
שירות ומוצרים גרועים מוצרים ברמה נמוכה או לא עובדים בכלל בעל החנות לא אדיב וממש שירות נוראי
הלקוח קנה סאפ מתנפח וקיבל שירות מצויין כאשר הסבירו ןהדריכות ואף פתחו לו את הסאפ ניפחו והראו לו שבכל תקין הלקוח חזר לקנות מתאם וגם קיבל שירות סבלני ואדיב ואז הלקוח העליב את המוכר בגסות ואמר "מה אני מדבר לקיר " והחל לאיים שיצלם סרטון מכפיש ויגרום לנזקים לחנות -ואכן מנסה להזיק לחנות ואף לקח מדלפק החנות "ללא רשות" מתאם נוסף והתכוון לא לשלם עליו - צר לנו שלקוח מתנהג בצורה לא מכבדת ואנו מוצגים כמתנהגים בגסות בכל מקרה נשתדל להכיל וללמוד אך להתנהג עם לקוחות שלא מרוצים ממוצר תקין






















