ורק אחרי מספר ימים הודיעו לי שאין במלאי ואני צריך תנור די בדחיפות). האדם שענה לי בשירות לקוחות הבטיח לי במאה אחוז שהוא דיבר הרגע עם הספק ושהתנור קיים ושאם אזמין אותו באותו היום הוא בוודאות יגיע אליי תוך חמישה ימי עסקים. הוצאתי ממנו הבטחה משהו כמו שלוש פעמים כדי שלא יקרה שוב מה שקרה לי כבר פעמיים השבוע. למחרת קיבלתי טלפון מהחנות שהודיעה לי שהתנור לא קיים במלאי. התלוננתי שמישהו בשירות הלקוחות שלהם הבטיח לי שהתנור בוודאות קיים במלאי והתשובה שקיבלתי היא ׳אין לי מושג עם מי דיברת, אני רק יודע שאין את זה במלאי, תעשה עם זה מה שאתה רוצה׳. הפתרון שהציעו לי זה לקנות תנור יקר יותר של חברה אחרת במחיר המחירון, ללא הנחה.

חוויית השירות שקיבלתי הייתה מתחת לכל ביקורת. הזמנתי מהם מדיח בוש, יום לפני האספקה התקשרו לדחות למחרת כי המדיח לא היה אצלם. יום לאחר מכן התקשרו שוב לדחות מאותה סיבה והבטיחו לי שהם עוקבים אחרי זה ויתקשרו לוודא איתי את המשלוח לפני שהוא יוצא. לא התקשרו למחרת וכשאני התקשרתי לוודא שהמשלוח מגיע עברתי שורה של נציגים שלא היה להם כוח או חשק לדבר איתי. הם אפילו לא הצליחו להעלות את ההזמנה שלי במערכת בשביל לברר. בסופו של דבר הגעתי למנהל האספקה שצעק עלי "נשמה יש לי עבודה ואין לי זמן להיות איתך בטלפון כל היום"

they have no service didnt have product and did not send any email or clarify that they would not be sending us anything until we were waiting to hear from the delivery guy

שילמתי ונאמר לי תאחר שהתשלום ירד שאין את המוצר במלאי. ביקשתי החזר. אני מחכה להחזר 12 יום, התקשרתי 3 פעמים ונאמר לי שיחזרו אלי / תתקשרי ל זה ולזה..ובתכלס אין כסף. אם המוצר לא במלאי הם לא צריכים לפרסם או ו או לפחות להחזיר את הכסף מהר. זה תופס לי מסגרת אשראי ושבועיים אני בלי מכונת כביסה ולא יכולה לקנות חדשה כי הם לא מחזירים את הכסף. לא מומלץ להתעסק עם החנות הזו

קניתי מיקרוגל בנוי , המוצר לא תקין מהיום הראשון - צג שעון לא תקין . בתגובה המוכר בשם בורה מסר שזה מיקרוגל ולא שעון ולכן זה לא תקלה ניתק את השיחה.

גם החנות הזאת עושה את הטריק של למכור מוצר שלא נמצא במלאי ולנסות למכור מוצר אחר טרם ההזמנה נאמר לי שהמקרר במלאי. אחרי שביצעתי את ההזמנה הוצע לי מקרר אחר של יצרן אחר בתוספת 300 ש"ח. סירבתי. יום למחרת הוצע לי אותו מקרר שביקשתי אבל מייבואן רשמי בתוספת 300 ש"ח וגם נאמר לי שהמקרר שהזמנתי לא נמצא במלאי ויגיע אליי "לפני החג". סירבתי וביקשתי לבטל את ההזמנה. בהמשך, אחרי שעה של התכתבויות בוואטסאפ שאני מבקש לקבל אישור לביטול ההזמנה הוצע לי מקרר מייבואן רשמי ללא תוספת תשלום אבל התעקשתי לבטל את ההזמנה כי מבחינתי מדובר במוכר לא אמין.